Wordt het allemaal te ingewikkeld voor je?quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:16 schreef Lienzz het volgende:
Allemaal die Inception onzin hier zeg, stop eens daarmee. ik leg het eenmalig uit en thats it. Op het einde met dat tolletje is geen droom, maar een nachtmerrie dat je realiseert dat je net 2,5 uur van je leven verspilt hebt aan bagger
Geen idee, maar er zitten vaak jaren tussen zulke films, dus dat is niet vreemd.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:23 schreef truedestiny het volgende:
even een vraagje hier he. ik zat net dus Robin Hood te kijken. waarvan ik dacht dat er een vervolg op kwam maar nu keek ik even bij de imdb lijst van Cate Blanchett en die is bezig met The Hobbit en er staat nergens Robin Hood verder tussen. dus die komt er niet mag ik nu aannemen?
Maar die Kirsten Dunst is wel een lekker wijfquote:Op maandag 20 december 2010 23:31 schreef Karstman het volgende:
How to Lose Friends & Alienate People
[ afbeelding ]
Megan Fox zou een lekker wijf moeten zijn (en was dat in bijv. Jennifer Body) maar is hier dus echt niet lekker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.7,8
Ik vond de film dus niet echt speciaal ofzo. Niet grappig, niet diepgaand genoeg... het was het net niet... 6/10quote:Despicable Me
[ afbeelding ]
Van de animatiefilms die dit jaar zijn uitgekomen, vind ik Despicable Me (tot nu toe) verreweg de beste. De hoofdpersoon is dit keer een kwade genius (Gru) die de maan wil stelen. Zulke hoge ambities kan ik altijd toejuichen. Hij krijgt daarbij hulp van drie koters, die hij adopteert. Dit klinkt erg week, maar het valt reuze mee. Gru blijft vrijwel de hele tijd een nors en enigszins angstaanjagend figuur. Het is erg leuk en grappig hoe hij de strijd om de maan met een andere slechterik uitvecht.
Hopelijk wint deze film de oscar voor best geanimeerde film. Zou wel een mooie hak zijn tegenover Pixar, die telkens met dezelfde soort zoete verhaaltjes op de proppen komt. Op animatiegebied is deze film net zo goed als bijvoorbeeld een Toy Story 3. Op dat punt kan nauwelijks meer het verschil gemaakt worden. Cijfer: 8
ik zou m zelfs een 4 geven.quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:32 schreef resque het volgende:
[..]
Ik vond de film dus niet echt speciaal ofzo. Niet grappig, niet diepgaand genoeg... het was het net niet... 6/10
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder een goede film, zoals ik al zei: ik hou daar wel van!
7,8/10
quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:36 schreef resque het volgende:
Gister Nothing Personal gezien
Ik weet niet wat ik daarvan moet vinden. Ik hou wel van dit soort films, waar je iemand volgt, lekker vaag is e.d. Maar kan iemand mij een aantal dingen uitleggen die de film ook gezien heeft?Goeie film iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder een goede film, zoals ik al zei: ik hou daar wel van!
7,8/10.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
plus dat Robin Hood het bepaald niet goed aan de boxoffice gedaan heeft terwijl de film toch tegen de 200 miljoen gekost heeft. Ridley Scott was vantevoren al het praten over een trilogie maar ik verwacht daar geen vervolg meer op.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geen idee, maar er zitten vaak jaren tussen zulke films, dus dat is niet vreemd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar heb me prima vermaakt. 7.5
quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Goeie film idd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eens, maar ze acteerde hier als een houten plank, heel jammer.quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:45 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Maar die Kirsten Dunst is wel een lekker wijf
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |