Ik snap je reactie niet helemaal.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:47 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Een film die goed is .. als je je verstand op nul zet, maar als je je verstand op nul zet, is de film niet goed maar slecht.
Bedankt voor de tip, ga binnenkort eens even kijkenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:12 schreef resque het volgende:
Låt den Rätte Komma In (2008) Alternatieve titel: Let the Right One In
429 stemmen | gemiddelde 3,59mijn stem: (verwijderen)
Zweden
Drama / Horror
114 minuten
geregisseerd door Tomas Alfredson
met Kåre Hedebrant, Lina Leandersson en Per Ragnar
Oskar is een 12-jarig jongetje, dat continu wordt geplaagd door twee bullebakken. Op een dag maakt Oskar kennis met zijn nieuwe buurmeisje en de twee worden vrienden. Sinds ze naast Oskar en zijn familie is komen wonen, sterven plotseling een hoop mensen, maar niemand weet waarom, behalve Oskar, die een geheim van zijn buurmeisje kent.
wel goede film opzich,
7,5
imdb 7,8
What are the oddsquote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:37 schreef SnuggLe het volgende:
Gisteren Gran Torino weer gezien. Magistrale film blijft het.
Het is geen film waar enorm veel in gebeurt inderdaad, ikzelf vond hem wel geweldigquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:31 schreef Darkzell het volgende:
Gran Torino is idd een erg goede film.
Heb Let the right one in proberen te kijken maar kwam maar niet door het eerste half uur heen. Misschien dat ik het nog maar eens moet proberen.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:48 schreef Thy... het volgende:
The Illusionist (2006)
Een film over verboden liefde in een nieuw jasje. Het acteerwerk begint niet heel hoogstaand (niet op de laatste plaats door het kauwende duitse accent) maar later in de film loopt het redelijk. Ergens op 3/4 van de film wel een stukje gemist omdat ik in slaap was gevallen maar het einde was voorspelbaar genoeg dat dat geen problemen gaf.
De sfeer zit er wel goed in maar helaas zijn de hoofdpersonen erg stereotyp.
IMDB: 7.7/10
Mijn cijfer: 6.2/10
Netjes Arcee!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:21 schreef Arcee het volgende:
Even een lijstje tussendoor.Wie hebben het vaakst in de Welke film heb jij vandaag/pas gezien-reeks gepost?
063 0091 SnuggLe
Wicker Park is mooi ja. Wel schrikken op het eind..quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:35 schreef Desii het volgende:
Wicker Park
Hij komt wat langzaam op gang, maar na een paar flashbacks zat ik er lekker in
Een drama/romantisch verhaal dat mysterieus in elkaar steekt.
Wicker Park is een verfilming van een franse versie: l'appartement
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Je doet wel meer goed want je review geeft mij in ieder geval alle reden om deze film ook nooit eens per ongeluk te gaan kijken.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:11 schreef SnuggLe het volgende:
Mijn reviewtje zal vast juist voer zijn voor liefhebbers van het genre om de film wel te kijken, maar deze film is voor mij de reden om toch echt nooit meer horror en dat soort shit te kijken. Bah.
IMDB: 7.0
Zelf: 4.5
Is die al in de bios dan? Oh nee, de 27ste pas.....quote:
Ik schijt bijna in mijn broek van het lachen, wat een half tamme zaadfilm zegquote:"A Nightmare on Elm Street" is so original, realistic, and overall terrifying that it is easy to overlook the film's numerous shortcomings
Deze draait dit weekend op Lowlandsquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:22 schreef trebremmit het volgende:
Alweer een poosje geleden heb ik Anvil: The story of Anvil gezien
[ afbeelding ]
ik wil die film erg graag zien en ik wil m ook erg graag niet zienquote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:11 schreef SnuggLe het volgende:
Mijn reviewtje zal vast juist voer zijn voor liefhebbers van het genre om de film wel te kijken, maar deze film is voor mij de reden om toch echt nooit meer horror en dat soort shit te kijken. Bah.
IMDB: 7.0
Zelf: 4.5
Waarom kijk jij uberhaubt horror films ?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:11 schreef SnuggLe het volgende:
Ik vind er echt te smerige lompe dingen in zitten. Met je stanleymes je arm open snijden, of je polsen met een vleesmes. Gatver. Wat is daar nu leuk aan, dat soort shock-shit?
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 08:46 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Is die al in de bios dan? Oh nee, de 27ste pas.....
Vet! MOet ik zien!
In Ierland draaide ie maandag alquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:21 schreef boskameel het volgende:
Waar heb je Inglorious Basterds gekeken?
Mja. Mee eens, what can I say?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:50 schreef Seborik het volgende:
Tweeënhalf uur naar een kutcam kijken. Had je beter kunnen neuken.
die film is geniaal manquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:27 schreef Falco het volgende:
Airplane!
Nah, te flauw, te hoge grappendichtheid en daarbij ook teveel herhaling. Het wordt daardoor een lauwe komedie die nergens weet te verrassen. Het moment van een grap zie je gedurende film continu aankomen. Gelukkig verliep de grap dan toch anders dan vooraf gedacht. Alsnog wist me Airplane! me hooguit een enkele glimlach te bezorgen. Veel te weinig voor een komedie dus. Cijfer: 5
helemaal mee eens! een lekker feel good moviequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:08 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
NIck And Norah's Infinite Playlist
Wat een fantastische film zeg, had echt niet verwacht dat ik hier zo enthousiast over zou zijn. Onwijs leuke film met Michael Cera als bekendste acteur. Goed acteerwerk, verhaal leuk uitgewerkt, ijzersterke soundtrack en een fantastisch sfeertje gewoon. Echt een aanrader. 5/5 in het genre
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmmm, ik vond het juist wel een leuke film. Er zaten alleen wel wat rare dingen in, waarvan je zou zeggen dat een handelaartje als Ale wat slimmer zou zijn. Desondanks vind ik de 7.2 zeker verdient.quote:
Hahaha, cool! Volgende week het weekend in Munchen, dus...quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 23:53 schreef iBolt het volgende:
Schitterende film! Echt super gaaf... en moet je eens voorstellen deze film te zien in Duitsland met Duitse na synchronisatie tussen allemaal DuitsersBriljant
bij 't einde gingen mensen in de zaal zelfs opstaan en klappen, nog nooit eerder gezien
!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Face the facts of being what you are, for that is what changes what you are.
oeiquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:21 schreef Arcee het volgende:
Even een lijstje tussendoor.Wie hebben het vaakst in de Welke film heb jij vandaag/pas gezien-reeks gepost?
002 1684 Lambiekje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.cijfer 6 / imdb 6.8
Entre les murs (2008)
Grappige docu-achtige film waarbij een docent zijn klas in toom probeert te houden. Het is interessant te noemen. Met 10minuten gesprekken, overgangbesprekingen, en ingaan op ongein van je leerlingen en dan klemzetten met argumenten.
cijfer 7.5 / imdb 7.9Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
Bikske.quote:
7/10quote:one house; one revolutionary; two open straight marriages; three gay people (maybe four); three children; two carnivores and eight vegetarians; there's only one way they're going to make it... together
Duitsers zijn toch wel uber meesters in na-synchronisatie hoor... Iig heb ik hetzelf nooit zo irritant gevonden dat het me weerhield om een film in de bios of op tv in het Duits te zien.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:48 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Hahaha, cool! Volgende week het weekend in Munchen, dus...![]()
Maar Duitse na-synchronisatie is
Toffle film inderdaad. Tijdje terug alledrie de genoemde films van Moodysson bekeken. Erg goed.quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:40 schreef znarch het volgende:
Tillsammans
Over een woongemeenschap in de 70's in zweden. Geweldige feelgood hippie film. Vond de karakters stuk voor stuk best tof, en sommige scenes (zoals het voetballen in de tuin) ZO leuk om te zien![]()
Is zeker een aanrader![]()
Zoals IMDB omschrijft:
[..]
7/10
van dezelfde gast als: Fucking Åmål en Lilja-4 ever.
de trailer:
Dat gebeurde vorig jaar op LL ook, vond hem gedateerd itt sommige andere Hitchcocksquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 03:33 schreef kingmob het volgende:
Laat ik ook weer eens wat posten, gisteren op de pleinbioscoop van Rotterdam gezien:
North by Northwest
[ afbeelding ]
Ik had deze Hitchcock nog nooit gezien, maar hij werd hier en daar wel eens genoemd als spannende thriller, dus leek me dat een goede date-film. Ik heb vooral gelachen en dat was zeker niet altijd de bedoeling![]()
Want het is een comedy?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 03:33 schreef kingmob het volgende:
Ik had deze Hitchcock nog nooit gezien, maar hij werd hier en daar wel eens genoemd als spannende thriller, dus leek me dat een goede date-film. Ik heb vooral gelachen en dat was zeker niet altijd de bedoeling[/b]
en daar moet je dan om lachen? je moet je natuurlijk wel bedenken dat ze destijds nog geen uitgebreide CGI makende computers hadden...quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:47 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
want sommige dingen zijn een beetje gedateerd en lachwekkend in deze tijd.
dat heb ik meestal met lachwekkende dingen. denk trouwens niet dat ie t over de special effects heeft.quote:
Een van mijn favoriete films is 2001. Sommige films hebben er nou eenmaal veel meer last van helaas. Het was hier simpelweg echt grappig, maar dat was niet de bedoelingquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:06 schreef Timo20 het volgende:
[..]
en daar moet je dan om lachen? je moet je natuurlijk wel bedenken dat ze destijds nog geen uitgebreide CGI makende computers hadden...
Zaten naast een hele slechte carchase niet echt 'special effects' in uberhaupt.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:13 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat heb ik meestal met lachwekkende dingen. denk trouwens niet dat ie t over de special effects heeft.
dan zou ik verder niet weten wat er lachwekkend is in de film...quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:13 schreef jimjim1983 het volgende:
denk trouwens niet dat ie t over de special effects heeft.
Die scene met het vliegtuig (of is dat opgenomen met een echt vliegtuig?)quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:19 schreef kingmob het volgende:
[..]
Zaten naast een hele slechte carchase niet echt 'special effects' in uberhaupt.
bepaalde dialogen, de houterigheid af en toe. de gedateerde dingen dusquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:24 schreef Timo20 het volgende:
[..]
dan zou ik verder niet weten wat er lachwekkend is in de film...
dat is echt niet alleen bij deze film. dat is bij wel meer films van voor 1980, die doorgaans als oud worden bestempeld...quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:28 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
bepaalde dialogen, de houterigheid af en toe. de gedateerde dingen dus
daardoor is t nog niet minder lachwekkend.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:30 schreef Timo20 het volgende:
[..]
dat is echt niet alleen bij deze film. dat is bij wel meer films van voor 1980, die doorgaans als oud worden bestempeld...
ach, het is ook een nutteloze discussie. als je hier al om moet lachen is het wel heel erg met je gesteld...quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:31 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
daardoor is t nog niet minder lachwekkend.
als je hier niet om kan lachen is het juist erg met je gesteld.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:13 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ach, het is ook een nutteloze discussie. als je hier al om moet lachen is het wel heel erg met je gesteld...
Ben ik niet helemaal mee eens. North by Northwest is in mijn ogen een ontzettende spannende entertainende achtbaanrit, sowieso de beste Hitchcock. Toch kan ik de kritiek van Kingmob me wel ergens voorstellen. In het begin doet die autorit van Cary Grant wel heel lachwekkend aan. Het ziet er idd gebrekkig uit, alleen kan ik me wel over die slechte uitvoering en special effects heen zetten. Anderen mogen dit wat mij betreft wel als serieus minpunt beschouwen. Ik heb vaak andere terugkerende negatieve punten van jaren '40 / '50-films die wellicht toentertijd acceptabel waren, maar nu echt niet meer door de beugel kunnen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:13 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ach, het is ook een nutteloze discussie. als je hier al om moet lachen is het wel heel erg met je gesteld...
Ik kan me makkelijk over de slechte effects heenzetten, minder over de rare sound effects en het spel van Grant in die scene. Het is bijna slapstick nuquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:49 schreef Falco het volgende:
[..]
Ben ik niet helemaal mee eens. North by Northwest is in mijn ogen een ontzettende spannende entertainende achtbaanrit, sowieso de beste Hitchcock. Toch kan ik de kritiek van Kingmob me wel ergens voorstellen. In het begin doet die autorit van Cary Grant wel heel lachwekkend aan. Het ziet er idd gebrekkig uit, alleen kan ik me wel over die slechte uitvoering en special effects heen zetten. Anderen mogen dit wat mij betreft wel als serieus minpunt beschouwen. Ik heb vaak andere terugkerende negatieve punten van jaren '40 / '50-films die wellicht toentertijd acceptabel waren, maar nu echt niet meer door de beugel kunnen.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:20 schreef Guppi het volgende:
Gigantic
(PS: Deze past ondanks het trage tempo wel in het rijtje van Nick&Norah's, Sunshine Cleaning e.d.)
Ik vond dat zo'n vette fimquote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:00 schreef speedy_kevin het volgende:
State Of Play
http://www.imdb.com/title/tt0473705/
Erg vermakelijke misdaad film. Stel journalisten proberen de moord op de geheime vriendin van een congresslid op te lossen. Maar hier blijkt een mooi complot achter te zitten.
Telkens als je denkt dat dit de oplossing moet zijn komt er weer een aanwijzing bij om het complot nog verder te laten gaan.
Erg leuk om eens te zien, maar voor mij geen herhalingswaarde, daarom een 7
Het punt is: het ziet er idd. gedateerd uit maar dat weet je van te voren als je een film kijkt die zo oud is. Je weet IMHO wat je kunt verwachten. Als je er dan toch om gaat lachen doe je iets foutquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:16 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
als je hier niet om kan lachen is het juist erg met je gesteld.
als iets grappig is dan is het gewoon grappig. of het nou in een film van nu of een oude film is.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:13 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Het punt is: het ziet er idd. gedateerd uit maar dat weet je van te voren als je een film kijkt die zo oud is. Je weet IMHO wat je kunt verwachten. Als je er dan toch om gaat lachen doe je iets fout
Nou, gedurfd hoor.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:42 schreef Timo20 het volgende:
28 Days Later
Engeland wordt getroffen door een virus waar bijna het hele land door wordt getroffen. Jim (Cillian Murphy) is één van de weinige die het wel overleeft.
De post-apocalyptische sfeer die de beelden van een uitgestorven Londen geven is heerlijk, de beelden zijn prachtig.
Ondanks (of dankzij) het geringe budget van $ 8 MLN ziet de film er groots en verzorgd uit.
Dat deel van de film is dan ook erg goed. Het ontspoort echter wanneer ze de soldaten ontmoeten. Vanaf dat moment wordt het meer een good-guy-bad-guy-shoot-out en wordt de film teveel een cliche en gaat ie wat vervelen.
Erg jammer want het lijkt wel of Boyle vanaf dat moment een beetje de weg kwijt is en niet meer echt weet welke kant ie op moet of hoe ie het verhaal moet eindigen.
Dat doet absoluut afbreuk aan het goed opgebouwde begin en aan de film in z`n geheel.
Jammer, hier had meer ingezeten.
IMDB Cijfer: 7,6/10
Mijn Cijfer: 7,3/10
???quote:
Heel cool!quote:Hoe vond je de soundtrack?.
Heb je de korte bioscoop versie gezien of de complete versie?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:17 schreef mschol het volgende:
sinds laatste keer dat ik hier gepost heb, heb ik een flink aantal films gezien in de bioscoop en 1 of 2 thuis
laatste die ik gezien heb is Red cliff
lekkere historische actiefilm, al vond ik het verhaal een beetje leeg...
7/10
euh... 158 minuten....quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:35 schreef speedy_kevin het volgende:
[..]
Heb je de korte bioscoop versie gezien of de complete versie?
Ik wil graag de complete kijken maar moet nog wat tijd vinden ervoor.
Aha... 4 uur, das echt veeuls te lang voor een film zonder een goed verhaal...quote:Within Asia, Red Cliff was released in two parts, totaling over four hours in length.
Er zijn op de site allemaal scenes uit deze film te zien, staat nog op mijn lijstje!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 03:06 schreef Siniti het volgende:
Le scaphandre et le papillon
Prachtige film.
Geweldige film! Heb ik een dag na de premiere in Hong Kong gezien. Heel gaaf. De remake met Leonardo di Caprio is ook gaaf, maar het origineel is 10x beter. Originele verhaallijn.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:32 schreef sitting_elfling het volgende:
me goes asia!
Infernal Affairs (2002)
[ afbeelding ]
Hmm. Oke. Toch zou ik raar opkijken als de acteurs die hier aan meegewerkt hebben echt trots zijn, op de film die ze hebben afgeleverd .. die beseffen toch dondersgoed dat zelfs in de schaal van goede / slechte films. Dit niet erg goed isquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:47 schreef Falco het volgende:
Lijkt me een Asylum-werkje. Die mensen, waaronder zo'n suffe Thomas C. Howell (bekend van ondermeer War of the Worlds II: The Next Wave) kennen geen schaamte en vinden het maar prima het zo slecht is. De inkomsten uit deze film zijn genoeg om een nieuwe film te maken met bagger production values.
ik snap persoonlijk niet helemaal wat men zo geniaal vind aan die film..quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:35 schreef Schenkstroop het volgende:
Inglorious Bastards
Ligt het aan mij of zijn die hele bekende acteurs zoals Brad Pitt eigenlijk hele slechte acteurs?
ik vind het niet staan/klinken als je zo'n blonde hot-shot acteur een accent meegeeft die hij niet kan dragen. Wat zie ik wat anderen niet zien of is dit juist omgekeerd? Ik vind het persoonlijk een van de saaiste films ooit. Maar ik vermoed dat lovende critici vooral fans zijn van Tarrantino's werk. Ik ook eigenlijk maar ik blijf wel kritisch en laat me nooit zo meeslepen door "hype" zoals het gros van mensen. Arrogant? tja dan maar arrogant...
De film begint erg langzaam, maar wel ok. de spanning blijft behouden. De spanning neemt eigenlijk gelijk af als die patser-acteur doet alsof ie een oude Yankee is. Heel heel slecht neergezet. Er zit wel wat gore in de film. Al wordt er wel weggeknipt als een knuppel een schedel raakt, maar de spanning is op dat moment niet minder. Voorderest vind ik dit een schijtfilm.
Mijn cijfer: een 3 (voor de gore)
IMDB-cijfer: 8.7 (figures. alles wat hype is net zoals n*gers is "tof")
Dat ligt bij Brad Pitt zeker aan jou, want de man heeft fantastische rollen gespeeld.quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:35 schreef Schenkstroop het volgende:
Inglorious Bastards
Ligt het aan mij of zijn die hele bekende acteurs zoals Brad Pitt eigenlijk hele slechte acteurs?
Meestal werkt dit juist andersom. Er zijn altjid figuren die tegen de hype zijn. Denken dat dat iets anders is dan een film goed vinden vanwege de hype is een beetje jammer.quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:35 schreef Schenkstroop het volgende:
Inglorious Bastards
ik vind het niet staan/klinken als je zo'n blonde hot-shot acteur een accent meegeeft die hij niet kan dragen. Wat zie ik wat anderen niet zien of is dit juist omgekeerd? Ik vind het persoonlijk een van de saaiste films ooit. Maar ik vermoed dat lovende critici vooral fans zijn van Tarrantino's werk. Ik ook eigenlijk maar ik blijf wel kritisch en laat me nooit zo meeslepen door "hype" zoals het gros van mensen. Arrogant? tja dan maar arrogant...
De film begint erg langzaam, maar wel ok. de spanning blijft behouden. De spanning neemt eigenlijk gelijk af als die patser-acteur doet alsof ie een oude Yankee is. Heel heel slecht neergezet. Er zit wel wat gore in de film. Al wordt er wel weggeknipt als een knuppel een schedel raakt, maar de spanning is op dat moment niet minder. Voorderest vind ik dit een schijtfilm.
Deze heb ik vanmiddag gezien. Moest eerst ook wennen aan Cameron, maar ze acteerde goed genoeg om me toch te overtuigen. Wat een gesnik om me heen trouwens..quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:56 schreef mschol het volgende:
My Sisters keeper
wat een film
alleen was cameron niet helemaal geschikt voor moeder, maar ze speelde het absoluut niet slecht
8/10
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ja, NRC. Dan noem je ook watquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:04 schreef kingmob het volgende:
Maar goed, ieder z'n mening, in de NRC kreeg hij ook 1 ster
Ja idd. Die eerste scene is gewoon briljant.quote:Als je de eerste scene 'wel ok' vind, dan vraag ik me wel af wat je dan wel een echt goede scene vind?
Oke, dit is eigenlijk best een beetje eng inderdaad....quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:16 schreef Falco het volgende:
Inglourious Basterds
Hm, beetje dezelfde steekwoorden die Hulkio gebruikt (mijn review had ik wel eerder geschreven op een andere site). Ik zat er nog aan te denken een om een paar woorden a la 'show stelen' aan Waltz te besteden, maar zag dat anderen dat al genoeg gedaan hadden
.
"Zhey call me ze Wolf. I know ze earth, I know ze sky... and I know ze trees. I will help you find your daddyman!"quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
4. Son of Rambow (Garth Jennings - 2007)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Children of the night. What music they make.
Ik denk dat ik door het einde van de film de film gewoon echt niet trok.quote:Op woensdag 2 september 2009 15:05 schreef babipangang het volgende:
Einde van de film vind ik persoonlijk jammer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder vond ik hem wel superspannend. Wel een beetje walgelijk van tijd tot tijd.
Wat dacht je van 4.5 maand zomervakantie, universiteits jaar begint pas weer op 5 oktober.quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:17 schreef DesertRose het volgende:
Wow, wat kijken jullie veel films!!Waar halen jullie de tijd vandaan??
![]()
Ik heb voor het laatst gezien: Public Enemies. Cijfer 7+
wat is veel..quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:17 schreef DesertRose het volgende:
Wow, wat kijken jullie veel films!!Waar halen jullie de tijd vandaan??
![]()
Ik heb voor het laatst gezien: Public Enemies. Cijfer 7+
me thinks this one went over your head...quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:05 schreef Seborik het volgende:
The Key to Reserva (2007) - 8.0
The Key to Reserva is een zeer bijzonder filmpje, het gaat namelijk om een tien minuten durend stukje cinema waarbij Martin Scorsese aan de hand van een gehavend Hitchcock-script probeert een film te maken zoals Hitchcock die nu zou hebben gemaakt. Het leuke is niet alleen de brabbelende Scorsese die de film introduceert en panisch is dat er iets met de orignele scriptpagina's mocht gebeuren, maar bovendien ook dat alle elementen van een Hitchcock aanwezig zijn. Onheilspellende blikken, vreemde camerastandpunten, actie zonder dat er ontzettend vervelende langdradige dialogen bij zitten die alles moeten verklaren, en de dikke cellist naast de violist die een rol speelt in het korte filmpje, zou bij een Hitchcock-film de verplichte cameo zijn geweest. Wonderschoon, en jammer dat het maar om drie pagina's script gaat. Jammer dat de film nooit echt is gemaakt, maar des te leuker is het van Scorsese om het zo onder de aandacht te brengen. Je kunt het filmpje hier bekijken.
Zeg, laat me lekker net doen alsof. Denk je dat iemand op de link drukt wanneer er 'Dit is een heel duur reclamefilmpje' of 'Een hilarisch uitgevoerde grap met een nerderig brabbelende Italiaan' had gestaan?quote:Op zondag 6 september 2009 11:47 schreef Aschkael het volgende:
[..]
me thinks this one went over your head...
Dag Sebbo, mooie top 10. Alleen de notering van The Maltese Falcon bevalt me niet zo, veel te hoog!quote:
Het was random, zie cijfers. Is Battle Royale voor je ranzigheden toernooi?quote:Op zondag 6 september 2009 22:21 schreef Falco het volgende:
[..]
Dag Sebbo, mooie top 10. Alleen de notering van The Maltese Falcon bevalt me niet zo, veel te hoog!
Jaquote:Op zondag 6 september 2009 22:43 schreef Seborik het volgende:
[..]
Het was random, zie cijfers. Is Battle Royale voor je ranzigheden toernooi?
quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:35 schreef Schenkstroop het volgende:
Inglorious Bastards
Ruim 2 uur film maar hij gaat niet vervelen. Genoeg humor en leuk acteerwerk om de film erg vermakelijk te maken.quote:In 1966 was op de BBC slechts 2 uur per week rock ’n roll muziek te horen. Een groep DJ’s bracht daar verandering in. Met Radio Rock slingerden zij vanaf een piratenschip in de Noordzee 24 uur per dag, 7 dagen per week rock ’n roll en pop muziek de ether in. Binnen een mum van tijd groeide de illegale piratenzender uit tot een fenomeen waar maar liefst 25 miljoen mensen, meer dan de helft van de Engelse bevolking, dagelijks naar luisterden. Jong en oud, vrouwen en mannen. De zender bracht een muzikale revolutie teweeg en de DJ’s groeiden uit tot ongekende helden en sekssymbolen. Vanaf het moment dat de regering alles op alles zette om dit ‘verderfelijke station’ uit de ether te halen, groeide hun populariteit uit tot ongekende hoogte.
Ik hou best van een beetje aparte en vage film maar dit gaat mij toch echt te ver. Ik vind er bijzonder weinig aan. Het verhaal blijft aardig nietszeggend en kon mij niet boeien.quote:Portret van Engelands meest beruchte en gewelddadige crimineel, Charles Bronson. Een man die 34 jaar van zijn leven in de gevangenis doorbracht, waarvan 28 jaar in eenzame opsluiting. Geboren als Michael Peterson, was zijn ambitie simpelweg beroemd te worden. Maar met de weinige kansen die hem geboden werden, was de onderwereld een aantrekkelijk platform voor zijn explosieve karakter, waarbinnen hij een maniakaal alter ego creëerde.
Ik ben geen fan van Cohen en zijn humor. De typetjes zijn leuk neergezet en het zit aardig in elkaar maar helemaal dubbel liggen zit er niet in. Wel leuk om te zien hoe bekrompen veel amerikanen over homo's, aan de andere kant is dat in veel gevallen wel opgezocht bij zeer conservatieve amerikanen. Paar keer glimlachen was het zeker wel maar erg kort en niet grandioos.quote:Brüno (Sacha Baron Cohen) is een flamboyante homoseksuele mode-verslaggever uit Oostenrijk. Hij gaat op reis van Oostenrijk, naar Amerika en probeert hier homofobe Amerikanen te ontmaskeren. In Amerika weet Brüno door te dringen tot verschillende mode-hotspots en ontmoet hij veel verschillende mensen. Hij weet zijn "slachtoffers" vaak in een ongemakkelijke positie te brengen door te zinspelen op homoseksuele relaties.
Leuk wel.quote:Een stripper (Jessica Biel), een ex-gevangene (Ray Liotta), een begrafenisondernemer (Eddy Redmayne) en een priester (Forest Whitaker) met zelfmoordneigingen komen op kerstavond bij elkaar dankzij een mix van gebeurtenissen. Deze vier bijzondere mensen delen hun levensgebeurtenissen met elkaar en komen zo dichter tot elkaar. Ondertussen wordt de begrafenisondernemer verliefd op de stripper en wordt de ex-gevangene geconfronteerd met zijn oude werkgever.
Ook deze film keek prettig weg. Normaal heb ik heel weinig met Russell maar in deze film vond ik het hem erg goed doen. Wat leuke plot wendingen, goed acteerwerk van een ingetogen Russell en Rachel McAdams maken deze film zeker de moeite waard om te zien.quote:Als een medewerkster van congreslid Stephen Collins (Ben Affleck) dood wordt gevonden volgt een lang onderzoek. De vrouw blijkt immers tevens de maîtresse te zijn geweest van de politicus. Onderzoeksjournalist Cal McCaffrey (Russel Crowe) en zijn vrouwelijke collega Della Frye (Rachel McAdams) storten zich op de zaak. Er lijkt zich echter een probleem voor te doen. De vriendschap tussen Collins en McCaffrey lijkt een steeds groter struikelblok te worden tijdens dit onderzoek.
Deze film heeft mij erg verrast. Hij kwam wat langzaam op gang vond ik maar geen moment echt verveeld. Het einde lonkt naar een vervolg en kijk er nu al naar uit. Zeker het kijken waard.quote:Het verhaal over een fictionele wereld waarin onze Aarde door buitenaardsen is gevonden. Echter de mensheid heeft dit buitenaardse ras als tweederangsburgers ondergebracht in getto's in Zuid-Afrika. Ze krijgen steun van een overheidsfunctionaris wanneer deze hun biotechnologie ontdekt.
Deze viel erg ttegen vond ik. Borat vond ik erg leuk maar geen enkele scène of grap haalde dat niveau echt. De echt leuke dingen zitten al in de trailer en na die gezien te hebben valt de film erg tegen.quote:Brüno (Sacha Baron Cohen) is een flamboyante homoseksuele mode-verslaggever uit Oostenrijk. Hij gaat op reis van Oostenrijk, naar Amerika en probeert hier homofobe Amerikanen te ontmaskeren. In Amerika weet Brüno door te dringen tot verschillende mode-hotspots en ontmoet hij veel verschillende mensen. Hij weet zijn "slachtoffers" vaak in een ongemakkelijke positie te brengen door te zinspelen op homoseksuele relaties.
http://www.empireonline.com/quote:Op maandag 7 september 2009 12:17 schreef Darkzell het volgende:
Ik vroeg me af wat nou goed filmsites zijn om een beetje op de hoogte te blijven van aankomende releases, nieuws, etc. Ik check IMDB natuurlijk maar extra sites zijn nooit weg.
Waar is rottentomatoesquote:
http://www.rottentomatoes.com/quote:Op maandag 7 september 2009 13:48 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Waar is rottentomatoes?
En waarom zijn ze aanraders!?quote:Op maandag 7 september 2009 17:51 schreef Aleeza het volgende:
Beeing John Malkovich en Awakening..aanraders!!
Omdat Beeing Joch Malkovich een geweldige psychologische film is, met onderweren als bewustzijn, geweten, net beetje als Into the wild, je geest wilt iets zo sterk dat het je kapot maakt uiteindelijk..margoed..daarom dus. en Awakenings is een waar gebeurd verhaal nagespeeld door De Niro en Robbin WIlliams, over een beroemde doc. Oliver Sacks, die verschillende manieren uitvond die tot dusver nog gebruikt worden, om mensen met Down syndroom en die in coma liggen weer tot leven te brengen.quote:
quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:50 schreef Aleeza het volgende:
[..]
Omdat Beeing Joch Malkovich een geweldige psychologische film is, met onderweren als bewustzijn, geweten, net beetje als Into the wild, je geest wilt iets zo sterk dat het je kapot maakt uiteindelijk..margoed..daarom dus. en Awakenings is een waar gebeurd verhaal nagespeeld door De Niro en Robbin WIlliams, over een beroemde doc. Oliver Sacks, die verschillende manieren uitvond die tot dusver nog gebruikt worden, om mensen met Down syndroom en die in coma liggen weer tot leven te brengen.
Dat je het ff weet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De bedoeling van deze reeks is dat je ook even een mening ventileert wat er bekeken is. Simpel een titel roepen kan natuurlijk niet.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
En hoe was de film?quote:Op woensdag 9 september 2009 09:27 schreef tropicalgirl het volgende:
afgelopen weekend in de bios naar de the final destinations 3D geweest
zo'n geniale film is datquote:Op woensdag 9 september 2009 15:32 schreef Falco het volgende:
Napoleon Dynamite
[ afbeelding ]
Whehehe, de hele tijd had ik een grijns op mijn gezicht. Zo'n film is dit wèl. Die Napoleon Dynamite is me ook een vaag figuur zeg. Heeft natuurlijk veel weg van de evenzo sneue Adje. Maar hij heeft een onvriendelijk voorkomen ook al vloekt hij nog heel beschaafd. Toch wist hij bij me uiteindelijk sympathie op te wekken. Bij de verkiezingsstrijd waar zijn maatje Pedro meedoet, zag ik wel in dat hij het toch allemaal wel goed bedoelt
.
Andere karakters met hun rare trekjes waren ook leuk geschreven. Verder heeft het gortdroge en bizarre situaties, gave opening credits en niet te vergeten de aangename muziekkeuzes! Cijfer: 8
quote:Op woensdag 9 september 2009 17:41 schreef Karina het volgende:
H2O just add water
Jeugdfilm
Drie meisjes komen stranden op een eilandje en komen daar in contact met een bron met vreemde krachten. Daarna veranderen ze elke keer als ze water aanraken in zeemeerminnen. Een vriend van hen komt er achter en probeert er achter te komen wat er is gebeurt.
Leuke film hoor, mooie beelden van het onderwaterleven in Australie ook. Echt een gezellige familiefilm. Geen geweld, klein beetje spanning, gewoon leuk (okay, beetje kinderachtig, maar wat maakt het uit).
Er is ook een tv-serie van, die wil ik ook wel zien![]()
[ afbeelding ]
He, ADJE!!!quote:
Mensen met het Down Syndroom?! Nee hoor.quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:50 schreef Aleeza het volgende:
[..]
Awakenings is een waar gebeurd verhaal nagespeeld door De Niro en Robbin WIlliams, over een beroemde doc. Oliver Sacks, die verschillende manieren uitvond die tot dusver nog gebruikt worden, om mensen met Down syndroom en die in coma liggen weer tot leven te brengen.
Dat je het ff weet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik: 8.5/10
imdb: 7.4/10
quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:18 schreef PogueMahone het volgende:
Cockfighter (1974)
Wel een briljante tagline: 'He came into town with his cock in hand, and what he did with it was illegal in 49 states.'
En de dans scene is wmb nu al legendarisch.quote:Op woensdag 9 september 2009 15:32 schreef Falco het volgende:
Napoleon Dynamite
[ afbeelding ]
Whehehe, de hele tijd had ik een grijns op mijn gezicht. Zo'n film is dit wèl. Die Napoleon Dynamite is me ook een vaag figuur zeg. Heeft natuurlijk veel weg van de evenzo sneue Adje. Maar hij heeft een onvriendelijk voorkomen ook al vloekt hij nog heel beschaafd. Toch wist hij bij me uiteindelijk sympathie op te wekken. Bij de verkiezingsstrijd waar zijn maatje Pedro meedoet, zag ik wel in dat hij het toch allemaal wel goed bedoelt
.
Andere karakters met hun rare trekjes waren ook leuk geschreven. Verder heeft het gortdroge en bizarre situaties, gave opening credits en niet te vergeten de aangename muziekkeuzes! Cijfer: 8
Grappig. Je noemt precies de 2 heel erg goede films die ik nooit hoef te hebben, omdat ik ze toch nooit meer ga kijken.quote:Op zondag 6 september 2009 23:16 schreef HostiMeister het volgende:
Dancer in the Dark
[ afbeelding ]
Een Tsjechische immigrant in Amerika die langzaam blind wordt wil graag musical ster worden. Ze woont bij een gezin in met haar zoontje die ook dezelfde ziekte heeft. Terwijl ze hard werkt in een fabriek, waar ze af en toe dagdroomt, probeert ze genoeg geld te verzamelen voor zijn operatie. De man van het gezin waar ze werkt blijkt in grote financiele problemen te zitten en probeert het spaargeld van de vrouw te jatten, waardoor het uiteindelijk uitdraait dat de blinde vrouw voor de rechter moet komen.
Dit is na mijn mening de meeste depressieve film die ik ooit gezien heb (op Requiem for a dream na misschien). Lars von Trier weet wat lijden is en hij brengt het allemaal haarfijn in beeld. En dan de opgewektheid van het hoofdpersonage (prachtig vertolkt door Bjork) die tragedie na tragedie te verwerken krijgt. Het is zo'n film die nog ff in je hoofd blijft spoken iig.
Imdb: 7.8
ik: 8.2
Net gezien. Eens met commentaren, maar toch wel een 8. Gore van het niveau starship troopers, maar dan met goed verhaal en goed acteer werk. En minder tieten, maarja....quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:28 schreef Schenkstroop het volgende:
District 9 (2009)
Aliens strandden boven Zuid-Afrika in een groot zwevend moederschip dat niets meer doet. Op dit schip treffen aardlingen een paar miljoen ernstig verwaaloosde insecten aan die gratie krijgen. Om in een opgezet sloppenwijk op aarde te wonen. Omdat deze rechtop lopende insect-achtige wezens teveel overlast veroorzaken, en zelfs de boel terroriseren. Besluit de overheid hen te verplaatsen naar een ander gebied. Dit loopt uit de hand.
Pro's: Een SF. B-film. verwacht er niet teveel van maar de special effects zijn wel erg goed gedaan voor een B-film. Best veel smerigheid zit erin en daarvoor extra punten voor het schieten ervan. Deze film wordt ook beter naarmate de film vordert dus wees geduldig.
Neg's: Irritant hoofd-personage.
Persoonlijk Cijfer: 7
IMDb: 8.6
Cal (Russell Crowe) en Stephen (Ben Affleck) zijn al vrienden vanaf de middelbare school, ze hebben wel contact met elkaar maar ze zijn beide hun eigen weg ingeslagen in hun leven.quote:A team of investigative reporters work alongside a police detective to try to solve the murder of a congressman's mistress.
Ik denk dat je deze dan ook wel kunt waarderen, maar ze zijn allemaal al vrij oud dus het zou best kunnen dat je ze al lang gezien hebt...quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:53 schreef Edwinuss het volgende:
State Of Play
Als iemand nog meer films kent die aansluiten bij dit genre, laat het alsjeblieft weten! Want dit genre spreekt me ontzettend aan.
Genoteerd! Merciquote:Op zaterdag 12 september 2009 12:00 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ik denk dat je deze dan ook wel kunt waarderen, maar ze zijn allemaal al vrij oud dus het zou best kunnen dat je ze al lang gezien hebt...
The Pelican Brief
Conspiracy Theory
Enemy of the State
The Manchurian Candidate
Heb je de remake gezien?quote:Op zaterdag 12 september 2009 04:55 schreef Dqod het volgende:
Gisteren Last House On The Left gekeken!
In de eerste instantie zag ik er tegenop, maar ik vond m zeer geslaagd..
Verder ga ik geen heel verslag neertypen hoor, rond dit tijdstip
Vond ik ook een leuke film, alleen het eind viel me een beetje tegen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:09 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Gisteravond The taking of Pelham 1 2 3 in de bioscoop gezien. Op zich een niet erg orgineel plot (kaping/gijzeling met vraag om losgeld) maar wel met fantastische karakterrollen van John Travolta als the bad guy en Denzel Washington als the good guy. Ook de dialogen tussen deze twee zijn fantastisch.
Aanrader.
Ja t was die uit 2009 idd..quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:48 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Heb je de remake gezien?
Die heb ik laatst in de bioscoop gezien en ik vond hem helemaal niet leuk.
Het was in iedergeval niet zoals ik hem had verwacht!
Ja ik weet het niet, ik kan het niet zo goed uitleggen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja t was die uit 2009 idd..
http://www.imdb.com/title/tt0844708/
Ik zag er in de 1e instantie echt tegenop om een bepaalde scene
(Die heb ik dan alsnog niet bekeken)
Maar verder.. Joah, vond ik t toch wel een goede film..
Ook hoe haar ouders reageerden enzo..
T kwam voor mij dus allemaal redelijk realistisch over
Maar wat vond je er niet leuk aan dan?
Of wat had je anders verwacht/willen zien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar er stond in een ad voor de film dat het ging over de wraak van de ouders naar de daders toe.
Dat zat er natuurlijk ook wel in, maar toch niet op de manier dat ik het dacht.
( Ik zat het grootste gedeelte van de film te wachten tot er wat ging gebeuren komt het een beetje logisch over?)
Na de pauze zaten er in iedergeval een hoop minder mensen in de zaal!
quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:45 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Ja ik weet het niet, ik kan het niet zo goed uitleggen.
Ik vond een scene behoorlijk naar ->Ja die scene was idd naar!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar er stond in een ad voor de film dat het ging over de wraak van de ouders naar de daders toe.
Dat zat er natuurlijk ook wel in, maar toch niet op de manier dat ik het dacht.
( Ik zat het grootste gedeelte van de film te wachten tot er wat ging gebeuren komt het een beetje logisch over?)
Na de pauze zaten er in iedergeval een hoop minder mensen in de zaal!
Ik heb er dan ook niet veel van gezien, van dat stuk dan!
En t was ook niet alleen dát kleine stukje wat naar was..
Het hele stuk daarvoor ook al (Ik doel dus op het emotionele aspect)
Dus dat kan ik heel goed snappen idd!
En ook dat ja.. T was nogal langdradig, maarrrr daar stoorde ik me nog
niet zo heel erg aan.. Het bleef m.i wel spannend en de film wist mijn aandacht
dus wel vast te houden!
Maar goed.. Ja.. Hoe er dus door die ouders gereageerd werd en wat er toen allemaal gebeurde..
Dat vond ik dan eigenlijk ook wel herkenbaarI was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja die scene was idd naar!
Ik heb er dan ook niet veel van gezien, van dat stuk dan!
En t was ook niet alleen dát kleine stukje wat naar was..
Het hele stuk daarvoor ook al (Ik doel dus op het emotionele aspect)
Dus dat kan ik heel goed snappen idd!
En ook dat ja.. T was nogal langdradig, maarrrr daar stoorde ik me nog
niet zo heel erg aan.. Het bleef m.i wel spannend en de film wist mijn aandacht
dus wel vast te houden!
Maar goed.. Ja.. Hoe er dus door die ouders gereageerd werd en wat er toen allemaal gebeurde..
Dat vond ik dan eigenlijk ook wel herkenbaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja het was een nare sfeer, meestal wordt dat voor mij dan wel gecompenseerd met een goed verhaal of zo maar ik vond het niet echt een topper.
Kan aan mij liggen natuurlijk, ik hoorde andere mensen die er wel enthousiast over waren hoor!
quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:07 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Nja dat is toch juist t mooie aan films kijken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja het was een nare sfeer, meestal wordt dat voor mij dan wel gecompenseerd met een goed verhaal of zo maar ik vond het niet echt een topper.
Kan aan mij liggen natuurlijk, ik hoorde andere mensen die er wel enthousiast over waren hoor!
Iedereen heeft er z'n eigen mening over
Whaha die spoiler.. Ja stiekem doe ik dat ook als ik iemand haat
Nee hoor, maarrr het zag er wel vet uit..
Alleen een beetje ongeloofwaardigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nja dat is toch juist t mooie aan films kijken?
Iedereen heeft er z'n eigen mening over
Whaha die spoiler.. Ja stiekem doe ik dat ook als ik iemand haat
Nee hoor, maarrr het zag er wel vet uit..
Alleen een beetje ongeloofwaardigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haha ik weet het niet, ik heb het nog nooit uitgeprobeerd![]()
Nou, wie van ons probeert het uitquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:44 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
![]()
Haha ik weet het niet, ik heb het nog nooit uitgeprobeerd
quote:Op zondag 13 september 2009 00:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
Speelt Zooey Deschanel voor de verandering weer eens een excentrieke, warrige losbol?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., zeker het kijken waard, zowel voor het verhaal als de beelden op zich. Heel leuk einde ook.
Favoriete "scene": de traan op de tomaat.
Een 8.
Weet iemand waar dit is? edit: ok, volgens IMDB moet het Lanzarote zijn.
[ Bericht 4% gewijzigd door ErikT op 13-09-2009 11:01:07 ]Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
Ergens in de film wordt gezegd dat de magnetron kapot isquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:44 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
![]()
Haha ik weet het niet, ik heb het nog nooit uitgeprobeerd
quote:Op zondag 13 september 2009 12:21 schreef znarch het volgende:
[..]
Ergens in de film wordt gezegd dat de magnetron kapot isDaardoor dus.
Woeps, nee dat heb ik idd ook niet meegekregenquote:Op zondag 13 september 2009 12:25 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
![]()
Haha, heb je niet goed opgelet, Dqod?![]()
Ik heb dat stukje ook gemist hoor...
Maar bedankt Znarch, wordt het wat duidelijker van!
Superbadquote:Op zondag 13 september 2009 20:36 schreef Deezertje het volgende:
Weet iemand nog leuke comedy's ala the Hangover en Bruce Almighty?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kom op zeg![]()
quote:Op zondag 13 september 2009 00:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
Speelt Zooey Deschanel voor de verandering weer eens een excentrieke, warrige losbol?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |