abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90486566
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 10:44 schreef PBateman1978 het volgende:
The Last Exorcism 2010

[ afbeelding ]

Zogenaamd een docu waarbij we een priester in Amerika volgen die aan duiveluitdrijving doet.
Je zit steeds maar te wachten tot er iets engs gaat gebeuren, en net als je denkt dat het gaat beginnen is de film afgelopen.

Dit is toch wel 1 van de allerslechtste films die ik ooit heb gezien.

1/10
die heb ik ook nog liggen, het leek me al niks, en deze review zeg miss wel genoeg...
pi_90486815
quote:
The Last Exorcism 2010

[ afbeelding ]

Zogenaamd een docu waarbij we een priester in Amerika volgen die aan duiveluitdrijving doet.
Je zit steeds maar te wachten tot er iets engs gaat gebeuren, en net als je denkt dat het gaat beginnen is de film afgelopen.

1/10
ik heb em toevallig ook gezien laatst, helemaal eens met je cijfer!
pi_90487327
Fame (2009)
Remake van het beroemde origineel (1980). Mooie beelden, goed verhaal.
8.0/10
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_90487539
quote:
14s.gif Op maandag 27 december 2010 00:02 schreef Butterfly91 het volgende:
Buried
Paul is a U.S. contractor working in Iraq. After an attack by a group of Iraqis he wakes to find he is buried alive inside a coffin. With only a lighter and a cell phone it's a race against time to escape this claustrophobic death trap.

Men neme Ryan Reynolds in een kist, een mobiele telefoon en een aansteker/zaklamp. Het recept voor een zeer boeiende thriller. Ondanks dat de film zich in slecht één kleine ruimte afspeelt, met maar één (zichtbaar) persoon, houdt deze film je aandacht tot het einde vast.

IMDb: 7,6
Mijn cijfer: 8.3
Vannacht gezien, zeker een aanrader :)

Alleen verklap je met je omschrijving misschien neeet iets teveel al. Maargoed, dat ben ik :p
pi_90487632
de enige film die ik met kerst gekeken heb was zo een typische kerstfilm:

Resident Evil: Extinction

Recent het 4de deel, Afterlife, gezien en dit deel ontbrak nog op mijn lijst. Ik wist hierdoor wel hoe het ongeveer zou eindigen maar dat is bij de Resident Evil films niet echt belangrijk. Wat wel belangrijk is dat je het verstand op 0, of -10, kan zetten en dan gewoon anderhalf uur lekkere lompe actie kan kijken. In die opzet slaagt ook deze RE film weer en dat was ook precies wat ik nodig had na middernacht op 1ste kerstdag. De scene's met de kraaien en een verlaten Las Vegas waren aardig, de rest niet hoogstaand maar ook niet saai, daarom een 7.0

Sons of Anarchy: seizoen 1

Prima serie van een producer van The Shield over een motorbende ála de Hells Angels waar Ron Perlman (wie kent 'm niet) de leiding heeft. Hoofdrolspeler Jax is vice president van de Sons of Anarchy en komt er achter dat zijn wijlen vader en ex-president een visie had om de bende te hervormen. Prima serie die drama met geweldadigheden op een uitstekende manier combineert. Niet de beste serie van de eeuw maar het kijkt lekker weg met ook nogeens een goede cast met o.a. Katey Sagal (Peggy Bundy) in een verrassend goede rol en veel bijfiguren die je ergens van herkend en je genoeg hoofdbrekens bezorgen om te achterhalen waarvan dat is :P
7.8

[ Bericht 36% gewijzigd door planethugo op 27-12-2010 11:58:49 ]
pi_90488594
Unthinkable
Superspannende en sterke film over terrorisme in de VS. Met Samuel L. Jackson, dus kan alleen maar goed zijn.
8.3/10
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Moderator maandag 27 december 2010 @ 12:17:22 #257
9859 crew  Karina
Woman
pi_90488664
Pi
Psychologisch drama
Op IMDB staat thriller/SF, maar dat vond ik het totaal niet.

De film gaat over een wetenschapper die helemaal bezeten is van getallen en dan vooral patronen van getallen. Hij is ervan overtuigd dat de aandelenbeurs te "kraken" is, als je maar achter het patroon komt. Verder is hij nogal paranoide en krijgt hij af en toe een soort van aanval.

Een grote Wallstreet firma zit hem ondertussen achterna omdat ze hem in dienst willen nemen en ook een Joodse rabbi is in hem geinteresseerd, dit weer vanwege het getal 216, wat iets met de joodse Talmoed te maken heeft.

Ik had deze film eigenlijk opgezet omdat ik dacht dat het een SF film was, maar dat bleek het niet te zijn. Hele aparte film, ook helemaal in zwart/wit en nogal vreemd gefilmd allemaal. Vreemd genoeg vond ik hem toch wel goed, dat gegoochel met die cijfers was best interessant. Voor de cult-film liefhebbers.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  maandag 27 december 2010 @ 12:21:11 #258
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_90488795
Transsiberian
Redelijke thriller in de vorm van een 'railtrip'. Twee jonge stellen reizen met de Transsiberië-express. Een paar onverwachte wendingen vinden gaandeweg plaats in de film, waardoor het gelukkig niet zo rechttoe rechtaan-filmpje geworden is. Cijfer: 7

Tanin no kao (The Face of Another)
Lichte teleurstelling gezien de hoge scores die deze film heeft. Ik had niet het gevoel naar een topper te kijken. Iemands gezicht is zwaar verminkt geraakt door een brand en hij vraagt zich af hoe het leven is wanneer ie een levensecht masker aangemeten krijgt. Dat gegeven maakt de film nog wel enigszins interessant. Maar het had ook her en der wat onboeiende gedeeltes. Het filosofische vraagstuk dat de film opwerpt mocht wel wat scherper neergezet worden. Cijfer: 7

The Day the Earth Stood Still
Het origineel van The Day the Earth Stood Still was een brave SF-film, die best wel een nieuwe vertelling mocht gebruiken. Echter is deze film niet zo best. Oke, het begin is nog leuk om aan te zien. Maar in de tweede helft vliegt de remake flink uit de bocht met veel onzinnig gezwets en gaat het klinische acteerwerk van Reeves irriteren. Jammer, hier had een mooie spektakelfilm gemaakt van kunnen worden. Special effects en dan met name die bugs vond ik nog wel aardig om te zien, dus een magere voldoende zit er nog in. Cijfer: 5,5
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_90489404
Shrek forever after
Ik had verwacht dat het ondertussen alweer vierde deel veel minder zou boeien, maar ik heb toch aardig genoten van de film. Het verhaal is dan wel echt flinterdun en naar mijn mening behoorlijk slecht uitgewerkt, maar ik blijf de animaties een lust voor het oog vinden. Ook de humor zoals uit de eerste twee delen is weer lekker droog en vermakelijk. Ik vind het toch een aanrader.

A bored and domesticated Shrek pacts with deal-maker Rumpelstiltskin to get back to feeling like a real ogre again, but when he's duped and sent to a twisted version of Far Far Away -- where Rumpelstiltskin is king, ogres are hunted, and he and Fiona have never met -- he sets out to restore his world and reclaim his true love.

7/10
  maandag 27 december 2010 @ 12:54:27 #260
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_90489981
Walk the Line

Over het leven van Johnny Cash. Fantastische en emotionele film moet ik zeggen...

The Butterfly Effect
Vage en geniale film...

Ben wel lekker laat met bepaalde films kijken die iedereen al gezien heeft :D
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  maandag 27 december 2010 @ 13:04:43 #261
286575 Roces18
Chef de party
pi_90490364

An elite U.S. Special Forces unit, made up of Clay (Morgan), Roque (Elba), Jensen (Evans), Pooch (short) and Cougar (Jaenada), discover their orders are corrupt, being instructed by a man known only as Max. Not wanting to risk his cover being blown, Max orders their exit helicopter to be shot down by friendly fire and theyre presumed dead. However, they never get aboard and so find themselves stranded in Bolivia, forced to lie low. When Clay meets Aisha (Zoe Saldana), she agrees to help them get back to America in return for Maxs life.

Actie/Komedie met af en toe een strip erdoorheen. Karakters zijn erg cliché zo heb je een bad ass girl en een nerd. De dialogen vind ik best wel goed, droge humor erdoor heen maar soms is het te droog en is het niet leuk. Zitten verschillende leuke stukjes in maar het is geen topfilm. Wel een aangenaam "kaasfilmpje" ++ , IMDB 6,4 Mijn cijfer 7,4.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_90490531
quote:
7s.gif Op maandag 27 december 2010 12:17 schreef Karina het volgende:
Pi
Psychologisch drama
[ afbeelding ]
een van de tofste films ooit wmbt.
pi_90491645
Tron: Legacy

Wanneer Sam Flynn (Garrett Hedlund) nog jong is, verdwijnt zijn vader Kevin (Jeff Bridges), een computerprogrammeur. Zo'n 20 jaar later krijgt Sam bezoek van Alan Bradley, een oud-collega van zijn vader. Alan beweert dat de vader van Sam nog leeft en vermoedt dat hij terug te vinden is in diens vroegere arcadehal. Sam hecht niet veel geloof aan dat gegeven, maar gaat toch op onderzoek uit. Wanneer hij een verborgen kamer vindt, wordt hij opgezogen in een virtual realitywereld. Samen met Kevins vertrouweling Quorra (Olivia Wilde) komen vader en zoon in een gevecht terecht van leven en dood. Ze moeten zien te ontsnappen uit een visueel prachtige cyberwereld die niet alleen heel geavanceerd blijkt te zijn, maar ook heel erg gevaarlijk.

Een must see.

IMDB: 7.5
Mijn Cijfer: 8.5
  maandag 27 december 2010 @ 14:29:26 #264
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_90493930
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 13:36 schreef YellowBlacks het volgende:

[ afbeelding ]

Wanneer Sam Flynn (Garrett Hedlund) nog jong is, verdwijnt zijn vader Kevin (Jeff Bridges), een computerprogrammeur. Zo'n 20 jaar later krijgt Sam bezoek van Alan Bradley, een oud-collega van zijn vader. Alan beweert dat de vader van Sam nog leeft en vermoedt dat hij terug te vinden is in diens vroegere arcadehal. Sam hecht niet veel geloof aan dat gegeven, maar gaat toch op onderzoek uit. Wanneer hij een verborgen kamer vindt, wordt hij opgezogen in een virtual realitywereld. Samen met Kevins vertrouweling Quorra (Olivia Wilde) komen vader en zoon in een gevecht terecht van leven en dood. Ze moeten zien te ontsnappen uit een visueel prachtige cyberwereld die niet alleen heel geavanceerd blijkt te zijn, maar ook heel erg gevaarlijk.

Een must see.

Die lijkt mij goed! :Y
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_90501301
You Will Meet a Tall Dark Stranger (Woody Allen, 2010)
De nieuwste film van Woody Allen wordt over het algemeen niet heel goed ontvangen, toch heb ik me er weer prima mee vermaakt. Verder geen verrassingen, eigenlijk precies wat je van een (recente) Allen film kan verwachten. Een leuke cast, sterke dialogen en de nodige typische Allen humor. Van mij mag de beste man nog een tijdje doorgaan met films maken! 7.5

It's a Wonderful Life (Frank Capra, 1946)
Erg genoten van deze ultieme feelgood kerstfilm! Verhaal doet het nog steeds goed, normaal moet ik het niet zo hebben van mierzoete films, maar hier stoorde het me eigenlijk helemaal niet. Heb de film zelf nog niet in mijn collectie, maar dat gaat zeker nog wel gebeuren, dit kon weleens een jaarlijkse herhaling gaan worden rond de kerst. 8.5
  FOK!fotograaf maandag 27 december 2010 @ 17:48:43 #266
151126 angel008
pi_90501950
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 13:36 schreef YellowBlacks het volgende:

[ afbeelding ]

Een must see.

eh.. hoe heb jij deze film al gezien ?

edit : nevermind heb hem al gevonden

gisteren gekeken tomorrow when the war began gekeken leuke film over hoe tieners een weekendje weg gaan en als ze terugkomen erachter komen dat hun land overlopen is door een onbekend leger hierna gaan ze ala guerillia stijl proberen om te overleven.

http://www.imdb.com/title/tt1456941/

imdb 7.0/10
mijn keuze 7,5/10
  maandag 27 december 2010 @ 18:05:22 #267
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_90502505
En weer een film die als comedy gelabeld was gekeken.

The Answer Man

met Jeff Daniels, Lauren Graham en Lou Taylor Pucci

Een auteur van spirituele boeken, die jarenlang als kluizenaar heeft geleefd, wordt achtervolgd door een alleenstaande moeder en een man die net uit een afkickcentrum is gekomen, om advies.

Dit was net zo min een comedy als World Greatest Dad.
Maar ik vond deze toch wel wat leuker om naar te kijken. Niet om over naar huis te schrijven, maar wel afkijkwaardig. ;)

Hij krijgt van mij een 7tje, op IMDB krijgt hij een 6.5
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_90502582
quote:
The Last Exorcism 2010

[ afbeelding ]

1/10
Het plaatje (de cover) is wel heerlijk moet ik zeggen!
pi_90503101
Robin Hood

De film pakte me vanaf de eerste scene en ik kan weinig kritiek bedenken waarom ik deze film niet zou aanraden.
Casting is uitstekend, muziek zeer passend en het acteerwerk prachtig. Ook de omgevingen waar wordt gefilmd zijn erg mooi.

De film gaat eigenlijk over hoe het allemaal is begonnen met Robin Hood. Ongetwijfeld dat hier nog een vervolg op gaat komen!

IMDB: 6,9 (snap 't niet)
Persoonlijk: 8,5 (ik had graag wat minder gelul en meer boogschieten gezien)
pi_90503233
Exam

In Exam worden acht verschillende personen bij elkaar geplaatst, die solliciteren op een hoge functie. Het examen voor de job is echter een stuk anders dan ze hadden verwacht.

Vrij goede psygologische thriller met een orgineel concept. Ondanks dat de film zich afspeelt op 1 plek, heeft het me goed vast kunnen houden, de sfeer is goed. De acteerprestaties wat minder, maar wel voldoende. Het einde had naar mijn idee wel wat beter uitgewerkt kunnen worden, maar al met al een prima film. :)

Imdb: 6.8
Me: 7.0
  maandag 27 december 2010 @ 18:32:40 #271
329500 Frenetiek
Het ergste moet nog komen.
pi_90503393
quote:
7s.gif Op maandag 27 december 2010 12:17 schreef Karina het volgende:
Pi
Psychologisch drama
Op IMDB staat thriller/SF, maar dat vond ik het totaal niet.

De film gaat over een wetenschapper die helemaal bezeten is van getallen en dan vooral patronen van getallen. Hij is ervan overtuigd dat de aandelenbeurs te "kraken" is, als je maar achter het patroon komt. Verder is hij nogal paranoide en krijgt hij af en toe een soort van aanval.

Een grote Wallstreet firma zit hem ondertussen achterna omdat ze hem in dienst willen nemen en ook een Joodse rabbi is in hem geinteresseerd, dit weer vanwege het getal 216, wat iets met de joodse Talmoed te maken heeft.

Ik had deze film eigenlijk opgezet omdat ik dacht dat het een SF film was, maar dat bleek het niet te zijn. Hele aparte film, ook helemaal in zwart/wit en nogal vreemd gefilmd allemaal. Vreemd genoeg vond ik hem toch wel goed, dat gegoochel met die cijfers was best interessant. Voor de cult-film liefhebbers.
[ afbeelding ]
Zeer goede film idd. Zelf afgelopen weekend Clean, Shaven gezien. Een indrukwekkende film die op goede wijze inzicht geeft in de bizarre beleefwereld van een schizofrene man:

[ Bericht 9% gewijzigd door Frenetiek op 27-12-2010 18:42:43 ]
  maandag 27 december 2010 @ 19:17:10 #272
286575 Roces18
Chef de party
pi_90504967
Morgen naar Narnia 3D O+
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_90505688
Machete!
Wat een geniale geile mannenfilm (dus geen geile-mannenfilm ;) en nog veel meer) met Jessica Alba :9 :9 :9 :9 :9, Michelle Rodriguez :9 :9 :9 :9 en Lindsay Lohan :9

MET Mexicaanse tequila en Hollandse kaas. ^O^

Wow, heerlijk! :7

9.8/10!

pi_90507121
The Terminal (2004)

Verhaal: Viktor Navorski (Tom Hanks) komt uit een land vlakbij Rusland, Krakozhia. Wanneer hij in New York landt blijkt echter dat Krakozhia een burgeroorlog heeft en dat hij daarom New York niet binnen kan komen. Hij blijft maandenlang vastzitten in de Terminal, waar hij vrienden wordt met het personeel en verliefd wordt op een stewardess.
Beoordeling: Mooie film, die zich op het eind na helemaal afspeelt in de Terminal. De film bevat humor, romantiek en drama. Tom Hanks speelt super met een Russisch accent. Ik wilde eerst Home Alone 2 kijken maar achteraf is deze film veel beter.
Cijfer: 8,6
IMDB: 7,1
  maandag 27 december 2010 @ 21:09:49 #275
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_90509716
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 13:59 schreef Mainport het volgende:
Dit topic is echt verneukt !@#$% sinds wanneer komen al die idioten hier met hun gezwets

Zelfs die promiscue moderator doet eraan mee, als middelpunt van deze kneuzenkermis, kunnen jullie dat niet even laten
Mainport jongen, je hebt gelijk.

Maar wat is 'promiscue'?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')