abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89953190
quote:
7s.gif Op woensdag 15 december 2010 12:12 schreef Karina het volgende:
Moby Dick 2010
Avontuur?

Weer zo een geweldige Asylum film. Dit keer geen piranha's, haaien of inktvissen, maar een walvis, zo groot als een flatgebouw.

Ahab (ja ja zelfs de originele naam hebben ze aangehouden) wordt in zijn jonge jaren (varende in een onderzeeër) aangevallen door een heule grote walvis, zijn been gaat eraf en bijna al zijn mede-bemanningsleden gaan dood. Hij zweert wraak!

Jaren later, kapitein op een andere onderzeeër inmiddels, gaat hij de wraak zoeken.

Fantastische film weer, de graphics :') , het acteerwerk :') goed voor anderhalf uur lachen. En waarom is die ene vent zo raar vermomd met bril en pruik?

Muziek was wel spannend, dat dan weer wel.
[ afbeelding ]
die burgemeester uit spin city speelt erin :')
  † In Memoriam † woensdag 15 december 2010 @ 15:58:20 #102
264940 8108139dpths
pi_89961410

Best een aardige film, al had 'ie véél sterker kunnen zijn... vooral de rol van 'de dame zonder tong', Etain, had beter door een ander vervuld kunnen worden. Ze kwam op mij maar weinig overtuigend over, terwijl ze juist zo'n belangrijke rol heeft in de film.

Al met al zitten er indrukwekkende beelden tussen (de gevechtsscenes _O_), het idee, het verhaal an sich is prima, maar de uitwerking laat te wensen over.

Cijfer: 6.1
pi_89961550
Being John Malkovich

Vond er echt geen zak aan :{
Snap niet waarom deze film een 7,9 heeft, mij kon het verhaal niet boeien in ieder geval.
pi_89961596
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 15:58 schreef 8108139dpths het volgende:
[ afbeelding ]

Best een aardige film, al had 'ie véél sterker kunnen zijn... vooral de rol van 'de dame zonder tong', Etain, had beter door een ander vervuld kunnen worden. Ze kwam op mij maar weinig overtuigend over, terwijl ze juist zo'n belangrijke rol heeft in de film.

Al met al zitten er indrukwekkende beelden tussen (de gevechtsscenes _O_), het idee, het verhaal an sich is prima, maar de uitwerking laat te wensen over.

Cijfer: 6.1
Vond de film veel beter dan een 6.1...

Hoe komen jullie trouwens aan de cijfers?
Hebben jullie dan een lijst met + en - en dan alles bij elkaar optellen ofzo?
Want hoezo een 6.1 ipv een 6? :P
  † In Memoriam † woensdag 15 december 2010 @ 16:16:46 #105
264940 8108139dpths
pi_89962221
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 16:03 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

Vond de film veel beter dan een 6.1...

Hoe komen jullie trouwens aan de cijfers?
Hebben jullie dan een lijst met + en - en dan alles bij elkaar optellen ofzo?
Want hoezo een 6.1 ipv een 6? :P
Zorgvuldige afweging tegen andere films die je reeds hebt bekeken en een cijfer hebt gegeven. (@whatiwatch.net) ;)
  Moderator woensdag 15 december 2010 @ 16:33:59 #106
9859 crew  Karina
Woman
pi_89963026
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 12:20 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

die burgemeester uit spin city speelt erin :')
Klopt ja, echt geld nodig die vent. Dat was trouwens niet de vermomde vent die ik bedoelde, dat was een hoge pief of zo met een zonnebril op en een pruik op.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_89963160
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 08:52 schreef JDx het volgende:
720p versie met NL ondertiteling gekeken? Die heb ik ooit gemaakt :D

Zit trouwens best wel een kern van waarheid in die film, als ik om me heen kijk, alle oud klasgenoten (vwo) hebben bijna nog geen kids, maar ken ook veel meiden zonder opleiding die thuis zitten in de bijstand met een kind en zonder vent :P
Lol nee, het was een versie zonder ondertiteling :)

En ja dat bewijst het punt van die film wel behoorlijk.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_89963493
quote:
7s.gif Op woensdag 15 december 2010 16:33 schreef Karina het volgende:

[..]

Klopt ja, echt geld nodig die vent. Dat was trouwens niet de vermomde vent die ik bedoelde, dat was een hoge pief of zo met een zonnebril op en een pruik op.
misschien speelt die persoon wel 2 rollen in de film :P geld was op :')
pi_89968318
The American net gezien.

Saaie film. Zonde van mijn tijd.
  woensdag 15 december 2010 @ 18:58:24 #110
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89968734
Vandaag Los Abrazos Rotos gezien. Mooi filmpje. Penelope Cruz, ik ben verkocht O+.
Niet meer actief op Fok!
pi_89968874
Gisteren naar New Kids Turbo geweest... valt weinig over te zeggen, je moet het gezien hebben
pi_89971972
Gister Scott Pilgrim vs The World gezien.
Met 1 woord: Geweldig!
Is uiteraard helemaal persoonlijk, echt een film die je geweldig vind of helemaal niks vind.
pi_89972474
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 20:09 schreef Deaf_Devil het volgende:
Is uiteraard helemaal persoonlijk, echt een film die je geweldig vind of helemaal niks vind.
Net ff trailer gekeken en ik wil 'm zien!! Lijkt me heerlijk wegkijken die film
  † In Memoriam † woensdag 15 december 2010 @ 21:43:58 #114
264940 8108139dpths
pi_89977252

Ik kan er kort over zijn: damn, wat een fucking gave film. :9 _O_

Cijfer: 9.0
pi_89979059
Ben X

België / Nederland
Drama
90 minuten

geregisseerd door Nic Balthazar
met Greg Timmermans, Laura Verlinden en Marijke Pinoy

Ben is anders. Zijn leven zit vol vreemde rituelen. Hij lijkt te leven in zijn eigen universum, dat zich voor meer dan de helft afspeelt in de wereld van online computergames. In de echte, harde wereld van een technische school is het leven voor hem een dagelijkse hel, met twee kerels die hem het leven bijna letterlijk onmogelijk maken. Ben heeft een plan. Een plan van één woord: moord!

ik heb een beetje dubbel gevoel over deze film, aan de ene kant vond ik het een super goeie zeer aangrijpende film.. waar je echt ingezogen word. Aan de andere kant ergerde ik me soms aan de manier van filmen > die documentaire style dat bepaalde personages even aan het woord kwamen. Ik vond dat dat soms een beetje de vaart uit de film haalde en die scenes irriteerden me. Het had echt een (nog) betere film geweest als ze dat er uitgelaten hadden en op een andere manier hadden gedaan.
Maar het is alsnog een ijzersterke zeer aangrijpende film die zonder meer de moeie waard is om te zien. Mooie 7
pi_89979356
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 00:01 schreef Karstman het volgende:
Idiocracy
[ afbeelding ]
Een kleine kritische kijk in de mogelijke toekomst van de mensheid. Het lijkt een ver van m'n bed show maar bedenk eens waar we naar toe gaan als Henk en Ingrid maar blijven doorfokken terwijl de intelligentsia het te druk hebben met hun linkse hobby's om te reproduceren... Dus, heb je een IQ van boven de honderd? Achter die PC vandaan en neuken! Doe het niet voor jezelf maar doe het voor je ongeboren kinderen!

Tip: spoel even door tot het einde van de aftiteling voor leuk grapje.
Deze is lachen idd!
  woensdag 15 december 2010 @ 22:47:31 #117
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_89981102
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 20:09 schreef Deaf_Devil het volgende:
Gruwelijke rukfilm idd.
Halfweg afgezet.
  † In Memoriam † donderdag 16 december 2010 @ 00:09:45 #118
264940 8108139dpths
pi_89984991

Flauwe, erg flauwe humor... maar heb toch wel een aantal keer hardop zitten lachen. :D
Matige film, doch kijkt 'ie op zich wel lekker weg. :Y

Cijfer: 5.7
  donderdag 16 december 2010 @ 10:46:04 #119
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89991306
Vandaag (500) Days of Summer gezien. Wat een heerlijke film! Echt een aanrader!
Niet meer actief op Fok!
pi_89995687
M (Fritz Lang, 1931)
Heerlijke film die ik zeker nog vaker ga kijken! Valt eigenlijk weinig op aan te merken, verhaaltechnisch prima en prachtig camerawerk. Lang weet in een aantal scenes zonder dialoog een deel van het verhaal te vertellen en ook schakelt hij op een gegeven moment sterk heen en weer tussen de twee partijen die achter de kindermoordenaar aanzitten. Daarnaast een glansrol van Peter Lorre. Binnenkort de extras nog maar even bekijken en Metropolis staat nog klaar in de kast. 8.5

Breach (Billy Ray, 2007)
Net als Shattered Glass is Breach een degelijke thriller van Billy Ray. Het plot kan er mee door, maar het is voornamelijk Cris Cooper die de film maakt, in mijn ogen een ondergewaardeerde acteur. Leuk voor een keertje. 7.0
pi_89997018
quote:
17s.gif Op donderdag 16 december 2010 10:46 schreef Viking84 het volgende:
Aanrader inderdaad. :)
pi_89998268
quote:
17s.gif Op donderdag 16 december 2010 10:46 schreef Viking84 het volgende:
had m tot de helft gekeken, vond er niks aan... dus gestopt.
pi_89998776
Gran Torino
Van, door en met Clint Eastwood. Goeie film, met sterk karakter. De acteur die Tao speelt, mag nog wel wat acteerlessen hebben, maar je kijkt deze film toch vooral en alleen om Clint zelf.

8.2/10
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_90002892
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 14:12 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

had m tot de helft gekeken, vond er niks aan... dus gestopt.
moet je hem toch nog maar een keer afkijken tot het eind ;)
  donderdag 16 december 2010 @ 16:00:52 #125
286575 Roces18
Chef de party
pi_90003486
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 22:47 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Gruwelijke rukfilm idd.
Halfweg afgezet.
je moet hem ook afkijken , hij begint namelijk een beetje traag
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  † In Memoriam † donderdag 16 december 2010 @ 16:08:37 #126
264940 8108139dpths
pi_90003824
Ik heb vannacht Get Him to the Greek aangezet... GODDAMN, wat is dat slecht ;(, heb 'm ook vrij snel uitgezet. dit wil ik niet eens afkijken.
pi_90003865
500 days of summer moet je inderdaad afkijken! Als je bij Scott Pilgrim het na een halve film zat bent, gewoon uitzetten, blijft hele film hetzelfde, even is leuk, maar was er op het eind ook zat van.
pi_90005401
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 16:08 schreef 8108139dpths het volgende:
Ik heb vannacht Get Him to the Greek aangezet... GODDAMN, wat is dat slecht ;(, heb 'm ook vrij snel uitgezet. dit wil ik niet eens afkijken.
Ik heb me juist kapot gelachen om die film, ik vond het werkelijk briljant. Vooral dat stuk met Diddy en die 'Jeffrey'
pi_90007455
Jennifer's Body

Flinterdun verhaal, lekker wijf, beetje bloed, doorsnee tienerhorror, maar wel zwak uitgevoerd. 5-je

HP 7.1

Hij viel me echt enorm mee. Ik ging er heen met het idee, ik heb de rest gezien dus deze moet ook maar. De weinige recensies die ik had gezien waren ook niet heel goed. Maar toen ik er zat ik er eigenlijk meteen in. Hij is donkerder, karakters volwassener en minder zeurderig, ok nog steeds zeurderig maar wel een stuk minder dan in de vorige films. Bij vlagen was hij zelfs spannend! En aan het einde vond ik het jammer dat ik nog 6 maanden mag wachten op de volgende. Een 7,5 is het wel waard
Whiskyplankje
  donderdag 16 december 2010 @ 17:45:40 #130
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_90008067
Kárhozat
Ja, hier trap ik dus niet meer in hè! Wat een magere film is dit. Ik dacht dat de Hongaren een strijdbaar volk was, maar ik kreeg hier alleen maar lusteloze mensen voorgeschoteld. De hoofdrolspeler is een vervelende kerel die avances maakt naar een zangeres, maar niet worden beantwoord. Het neigt naar stalken!

Daarmee het verhaal van Kárhozat zo ongeveer wel samengevat. De kijker wordt verder getrakteerd op jolige muziek en redelijk mooie plaatjes die in een traag tempo geschoten zijn. Maar ja, mooie plaatjes vullen geen gaatjes zeg ik maar zo! Dit was als soort van achtergrondfilm nog best te doen, maar meer zie ik er echter niet in. Tarrs Werckmeister Harmoniak vond ik nog wel te doen wegens het absurdisme (een walvis komt een stad binnen!), maar na deze film denk ik niet zo snel een nieuwe film van Tarr op te zetten. Cijfer: 4,5

Three Kings
Grappige film met van alles wat. Het betreft een eenvoudig heistplot met de nodige actie, maar eveneens ruimte voor serieuze kritiek op het Amerikaanse beleid in de Golfoorlog. Vermakelijke film, die weinig fouts doet. Cijfer: 8

The Big Chill
Mwah, niet heel bijzonder vond ik dit, eerder opperlvakkig. Opvallend is de vreemde mix tussen eerst een zwaarmoedige begrafenis en dan 7 vrienden die elkaar na zoveel jaren weer zien en alles te vertellen hebben. De dialogen waren soms maar matig geschreven met grappen die bij mij nauwelijks aan wilden slaan. De karakterisering van het zevental was wel aardig gedaan, maar ook wat stereotiep. De een is geslaagd in het leven, de ander weer in de goot en ga zo maar door. The Big Chill is een niemendalletje dat nooit compleet boeit, maar gelukkig ook niet verveelt. Cijfer: 6,5
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_90010019
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 16:43 schreef BonusLevelEindBaas het volgende:

[..]

Ik heb me juist kapot gelachen om die film, ik vond het werkelijk briljant. Vooral dat stuk met Diddy en die 'Jeffrey'
Heb ik ook destijds ook uitgezet, later verder gekeken en geen spijt van gehad.

Heb ik trouwens steeds vaker dat films erg slap zijn, maar ik kijk ze dan toch af vanwege bepaalde recensies of mensen hier die ik vertrouw als ze zeggen dat een film goed is. En eenmaal afgekeken zijn ze toch best leuk, vaak vooral door hoe het afloopt of een bepaalde plotwending die nog net niet plaatsvond voor het afzetten.
pi_90010895
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 18:44 schreef JDx het volgende:

[..]

Heb ik ook destijds ook uitgezet, later verder gekeken en geen spijt van gehad.

Heb ik trouwens steeds vaker dat films erg slap zijn, maar ik kijk ze dan toch af vanwege bepaalde recensies of mensen hier die ik vertrouw als ze zeggen dat een film goed is. En eenmaal afgekeken zijn ze toch best leuk, vaak vooral door hoe het afloopt of een bepaalde plotwending die nog net niet plaatsvond voor het afzetten.
Ik merk hetzelfde.

Als je zo (achterlijk) veel films kijkt als wij (fervente film-FOK!kers) en je hebt veel vergelijkingsmateriaal, dan zijn films snel te traag en wil je wat anders zien.

Ik heb zelf ook omdat ik zoveel films heb, dat ik een goeie film wil zien, anders "kijk ik wel een andere".

Pure luxe :P
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

donderdag 16 december 2010 @ 19:19:35 #133
299272 Oneself
Computer says 'nooo'
pi_90011509
Ik heb The Three Next Days laatst gezien en ben nu ook wel benieuwd naar Pour Elle, de originele Franse versie. Heb 'em liggen. :9
pi_90018524
scott pilgrim vs the world

Omdat een aantal van jullie dit een geweldige film vonden ben ik ook maar begonnen aan Scott pilgrim vs the world. Scott is een nerd die een minderjarig japans schoolmeisje dat en samenwoont met een homo, dan ziet hij een meisje met paars haar en ze gaan daten en dan moet hij vechten met allelei figuren. Na 67min heb ik hem afgezet, want waar gaat dit in godsnaam over. Ik hou van comics, actie en humor, maar deze mix is echt heel fout, het zal best leuk zijn als comic maar als film faalt dit voor mij.

Geef hem een 5,5 voor dat meisje op de drums, enige die nog een beetje humor erin brengt.
<hr>
  Moderator donderdag 16 december 2010 @ 21:23:57 #135
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_90018574
Ik heb het al wel eens vaker gemeld, maar dit is echt een topic om korte filmreviews te geven van wat je gezien hebt. Er zijn tig topics in dit forum waar mensen om filmtips vragen en je kunt er natuurlijk altijd zelf eentje openen. ;)

-aantal posts opgeruimd-
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_90019506
Klachten mogen in het feedbacktopic. :+

[ Bericht 83% gewijzigd door Mike op 16-12-2010 21:50:17 ]

pi_90019999
Wat een onzin...lijkt me aardig logisch dat dit topic wordt gebruikt voor het delen van films incl je recensie. Het is nu al ver genoeg afgegleden door al die mensen die te lui zijn om de OP te lezen en alleen een titel hier neergooien. Als je nu pagina's vol SC krijgt wordt het alleen maar nog brakker. Prima dat het wordt opgeschoond.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  donderdag 16 december 2010 @ 22:16:59 #138
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_90021360
Gisteren en vandaag:

Winter`s Bone
Laat ik `t zo zeggen: dat wát ik er van heb gezien was erg goed.
Maar ik was veel te moe en heb `t einde al knikkenbollend gehaald. Oftwel: hier kan ik nu geen goed oordeel over vellen omdat ik te veel gemist heb.
Morgen gaat ie in de herkansing, dan volgt ook m`n recensie. Voor nu nog even geen punt dus.

Head
Op de achterkant van de verpakking staat dat het oa. een antiwar film en een ode aan de film is. Ik vond het vooral een ont-zet-tende trip die heel goed past in `t tijdperk dat ie uitkwam (eind jaren `60) en wel heel veel weg heeft van een avant-garde film.
Een bijna niet te volgen verhaal dat aanvoelt als los zand maar op één of andere manier toch met elkaar verbonden is. Het beste aan de film is de geweldige montage, waardoor er tenminste nog iets positiefs aan is op te merken.
Nee, dit was niet echt mijn cup of tea...

IMDB Cijfer: 6,1/10
Mijn Cijfer: 6,0/10
pi_90025559

Black hawk down

Wat begon als een vrij gemakkelijke missie eindigt in 1 grote ramp.
Tis een waargebeurd verhaal.

quote:
Het vertelt het ware verhaal van een Amerikaanse elitemacht die op 3 oktober 1993 in Mogadishu werd gedropt om twee hooggeplaatste Somalische pionnen te ontvoeren. Als de hele operatie volgens plan was verlopen, hadden de Amerikanen na een uur alweer met succes de aftocht kunnen blazen. De aanval stootte echter op een sterke verdediging en er werden twee Amerikaanse Black Hawk helikopters neergeschoten. Er kwamen 19 Amerikanen en ongeveer 1000 Somali's om het leven en er raakten 73 US-soldaten gewond in deze actie en wat er op volgde.
Vond t een 'mooie' film van 2.15uur wat niet mooier is gemaakt dan hoe het was.
pi_90027488
Harry Potter and the Half Blood Prince.
Omdat ik gister deel 7 had gezien bedacht ik me dat ik eigenlijk geen idee meer had hoe de vorige film ging. En nu weet ik het weer :)

Triangle

Wist niet wat ik moest kijken vanavond dus deze maar eens opgezet. In het begin denk je, standaard, boring dat heb ik al in tig films gezien. Maar dan wordt het ineens soort van leuk. Niet heel spannend maar wel inventief. Vond wel de hoofdrolspeelster een beetje irritant hoofd hebben, vooral de mond, maar ja doe je niks an. 6,5 is een mooi cijfer
Whiskyplankje
pi_90027537
Ik vind dat mens in Triangle zo enorm debiel. Gewoon de dingen die ze doet. Als het in een verzorgingstehuis voor zwakzinnigen begon zou het nog een beetje begrijpelijk zijn.
pi_90027588
Triangle.. wat een kut film, was echt zonde van mn tijd. :r :r
  vrijdag 17 december 2010 @ 01:00:35 #143
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_90028287
Say Anything... (1989, VS, Cameron Crowe)
Een tijdloze tiener romcom zoals een tiener romcom behoort te zijn. De chemie tussen John Cusack en Ione Skye is echt ongelofelijk. Het zijn beiden karakters waarin ik met mee kon leven. Omdat ze meer zijn dan de twee stereotype tegenpolen, die toch voor elkaar vallen. Het zijn volledige karakters met echte gevoelens, twijfels en angsten. Waardoor de overeenkomsten groter worden dan de verschillen. Maar ook de andere karakters zijn goed geschreven. De vader is meer dan een ééndimensionale overbeschermende pappa. Er is ook oog voor zijn gevoelens en de redenen voor z'n gedrag. Het goede acteerwerk van John Mahoney helpt natuurlijk ook wel mee. Dan is er ook nog Lili Taylor als de beste vriendin van Loyd (John Cusack). Wat sowieso een briljante move is om de beste vrienden van Loyd twee meisjes te laten zijn i.p.v. de standaard vrienden.
Maar het is natuurlijk boven alles wel nog steeds John Cusack's film. De manier waarop hij ons laat meeleven met de pijn van het verdriet van Loyd bij de onvermijdelijke dal in de relatie is in weinig romcoms geëvenaard. Waar in de meeste romcoms dat dal een verplicht nummertje is, waar de kijker door heen moet. Is het in deze film het hoogtepunt van de film.
De film heeft een soundtrack, die nu ook nog steeds lekker is.
cijfer: 8.5

The Lost Boys (1987, VS, Joel Schumacher)
Vampierenfilm uit de jaren '80. Maar niet van het goede soort. Nee, dit is van het soort dat duidelijk inspeelt op de gevoelens van de gemiddelde tiener van anders zijn en onbegrepen worden, die worden verpersoonlijkt in vorm van de jonge vampieren. Om te zorgen dat de jaren '80 tieners zich er extra goed kunnen identificeren zit de film vol met foute jaren '80 mode en slechte jaren '80 muziek. Omdat de film op tieners is gericht, mag hij natuurlijk ook niet te eng worden en laat staan enige vorm van echte diepgang hebben. Als klap op de vuurpijl laat de film de kijkertjes ook nog met een goed gevoel over hunzelf naar huis gaan, omdat ze zo slim waren om de verschrikkelijke voorspelbare twist op het einde te zien aankomen.
cijfer: 4
pi_90028304
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 00:35 schreef DeRakker. het volgende:
Triangle.. wat een kut film, was echt zonde van mn tijd. :r :r
Niet te zuinig ja..Ze hadden hem beter Plothole kunnen noemen.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_90030760
Als jullie een boek hebben gelezen zeggen jullie dan ook "ik geef dit boek een 7.1"
Graag op anoniem
pi_90031024
Triangle geef ik toch echt wel 7 hoor, leuke film.
  vrijdag 17 december 2010 @ 09:05:12 #147
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_90031629
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 07:55 schreef Mainport het volgende:
Als jullie een boek hebben gelezen zeggen jullie dan ook "ik geef dit boek een 7.1"
Ja.
En als ik gegeten heb zeg ik "ik geef dit eten een 3.6"
En als ik mijn vriendin geneukt heb zeg ik "ik geef deze sex een 8.2"
pi_90033822
Triangle vind ik juist een underrated film. Geef hem zeker een 7,5..
Er zitten miss ook plotholes in, maar je blijft na de film met veel vragen zitten en dat vond ik wel vet!
pi_90037055
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 09:05 schreef SnuggLe het volgende:
Ja.
En als ik gegeten heb zeg ik "ik geef dit eten een 3.6"
En als ik mijn vriendin geneukt heb zeg ik "ik geef deze sex een 8.2"
_O- ^O^

Triangle vond ik ook zeker vermakelijk, het was iig een film die je even bezig houdt

De Hel van '63

Geïnspireerd door het weer deze nederlandse productie over de elfstedentocht van 1963 maar eens gekeken. Deze barre tocht werd half afgelast en had te maken met een levensgevaarlijke kou. De film volgt een paar karakters die allemaal hun eigen reden hebben om de tocht uit te rijden en gaandeweg de tocht kruisen hun wegen. Deze karakters zijn zo cliche en oninteressant dat de film ook nauwelijks boeit. Visueel ziet het er wel goed uit en heb je wel het idee dat de tijdsgeest goed overkomt (op het geblondeerde haar van Chris Zegers na) , ik kreeg het er zelfs koud van tijdens het kijken maar daarbuiten is het één groot cliche. Met als tenenkrommende dieptepunten de telegraaf journalist die een paar keer spiekt tijdens de bestuursvergadering en het kleffe einde :') Leuk om toch gezien te hebben maar niets bijzonders 5.5
pi_90038813
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 10:33 schreef BraveDribbel het volgende:
Triangle vind ik juist een underrated film. Geef hem zeker een 7,5..
Er zitten miss ook plotholes in, maar je blijft na de film met veel vragen zitten en dat vond ik wel vet!
Dat snap ik echt niet.
Je ziet een film gewoon 10x vanuit ander perspectief... leuk hoor... en dat herhaalt zich 10.000 x.... nou echt geweldig.
Je weet al hoe alles gebeurd, niks spannends...
Niks nieuws want je hebt t al gezien wat er gebeurd...
Enige film dat tijdverspilling was die ik ooit heb gezien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')