SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zet het even in een spoilertag omdat dat het lijkt alsof ik de hele plot verklap, maar dit doen ze zelf al in de trailer en daarna ook in het eerste half uur van de film, wat de spanning er wel uit haalt. Toch zitten er wat leuke dialogen in en Sebastian is echt een geinig jochie. Ik vind het ook een aardig origineel concept voor een romantische comedy, hoewel het de film wel een beetje naar de dramakant toe trekt (hier hielp de soundtrack ook aan mee, gedeeltelijk van Eels).
Al met al best leuk, maar niet herkijkwaardig.
6,5 (IMDB: 5,9)
Scott Pilgrim vs. the World
Ik vond de trailer erg hak op de tak en chaotisch, maar wel heel leuk, en dat bleek de film ook te zijn. De intro is fantaaaastisch, dus dat was een heel goed begin!
(Wil je hem vast zien? Hij staat in de spoiler)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het verhaal is eigenlijk heel simpel. Scott ontmoet een fantastisch meisje, maar moet haar zeven exen zien te verslaan wil hij met haar blijven daten. Dit klinkt raar, en dat is het ook. De film is namelijk gebaseerd om een comic-serie, iets dat ik niet van tevoren wist, maar dat heel snel duidelijk wordt. Er worden veel comic- en gametrucjes uitgehaald maar ze zijn eigenlijk nooit vervelend. Op deze manier kan ook heel snel tussen de scenes geschakeld worden, wat een lekkere vaart in de film brengt.
Wat de film nog meer leuk maakt zijn de leuke personages, zoals de huisgenoot van Scott die enorm gay is (Kieran Culkin, heeft me positief verrast) en Gideon de gelikte producer (Jason Schwartzman). Maar wie ik het meest onweerstaanbaar vind is de drummer van de band, gespeeld door Alison Pill.
Al met al een originele en grappige film, zeker het kijken waard!
8 (IMDB: 7,9)
Je hebt duidelijk iets gemist. Tenminste met de eerste twee delen.quote:Op donderdag 9 december 2010 21:13 schreef Dagoduck het volgende:
Terminator Salvation.
Ik moet die andere 3 Terminator films ook maar eens kijken..
Toen was ik nog niet eens geborenquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:30 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk iets gemist. Tenminste met de eerste twee delen.
"Aim for the bushes!"quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:42 schreef Karina het volgende:
The Other Guys
Komische politiefilm
Twee agenten die altijd achter hun bureau zitten komen in actie om een fraudeur te ontmaskeren. Ze achtervolgen wat boeven, etc.
Niet leuk, heel af en toe moest ik glimlachen, maar daar bleef het wel bij. De grapjes waren ook steeds hetzelfde, over de vrouw van een van de agenten, over de Prius. Flauw.
Dit weekend wat Asylum films kijken, ook slecht, maar dan wel leuk
De film is gebaseerd op een prentenboek met slechts 10 regels tekst (!).quote:An adolescent named Max has an active imagination, and he will throw fits if others don't go along with what he wants. Max - following an incident with Claire (his sister) and her friends, and following a tantrum which he throws as a result of his Mother paying more attention to her boyfriend than to him - runs away from home. Wearing his wolf costume at the time, Max not only runs away physically, but runs toward a world in his imagination. This world, an ocean away, is inhabited by large wild beasts, including one named Carol who is much like Max himself in temperament. Instead of eating Max like they normally would with creatures of his type, the wild things befriend Max after he proclaims himself a king who can magically solve all their problems.
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik kan geen enkele Gibson film meer zien zonder aan zijn zéér foute ideeën te denken en aan de manier waarop hij liep te schelden tegen zijn vriendin. Alle Gibson films gaan hier de deur uit.quote:Op donderdag 9 december 2010 17:36 schreef Dagoduck het volgende:
Edge of Darkness.
[ afbeelding ]
Leuke film, eigenlijk precies wat ik ervan verwachtte, iig. boeiend tot het eind ook al weet je hoe het waarschijnlijk afloopt.
8/10
Ik ook niet in de jaren 60 en 70, maar heb als filmliefhebber natuurlijk wel alle classics gezien.quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Toen was ik nog niet eens geboren
Is het ook een leuke film voor de wat ouderen onder ons?quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:35 schreef 8108139dpths het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
De film is gebaseerd op een prentenboek met slechts 10 regels tekst (!).![]()
En het resultaat is verrassend genoeg zéér geslaagd.
Er zit een erg goede verhaallijn in... één die eigenlijk nog best diepzinnig is, zeker als je bedenkt dat het op een kinderboek gebaseerd is. De 'monsters' met hun overduidelijke (en sterke) karaktertrekken en emoties figureren als een soort van metafoor voor de 'grote-mensen-wereld'.
Er zitten een aantal heerlijke 'feel-good' momenten in de film, maar het sterkste zijn juist de momenten waar de emoties hoog oplopen en de wat 'droevige' momenten. Dat wat de film zo sterk maakt is dat je in de loop van de film ziet dat Max leert van die momenten, en zich begint te realiseren dat hij het met zijn eigen gedrag niet alleen voor zijn omgeving, maar ook voor zichzelf alleen maar moeilijk maakt.
Absoluut een dikke aanrader.
Cijfer: 8.3
Ja, absoluut. Alhoewel gebaseerd op een kinderboek is het geen typische kinderfilm geworden; juist niet geschikt voor kleine kinderen; eerder voor tieners (vooral omdat ze zich mogelijk herkennen in zowel Max als de 'monsters' en hun karaktertrekken / emoties) en alles wat daarboven zit.quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:05 schreef casper019 het volgende:
[..]
Is het ook een leuke film voor de wat ouderen onder ons?
Ja. Maar door al je reviews hier ken ik jouw smaak een beetje, daarom denk ik niet dat jij heel veel plezier aan de film zal beleven. Maar ik kan het mis hebben natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:05 schreef casper019 het volgende:
[..]
Is het ook een leuke film voor de wat ouderen onder ons?
Thnx Lonewolf voor je recensie van The Kids are all right in het vorige topic. Ik keek er zo tegenop om hem te gaan kijken, maar ik heb na je post toch een poging gewaagd. En de film bleek gewoon hartstikke goed te zijn. Fris, grappig, sterk. Eén van de beste films van 2010.quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:01 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ja. Maar door al je reviews hier ken ik jouw smaak een beetje, daarom denk ik niet dat jij heel veel plezier aan de film zal beleven. Maar ik kan het mis hebben natuurlijk.
Geen dank.quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:10 schreef Toad het volgende:
[..]
Thnx Lonewolf voor je recensie van The Kids are all right in het vorige topic. Ik keek er zo tegenop om hem te gaan kijken, maar ik heb na je post toch een poging gewaagd. En de film bleek gewoon hartstikke goed te zijn. Fris, grappig, sterk. Eén van de beste films van 2010.
Wat voor "zeer foute ideeen"?quote:Op zaterdag 11 december 2010 03:17 schreef Voerman het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik kan geen enkele Gibson film meer zien zonder aan zijn zéér foute ideeën te denken en aan de manier waarop hij liep te schelden tegen zijn vriendin. Alle Gibson films gaan hier de deur uit.
Ik gebruik het toch ook niet als argument?quote:Op zaterdag 11 december 2010 03:18 schreef Voerman het volgende:
[..]
Ik ook niet in de jaren 60 en 70, maar heb als filmliefhebber natuurlijk wel alle classics gezien.
'Nog niet geboren' is nooit een argument.
Daar weet ik verder niets van af, en who cares, als het een goede acteur is..quote:Op zaterdag 11 december 2010 03:17 schreef Voerman het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik kan geen enkele Gibson film meer zien zonder aan zijn zéér foute ideeën te denken en aan de manier waarop hij liep te schelden tegen zijn vriendin. Alle Gibson films gaan hier de deur uit.
ok dan ga ik em binennkort ook maaris kijken!quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:11 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ja, absoluut. Alhoewel gebaseerd op een kinderboek is het geen typische kinderfilm geworden; juist niet geschikt voor kleine kinderen; eerder voor tieners (vooral omdat ze zich mogelijk herkennen in zowel Max als de 'monsters' en hun karaktertrekken / emoties) en alles wat daarboven zit.
Alien een 5 geven...quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:42 schreef Roces18 het volgende:
Ik had eergisteren voor het eerst deel 1 van de Alien Anthology gekeken. Ik dacht van tevoren al dat is vast niks maar iedereen vind het een leuke film dus ik probeer het maar eens. Nou wat een baggerfilm was het dus. Ik begrijp best dat het een oude film is maar het verhaal slaat ook nergens op en de acteurs zijn ook drie keer niks.
Dikke vette 5
Alien een 5quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:42 schreef Roces18 het volgende:
Ik had eergisteren voor het eerst deel 1 van de Alien Anthology gekeken. Ik dacht van tevoren al dat is vast niks maar iedereen vind het een leuke film dus ik probeer het maar eens. Nou wat een baggerfilm was het dus. Ik begrijp best dat het een oude film is maar het verhaal slaat ook nergens op en de acteurs zijn ook drie keer niks.
Dikke vette 5
Ik heb 'em halverwege afgezet. Wat een vreselijke film.quote:ik vind het een ondergewaardeerde film, tis een hele relaxte film om te kijken en heb een paar keer echt kunnen lachen. Tis gewoon een lekker relax kijkweg film.. zeker waard een keer te zien! een 7 +
Ik weet niet wat voor cijfer jij Alien geeft, maar dan baseer je het waarschijnlijk ergens anders op. Als ik kijk naar de acteurs, story, plot e.d. Dan krijg hij maar een mager vijfje, maar misschien was het toentertijd een dikke hit waardoor hij voor jou een hoger cijfer krijgt?quote:
Ik ben het met 8108139dpths eens... De eerste film van de Alien reeks is uit 1979 oid en ik was destijds te jong (0 jaar oudquote:Op zondag 12 december 2010 11:01 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor cijfer jij Alien geeft, maar dan baseer je het waarschijnlijk ergens anders op. Als ik kijk naar de acteurs, story, plot e.d. Dan krijg hij maar een mager vijfje, maar misschien was het toentertijd een dikke hit waardoor hij voor jou een hoger cijfer krijgt?
Ik heb Alien volgens mij niet gezien, maar over smaak valt te twisten, en al helemaal bij oudere films. Films die in die tijd baanbrekend waren, maar nu totaal over de top of achterhaald. Ik vind dat je films best mag beoordelen op het heden, je kijkt ze tenslotte in het heden.quote:Op zondag 12 december 2010 14:49 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Ik ben het met 8108139dpths eens... De eerste film van de Alien reeks is uit 1979 oid en ik was destijds te jong (0 jaar oud) om dat bewust mee te maken. Dus dat Alien een 9 verdient heeft niets te maken dat het destijds een hit was. Het is de sfeer die in de film wordt opgebouwd, het claustrofobische, de spanning: dat zie je tegenwoordig nauwelijks meer. En daarom is het een 9...
Ok, ik vond het gewoon simpel wegkijken, zonder spanning en dergelijke. Maar oke.quote:Op zondag 12 december 2010 14:49 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Ik ben het met 8108139dpths eens... De eerste film van de Alien reeks is uit 1979 oid en ik was destijds te jong (0 jaar oud) om dat bewust mee te maken. Dus dat Alien een 9 verdient heeft niets te maken dat het destijds een hit was. Het is de sfeer die in de film wordt opgebouwd, het claustrofobische, de spanning: dat zie je tegenwoordig nauwelijks meer. En daarom is het een 9...
die film is echt lachwekkendquote:Op zondag 12 december 2010 22:30 schreef YellowBlacks het volgende:
Hackers
[ afbeelding ]
Een jongen krijgt van de rechter een verbod om tot zijn 18de ook maar in de buurt van een computer te komen. Op zijn elfde heeft de jongen namelijk 1507 Wall Street-computers laten crashen waardoor de New Yorkse index 7 punten was gezakt. Als de jongen volwassen is, houdt hij zich toch weer bezig met computers, en ontdekt samen met zijn vrienden dat het beveiligingshoofd van een multinational een gevaarlijk virus aan het bouwen is.
IMDB: 5.8
Mijn cijfer: 6.8
Heb deze wat oudere film maar uit de kast gehaald, nu er een ware cyberoorlog aan de gang is.
Daar dacht ik ook al aan, alhoewel ik meer aan swordfish ofzo dacht, maar vaak in films zegt 1 iemand, als je mij pakt, pakken 10.000 hackers over de hele wereld je terug, dat is nu een beetje realiteit.quote:Op zondag 12 december 2010 22:30 schreef YellowBlacks het volgende:
Hackers
[ afbeelding ]
Een jongen krijgt van de rechter een verbod om tot zijn 18de ook maar in de buurt van een computer te komen. Op zijn elfde heeft de jongen namelijk 1507 Wall Street-computers laten crashen waardoor de New Yorkse index 7 punten was gezakt. Als de jongen volwassen is, houdt hij zich toch weer bezig met computers, en ontdekt samen met zijn vrienden dat het beveiligingshoofd van een multinational een gevaarlijk virus aan het bouwen is.
Heb deze wat oudere film maar uit de kast gehaald, nu er een ware cyberoorlog aan de gang is.
Cult Classic! Een van mijn favoriete films.quote:Op zondag 12 december 2010 22:30 schreef YellowBlacks het volgende:
Hackers
[ afbeelding ]
daar snapte ik ook geen zak vanquote:Op zaterdag 11 december 2010 03:07 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Lost highway.
WTF heb ik gekeken? Ik heb een paar explanations gelezen maar die verschillen allemaal als nacht en dag. Ik denk dat ik hier nog een tijdje over na moet denken voordat ik een cijfer kan geven maar momenteel denk ik aan een 6,5.
Dat doet niemand, dat maakt hem juist zo geniaal!quote:
nog niet gezien maar stukje die ik heb gezien lijkt t me echt een kut filmquote:Op maandag 13 december 2010 22:43 schreef 2cv het volgende:
Sint
Geweldig film, heerlijk onsubtiel. Sommige special effects nogal simpel uitgevoerd, een paar onmogelijkheden (het plot zelf reken ik dan uiteraard niet mee, dat zou flauw zijn) en wat inconsequente dingen in de film, maar het is dan ook geen wetenschappelijke documentaire. Een film gemaakt voor vermaak !
8,5
Ik vind hem beter dan verwacht, maar dat komt ook omdat er wel wat fantasie is (horrorSint) maar niet compleet uit de duim gezogen (dus ook gewone mensen). Wat dat betreft een beetje a-la Harry Potter.quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:09 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
nog niet gezien maar stukje die ik heb gezien lijkt t me echt een kut film![]()
maargoed moet m nog zien
Al een tijd geleden dat ik deze gezien heb, maar ik grijp deze kans toch even aan om nog een keer te zeggen dat dit echt een geweldige film is. Prachtig, grappig, ontroerend, origineel. En daarom ook nog een keer de link naar de trailer:quote:
Van een niveau dat zelfs het oh zo aanbeden Pixar heel zelden haalt.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:06 schreef Guppi het volgende:
[..]
Al een tijd geleden dat ik deze gezien heb, maar ik grijp deze kans toch even aan om nog een keer te zeggen dat dit echt een geweldige film is. Prachtig, grappig, ontroerend, origineel. En daarom ook nog een keer de link naar de trailer:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is één van de mooiste die ik heb gezien.
Trouwens ik dacht steeds dat Bryan Brown de vader was van Jake Gyllenhaal, zo veel lijken ze op elkaar imho.
cijfer: 7.5
Re-Animator (1985, VS, Stuart Gordon)
Zo'n lekkere typische jaren '80 cult horror B-film die past in het rijtje Evil Dead, Braindead en Bad Taste. Een klein voorbeeld van hoe goed slecht de film is dat het goedje (dat ze gebruiken voor de re-animatie) chemisch groen is en straalt. Zoals te zien is op het plaatje.De film onderscheid zich doordat het een keer de gestoorde geleerde als held neemt.
cijfer: 7
Nothing Personal (2009, Nl, Urszula Antoniak)
Anne, voortreffelijk gespeeld door Lotte Verbeek, reist alleen door Ierland. Na een tijd komt ze langs een afgelegen boerderij. De man, die daar woont, biedt haar een brood en onderdak aan in ruil voor als ze wat klusjes doet. In het begin is Lotte heel erg onbeleefd. Die onbeschoftheid van haar komt duidelijk voort uit een trauma, waarom ze alleen reist en niemand dichtbij haar wil laten komen emotioneel. De man zelf heeft ook duidelijk zo z'n problemen en aanvaard haar wangedrag om zo z'n eigen eenzaamheid dragelijker te maken. Want de twee groeien natuurlijk naar elkaar toe gedurende de film. Juist doordat zij in het begin de man zo op afstand houdt met haar gedrag is de emotionele uitbetaling als ze naar elkaar groeien des te groten. De impact van bijvoorbeeld de eerste glimlach naar elkaar is hierdoor groter dan als ze vanaf het begin naar elkaar zouden glimlachen.
De film zit vol met prachtige shots van het Ierse landschap.
cijfer: 7.5
Big Trouble in Little China (1986, VS, John Carpenter)
John Carpenter is zo'n regisseur die iets wat in andere handen een onwijs slechte B-film zou worden kan transformeren in een top film. Het is allemaal erg over the top, maar daarom juist zo gaaf. Bovendien ook nog heel grappig met Kurt Russel als stoere held, die eigenlijk heel de film niks doet. Behalve danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.cijfer: 8.5
je plaatje is stukquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:31 schreef cypox het volgende:
gister Deja Vu geweldige film
[ afbeelding ]
Verenigde Staten
Thriller / Science-Fiction
128 minuten
geregisseerd door Tony Scott
met Denzel Washington, James Caviezel en Val Kilmer
De meeste mensen hebben het wel eens meegemaakt: het vreemde gevoel wanneer je ergens bent, iemand ziet of een situatie beleeft en denkt het eerder meegemaakt of gezien te hebben. Maar wat als deze gevoelens in werkelijkheid waarschuwingen zijn uit het verleden of puzzelstukjes voor de toekomst? Inspecteur Doug Carlin wordt ingeschakeld om bewijsmateriaal te verzamelen wanneer er een bom is ontploft op een boot in New Orleans. Hij ontdekt tijdens zijn onderzoek dat het déjà vu-gevoel, waarvan men over het algemeen denkt dat het slechts in je hoofd bestaat, in werkelijkheid een krachtig hulpmiddel kan zijn.
je plaatje is stukquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:31 schreef cypox het volgende:
[ afbeelding ]
Verenigde Staten
128 minuten
De meeste mensen hebben het wel eens meegemaakt: het vreemde gevoel wanneer je ergens bent, iemand ziet of een situatie beleeft en denkt het eerder meegemaakt of gezien te hebben. Maar wat als deze gevoelens in werkelijkheid waarschuwingen zijn uit het verleden of puzzelstukjes voor de toekomst? Inspecteur Doug Carlin wordt ingeschakeld om bewijsmateriaal te verzamelen wanneer er een bom is ontploft op een boot in New Orleans. Hij ontdekt tijdens zijn onderzoek dat het déjà vu-gevoel, waarvan men over het algemeen denkt dat het slechts in je hoofd bestaat, in werkelijkheid een krachtig hulpmiddel kan zijn.
[ afbeelding ]
Verenigde Staten
128 minuten
Ik vond die films zo ontiegelijk slecht dat ze goed warenquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:26 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Re-Animator (1985, VS, Stuart Gordon)
[ afbeelding ]
Zo'n lekkere typische jaren '80 cult horror B-film die past in het rijtje Evil Dead, Braindead en Bad Taste. Een klein voorbeeld van hoe goed slecht de film is dat het goedje (dat ze gebruiken voor de re-animatie) chemisch groen is en straalt. Zoals te zien is op het plaatje.De film onderscheid zich doordat het een keer de gestoorde geleerde als held neemt.
cijfer: 7
ah, je hebt 'm gekeken!quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:58 schreef casper019 het volgende:
Where the Wild Things Are
Verenigde Staten
Avontuur / Fantasy
101 minuten
geregisseerd door Spike Jonze
met Max Records, Catherine Keener en de stem van James Gandolfini
Max (Max Records) is een klein jongetje vol kattenkwaad. Maar achter zijn schijnbare stoere verschijning gaat een heuse wereld schuil. Deze wereld, die alleen voor Max is, bestaat uit een bos bewoond door fabelachtige wilde beesten, die Max tot hun koning gekroond hebben. Gebaseerd op het kinderboek van Maurice Sendak.
beetje vage film, snapte het hele verhaal en de lol er niet echt van...
een 4
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ach... ieder zijn ding.![]()
die burgemeester uit spin city speelt erinquote:Op woensdag 15 december 2010 12:12 schreef Karina het volgende:
Moby Dick 2010
Avontuur?
Weer zo een geweldige Asylum film. Dit keer geen piranha's, haaien of inktvissen, maar een walvis, zo groot als een flatgebouw.
Ahab (ja ja zelfs de originele naam hebben ze aangehouden) wordt in zijn jonge jaren (varende in een onderzeeër) aangevallen door een heule grote walvis, zijn been gaat eraf en bijna al zijn mede-bemanningsleden gaan dood. Hij zweert wraak!
Jaren later, kapitein op een andere onderzeeër inmiddels, gaat hij de wraak zoeken.
Fantastische film weer, de graphics, het acteerwerk
goed voor anderhalf uur lachen. En waarom is die ene vent zo raar vermomd met bril en pruik?
Muziek was wel spannend, dat dan weer wel.
[ afbeelding ]
Vond de film veel beter dan een 6.1...quote:Op woensdag 15 december 2010 15:58 schreef 8108139dpths het volgende:
[ afbeelding ]
Best een aardige film, al had 'ie véél sterker kunnen zijn... vooral de rol van 'de dame zonder tong', Etain, had beter door een ander vervuld kunnen worden. Ze kwam op mij maar weinig overtuigend over, terwijl ze juist zo'n belangrijke rol heeft in de film.
Al met al zitten er indrukwekkende beelden tussen (de gevechtsscenes), het idee, het verhaal an sich is prima, maar de uitwerking laat te wensen over.
Cijfer: 6.1
Zorgvuldige afweging tegen andere films die je reeds hebt bekeken en een cijfer hebt gegeven. (@whatiwatch.net)quote:Op woensdag 15 december 2010 16:03 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Vond de film veel beter dan een 6.1...
Hoe komen jullie trouwens aan de cijfers?
Hebben jullie dan een lijst met + en - en dan alles bij elkaar optellen ofzo?
Want hoezo een 6.1 ipv een 6?
Klopt ja, echt geld nodig die vent. Dat was trouwens niet de vermomde vent die ik bedoelde, dat was een hoge pief of zo met een zonnebril op en een pruik op.quote:Op woensdag 15 december 2010 12:20 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
die burgemeester uit spin city speelt erin![]()
Lol nee, het was een versie zonder ondertitelingquote:Op woensdag 15 december 2010 08:52 schreef JDx het volgende:
720p versie met NL ondertiteling gekeken? Die heb ik ooit gemaakt
Zit trouwens best wel een kern van waarheid in die film, als ik om me heen kijk, alle oud klasgenoten (vwo) hebben bijna nog geen kids, maar ken ook veel meiden zonder opleiding die thuis zitten in de bijstand met een kind en zonder vent
misschien speelt die persoon wel 2 rollen in de filmquote:Op woensdag 15 december 2010 16:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Klopt ja, echt geld nodig die vent. Dat was trouwens niet de vermomde vent die ik bedoelde, dat was een hoge pief of zo met een zonnebril op en een pruik op.
Net ff trailer gekeken en ik wil 'm zien!! Lijkt me heerlijk wegkijken die filmquote:Op woensdag 15 december 2010 20:09 schreef Deaf_Devil het volgende:
Gister Scott Pilgrim vs The World gezien.
Met 1 woord: Geweldig!
Is uiteraard helemaal persoonlijk, echt een film die je geweldig vind of helemaal niks vind.
Deze is lachen idd!quote:Op woensdag 15 december 2010 00:01 schreef Karstman het volgende:
Idiocracy
[ afbeelding ]
Een kleine kritische kijk in de mogelijke toekomst van de mensheid. Het lijkt een ver van m'n bed show maar bedenk eens waar we naar toe gaan als Henk en Ingrid maar blijven doorfokken terwijl de intelligentsia het te druk hebben met hun linkse hobby's om te reproduceren... Dus, heb je een IQ van boven de honderd? Achter die PC vandaan en neuken! Doe het niet voor jezelf maar doe het voor je ongeboren kinderen!
Tip: spoel even door tot het einde van de aftiteling voor leuk grapje.
Gruwelijke rukfilm idd.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:09 schreef Deaf_Devil het volgende:
Gister Scott Pilgrim vs The World gezien.
Met 1 woord: Geweldig!
Is uiteraard helemaal persoonlijk, echt een film die je geweldig vind of helemaal niks vind.
Aanrader inderdaad.quote:Op donderdag 16 december 2010 10:46 schreef Viking84 het volgende:
Vandaag (500) Days of Summer gezien. Wat een heerlijke film! Echt een aanrader!
had m tot de helft gekeken, vond er niks aan... dus gestopt.quote:Op donderdag 16 december 2010 10:46 schreef Viking84 het volgende:
Vandaag (500) Days of Summer gezien. Wat een heerlijke film! Echt een aanrader!
moet je hem toch nog maar een keer afkijken tot het eindquote:Op donderdag 16 december 2010 14:12 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
had m tot de helft gekeken, vond er niks aan... dus gestopt.
je moet hem ook afkijken , hij begint namelijk een beetje traagquote:Op woensdag 15 december 2010 22:47 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Gruwelijke rukfilm idd.
Halfweg afgezet.
Ik heb me juist kapot gelachen om die film, ik vond het werkelijk briljant. Vooral dat stuk met Diddy en die 'Jeffrey'quote:Op donderdag 16 december 2010 16:08 schreef 8108139dpths het volgende:
Ik heb vannacht Get Him to the Greek aangezet... GODDAMN, wat is dat slecht, heb 'm ook vrij snel uitgezet. dit wil ik niet eens afkijken.
Heb ik ook destijds ook uitgezet, later verder gekeken en geen spijt van gehad.quote:Op donderdag 16 december 2010 16:43 schreef BonusLevelEindBaas het volgende:
[..]
Ik heb me juist kapot gelachen om die film, ik vond het werkelijk briljant. Vooral dat stuk met Diddy en die 'Jeffrey'
Ik merk hetzelfde.quote:Op donderdag 16 december 2010 18:44 schreef JDx het volgende:
[..]
Heb ik ook destijds ook uitgezet, later verder gekeken en geen spijt van gehad.
Heb ik trouwens steeds vaker dat films erg slap zijn, maar ik kijk ze dan toch af vanwege bepaalde recensies of mensen hier die ik vertrouw als ze zeggen dat een film goed is. En eenmaal afgekeken zijn ze toch best leuk, vaak vooral door hoe het afloopt of een bepaalde plotwending die nog net niet plaatsvond voor het afzetten.
Vond t een 'mooie' film van 2.15uur wat niet mooier is gemaakt dan hoe het was.quote:Het vertelt het ware verhaal van een Amerikaanse elitemacht die op 3 oktober 1993 in Mogadishu werd gedropt om twee hooggeplaatste Somalische pionnen te ontvoeren. Als de hele operatie volgens plan was verlopen, hadden de Amerikanen na een uur alweer met succes de aftocht kunnen blazen. De aanval stootte echter op een sterke verdediging en er werden twee Amerikaanse Black Hawk helikopters neergeschoten. Er kwamen 19 Amerikanen en ongeveer 1000 Somali's om het leven en er raakten 73 US-soldaten gewond in deze actie en wat er op volgde.
Niet te zuinig ja..Ze hadden hem beter Plothole kunnen noemen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:35 schreef DeRakker. het volgende:
Triangle.. wat een kut film, was echt zonde van mn tijd.![]()
Ja.quote:Op vrijdag 17 december 2010 07:55 schreef Mainport het volgende:
Als jullie een boek hebben gelezen zeggen jullie dan ook "ik geef dit boek een 7.1"
quote:Op vrijdag 17 december 2010 09:05 schreef SnuggLe het volgende:
Ja.
En als ik gegeten heb zeg ik "ik geef dit eten een 3.6"
En als ik mijn vriendin geneukt heb zeg ik "ik geef deze sex een 8.2"
Dat snap ik echt niet.quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:33 schreef BraveDribbel het volgende:
Triangle vind ik juist een underrated film. Geef hem zeker een 7,5..
Er zitten miss ook plotholes in, maar je blijft na de film met veel vragen zitten en dat vond ik wel vet!
dan heb je nog niet genoeg films gezienquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:44 schreef DeRakker. het volgende:
Enige film dat tijdverspilling was die ik ooit heb gezien.
dat kloptquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:46 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dan heb je nog niet genoeg films gezien
Die waren zeker heel erg mooi idd! De immensiteit indrukwekkend.quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:20 schreef El_Matador het volgende:
Eens, ik vond het ook een goeie film! Mooie beelden ook. Zeker die in het stadion.
Hahaha, ik dacht al: huh?!quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:39 schreef BrandX het volgende:
Net door de recensies in dit topic Mary & Max gezien.
Wat een vreselijke kut film!
want ik moest huilen op het eind![]()
![]()
Een dikke 8!
Ik heb hem ook gekeken nav dit topic. Echt keihard zitten jankenquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:39 schreef BrandX het volgende:
Net door de recensies in dit topic Mary & Max gezien.
Wat een vreselijke kut film!
want ik moest huilen op het eind![]()
![]()
Een dikke 8!
Ik zag je verslag en dacht, hej, die staat hier al een tijdje stof te verzamelen, maar even opgezet dus. Helemaal met je eens :-) heerlijk goede filmquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:16 schreef BrandX het volgende:
Vorige week voor het eerst naar een film in het fimhuis geweest, op uitnodiging van een vriendin. Deze film gezien: El secreto de sus ojos / The Secret in Their Eyes
[ afbeelding ]
Al met al zeker een aanrader om te zien!
imdb-score: 8.3
BX-score: 9
quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:00 schreef single_queen het volgende:
[..]
Ik zag je verslag en dacht, hej, die staat hier al een tijdje stof te verzamelen, maar even opgezet dus. Helemaal met je eens :-) heerlijk goede film
een wijve-film dus?quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:00 schreef single_queen het volgende:
[..]
Ik zag je verslag en dacht, hej, die staat hier al een tijdje stof te verzamelen, maar even opgezet dus. Helemaal met je eens :-) heerlijk goede film
het is verre van een wijve-film. Alleen maar omdat twee vrouwen het goed vinden, is het niet meteen een wijfe-film.quote:
nee, helemaal niet zelfs.quote:
Ook net gezien. Je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 17 december 2010 01:00 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Say Anything... (1989, VS, Cameron Crowe)
Een tijdloze tiener romcom zoals een tiener romcom behoort te zijn. De chemie tussen John Cusack en Ione Skye is echt ongelofelijk. Het zijn beiden karakters waarin ik met mee kon leven. Omdat ze meer zijn dan de twee stereotype tegenpolen, die toch voor elkaar vallen. Het zijn volledige karakters met echte gevoelens, twijfels en angsten. Waardoor de overeenkomsten groter worden dan de verschillen. Maar ook de andere karakters zijn goed geschreven. De vader is meer dan een ééndimensionale overbeschermende pappa. Er is ook oog voor zijn gevoelens en de redenen voor z'n gedrag. Het goede acteerwerk van John Mahoney helpt natuurlijk ook wel mee. Dan is er ook nog Lili Taylor als de beste vriendin van Loyd (John Cusack). Wat sowieso een briljante move is om de beste vrienden van Loyd twee meisjes te laten zijn i.p.v. de standaard vrienden.
Maar het is natuurlijk boven alles wel nog steeds John Cusack's film. De manier waarop hij ons laat meeleven met de pijn van het verdriet van Loyd bij de onvermijdelijke dal in de relatie is in weinig romcoms geëvenaard. Waar in de meeste romcoms dat dal een verplicht nummertje is, waar de kijker door heen moet. Is het in deze film het hoogtepunt van de film.
De film heeft een soundtrack, die nu ook nog steeds lekker is.
cijfer: 8.5
Ik vond het juist beter dat ie dat kinderlijk chineesje aan de kant gooide, die met paars haar is goddelijkquote:Op zaterdag 18 december 2010 12:53 schreef jimjim1983 het volgende:
[ afbeelding ]
onzinfilm. af en toe echt hilarisch. tegen t einde wordt ie wat minder maar al met al een leuke film, zeker als je Cera fan bent. Enige onbegrijpelijke aan de film is dat ie een geil chineesje aan de kant zet voor een chagrijnig kutwijf met paars haar.
echt zo'n stereotype alto wijfquote:Op zaterdag 18 december 2010 13:57 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ik vond het juist beter dat ie dat kinderlijk chineesje aan de kant gooide, die met paars haar is goddelijk
True. Plus ze speelt de dochter van Bruce Willis in Die Hard 4quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:57 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ik vond het juist beter dat ie dat kinderlijk chineesje aan de kant gooide, die met paars haar is goddelijk
Je laat me kwijlen ^^quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:13 schreef HenryHill het volgende:
[..]
True. Plus ze speelt de dochter van Bruce Willis in Die Hard 4
Dat is je waardering of hoe moet ik het zien?quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:46 schreef casper019 het volgende:
The Chronicles of Narnia: The Lion, the Witch and the Wardrobe
[ afbeelding ]
Verenigde Staten
Avontuur / Fantasy
140 minuten / 155 minuten (DVD Extended Edition)
geregisseerd door Andrew Adamson
met Georgie Henley, William Moseley en Skandar Keynes
Vier Britse kinderen worden naar het buitenhuis van een professor gestuurd, waar ze veilig zullen zijn tijdens de Tweede Wereldoorlog. Ze vinden een magische garderobe, waarmee ze in het mysterieuze land Narnia kunnen komen. Het land wordt overheerst door een slechte heks, en om haar te kunnen verslaan, moeten de kinderen leeuwenkoning Aslan vergezellen.
Ik vond het een hele leuke film, echt een film die zowel voor volwassenen als kinderen leuk is. En er zit ook een lekkere vaart in de film, waardoor hij niet gaat vervelen en makkelijk in 1 keer te kijken is. De film deed me wel een beetje denken aan lord of the rings, maar dan wat minder serieus en fantasy/sprookjes achtiger.
Hele leuke film, ga zeker de andere delen ook zien.
3.5*
ben benieuwd wat je er van vindt!quote:Op zondag 19 december 2010 09:39 schreef Viking84 het volgende:
Gisteren Io sono l'amore (Ik ben liefde) gezien met Tilda Swinton in de hoofdrol. Met de naam Tilda Swinton is ook alles wel gezegd eigenlijk. Zij draagt de film die zonder haar minder op mijn aandacht had kunnen rekenen.
Vandaag El secreto de sus ojos maar eens kijken.
dat zie je er toch bij staan of niet soms?quote:Op zondag 19 december 2010 00:08 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Dat is je waardering of hoe moet ik het zien?
quote:Een verdomd fantastische prent van Clint Eastwood met Angelina Jolie en John Malkovich in een heerlijke bijrol. In deze film laat Jolie ook zien dat ze werkelijk kan acteren en niet alleen mooi of verleidelijk kan wezen. In het LA van eind de jaren 1920 wordt de zoon van een alleenstaande moeder ontvoerd. De LAPD beweert de zoon te hebben terug gevonden in een andere staat met medewerking van de plaatselijke politie daar. De moeder Jolie zegt dat de jongen haar zoon niet is en houdt dat ook vol. Dit wordt niet in dank afgenomen door een corrupte politiemacht en ze laten haar interneren. Gelukkig zijn er ook nog mensen die strijden tegen deze corrupte macht. De vraag die nu rijst is of ze ooit de waarheid zal ontdekken.
Zoals al eerder aangehaald, speelt Jolie hier een zeer sterke rol. Dit geld eigenlijk voor de gehele cast. Ook de sfeer zoals de kleding, het gedrag van mannen en vrouwen (ook tegenover elkaar) en de autos kloppen allemaal.
Changeling is een topfilm gemaakt door een regisseur die ons de laatste jaren sterk verwent. Clint Eastwood is een God!
Het is een sterrenmens, een aparte nederlandse aftakking van IMDB genaamd Moviemeter, max is 5 sterrenquote:Op zondag 19 december 2010 00:08 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Dat is je waardering of hoe moet ik het zien?
dat wel, maar de actie is lekkerquote:Op zondag 19 december 2010 14:59 schreef 8108139dpths het volgende:
Taking Lives
Mager plot, je kunt alles van mijlenver aan zien komen...
5.0
Wat kijk jij veel filmsquote:Op zondag 19 december 2010 15:40 schreef BrandX het volgende:
Full Metal Jacket weer eens gekeken.
Ik blijf het een gekke film vinden. Goed, maar gek. Het is een vreselijk fascinerende film, maar de overgang naar het tweede deel, die ik erg traag vind beginnen blijft onwenning en tè lukraak. Ook juist omdat het eerste kwartier van de 2e helft in mijn beleving de sfeer van het stadse in vietnam geforceerd wordt neergezet. Zo van: "motten we ook effe laten zien".
Blijft bij een 7,5 (imdb 8,4)
ik kijk idd veel films, en seriesquote:Op zondag 19 december 2010 16:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat kijk jij veel films.
Ik wil FMJ ook weer eens zien.
Vandaag El secreto de sus ojos gezien. Wel ok, geen meesterwerk. In de recensie van de NRC mekkerden ze erover dat veel te snel duidelijk was wie het gedaan had. Dus? Het is dan ook helemaal geen whodunnit!
Die vond ik ook zeker wel vet, idd een 8, beetje in de sfeer van Equilibrium.quote:Op zondag 19 december 2010 21:28 schreef Roces18 het volgende:
Net Repo Men gezien met Jude Law en een bijrolletje van onze eigen Carice van Houten. Ik weet alleen niet zo goed wat ik hiervan moet denken. Door een heel apart onderwerp te combineren met veel bloed, uiterst sterke muziek op sommige momenten en een verrassend einde trekt het me toch niet helemaal. Ik mis een goede karakterbeleving en sterke tegenspelers.
Hij verdient wel een 8 dus je moet hem gezien hebben maar het is geen film die je twee keer kijkt (dus geen plekje voor in je boekenkast)
Oja en de Mambo dansen we niet alleen (weten we dat ook weer)
Net gezien.quote:Op maandag 20 december 2010 00:34 schreef GuitarJJ het volgende:
Ik heb Inception vandaag voor de 2e keer gezien.
De eerste keer was tijdens mijn vakantie in Schotland, een paar weken voordat hij in Nederland uit kwam. De combinatie van mijn matige engels + geen subs + lastig verhaal, zorgde ervoor dat ik het verhaal moeilijk kon begrijpen.
Nu, met subs, begrijp ik hem veel beter. Ben de film meer gaan waarderen en hij krijgt zeker een dikke 9!
Toch grappig dat einde, waarin je niet ziet wat er met de totum van Cobb gebeurt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Mike op 20-12-2010 01:51:21 ]
quote:Op maandag 20 december 2010 01:32 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Net gezien.Weet je niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Als je echt haast hebt, post dan gewoon niets de volgende keer. Een titel met cijfer, daar kan niemand iets mee.quote:
quote:Op maandag 20 december 2010 10:09 schreef macondo het volgende:
Had niemand moeite met de lange duur van Into the Wild? Toen ik hem zag was het verhaal mij wel duidelijk, en het einde werd langdradig uitgesponnen. Mooie muziek, aardige beelden - maar ik dacht alleen maar "sterf dan toch! ga eens dood!"
quote:Op zondag 19 december 2010 21:13 schreef 8108139dpths het volgende:
De film duurt 2 en een half uur, maar verveelt echt geen moment.
Ik heb liever alleen een cijfer dan alleen en kort verslagje en geen cijfer. Op IMDB kijk ik ook altijd gauw ff naar het cijfer daar als ik twijfel om een film te halen.quote:Op maandag 20 december 2010 10:09 schreef macondo het volgende:
[..]
[..]
Als je echt haast hebt, post dan gewoon niets de volgende keer. Een titel met cijfer, daar kan niemand iets mee.
ontopic:
Had niemand moeite met de lange duur van Into the Wild? Toen ik hem zag was het verhaal mij wel duidelijk, en het einde werd langdradig uitgesponnen. Mooie muziek, aardige beelden - maar ik dacht alleen maar "sterf dan toch! ga eens dood!"
Hahaha, zeker vergetenquote:Op maandag 20 december 2010 10:38 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ja, heel leuk, maar wat vond je ervan?
jawelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmmm dat vond ik best een leuke film, destijds een 7 gegeven volgens mij.quote:Op maandag 20 december 2010 13:06 schreef Roces18 het volgende:
The Men who Stare at Goats
Halverwege uitgezet, wat een rukfilm. Hoofdpersonen boeien totaal niet, het onderwerp slaat nergens op, en er valt ook niks te lachen terwijl het een komedie zou moeten zijn.
Dikke 2
Eerder 2/10, ik raad hem sterk af.. heb 2x gelachen en actie scenes zijn overdreven nep (niet te vergeten slecht) .. nee bras gewoon!quote:Op maandag 20 december 2010 00:17 schreef larry_flynt het volgende:
Knight and day
[ afbeelding ]
Verenigde Staten
Actie / Komedie
110 minuten
Film met een verhaal dat teveel hangt op toevalligheden. En daarnaast te maken heeft met gebeurtenissen die niet kloppen. Zo wordt de hoofdrolspeelster (Cameron Diaz) op een gegeven moment in haar eigen huis wakker waar ze in bed is gestopt door haar tegenspeler (Tom Cruise), maar de grote vraag is hoe Cruise wist waar ze woonde... Dit en nog een paar van zulke dingen zijn ergelijk, maar verpesten de film niet.
Het einde daar in tegen hangt zo af van toeval, ik zal niet gaan spoilen, maar het zorgde er bij mij voor dat ik afknapte op de film. En is het einde zeer voorspelbaar, ondanks de korte (en ook voorspelbare) plotwending.
Het positieve is dat Cameron en Tom goed aan elkaar gewaagd zijn en leuk acteren. Daarnaast zijn de actie scene's goed, al zijn ze zeer onrealistisch waarbij Tom geen één keer wordt geraakt als hij het tegen een half leger van getrainde soldaten moet openen en gewoon rustig naar Cameron loopt.
Het is een leuke film om tussendoor te kijken, maar verwacht er niet te veel van.
6/10
ik vond hem geweldig. vette muziek (voor een deel van beck) vette actie, goeie humor, leuke acteurs, beetje comic/ game/ stripachtig. snel en absurd.quote:Op zondag 19 december 2010 23:22 schreef Karstman het volgende:
Scott Pilgrim vs. The World
[ afbeelding ]
Nou ja ik vond het nog wel een luchtige film om op een sneeuwige dag lekker binnen te kijken.quote:Op maandag 20 december 2010 14:06 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Eerder 2/10, ik raad hem sterk af.. heb 2x gelachen en actie scenes zijn overdreven nep (niet te vergeten slecht) .. nee bras gewoon!
quote:Op maandag 20 december 2010 13:13 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
jawelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 20 december 2010 13:06 schreef Roces18 het volgende:
The Men who Stare at Goats
Halverwege uitgezet, wat een rukfilm. Hoofdpersonen boeien totaal niet, het onderwerp slaat nergens op, en er valt ook niks te lachen terwijl het een komedie zou moeten zijn.
Dikke 2
Jij bent een kloon van hem?quote:
Neuh,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op maandag 20 december 2010 14:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Neuh,Dit dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben al niet zo fan van Clooney behalve in E.R. , in Ocean's 11/12/13 etc. vond ik hem minder. Ik vind hem ook niet zo'n goede acteur, ik kijk liever naar B-acteur Arnold dan naar hem. Heb deze film tot de helft gekeken dus ongeveer een uur, maar er gebeurde gewoon niks. Het is gewoonweg niet grappig en Clooney behoort ook niet tot het lijstje van "comedy". Hij moet gewoon bij drama blijven, want de dames vinden hem wel wat.quote:Op maandag 20 december 2010 14:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die film is geniaal man! Clooney in een goeie rol, Jeff Bridges in een toprol, goed verhaal, goeie humor.
Die kreeg van mij een 8,4. 2 keer gezien, heerlijk!
Ik zou hem nog een keer kijken als ik jou was. En dan gewoon helemaal.
Aanrader.quote:Op maandag 20 december 2010 14:47 schreef JDx het volgende:
En een acteur kan best van genre switchen, zie bijvoorbeeld Adam Sandler in Reign over me!
Allemaal crap? Ik vind hem zeker geen top acteur. Hij is gelijkwaardig als Nicolas Cage vind ik zelf. Maar persoonlijk kijk ik liever naar Cage. De dames houden van hem maar verder is het niet veel soeps. En dat is zeker mijn mening en als jij een andere mening hebt vind ik het ook best. smaken verschillen. En waarom is hij dan volgens jou zo'n goede acteur??quote:Op maandag 20 december 2010 14:47 schreef JDx het volgende:
Nee joh, hij is niet zo'n goede acteur
Allemaal crap wat je hier schrijft, JIJ kijkt liever naar... maar dat zegt niks over een goede of slechte acteur. En een acteur kan best van genre switchen, zie bijvoorbeeld Adam Sandler in Reign over me!
Had m ook gezien maar vond t ook geen leuke film, niet mijn humor misschien.quote:Op maandag 20 december 2010 14:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die film is geniaal man! Clooney in een goeie rol, Jeff Bridges in een toprol, goed verhaal, goeie humor.
Die kreeg van mij een 8,4. 2 keer gezien, heerlijk!
Ik zou hem nog een keer kijken als ik jou was. En dan gewoon helemaal.
Mij dus niet.quote:Op maandag 20 december 2010 14:33 schreef BonusLevelEindBaas het volgende:
[..]
Jij bent een kloon van hem?
Je weet gewoon niet of het echt of nep is. Als het zo makkelijk was dan had Nolan het wel laten zien.
Het feit dat hij 99.9% van de mensen laat twijfelen of het echt is of niet heeft te maken met de hele gedachte van de film.
Maar goed, om jullie e-penis te bevredigen: Het kan heel goed mogelijk zijn dat het nep is, het kan ook heel goed mogelijk zijn dat het echt is.
Per ongeluk niet een camversie gekekenquote:Op maandag 20 december 2010 16:20 schreef 8108139dpths het volgende:
Public Enemies gisteravond aangezet... wat een baggerfilm.![]()
De hele setting, het gedrag van de karakters klopt volgens mij al voor geen meter, de verhaallijn is zeer matig, maar waar ik me vooral aan ergerde: het ronduit amateuristische camerawerk, de slechte belichting... het lijkt wel alsof het met een handycam gefilmd is (en nee, die hadden ze toen nog niet).
3.0
quote:Op maandag 20 december 2010 16:18 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Mij dus niet.Echt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wtf.
![]()
Nee, het zat ook wel duidelijk in de film...quote:Op maandag 20 december 2010 16:32 schreef Falco het volgende:
[..]
Per ongeluk niet een camversie gekeken
Ik vind deze reactie nog hilarischer dan de mensen hierboven die nog nooit van het concept "open einde" hebben gehoord of het te ingewikkeld vinden, al was het moeilijk te overtreffen.quote:Op maandag 20 december 2010 11:01 schreef JDx het volgende:
[..]
Ik heb liever alleen een cijfer dan alleen en kort verslagje en geen cijfer. Op IMDB kijk ik ook altijd gauw ff naar het cijfer daar als ik twijfel om een film te halen.
Open einde snap ik heel goed, maar het is geen open einde.quote:Ik vind deze reactie nog hilarischer dan de mensen hierboven die nog nooit van het concept "open einde" hebben gehoord of het te ingewikkeld vinden, al was het moeilijk te overtreffen.
Je snapt het echt niet hèquote:Op maandag 20 december 2010 18:28 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Open einde snap ik heel goed, maar het is geen open einde.
Mensen moeten eens de film goed kijken.
Duidelijk wanneer mensen dit als een open einde zien de film niet goed hebben gesnapt...
Kijk anders ff de hele film opnieuw en bekijk steeds t tolletje goed.
Mensen die van een gesloten einde zelf een open einde maken
ik wel.quote:
quote:Op maandag 20 december 2010 18:32 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ik wel.
Ik snap wel dat t als open einde moest lijken, maar is t toch echt niet.
Anders leg je het ff uit, ben benieuwd naar jou inzicht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Wordt het allemaal te ingewikkeld voor je?quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:16 schreef Lienzz het volgende:
Allemaal die Inception onzin hier zeg, stop eens daarmee. ik leg het eenmalig uit en thats it. Op het einde met dat tolletje is geen droom, maar een nachtmerrie dat je realiseert dat je net 2,5 uur van je leven verspilt hebt aan bagger
Geen idee, maar er zitten vaak jaren tussen zulke films, dus dat is niet vreemd.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:23 schreef truedestiny het volgende:
even een vraagje hier he. ik zat net dus Robin Hood te kijken. waarvan ik dacht dat er een vervolg op kwam maar nu keek ik even bij de imdb lijst van Cate Blanchett en die is bezig met The Hobbit en er staat nergens Robin Hood verder tussen. dus die komt er niet mag ik nu aannemen?
Maar die Kirsten Dunst is wel een lekker wijfquote:Op maandag 20 december 2010 23:31 schreef Karstman het volgende:
How to Lose Friends & Alienate People
[ afbeelding ]
Megan Fox zou een lekker wijf moeten zijn (en was dat in bijv. Jennifer Body) maar is hier dus echt niet lekker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.7,8
Ik vond de film dus niet echt speciaal ofzo. Niet grappig, niet diepgaand genoeg... het was het net niet... 6/10quote:Despicable Me
[ afbeelding ]
Van de animatiefilms die dit jaar zijn uitgekomen, vind ik Despicable Me (tot nu toe) verreweg de beste. De hoofdpersoon is dit keer een kwade genius (Gru) die de maan wil stelen. Zulke hoge ambities kan ik altijd toejuichen. Hij krijgt daarbij hulp van drie koters, die hij adopteert. Dit klinkt erg week, maar het valt reuze mee. Gru blijft vrijwel de hele tijd een nors en enigszins angstaanjagend figuur. Het is erg leuk en grappig hoe hij de strijd om de maan met een andere slechterik uitvecht.
Hopelijk wint deze film de oscar voor best geanimeerde film. Zou wel een mooie hak zijn tegenover Pixar, die telkens met dezelfde soort zoete verhaaltjes op de proppen komt. Op animatiegebied is deze film net zo goed als bijvoorbeeld een Toy Story 3. Op dat punt kan nauwelijks meer het verschil gemaakt worden. Cijfer: 8
ik zou m zelfs een 4 geven.quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:32 schreef resque het volgende:
[..]
Ik vond de film dus niet echt speciaal ofzo. Niet grappig, niet diepgaand genoeg... het was het net niet... 6/10
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder een goede film, zoals ik al zei: ik hou daar wel van!
7,8/10
quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:36 schreef resque het volgende:
Gister Nothing Personal gezien
Ik weet niet wat ik daarvan moet vinden. Ik hou wel van dit soort films, waar je iemand volgt, lekker vaag is e.d. Maar kan iemand mij een aantal dingen uitleggen die de film ook gezien heeft?Goeie film iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder een goede film, zoals ik al zei: ik hou daar wel van!
7,8/10.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
plus dat Robin Hood het bepaald niet goed aan de boxoffice gedaan heeft terwijl de film toch tegen de 200 miljoen gekost heeft. Ridley Scott was vantevoren al het praten over een trilogie maar ik verwacht daar geen vervolg meer op.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geen idee, maar er zitten vaak jaren tussen zulke films, dus dat is niet vreemd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar heb me prima vermaakt. 7.5
quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Goeie film idd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eens, maar ze acteerde hier als een houten plank, heel jammer.quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:45 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Maar die Kirsten Dunst is wel een lekker wijf
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |