abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90510031
Slither.

Kort samengevat:
Euhm.... WTF.... :')

Lange samenvatting:
Matige horror komedie die het toch een beetje moet hebben van het knappe koppie van Elizabeth Banks. Bij de inslag van een meteoriet op aarde komt een alien mee die zichzelf huisvest in de man van Elizabeth Banks. Vanaf het begin aan krijg je de indruk dat het om een echt redneck stadje gaat, en dit wordt naar mate de film verder vordert telkens weer bevestigd. Overal om de twee hoofdpersonen heen muteren mensen in kannibalistische vetkleppen die bevallen van God weet hoeveel larven.
Hoe het afloopt zal ik niet verklappen, maar ik heb tijdens het kijken van de film nog zat andere dingen kunnen doen, mijn aandacht hield hij niet vast.

IMDB zegt: 6.6 / 10
Ik zeg:5.0 / 10

[ Bericht 73% gewijzigd door Freddeh op 27-12-2010 22:17:26 ]
pi_90511189

Unstoppable van Tony Scott.

Een aardige actie/popcornfilm. Met als grote pluspunten het camerawerk/de montage en het spel van Washington en Pine. Maar Scott wil af en toe ook het verhaal vertellen via 'de media' door journalisten en tv-schermen in beeld te brengen. En dat had echt niet gehoeven. Het brengt je uit het verhaal en het is behoorlijk ongeloofwaardig. ***
pi_90512558
The Town
Lekker spannend, veel schieten, redelijk veel helicopters en helaas te weinig tieten. Maar leuk filmpie.
8.1/10
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_90513330

http://www.imdb.com/title/tt1584016/

Vermakelijke documentaire over een man die via facebook verliefd wordt op een meisje. Meeste mensen kunnen wel voorspellen hoe het afloopt. Vraag me ook af in hoeverre t wel echt is allemaal... maar hij was wel onderhoudend en soms zelfs een beetje spannend :P
  maandag 27 december 2010 @ 22:40:44 #280
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_90514589
Cop out

geregisseerd door Kevin Smith
met Bruce Willis, Tracy Morgan en Seann William Scott

Twee ervaren partners van de New York Police Department moeten het opnemen tegen een meedogenloze crimineel in hun jacht op een zeldzaam honkbalkaartje. Voor veteraan Jimmy (Bruce Willis) is het kaartje zijn enige hoop te kunnen betalen voor de aankomende bruiloft van zijn dochter (Michelle Trachtenberg). Hij wordt bij deze bijzondere missie vergezeld door Paul (Tracy Morgan).

Ik heb het opgegeven om een leuke comedy te vinden. Dus ben ik overgestapt naar mijn mapje met de actiefilms.
En ik moet zeggen dat ik bij deze actiefilm meer gelachen heb dan bij die zogenaamde comedy's.
Ondanks dat die bij imdb maar een 5.7 krijgt, vond ik dit gewoon een heerlijke wegkijker.
Ik heb me hier goed mee vermaakt en hij krijgt van mij gewoon een dikke 7.5
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  Moderator maandag 27 december 2010 @ 22:44:36 #281
9859 crew  Karina
Woman
pi_90514765
quote:
14s.gif Op maandag 27 december 2010 21:09 schreef Falco het volgende:

[..]

Mainport jongen, je hebt gelijk.

Maar wat is 'promiscue'?
Iets met veel sekspartners hebben of zo, wat dat met films kijken te maken heeft :?
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  maandag 27 december 2010 @ 23:04:36 #282
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_90515763
Tijdens de kerst dagen gekeken:

Home Alone
De kerstmis is pas helemaal compleet wanneer ik Home Alone heb gezien. Dus ook dit jaar stond ie weer op en ook na al die kijkbeurten blijf ik `m geweldig vinden. Eén van de leukste kerst films die er is, een klassieker.

IMDB Cijfer: 7,0/10
Mijn Cijfer: 7,5/10

Home Alone 2: Lost In New York
Natuurlijk is de originaliteit er in dit tweede deel wel vanaf maar desondanks vind ik het zonder meer een geslaagd vervolg dat ook,net als z`n voorganger, keer op keer gekeken kan worden en steeds leuk blijft.

IMDB Cijfer: 5,9/10
Mijn Cijfer: 7,0/10

The Muppet Christmas Carol
Eén van de leukste uitvoeringen van het klassieke Christmas Carol verhaal van Charles Dickens dat met de nodige Muppets humor tot een moderne versie gemaakt wordt.
Ook dit is genieten tijdens de kerst.

IMDB Cijfer: 8,0/10
Mijn Cijfer: 7,5/10
pi_90518351
The Chronicles of Narnia: The Voyage of the Dawn Treader

Verenigd Koninkrijk
Avontuur / Fantasy
115 minuten

geregisseerd door Michael Apted
met Ben Barnes, Skandar Keynes en Georgie Henley

Edmund en Lucy moeten heel de zomer bij hun vervelende neefje Eustace verblijven, wat ze niet leuk vinden. Terwijl ze op een dag, samen met Eustace in een kamer zitten, komt een schilderij met het schip de 'Dawn Treader' erop tot leven en voor ze het weten bevinden ze zich op het magische schip. Daar ontmoeten ze hun vriend, koning Caspian. Samen gaan ze op zoek naar de zeven edelen. De zoektocht leidt hen naar verschillende mysterieuze eilanden...

Net gekeken en tis een leuke film om te zien! maar ik blijf toch de magie missen die deel 1 had. Maar tis alsnog een hele leuke avonturenfilm om te kijken, zowel voor jong als oud. Ik heb me hier vanavond in ieder geval prima mee vermaakt!
mooie 7
pi_90525027

Saw VII - the final chapter

Dit schijnt de laatste 'Saw' te zijn. Nou, laten we dat maar hopen dan want het is nu toch wel genoeg. In deze zevende film opnieuw een flink aantal gruwelijke 'games', een flink aantal gruwelijke doden en een einde dat - wat mij betreft - behoorlijk vaag is.
Dit keer gaat het een beetje tussen de assistent van Jigsaw en de vrouw van Jigsaw. De vrouw helpt de politie om Hoffman (de assistent) te vinden en Hoffman zelf is druk bezig de vrouw te vinden. Ondertussen wordt een man bestraft die de wereld heeft voorgelogen dat hij een Jigsaw game heeft overleeft.

Cijfer: 6
pi_90525044
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 20:10 schreef Klipnap het volgende:
Ik wilde eerst Home Alone 2 kijken maar achteraf is deze film veel beter.
Ja DUH!!!!!!!!! Wat een keuze _O-
pi_90525598
quote:
14s.gif Op maandag 27 december 2010 00:02 schreef Butterfly91 het volgende:
Buried
Paul is a U.S. contractor working in Iraq. After an attack by a group of Iraqis he wakes to find he is buried alive inside a coffin. With only a lighter and a cell phone it's a race against time to escape this claustrophobic death trap.

Men neme Ryan Reynolds in een kist, een mobiele telefoon en een aansteker/zaklamp. Het recept voor een zeer boeiende thriller. Ondanks dat de film zich in slecht één kleine ruimte afspeelt, met maar één (zichtbaar) persoon, houdt deze film je aandacht tot het einde vast.

IMDb: 7,6
Mijn cijfer: 8.3
Zou Tim Krabbé hier qua copyright ook nog wat geld voor kunnen krijgen ? :P
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_90525600
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 18:27 schreef Kw4Kje het volgende:
Exam

[ afbeelding ]

In Exam worden acht verschillende personen bij elkaar geplaatst, die solliciteren op een hoge functie. Het examen voor de job is echter een stuk anders dan ze hadden verwacht.

Vrij goede psygologische thriller met een orgineel concept. Ondanks dat de film zich afspeelt op 1 plek, heeft het me goed vast kunnen houden, de sfeer is goed. De acteerprestaties wat minder, maar wel voldoende. Het einde had naar mijn idee wel wat beter uitgewerkt kunnen worden, maar al met al een prima film. :)

Imdb: 6.8
Me: 7.0
Hoezo origineel concept, het lijkt me een beetje hetzelfde als bij de Killing Room... wat trouwens een niet al te beste film is voor diegene die het niet gezien hebben.
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_90531408
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 06:16 schreef TLC het volgende:

[..]

Zou Tim Krabbé hier qua copyright ook nog wat geld voor kunnen krijgen ? :P
:D

Gisteren heb ik Despicable me gezien
When a criminal mastermind uses a trio of orphan girls as pawns for a grand scheme, he finds himself profoundly changed by the growing love between them.

Wel een oké film. Het ziet er allemaal gelikt uit en de minions zijn grappig/schattig, maar toch miste ik.. iets. Ik weet niet wat het is, maar wat er wel in de Pixar films zit miste ik hier toch.

IMDb: 7,6
Mijn cijfer: 6,8
  dinsdag 28 december 2010 @ 12:24:40 #289
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_90531823
Turks Fruit
Schandalig dat ik deze Nederlandse film nog niet gezien had natuurlijk, maar tis er van gekomen hoor. Ik heb in al die tijd niet zo heel veel gemist denk ik zo. Erg veel bloot en banaliteiten passeren de revue. Van wat ordinaire smeerlapperij ben ik niet vies van, maar de maat was voor mij vol nadat een hondje uitgebreid schijtend in beeld werd genomen. Voor dat shot zitten veel borsten, piemols, vagina's en een kostelijke kotspartij. Later zou Paul Verhoeven dit soort dingen meer doseren in zijn films gelukkig, maar hier gaat ie eigenlijk te ver.

Turks Fruit is niet bepaald een hoogstaand niveau. Rutger Hauer is een eersteklas lul en neukt zich een weg door het leven. Dat is het verhaal, dat heel losflodderig uit de doeken wordt gedaan. De dialogen doen soms heel oubollig aan en dat werkte natuurlijk vermakelijk. Menigmaal heb ik in een deuk gelegen om alle idiote zinnen die de cast weet uit te brengen en vooruit, stiekem moest ik ook hard lachen om wat viezigheid... Maar het is voor mij onbegrijpelijk dat Turks Fruit als één van de beste Nederlandse films gezien wordt. Wat dat betreft zijn er echt toch betere Nederlandse werken te vinden die serieuzer en beter qua niveau zijn. Cijfer: 6,5

Brüno
Na Borat had ik geen hoge verwachtingen van Sacha Baron Cohens nieuwste experiment: als übernicht kijken welke reacties het bij deze en gene oproept. Het leek me zeer flauwe onderbroekenlol worden dat uiteraard allemaal vooropgezet is, maar het viel nog mee. De humor is erg wisselend. Het personage Brüno zelf is erg irriterend met continu dat flauwe Duitse accent. Echter heeft de film nog best wel sterke en geslaagde scenes her en der. Vooral de talkshowscene met baby O.J. was geniaal. En die eindscene was ook geslaagd natuurlijk :'). Cijfer: 6

The Last of the Mohicans
Nauwelijks memorabel. In het begin wordt een oorlogsfilm ingezet met diverse strijdende partijen: Fransen, Engelsen en verschillende Indianenstammen. Het is nogal warrig allemaal, maar de vechtscenes zijn zoals je van Mann gewend mag zijn, desondanks oke. Maar dan maakt de film plots een ommezwaai die je al vanaf de eerste minuten aan zag komen: Daniel Day-Lewis, een blanke die bij de Indianen is opgegroeid raakt verliefd op zowat het enige Engelse meisje dat zich in de mooi gefilmde bosrijke omgeving bevindt. Uiteindelijk vond ik deze film een nogal suf gedoe. Cijfer: 6

Tenkû no shiro Rapyuta (Laputa: Castle in the Sky)

Ik heb enige ghibli's versleten, maar vond ze nooit echt heel fantastisch. Soms ronduit irritant, vooral als het fantasieverhaal alle kanten opvliegt al dan niet in combinatie met krijsende kinderen. Deze film heeft gelukkig niets van dat, sterker nog, hij was erg leuk om te zien. Een meisje slaat op de vlucht wanneer verschillende partijen een magische steen van haar in bezit willen krijgen. Het verhaaltje is eenvoudig in opzet, maar erg leuk om te volgen. De animatie steelt daarbij de show en dan vooral de stedelijke omgevingen, die prachtig vormgegeven zijn. Cijfer: 7,5
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_90532175
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 december 2010 12:24 schreef Falco het volgende:

The Last of the Mohicans
Nauwelijks memorabel. In het begin wordt een oorlogsfilm ingezet met diverse strijdende partijen: Fransen, Engelsen en verschillende Indianenstammen. Het is nogal warrig allemaal, maar de vechtscenes zijn zoals je van Mann gewend mag zijn, desondanks oke. Maar dan maakt de film plots een ommezwaai die je al vanaf de eerste minuten aan zag komen: Daniel Day-Lewis, een blanke die bij de Indianen is opgegroeid raakt verliefd op zowat het enige Engelse meisje dat zich in de mooi gefilmde bosrijke omgeving bevindt. Uiteindelijk vond ik deze film een nogal suf gedoe. Cijfer: 6

Alleen de muziek al in die film, prachtig gewoon. Het verhaal is wellicht wat voorspelbaar en misschien ook niet echt vernieuwend, maar ik vind de locaties, het acteerwerk en de muziek echt wel memorabel. Ik vind deze film een lust voor ogen en oren.
pi_90532421
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 03:48 schreef catwaezle het volgende:
[ afbeelding ]

Saw VII - the final chapter

Dit schijnt de laatste 'Saw' te zijn. Nou, laten we dat maar hopen dan want het is nu toch wel genoeg. In deze zevende film opnieuw een flink aantal gruwelijke 'games', een flink aantal gruwelijke doden en een einde dat - wat mij betreft - behoorlijk vaag is.
Dit keer gaat het een beetje tussen de assistent van Jigsaw en de vrouw van Jigsaw. De vrouw helpt de politie om Hoffman (de assistent) te vinden en Hoffman zelf is druk bezig de vrouw te vinden. Ondertussen wordt een man bestraft die de wereld heeft voorgelogen dat hij een Jigsaw game heeft overleeft.

Cijfer: 6
Nee hoor :') binnenkort in de bioscoop... SAW3D

Ik ben gelukkig afgehaakt bij deel 3 destijds.
pi_90532628
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 12:38 schreef JDx het volgende:

[..]

Nee hoor :') binnenkort in de bioscoop... SAW3D

Ik ben gelukkig afgehaakt bij deel 3 destijds.
psssst dat is dezelfde ;)
pi_90539672
Greenberg
A New Yorker moves to Los Angeles in order to figure out his life while he housesits for his brother, and he soon sparks with his brother's assistant.

Ik vond hem verrassen, in positieve zin. Met Ben Stiller in een serieuze rol dit keer ipv de 'komische' rollen die hij regelmatig vertolkt. Wel een enorme neurotische klootzak, maar het past in de film. Florence (Greta Gerwig), het hulpje, brengt met haar verschijning een luchtigere sfeer met zich mee.

IMDb: 6,4
Mijn cijfer: 7,3
pi_90544122
is Percy Jackson & the Olympians: The Lightning Thief een beetje een leuke film of heel kinderachtig??
pi_90544218
Celda 211
Ongelooflijk vette gevangenisactie en een mooi verhaal in een Spaans jasje. Top, aanrader!
8.4/10
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_90544391
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 17:28 schreef casper019 het volgende:
is Percy Jackson & the Olympians: The Lightning Thief een beetje een leuke film of heel kinderachtig??
Als je Harry Potter en Twilight aan kan, dan zal je het wel trekken. Heb je een hekel aan dat soort films, dan zou ik me er niet snel aan wagen. ;) Heb 'm zelf met m'n broertje van 11 (dat is ongeveer het beoogde publiek) gezien en dan is het best een leuk filmpje. :)
pi_90545188
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 december 2010 17:30 schreef El_Matador het volgende:
Celda 211
Ongelooflijk vette gevangenisactie en een mooi verhaal in een Spaans jasje. Top, aanrader!
8.4/10
Leuke film idd.
  dinsdag 28 december 2010 @ 18:54:19 #298
38396 mazaru
pi_90547776

Fast & Furious

met Vin Diesel, Paul Walker en John Ortiz

Brian O'Conner (Paul Walker) is nu een FBI agent en zit in een speciaal team die Braga, een drugs baron, probeert te pakken. Brian probeert binnen te komen door in het drivers-team van Braga te komen. Dominic Toretto (Vin Diesel) is nog steeds op de vlucht voor de politie, maar wil wraak op Braga en probeert ook in het drivers-team te komen. Dit gebeurt via een straatrace. Brian en Dominic zullen moeten samenwerken om Braga te pakken te krijgen.

Leuke actiefilm als je van autoraces houdt. Ik word er eigenlijk alleen maar een beetje duizelig van.
Niet mijn soort film.
Maar ik heb hem wel afgekeken.
Hij krijgt van mij een 6,5
Op IMDB krijgt hij hetzelfde.

[ Bericht 1% gewijzigd door mazaru op 28-12-2010 19:38:30 (verkeerde plaatje) ]
pi_90548668
Dat plaatje klopt niet hoor, je hebt denk ik Fast & Furious gezien, deeltje 4 ;)

Deel 5 komt pas in April uit en heet Fast Five.
  dinsdag 28 december 2010 @ 19:39:26 #300
38396 mazaru
pi_90549887
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 19:14 schreef JDx het volgende:
Dat plaatje klopt niet hoor, je hebt denk ik Fast & Furious gezien, deeltje 4 ;)

Deel 5 komt pas in April uit en heet Fast Five.
Oeps... 8)7
Gefikst :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')