Ik vond haar eigenlijk een pak leuker dan Ellen Page/Juno, bij Stone klonk dat allemaal veel minder geforceerd.quote:[b] Op vrijdag 24 december 2010 18:03 schreef T Daarnaast speelt Emma Stone de hoofdrol in de film en dat is toch een steeds belangrijkere actrice, zeker met het oog op de komende Spider-Man reboot. ****

Zoekresultaten: somewhere in HD Geen resultaten. Probeer een sterretje toe te voegen in je zoekopdracht.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:24 schreef JDx het volgende:
...
Heb net Somewhere in HD (2010) binnen ...

Waarom geef je hem een 9?quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:06 schreef Bellatrix het volgende:
Black Swan
Kan er nog niet over uit hoe fucking goed deze film is. Had er veel van verwacht maar heb nog meer gekregen. Oscarwaardige performance van Portman, Kunis positieve verrassing en eigenlijk waren alle vrouwen in deze film ongelofelijk goed. Ik heb in een lange tijd ook niet zo'n casting gezien die zó spot on is. Vooral het einde van de film was meesterlijk. Wow.
9/10

Maar jij bent ook een jongen , dus het onderwerp vind je waarschijnlijk al zwaar kut. En ook al hoor je een film op muziek,cast,story,plot e.d. te beoordelen dan valt het toch lager uitquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:06 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Waarom geef je hem een 9?
Ik vond hem erg slecht.

omdat ze hem zwaar kut vondquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:06 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik vond hem erg slecht.

heb hem net ook gekeken en vond het alles behalve langdradig ik vond juist dat de spanning goed werd opgebouwd. misschien wel een beetje standaard verhaal maar toch. ik geef een 8 min.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:11 schreef GuitarJJ het volgende:
The Town
Begon wel leuk, maar de film was uiteindelijk te langdradig! Matig verhaal.
Had beter verwacht nadat ik de trailer zag.
Ik: 7.0
IMDb: 7.8

*** dit mag volgens mij niet, heb je PB gestuurd.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zoekresultaten: somewhere in HD Geen resultaten. Probeer een sterretje toe te voegen in je zoekopdracht.

!! Een stop-motion tv-serie genaamd Robot Chicken maakte een Parodie op Star Wars.. Nu zijn er al 3 delen van elk een half uur als ik het goed heb. Star Wars fans dit moet je zien
!! Een stop-motion tv-serie genaamd Robot Chicken maakte een Parodie op Star Wars.. Nu zijn er al 3 delen van elk een half uur als ik het goed heb. Star Wars fans dit moet je zien 

Dat zeg ik in de postquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:06 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik vond hem erg slecht.
 ?
?

ook een aflevering van gezien, maar ik vond de family-guy satire toch leukerquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:23 schreef Schenkstroop het volgende:
Robot Chicken Star Wars Episode III - The Force Unleashed
Voorproefje:
[ afbeelding ]
Ik kende dit nog niet!!! Een stop-motion tv-serie genaamd Robot Chicken maakte een Parodie op Star Wars.. Nu zijn er al 3 delen van elk een half uur als ik het goed heb. Star Wars fans dit moet je zien

en is het wat? is het ook een leuke film voor mannen?quote:

jezus man, heb de trailer gezien en na 1 minuut weer uitgezet. Dat hoef ik toch echt niet te zienquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:26 schreef TheMagnificent het volgende:
Earthlings (2005)
Documentaire
Regisseur: Shaun Monson
Vertelling: Joaquin Phoenix
Een behoorlijk indrukwekkende en heftige documentaire over hoe wij, de mens, met onze natuur omgaan; hoe wij als het ware naziprakrijken (met een factor 1000) uitvoeren op de dierenwereld om onze industrieën (van voeding tot medicatie) maar draaiende te kunnen houden. In zijn geheel te zien op de officiële website (http://www.earthlings.com/). Let wel: zeer schokkende beelden!
IMDb: 8.5/10
Mijn cijfer: 8.8/10

Idd....quote:Op zaterdag 25 december 2010 10:04 schreef Roces18 het volgende:
[..]
jezus man, heb de trailer gezien en na 1 minuut weer uitgezet. Dat hoef ik toch echt niet te zien

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door Freddeh op 25-12-2010 11:26:22 ]

quote:Op zaterdag 25 december 2010 10:31 schreef Freddeh het volgende:
hoezo spoilertje...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Mike op 25-12-2010 11:40:38 ]

"Kan er nog niet over uit hoe fucking goed deze film is. Had er veel van verwacht maar heb nog meer gekregen. Oscarwaardige performance van Portman, Kunis positieve verrassing en eigenlijk waren alle vrouwen in deze film ongelofelijk goed. Ik heb in een lange tijd ook niet zo'n casting gezien die zó spot on is. Vooral het einde van de film was meesterlijk. Wow."quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |