jawelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmmm dat vond ik best een leuke film, destijds een 7 gegeven volgens mij.quote:Op maandag 20 december 2010 13:06 schreef Roces18 het volgende:
The Men who Stare at Goats
Halverwege uitgezet, wat een rukfilm. Hoofdpersonen boeien totaal niet, het onderwerp slaat nergens op, en er valt ook niks te lachen terwijl het een komedie zou moeten zijn.
Dikke 2
Eerder 2/10, ik raad hem sterk af.. heb 2x gelachen en actie scenes zijn overdreven nep (niet te vergeten slecht) .. nee bras gewoon!quote:Op maandag 20 december 2010 00:17 schreef larry_flynt het volgende:
Knight and day
[ afbeelding ]
Verenigde Staten
Actie / Komedie
110 minuten
Film met een verhaal dat teveel hangt op toevalligheden. En daarnaast te maken heeft met gebeurtenissen die niet kloppen. Zo wordt de hoofdrolspeelster (Cameron Diaz) op een gegeven moment in haar eigen huis wakker waar ze in bed is gestopt door haar tegenspeler (Tom Cruise), maar de grote vraag is hoe Cruise wist waar ze woonde... Dit en nog een paar van zulke dingen zijn ergelijk, maar verpesten de film niet.
Het einde daar in tegen hangt zo af van toeval, ik zal niet gaan spoilen, maar het zorgde er bij mij voor dat ik afknapte op de film. En is het einde zeer voorspelbaar, ondanks de korte (en ook voorspelbare) plotwending.
Het positieve is dat Cameron en Tom goed aan elkaar gewaagd zijn en leuk acteren. Daarnaast zijn de actie scene's goed, al zijn ze zeer onrealistisch waarbij Tom geen één keer wordt geraakt als hij het tegen een half leger van getrainde soldaten moet openen en gewoon rustig naar Cameron loopt.
Het is een leuke film om tussendoor te kijken, maar verwacht er niet te veel van.
6/10
ik vond hem geweldig. vette muziek (voor een deel van beck) vette actie, goeie humor, leuke acteurs, beetje comic/ game/ stripachtig. snel en absurd.quote:Op zondag 19 december 2010 23:22 schreef Karstman het volgende:
Scott Pilgrim vs. The World
[ afbeelding ]
Nou ja ik vond het nog wel een luchtige film om op een sneeuwige dag lekker binnen te kijken.quote:Op maandag 20 december 2010 14:06 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Eerder 2/10, ik raad hem sterk af.. heb 2x gelachen en actie scenes zijn overdreven nep (niet te vergeten slecht) .. nee bras gewoon!
quote:Op maandag 20 december 2010 13:13 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
jawelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 20 december 2010 13:06 schreef Roces18 het volgende:
The Men who Stare at Goats
Halverwege uitgezet, wat een rukfilm. Hoofdpersonen boeien totaal niet, het onderwerp slaat nergens op, en er valt ook niks te lachen terwijl het een komedie zou moeten zijn.
Dikke 2
Jij bent een kloon van hem?quote:
Neuh,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op maandag 20 december 2010 14:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Neuh,Dit dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben al niet zo fan van Clooney behalve in E.R. , in Ocean's 11/12/13 etc. vond ik hem minder. Ik vind hem ook niet zo'n goede acteur, ik kijk liever naar B-acteur Arnold dan naar hem. Heb deze film tot de helft gekeken dus ongeveer een uur, maar er gebeurde gewoon niks. Het is gewoonweg niet grappig en Clooney behoort ook niet tot het lijstje van "comedy". Hij moet gewoon bij drama blijven, want de dames vinden hem wel wat.quote:Op maandag 20 december 2010 14:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die film is geniaal man! Clooney in een goeie rol, Jeff Bridges in een toprol, goed verhaal, goeie humor.
Die kreeg van mij een 8,4. 2 keer gezien, heerlijk!
Ik zou hem nog een keer kijken als ik jou was. En dan gewoon helemaal.
Aanrader.quote:Op maandag 20 december 2010 14:47 schreef JDx het volgende:
En een acteur kan best van genre switchen, zie bijvoorbeeld Adam Sandler in Reign over me!
Allemaal crap? Ik vind hem zeker geen top acteur. Hij is gelijkwaardig als Nicolas Cage vind ik zelf. Maar persoonlijk kijk ik liever naar Cage. De dames houden van hem maar verder is het niet veel soeps. En dat is zeker mijn mening en als jij een andere mening hebt vind ik het ook best. smaken verschillen. En waarom is hij dan volgens jou zo'n goede acteur??quote:Op maandag 20 december 2010 14:47 schreef JDx het volgende:
Nee joh, hij is niet zo'n goede acteur
Allemaal crap wat je hier schrijft, JIJ kijkt liever naar... maar dat zegt niks over een goede of slechte acteur. En een acteur kan best van genre switchen, zie bijvoorbeeld Adam Sandler in Reign over me!
Had m ook gezien maar vond t ook geen leuke film, niet mijn humor misschien.quote:Op maandag 20 december 2010 14:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die film is geniaal man! Clooney in een goeie rol, Jeff Bridges in een toprol, goed verhaal, goeie humor.
Die kreeg van mij een 8,4. 2 keer gezien, heerlijk!
Ik zou hem nog een keer kijken als ik jou was. En dan gewoon helemaal.
Mij dus niet.quote:Op maandag 20 december 2010 14:33 schreef BonusLevelEindBaas het volgende:
[..]
Jij bent een kloon van hem?
Je weet gewoon niet of het echt of nep is. Als het zo makkelijk was dan had Nolan het wel laten zien.
Het feit dat hij 99.9% van de mensen laat twijfelen of het echt is of niet heeft te maken met de hele gedachte van de film.
Maar goed, om jullie e-penis te bevredigen: Het kan heel goed mogelijk zijn dat het nep is, het kan ook heel goed mogelijk zijn dat het echt is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Per ongeluk niet een camversie gekekenquote:Op maandag 20 december 2010 16:20 schreef 8108139dpths het volgende:
Public Enemies gisteravond aangezet... wat een baggerfilm.![]()
De hele setting, het gedrag van de karakters klopt volgens mij al voor geen meter, de verhaallijn is zeer matig, maar waar ik me vooral aan ergerde: het ronduit amateuristische camerawerk, de slechte belichting... het lijkt wel alsof het met een handycam gefilmd is (en nee, die hadden ze toen nog niet).
3.0
quote:Op maandag 20 december 2010 16:18 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Mij dus niet.Echt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wtf.
![]()
Nee, het zat ook wel duidelijk in de film...quote:Op maandag 20 december 2010 16:32 schreef Falco het volgende:
[..]
Per ongeluk niet een camversie gekeken
Ik vind deze reactie nog hilarischer dan de mensen hierboven die nog nooit van het concept "open einde" hebben gehoord of het te ingewikkeld vinden, al was het moeilijk te overtreffen.quote:Op maandag 20 december 2010 11:01 schreef JDx het volgende:
[..]
Ik heb liever alleen een cijfer dan alleen en kort verslagje en geen cijfer. Op IMDB kijk ik ook altijd gauw ff naar het cijfer daar als ik twijfel om een film te halen.
Open einde snap ik heel goed, maar het is geen open einde.quote:Ik vind deze reactie nog hilarischer dan de mensen hierboven die nog nooit van het concept "open einde" hebben gehoord of het te ingewikkeld vinden, al was het moeilijk te overtreffen.
Je snapt het echt niet hèquote:Op maandag 20 december 2010 18:28 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Open einde snap ik heel goed, maar het is geen open einde.
Mensen moeten eens de film goed kijken.
Duidelijk wanneer mensen dit als een open einde zien de film niet goed hebben gesnapt...
Kijk anders ff de hele film opnieuw en bekijk steeds t tolletje goed.
Mensen die van een gesloten einde zelf een open einde maken
ik wel.quote:
quote:Op maandag 20 december 2010 18:32 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ik wel.
Ik snap wel dat t als open einde moest lijken, maar is t toch echt niet.
Anders leg je het ff uit, ben benieuwd naar jou inzicht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Wordt het allemaal te ingewikkeld voor je?quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:16 schreef Lienzz het volgende:
Allemaal die Inception onzin hier zeg, stop eens daarmee. ik leg het eenmalig uit en thats it. Op het einde met dat tolletje is geen droom, maar een nachtmerrie dat je realiseert dat je net 2,5 uur van je leven verspilt hebt aan bagger
Geen idee, maar er zitten vaak jaren tussen zulke films, dus dat is niet vreemd.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:23 schreef truedestiny het volgende:
even een vraagje hier he. ik zat net dus Robin Hood te kijken. waarvan ik dacht dat er een vervolg op kwam maar nu keek ik even bij de imdb lijst van Cate Blanchett en die is bezig met The Hobbit en er staat nergens Robin Hood verder tussen. dus die komt er niet mag ik nu aannemen?
Maar die Kirsten Dunst is wel een lekker wijfquote:Op maandag 20 december 2010 23:31 schreef Karstman het volgende:
How to Lose Friends & Alienate People
[ afbeelding ]
Megan Fox zou een lekker wijf moeten zijn (en was dat in bijv. Jennifer Body) maar is hier dus echt niet lekker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.7,8
Ik vond de film dus niet echt speciaal ofzo. Niet grappig, niet diepgaand genoeg... het was het net niet... 6/10quote:Despicable Me
[ afbeelding ]
Van de animatiefilms die dit jaar zijn uitgekomen, vind ik Despicable Me (tot nu toe) verreweg de beste. De hoofdpersoon is dit keer een kwade genius (Gru) die de maan wil stelen. Zulke hoge ambities kan ik altijd toejuichen. Hij krijgt daarbij hulp van drie koters, die hij adopteert. Dit klinkt erg week, maar het valt reuze mee. Gru blijft vrijwel de hele tijd een nors en enigszins angstaanjagend figuur. Het is erg leuk en grappig hoe hij de strijd om de maan met een andere slechterik uitvecht.
Hopelijk wint deze film de oscar voor best geanimeerde film. Zou wel een mooie hak zijn tegenover Pixar, die telkens met dezelfde soort zoete verhaaltjes op de proppen komt. Op animatiegebied is deze film net zo goed als bijvoorbeeld een Toy Story 3. Op dat punt kan nauwelijks meer het verschil gemaakt worden. Cijfer: 8
ik zou m zelfs een 4 geven.quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:32 schreef resque het volgende:
[..]
Ik vond de film dus niet echt speciaal ofzo. Niet grappig, niet diepgaand genoeg... het was het net niet... 6/10
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder een goede film, zoals ik al zei: ik hou daar wel van!
7,8/10
quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:36 schreef resque het volgende:
Gister Nothing Personal gezien
Ik weet niet wat ik daarvan moet vinden. Ik hou wel van dit soort films, waar je iemand volgt, lekker vaag is e.d. Maar kan iemand mij een aantal dingen uitleggen die de film ook gezien heeft?Goeie film iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder een goede film, zoals ik al zei: ik hou daar wel van!
7,8/10.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
plus dat Robin Hood het bepaald niet goed aan de boxoffice gedaan heeft terwijl de film toch tegen de 200 miljoen gekost heeft. Ridley Scott was vantevoren al het praten over een trilogie maar ik verwacht daar geen vervolg meer op.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geen idee, maar er zitten vaak jaren tussen zulke films, dus dat is niet vreemd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar heb me prima vermaakt. 7.5
quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Goeie film idd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eens, maar ze acteerde hier als een houten plank, heel jammer.quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:45 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Maar die Kirsten Dunst is wel een lekker wijf
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |