Maar ja, NRC. Dan noem je ook watquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:04 schreef kingmob het volgende:
Maar goed, ieder z'n mening, in de NRC kreeg hij ook 1 ster
Ja idd. Die eerste scene is gewoon briljant.quote:Als je de eerste scene 'wel ok' vind, dan vraag ik me wel af wat je dan wel een echt goede scene vind?
Oke, dit is eigenlijk best een beetje eng inderdaad....quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:16 schreef Falco het volgende:
Inglourious Basterds
Hm, beetje dezelfde steekwoorden die Hulkio gebruikt (mijn review had ik wel eerder geschreven op een andere site). Ik zat er nog aan te denken een om een paar woorden a la 'show stelen' aan Waltz te besteden, maar zag dat anderen dat al genoeg gedaan hadden
.
"Zhey call me ze Wolf. I know ze earth, I know ze sky... and I know ze trees. I will help you find your daddyman!"quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
4. Son of Rambow (Garth Jennings - 2007)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Children of the night. What music they make.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat ik door het einde van de film de film gewoon echt niet trok.quote:Op woensdag 2 september 2009 15:05 schreef babipangang het volgende:
Einde van de film vind ik persoonlijk jammer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder vond ik hem wel superspannend. Wel een beetje walgelijk van tijd tot tijd.
Wat dacht je van 4.5 maand zomervakantie, universiteits jaar begint pas weer op 5 oktober.quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:17 schreef DesertRose het volgende:
Wow, wat kijken jullie veel films!!Waar halen jullie de tijd vandaan??
![]()
Ik heb voor het laatst gezien: Public Enemies. Cijfer 7+
wat is veel..quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:17 schreef DesertRose het volgende:
Wow, wat kijken jullie veel films!!Waar halen jullie de tijd vandaan??
![]()
Ik heb voor het laatst gezien: Public Enemies. Cijfer 7+
me thinks this one went over your head...quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:05 schreef Seborik het volgende:
The Key to Reserva (2007) - 8.0
The Key to Reserva is een zeer bijzonder filmpje, het gaat namelijk om een tien minuten durend stukje cinema waarbij Martin Scorsese aan de hand van een gehavend Hitchcock-script probeert een film te maken zoals Hitchcock die nu zou hebben gemaakt. Het leuke is niet alleen de brabbelende Scorsese die de film introduceert en panisch is dat er iets met de orignele scriptpagina's mocht gebeuren, maar bovendien ook dat alle elementen van een Hitchcock aanwezig zijn. Onheilspellende blikken, vreemde camerastandpunten, actie zonder dat er ontzettend vervelende langdradige dialogen bij zitten die alles moeten verklaren, en de dikke cellist naast de violist die een rol speelt in het korte filmpje, zou bij een Hitchcock-film de verplichte cameo zijn geweest. Wonderschoon, en jammer dat het maar om drie pagina's script gaat. Jammer dat de film nooit echt is gemaakt, maar des te leuker is het van Scorsese om het zo onder de aandacht te brengen. Je kunt het filmpje hier bekijken.
Zeg, laat me lekker net doen alsof. Denk je dat iemand op de link drukt wanneer er 'Dit is een heel duur reclamefilmpje' of 'Een hilarisch uitgevoerde grap met een nerderig brabbelende Italiaan' had gestaan?quote:Op zondag 6 september 2009 11:47 schreef Aschkael het volgende:
[..]
me thinks this one went over your head...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |