abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90176430
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 13:06 schreef Roces18 het volgende:
The Men who Stare at Goats

Halverwege uitgezet, wat een rukfilm. Hoofdpersonen boeien totaal niet, het onderwerp slaat nergens op, en er valt ook niks te lachen terwijl het een komedie zou moeten zijn.

Dikke 2
:o

Die film is geniaal man! Clooney in een goeie rol, Jeff Bridges in een toprol, goed verhaal, goeie humor.

Die kreeg van mij een 8,4. 2 keer gezien, heerlijk!

Ik zou hem nog een keer kijken als ik jou was. En dan gewoon helemaal.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_90176481
Ik wou net zeggen Knight and Day is best leuk voor op een zondagmiddag ofzo, het is misschien niets hoogstaands, maar toch wel een voldoende hoor. Op zn minst een 6.
pi_90176565
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 14:28 schreef BonusLevelEindBaas het volgende:

[..]

:') :') :') :') _O- _O- _O- _O-
Hij heeft gelijk hoor.
pi_90176704
quote:
7s.gif Op maandag 20 december 2010 14:30 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Hij heeft gelijk hoor.
Jij bent een kloon van hem?

Je weet gewoon niet of het echt of nep is. Als het zo makkelijk was dan had Nolan het wel laten zien.

Het feit dat hij 99.9% van de mensen laat twijfelen of het echt is of niet heeft te maken met de hele gedachte van de film.
Maar goed, om jullie e-penis te bevredigen: Het kan heel goed mogelijk zijn dat het nep is, het kan ook heel goed mogelijk zijn dat het echt is.
pi_90176797
quote:
7s.gif Op maandag 20 december 2010 14:30 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Hij heeft gelijk hoor.
Neuh,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_90177032
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 14:34 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Neuh,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit dus.
  maandag 20 december 2010 @ 14:39:14 #257
286575 Roces18
Chef de party
pi_90177045
quote:
6s.gif Op maandag 20 december 2010 14:28 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Die film is geniaal man! Clooney in een goeie rol, Jeff Bridges in een toprol, goed verhaal, goeie humor.

Ik ben al niet zo fan van Clooney behalve in E.R. , in Ocean's 11/12/13 etc. vond ik hem minder. Ik vind hem ook niet zo'n goede acteur, ik kijk liever naar B-acteur Arnold dan naar hem. Heb deze film tot de helft gekeken dus ongeveer een uur, maar er gebeurde gewoon niks. Het is gewoonweg niet grappig en Clooney behoort ook niet tot het lijstje van "comedy". Hij moet gewoon bij drama blijven, want de dames vinden hem wel wat.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_90177535
Nee joh, hij is niet zo'n goede acteur :')

Allemaal crap wat je hier schrijft, JIJ kijkt liever naar... maar dat zegt niks over een goede of slechte acteur. En een acteur kan best van genre switchen, zie bijvoorbeeld Adam Sandler in Reign over me!
pi_90177583
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 14:47 schreef JDx het volgende:
En een acteur kan best van genre switchen, zie bijvoorbeeld Adam Sandler in Reign over me!
Aanrader.
pi_90177737
Devil (2010)

De film begint met een inleidend verhaaltje van een voice-over terwijl er iemand te pletter valt op een vrachtwagen. Een rechercheur onderzoekt de zaak die hem leidt naar een gebouw waar 5 mensen in een lift vast komen te zitten.

Een naar mijn mening lekker claustrofobische thriller/horror mede geschreven door plotwending-als-filmtype-gebruiker M. Night Shyamalan. Deze film stond bol van sfeer. Keek lekker weg, met karakters die niet wereldvreemd aanvoelde zoals wel vaker in dit genre. Goed te kijken.

Ik: 7.5
imdb: 6.5
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  maandag 20 december 2010 @ 15:15:39 #261
286575 Roces18
Chef de party
pi_90178992
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 14:47 schreef JDx het volgende:
Nee joh, hij is niet zo'n goede acteur :')

Allemaal crap wat je hier schrijft, JIJ kijkt liever naar... maar dat zegt niks over een goede of slechte acteur. En een acteur kan best van genre switchen, zie bijvoorbeeld Adam Sandler in Reign over me!
Allemaal crap? Ik vind hem zeker geen top acteur. Hij is gelijkwaardig als Nicolas Cage vind ik zelf. Maar persoonlijk kijk ik liever naar Cage. De dames houden van hem maar verder is het niet veel soeps. En dat is zeker mijn mening en als jij een andere mening hebt vind ik het ook best. smaken verschillen. En waarom is hij dan volgens jou zo'n goede acteur??

En het genre-verhaal, ik zie hem liever bij een drama film dan in een komedie want daar is hij gewoon niet voor gemaakt.
pi_90182012
Toy Story 3, een topfilm, enorm mee vermaakt.
LIJST 11 BAZENPARTIJ AKA IK LUL JE DER UIT
pi_90182601
quote:
6s.gif Op maandag 20 december 2010 14:28 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Had m ook gezien maar vond t ook geen leuke film, niet mijn humor misschien.
pi_90182733
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 14:33 schreef BonusLevelEindBaas het volgende:

[..]

Jij bent een kloon van hem?

Je weet gewoon niet of het echt of nep is. Als het zo makkelijk was dan had Nolan het wel laten zien.

Het feit dat hij 99.9% van de mensen laat twijfelen of het echt is of niet heeft te maken met de hele gedachte van de film.
Maar goed, om jullie e-penis te bevredigen: Het kan heel goed mogelijk zijn dat het nep is, het kan ook heel goed mogelijk zijn dat het echt is.
Mij dus niet.

SPOILER
  † In Memoriam † maandag 20 december 2010 @ 16:20:53 #265
264940 8108139dpths
pi_90182865
Public Enemies gisteravond aangezet... wat een baggerfilm. :r
De hele setting, het gedrag van de karakters klopt volgens mij al voor geen meter, de verhaallijn is zeer matig, maar waar ik me vooral aan ergerde: het ronduit amateuristische camerawerk, de slechte belichting... het lijkt wel alsof het met een handycam gefilmd is (en nee, die hadden ze toen nog niet :')).

3.0
  maandag 20 december 2010 @ 16:32:57 #266
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_90183543
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 16:20 schreef 8108139dpths het volgende:
Public Enemies gisteravond aangezet... wat een baggerfilm. :r
De hele setting, het gedrag van de karakters klopt volgens mij al voor geen meter, de verhaallijn is zeer matig, maar waar ik me vooral aan ergerde: het ronduit amateuristische camerawerk, de slechte belichting... het lijkt wel alsof het met een handycam gefilmd is (en nee, die hadden ze toen nog niet :')).

3.0
Per ongeluk niet een camversie gekeken :?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_90186596
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 16:18 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

Mij dus niet.

SPOILER
Echt. :') Wtf. :')
  † In Memoriam † maandag 20 december 2010 @ 17:34:00 #268
264940 8108139dpths
pi_90186840
quote:
2s.gif Op maandag 20 december 2010 16:32 schreef Falco het volgende:

[..]

Per ongeluk niet een camversie gekeken :?
Nee, het zat ook wel duidelijk in de film...
pi_90188813
quote:
Op maandag 20 december 2010 11:01 schreef JDx het volgende:

[..]

Ik heb liever alleen een cijfer dan alleen en kort verslagje en geen cijfer. Op IMDB kijk ik ook altijd gauw ff naar het cijfer daar als ik twijfel om een film te halen.
Ik vind deze reactie nog hilarischer dan de mensen hierboven die nog nooit van het concept "open einde" hebben gehoord of het te ingewikkeld vinden, al was het moeilijk te overtreffen.

Om het enigszins ontopic te houden heb ook ik Knight & Day gezien, tot de helft, toen kon ik het niet meer uithouden. Het gezegde: "sommige vrouwen houden niet van een grap. Anderen hebben liever een grap dan helemaal geen man" gaat hier niet op. Alle karakters zijn irritant en de actiescènes lijken nergens naar. Ik geef deze film dus een 1,45; het is net geen 1,5; maar een 1,4 voelt niet helemaal goed.
Graag op anoniem
pi_90189219
quote:
Ik vind deze reactie nog hilarischer dan de mensen hierboven die nog nooit van het concept "open einde" hebben gehoord of het te ingewikkeld vinden, al was het moeilijk te overtreffen.
Open einde snap ik heel goed, maar het is geen open einde.
Mensen moeten eens de film goed kijken.

Duidelijk wanneer mensen dit als een open einde zien de film niet goed hebben gesnapt...
Kijk anders ff de hele film opnieuw en bekijk steeds t tolletje goed.

Mensen die van een gesloten einde zelf een open einde maken :')
pi_90189316
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 18:28 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

Open einde snap ik heel goed, maar het is geen open einde.
Mensen moeten eens de film goed kijken.

Duidelijk wanneer mensen dit als een open einde zien de film niet goed hebben gesnapt...
Kijk anders ff de hele film opnieuw en bekijk steeds t tolletje goed.

Mensen die van een gesloten einde zelf een open einde maken :')
Je snapt het echt niet hè :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_90189383
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 18:30 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Je snapt het echt niet hè :')
ik wel.
Ik snap wel dat t als open einde moest lijken, maar is t toch echt niet.

Anders leg je het ff uit, ben benieuwd naar jou inzicht _O-
pi_90190333
Volgens mij is daar een Inception topic voor, denk dat er binnen nu en korte tijd een modje langskomt om onze SC te wissen.

Anyway, ik heb vanaf woensdag vakantie, dus heb weer heel wat in de cue staan!

Net klaar met The Walking Dead (miniserie, 6 afleveringen). Het begon heel erg leuk, maar ik vond het later wat minder worden, het werd teveel een drama tussen de personages, ik hoopte op meer zombie actie.

7.
pi_90190839
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 18:32 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

ik wel.
Ik snap wel dat t als open einde moest lijken, maar is t toch echt niet.

Anders leg je het ff uit, ben benieuwd naar jou inzicht _O-
SPOILER
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  maandag 20 december 2010 @ 19:34:10 #275
24329 KNAK
ff w88,......
pi_90192536
Groundhog day

Bill Murray e.a., vond hem vroeger leuker maar toch nog steeds vermakelijk

7.5
Mai pben rai~!
pi_90202154
Iron Man 2

pwhaa echt een van de beter actie films hoor. mooie actie en leuke humor krijgt toch wel een dikke 8 van mij.
  maandag 20 december 2010 @ 22:04:58 #277
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_90203115

Black Swan.

Ondanks dat de nieuwe Aranosky bijna alleen nog maar tegen kon vallen dankzij de enorme hype heeft hij in mijn optiek weer een prachtfilm gebracht, en wat een geweldige rol voor Natalie Portman zeg, terechte golden globe nomatie! Kan er inhoudelijk nog niet veel over kwijt, wil het eerst allemaal even laten bezinken.

[ Bericht 5% gewijzigd door HAL9000S op 20-12-2010 22:16:42 ]
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_90209582
How to Lose Friends & Alienate People

Hij was vanavond op Veronica en ik had niks beters te doen. Ik heb er wel een beetje dubbel gevoel aan over gehouden. Ik kijk graag naar Simon Pegg maar dan wel in dingen als Hot Fuzz of Shaun of the Dead en niet wanneer hij in het keurslijf van de Amerikaanse comedy wordt gedwongen. Megan Fox zou een lekker wijf moeten zijn (en was dat in bijv. Jennifer Body) maar is hier dus echt niet lekker. Het verhaal is wel aardig en de awardsceremoniescene is hilarisch maar het is wel heel erg een Amerikaanse blik op een Engelsman die naar Amerika komt. Wel leuk om Gillian Anderson weer eens ergens in te zien. Oh en dan nog Kirsten Dunst, ze doet een poging om nog vlakker te acteren dan die dodo die spiderman speelt (kan niet op z'n naam komen). Nou ja het is maandag veel meer dan een 6je had ik ook niet hoeven verwachten.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_90210108
Babe :')
pi_90210892
Dossier k

België / Nederland
Misdaad / Thriller
120 minuten

geregisseerd door Jan Verheyen
met Koen De Bouw, Werner De Smedt en Blerim Destani

Een brutale moord op een spilfiguur van de Albanese maffia in Antwerpen zet een onontkoombare clanoorlog in gang. Volgens de wetten van de Kanun, een eeuwenoude erecode uit de onherbergzame bergen van Albanië, moet bloed worden gewroken met bloed, en het is dan ook een kwestie van tijd voor er meer slachtoffers vallen. Erik Vincke en Freddy Verstuyft worden meegesleurd in een noodlottige spiraal waaruit niemand nog lijkt te kunnen ontsnappen.

goeie spannende thriller, zat ook een lekkere vaart in. Echt een aanrader om te zien!
7.5!
pi_90212266
Allemaal die Inception onzin hier zeg, stop eens daarmee. ik leg het eenmalig uit en thats it. Op het einde met dat tolletje is geen droom, maar een nachtmerrie dat je realiseert dat je net 2,5 uur van je leven verspilt hebt aan bagger :r
En dat kan zomaar.....?
pi_90212751
even een vraagje hier he. ik zat net dus Robin Hood te kijken. waarvan ik dacht dat er een vervolg op kwam maar nu keek ik even bij de imdb lijst van Cate Blanchett en die is bezig met The Hobbit en er staat nergens Robin Hood verder tussen. dus die komt er niet mag ik nu aannemen?
pi_90212782
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 00:16 schreef Lienzz het volgende:
Allemaal die Inception onzin hier zeg, stop eens daarmee. ik leg het eenmalig uit en thats it. Op het einde met dat tolletje is geen droom, maar een nachtmerrie dat je realiseert dat je net 2,5 uur van je leven verspilt hebt aan bagger :r
Wordt het allemaal te ingewikkeld voor je? :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_90212847
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 00:23 schreef truedestiny het volgende:
even een vraagje hier he. ik zat net dus Robin Hood te kijken. waarvan ik dacht dat er een vervolg op kwam maar nu keek ik even bij de imdb lijst van Cate Blanchett en die is bezig met The Hobbit en er staat nergens Robin Hood verder tussen. dus die komt er niet mag ik nu aannemen?
Geen idee, maar er zitten vaak jaren tussen zulke films, dus dat is niet vreemd.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  dinsdag 21 december 2010 @ 00:27:20 #285
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_90213071
New Kids Turbo

Tegenvaller.

6,5
The Outside Agency
pi_90213480
die Cate Blanchett intrigeert wel iedere keer weer.

haar ogen denk ik. :Y
  dinsdag 21 december 2010 @ 00:40:20 #287
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_90213879
The Red Shoes (1948, VK, Michael Powell & Emeric Pressburger)
Als een klassieker als dit bij me in de buurt op het grote doek draait kan ik die kans natuurlijk niet lopen.
Een film uit de tijd dat mannen nog heren waren en de vrouwen elegant en charmant. Een jongevrouw, Vicky, leeft om te dansen. Haar levensdroom is een groots danseres te worden. Ze krijgt die kans in het befaamde ballet van Lermontov Een man met de overtuiging dat alles moet wijken om de allerhoogste toppen te halen, waaronder ook vleselijk lusten als de liefde. Vicky komt voor de vraag te staan over wat zij over heeft vaan haar danscarriere. Uiteindelijk wordt ze gedwongen tot de ultieme keuze tussen haar passie en de liefde.
Het moment supreme van de film is zonder twijfel de lange dans van "the Red Shoes".
Moira Shearer steelt met haar lieve en charmante uitstraling mijn hart vanaf haar eerste verschijning. Anton Walbrook laveert als Lermontov uitstekend tussen elegante heer en veeleisende tiran.
Als ik iets moet aanmerken op de film is dat het soms wat overdreven kitsch is met overdreven grote jurken en diamanten kroontjes e.d.
cijfer: 8

Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 1 (2010, VS, David Yates)
Na het matige zesde deel herstelt dit deel weer de trend dat elk nieuwe Harry Potter film beter is dan de voorgaande delen. Bij dit deel kan ik weer zeggen dat het het beste deel van de serie tot nu toe is. Het begin van het einde is de Harry Potter-reeks meer dan waardig. De film is donkerder en vooral wanhopiger dan ooit te voren.
cijfer: 8.5
  dinsdag 21 december 2010 @ 09:45:39 #288
286575 Roces18
Chef de party
pi_90222396
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 23:31 schreef Karstman het volgende:
How to Lose Friends & Alienate People
[ afbeelding ]

Megan Fox zou een lekker wijf moeten zijn (en was dat in bijv. Jennifer Body) maar is hier dus echt niet lekker.
Maar die Kirsten Dunst is wel een lekker wijf :D
pi_90224703
Remember Me

Wat een mooie film! Leefde helemaal mee met de hoofdpersoon. Goed acteerwerk.
Wel een hoop drama, dus als je daar niet van houdt, moet je 'm niet kijken.

SPOILER
7,8
  dinsdag 21 december 2010 @ 11:14:03 #290
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_90224814
Space Jam

Michael Jordans populariteit werd midden jaren '90 extra opgepompt door samen met de Looney Tunes in Space Jam te figureren. Het is een behoorlijke ADHD-film geworden geheel in de trant van wat mogelijk is in de Looney Tunes-wereld. Na een tijdje gaat het wel irriteren al die lichaamsdelen die uit elkaar gestrekt worden, etc. Ook de humor is niet bepaald briljant te noemen. Het is echter de immer grappige Bill Murray, die twee keer in de film langskomt en de hele bende nog een beetje weet te redden. Cijfer: 5,5

Despicable Me

Van de animatiefilms die dit jaar zijn uitgekomen, vind ik Despicable Me (tot nu toe) verreweg de beste. De hoofdpersoon is dit keer een kwade genius (Gru) die de maan wil stelen. Zulke hoge ambities kan ik altijd toejuichen. Hij krijgt daarbij hulp van drie koters, die hij adopteert. Dit klinkt erg week, maar het valt reuze mee. Gru blijft vrijwel de hele tijd een nors en enigszins angstaanjagend figuur. Het is erg leuk en grappig hoe hij de strijd om de maan met een andere slechterik uitvecht :Y.

Hopelijk wint deze film de oscar voor best geanimeerde film. Zou wel een mooie hak zijn tegenover Pixar, die telkens met dezelfde soort zoete verhaaltjes op de proppen komt. Op animatiegebied is deze film net zo goed als bijvoorbeeld een Toy Story 3. Op dat punt kan nauwelijks meer het verschil gemaakt worden. Cijfer: 8

Coming to America

Niet perfect natuurlijk, maar dit is nog best een aardige komedie van Eddie Murphy, die samen met Arsenio Hall dikke pret heeft. Cijfer: 6,5
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_90225495
quote:
Despicable Me

[ afbeelding ]

Van de animatiefilms die dit jaar zijn uitgekomen, vind ik Despicable Me (tot nu toe) verreweg de beste. De hoofdpersoon is dit keer een kwade genius (Gru) die de maan wil stelen. Zulke hoge ambities kan ik altijd toejuichen. Hij krijgt daarbij hulp van drie koters, die hij adopteert. Dit klinkt erg week, maar het valt reuze mee. Gru blijft vrijwel de hele tijd een nors en enigszins angstaanjagend figuur. Het is erg leuk en grappig hoe hij de strijd om de maan met een andere slechterik uitvecht :Y.

Hopelijk wint deze film de oscar voor best geanimeerde film. Zou wel een mooie hak zijn tegenover Pixar, die telkens met dezelfde soort zoete verhaaltjes op de proppen komt. Op animatiegebied is deze film net zo goed als bijvoorbeeld een Toy Story 3. Op dat punt kan nauwelijks meer het verschil gemaakt worden. Cijfer: 8
Ik vond de film dus niet echt speciaal ofzo. Niet grappig, niet diepgaand genoeg... het was het net niet... 6/10
pi_90225554
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 11:32 schreef resque het volgende:

[..]

Ik vond de film dus niet echt speciaal ofzo. Niet grappig, niet diepgaand genoeg... het was het net niet... 6/10
ik zou m zelfs een 4 geven.
die animatiefilms van de afgelopen tijd :{w
pi_90225666
Gister Nothing Personal gezien

Ik weet niet wat ik daarvan moet vinden. Ik hou wel van dit soort films, waar je iemand volgt, lekker vaag is e.d. Maar kan iemand mij een aantal dingen uitleggen die de film ook gezien heeft?

SPOILER
Verder een goede film, zoals ik al zei: ik hou daar wel van!

7,8/10
  dinsdag 21 december 2010 @ 11:42:45 #294
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90225929
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 11:36 schreef resque het volgende:
Gister Nothing Personal gezien

Ik weet niet wat ik daarvan moet vinden. Ik hou wel van dit soort films, waar je iemand volgt, lekker vaag is e.d. Maar kan iemand mij een aantal dingen uitleggen die de film ook gezien heeft?

SPOILER
Verder een goede film, zoals ik al zei: ik hou daar wel van!

7,8/10
Goeie film idd :).

SPOILER
Niet meer actief op Fok!
pi_90226923
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 00:24 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Geen idee, maar er zitten vaak jaren tussen zulke films, dus dat is niet vreemd.
plus dat Robin Hood het bepaald niet goed aan de boxoffice gedaan heeft terwijl de film toch tegen de 200 miljoen gekost heeft. Ridley Scott was vantevoren al het praten over een trilogie maar ik verwacht daar geen vervolg meer op.

Unstoppable

Anderhalf uur lekker vermaak over een trein die losgeslagen is. Natuurlijk komen er een hoop voorspelbare scene's in voor maar het onderwerp is dan ook beperkt. De uitvoering is prima in beeld gebracht en bij vlagen ook spannend genoeg. Mocht van mij nog wel een graadje verder gaan en kwartiertje langer duren. Het einde vond ik ook ietwat te
SPOILER
maar heb me prima vermaakt. 7.5
  dinsdag 21 december 2010 @ 12:23:52 #296
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_90227673
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 11:42 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Goeie film idd :).

SPOILER
SPOILER
  dinsdag 21 december 2010 @ 12:58:32 #297
286575 Roces18
Chef de party
pi_90229328
Net Taken gezien.

Zeer vermakelijke actie film. Je weet van tevoren al dat de hoofdpersoon lekker gaat huishouden en dat is ook het leuke hiervan.

7,4 (mijn gevoel zegt net niet een 7,5 :') )
pi_90246227
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 09:45 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Maar die Kirsten Dunst is wel een lekker wijf :D
[ afbeelding ]
Eens, maar ze acteerde hier als een houten plank, heel jammer.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_90246590
Ze is ook een houten plank :') was een stunt double, zo'n kartonnen figuur.
pi_90246673
The Killing Room

Ik wil 1 uur en 35 minuten van mijn leven terug Lieve Heer.

;(
"You can call me Susan if it makes you happy"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')