die burgemeester uit spin city speelt erinquote:Op woensdag 15 december 2010 12:12 schreef Karina het volgende:
Moby Dick 2010
Avontuur?
Weer zo een geweldige Asylum film. Dit keer geen piranha's, haaien of inktvissen, maar een walvis, zo groot als een flatgebouw.
Ahab (ja ja zelfs de originele naam hebben ze aangehouden) wordt in zijn jonge jaren (varende in een onderzeeër) aangevallen door een heule grote walvis, zijn been gaat eraf en bijna al zijn mede-bemanningsleden gaan dood. Hij zweert wraak!
Jaren later, kapitein op een andere onderzeeër inmiddels, gaat hij de wraak zoeken.
Fantastische film weer, de graphics, het acteerwerk
goed voor anderhalf uur lachen. En waarom is die ene vent zo raar vermomd met bril en pruik?
Muziek was wel spannend, dat dan weer wel.
[ afbeelding ]
Vond de film veel beter dan een 6.1...quote:Op woensdag 15 december 2010 15:58 schreef 8108139dpths het volgende:
[ afbeelding ]
Best een aardige film, al had 'ie véél sterker kunnen zijn... vooral de rol van 'de dame zonder tong', Etain, had beter door een ander vervuld kunnen worden. Ze kwam op mij maar weinig overtuigend over, terwijl ze juist zo'n belangrijke rol heeft in de film.
Al met al zitten er indrukwekkende beelden tussen (de gevechtsscenes), het idee, het verhaal an sich is prima, maar de uitwerking laat te wensen over.
Cijfer: 6.1
Zorgvuldige afweging tegen andere films die je reeds hebt bekeken en een cijfer hebt gegeven. (@whatiwatch.net)quote:Op woensdag 15 december 2010 16:03 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Vond de film veel beter dan een 6.1...
Hoe komen jullie trouwens aan de cijfers?
Hebben jullie dan een lijst met + en - en dan alles bij elkaar optellen ofzo?
Want hoezo een 6.1 ipv een 6?
Klopt ja, echt geld nodig die vent. Dat was trouwens niet de vermomde vent die ik bedoelde, dat was een hoge pief of zo met een zonnebril op en een pruik op.quote:Op woensdag 15 december 2010 12:20 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
die burgemeester uit spin city speelt erin![]()
Lol nee, het was een versie zonder ondertitelingquote:Op woensdag 15 december 2010 08:52 schreef JDx het volgende:
720p versie met NL ondertiteling gekeken? Die heb ik ooit gemaakt
Zit trouwens best wel een kern van waarheid in die film, als ik om me heen kijk, alle oud klasgenoten (vwo) hebben bijna nog geen kids, maar ken ook veel meiden zonder opleiding die thuis zitten in de bijstand met een kind en zonder vent
misschien speelt die persoon wel 2 rollen in de filmquote:Op woensdag 15 december 2010 16:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Klopt ja, echt geld nodig die vent. Dat was trouwens niet de vermomde vent die ik bedoelde, dat was een hoge pief of zo met een zonnebril op en een pruik op.
Net ff trailer gekeken en ik wil 'm zien!! Lijkt me heerlijk wegkijken die filmquote:Op woensdag 15 december 2010 20:09 schreef Deaf_Devil het volgende:
Gister Scott Pilgrim vs The World gezien.
Met 1 woord: Geweldig!
Is uiteraard helemaal persoonlijk, echt een film die je geweldig vind of helemaal niks vind.
Deze is lachen idd!quote:Op woensdag 15 december 2010 00:01 schreef Karstman het volgende:
Idiocracy
[ afbeelding ]
Een kleine kritische kijk in de mogelijke toekomst van de mensheid. Het lijkt een ver van m'n bed show maar bedenk eens waar we naar toe gaan als Henk en Ingrid maar blijven doorfokken terwijl de intelligentsia het te druk hebben met hun linkse hobby's om te reproduceren... Dus, heb je een IQ van boven de honderd? Achter die PC vandaan en neuken! Doe het niet voor jezelf maar doe het voor je ongeboren kinderen!
Tip: spoel even door tot het einde van de aftiteling voor leuk grapje.
Gruwelijke rukfilm idd.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:09 schreef Deaf_Devil het volgende:
Gister Scott Pilgrim vs The World gezien.
Met 1 woord: Geweldig!
Is uiteraard helemaal persoonlijk, echt een film die je geweldig vind of helemaal niks vind.
Aanrader inderdaad.quote:Op donderdag 16 december 2010 10:46 schreef Viking84 het volgende:
Vandaag (500) Days of Summer gezien. Wat een heerlijke film! Echt een aanrader!
had m tot de helft gekeken, vond er niks aan... dus gestopt.quote:Op donderdag 16 december 2010 10:46 schreef Viking84 het volgende:
Vandaag (500) Days of Summer gezien. Wat een heerlijke film! Echt een aanrader!
moet je hem toch nog maar een keer afkijken tot het eindquote:Op donderdag 16 december 2010 14:12 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
had m tot de helft gekeken, vond er niks aan... dus gestopt.
je moet hem ook afkijken , hij begint namelijk een beetje traagquote:Op woensdag 15 december 2010 22:47 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Gruwelijke rukfilm idd.
Halfweg afgezet.
Ik heb me juist kapot gelachen om die film, ik vond het werkelijk briljant. Vooral dat stuk met Diddy en die 'Jeffrey'quote:Op donderdag 16 december 2010 16:08 schreef 8108139dpths het volgende:
Ik heb vannacht Get Him to the Greek aangezet... GODDAMN, wat is dat slecht, heb 'm ook vrij snel uitgezet. dit wil ik niet eens afkijken.
Heb ik ook destijds ook uitgezet, later verder gekeken en geen spijt van gehad.quote:Op donderdag 16 december 2010 16:43 schreef BonusLevelEindBaas het volgende:
[..]
Ik heb me juist kapot gelachen om die film, ik vond het werkelijk briljant. Vooral dat stuk met Diddy en die 'Jeffrey'
Ik merk hetzelfde.quote:Op donderdag 16 december 2010 18:44 schreef JDx het volgende:
[..]
Heb ik ook destijds ook uitgezet, later verder gekeken en geen spijt van gehad.
Heb ik trouwens steeds vaker dat films erg slap zijn, maar ik kijk ze dan toch af vanwege bepaalde recensies of mensen hier die ik vertrouw als ze zeggen dat een film goed is. En eenmaal afgekeken zijn ze toch best leuk, vaak vooral door hoe het afloopt of een bepaalde plotwending die nog net niet plaatsvond voor het afzetten.
Vond t een 'mooie' film van 2.15uur wat niet mooier is gemaakt dan hoe het was.quote:Het vertelt het ware verhaal van een Amerikaanse elitemacht die op 3 oktober 1993 in Mogadishu werd gedropt om twee hooggeplaatste Somalische pionnen te ontvoeren. Als de hele operatie volgens plan was verlopen, hadden de Amerikanen na een uur alweer met succes de aftocht kunnen blazen. De aanval stootte echter op een sterke verdediging en er werden twee Amerikaanse Black Hawk helikopters neergeschoten. Er kwamen 19 Amerikanen en ongeveer 1000 Somali's om het leven en er raakten 73 US-soldaten gewond in deze actie en wat er op volgde.
Niet te zuinig ja..Ze hadden hem beter Plothole kunnen noemen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:35 schreef DeRakker. het volgende:
Triangle.. wat een kut film, was echt zonde van mn tijd.![]()
Ja.quote:Op vrijdag 17 december 2010 07:55 schreef Mainport het volgende:
Als jullie een boek hebben gelezen zeggen jullie dan ook "ik geef dit boek een 7.1"
quote:Op vrijdag 17 december 2010 09:05 schreef SnuggLe het volgende:
Ja.
En als ik gegeten heb zeg ik "ik geef dit eten een 3.6"
En als ik mijn vriendin geneukt heb zeg ik "ik geef deze sex een 8.2"
Dat snap ik echt niet.quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:33 schreef BraveDribbel het volgende:
Triangle vind ik juist een underrated film. Geef hem zeker een 7,5..
Er zitten miss ook plotholes in, maar je blijft na de film met veel vragen zitten en dat vond ik wel vet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |