Hahaha, cool! Volgende week het weekend in Munchen, dus...quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 23:53 schreef iBolt het volgende:
Schitterende film! Echt super gaaf... en moet je eens voorstellen deze film te zien in Duitsland met Duitse na synchronisatie tussen allemaal DuitsersBriljant
bij 't einde gingen mensen in de zaal zelfs opstaan en klappen, nog nooit eerder gezien
!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Face the facts of being what you are, for that is what changes what you are.
oeiquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:21 schreef Arcee het volgende:
Even een lijstje tussendoor.Wie hebben het vaakst in de Welke film heb jij vandaag/pas gezien-reeks gepost?
002 1684 Lambiekje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.cijfer 6 / imdb 6.8
Entre les murs (2008)
Grappige docu-achtige film waarbij een docent zijn klas in toom probeert te houden. Het is interessant te noemen. Met 10minuten gesprekken, overgangbesprekingen, en ingaan op ongein van je leerlingen en dan klemzetten met argumenten.
cijfer 7.5 / imdb 7.9Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
Bikske.quote:
7/10quote:one house; one revolutionary; two open straight marriages; three gay people (maybe four); three children; two carnivores and eight vegetarians; there's only one way they're going to make it... together
Duitsers zijn toch wel uber meesters in na-synchronisatie hoor... Iig heb ik hetzelf nooit zo irritant gevonden dat het me weerhield om een film in de bios of op tv in het Duits te zien.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:48 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Hahaha, cool! Volgende week het weekend in Munchen, dus...![]()
Maar Duitse na-synchronisatie is
Toffle film inderdaad. Tijdje terug alledrie de genoemde films van Moodysson bekeken. Erg goed.quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:40 schreef znarch het volgende:
Tillsammans
Over een woongemeenschap in de 70's in zweden. Geweldige feelgood hippie film. Vond de karakters stuk voor stuk best tof, en sommige scenes (zoals het voetballen in de tuin) ZO leuk om te zien![]()
Is zeker een aanrader![]()
Zoals IMDB omschrijft:
[..]
7/10
van dezelfde gast als: Fucking Åmål en Lilja-4 ever.
de trailer:
Dat gebeurde vorig jaar op LL ook, vond hem gedateerd itt sommige andere Hitchcocksquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 03:33 schreef kingmob het volgende:
Laat ik ook weer eens wat posten, gisteren op de pleinbioscoop van Rotterdam gezien:
North by Northwest
[ afbeelding ]
Ik had deze Hitchcock nog nooit gezien, maar hij werd hier en daar wel eens genoemd als spannende thriller, dus leek me dat een goede date-film. Ik heb vooral gelachen en dat was zeker niet altijd de bedoeling![]()
Want het is een comedy?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 03:33 schreef kingmob het volgende:
Ik had deze Hitchcock nog nooit gezien, maar hij werd hier en daar wel eens genoemd als spannende thriller, dus leek me dat een goede date-film. Ik heb vooral gelachen en dat was zeker niet altijd de bedoeling[/b]
en daar moet je dan om lachen? je moet je natuurlijk wel bedenken dat ze destijds nog geen uitgebreide CGI makende computers hadden...quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:47 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
want sommige dingen zijn een beetje gedateerd en lachwekkend in deze tijd.
dat heb ik meestal met lachwekkende dingen. denk trouwens niet dat ie t over de special effects heeft.quote:
Een van mijn favoriete films is 2001. Sommige films hebben er nou eenmaal veel meer last van helaas. Het was hier simpelweg echt grappig, maar dat was niet de bedoelingquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:06 schreef Timo20 het volgende:
[..]
en daar moet je dan om lachen? je moet je natuurlijk wel bedenken dat ze destijds nog geen uitgebreide CGI makende computers hadden...
Zaten naast een hele slechte carchase niet echt 'special effects' in uberhaupt.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:13 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat heb ik meestal met lachwekkende dingen. denk trouwens niet dat ie t over de special effects heeft.
dan zou ik verder niet weten wat er lachwekkend is in de film...quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:13 schreef jimjim1983 het volgende:
denk trouwens niet dat ie t over de special effects heeft.
Die scene met het vliegtuig (of is dat opgenomen met een echt vliegtuig?)quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:19 schreef kingmob het volgende:
[..]
Zaten naast een hele slechte carchase niet echt 'special effects' in uberhaupt.
bepaalde dialogen, de houterigheid af en toe. de gedateerde dingen dusquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:24 schreef Timo20 het volgende:
[..]
dan zou ik verder niet weten wat er lachwekkend is in de film...
dat is echt niet alleen bij deze film. dat is bij wel meer films van voor 1980, die doorgaans als oud worden bestempeld...quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:28 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
bepaalde dialogen, de houterigheid af en toe. de gedateerde dingen dus
daardoor is t nog niet minder lachwekkend.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:30 schreef Timo20 het volgende:
[..]
dat is echt niet alleen bij deze film. dat is bij wel meer films van voor 1980, die doorgaans als oud worden bestempeld...
ach, het is ook een nutteloze discussie. als je hier al om moet lachen is het wel heel erg met je gesteld...quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:31 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
daardoor is t nog niet minder lachwekkend.
als je hier niet om kan lachen is het juist erg met je gesteld.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:13 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ach, het is ook een nutteloze discussie. als je hier al om moet lachen is het wel heel erg met je gesteld...
Ben ik niet helemaal mee eens. North by Northwest is in mijn ogen een ontzettende spannende entertainende achtbaanrit, sowieso de beste Hitchcock. Toch kan ik de kritiek van Kingmob me wel ergens voorstellen. In het begin doet die autorit van Cary Grant wel heel lachwekkend aan. Het ziet er idd gebrekkig uit, alleen kan ik me wel over die slechte uitvoering en special effects heen zetten. Anderen mogen dit wat mij betreft wel als serieus minpunt beschouwen. Ik heb vaak andere terugkerende negatieve punten van jaren '40 / '50-films die wellicht toentertijd acceptabel waren, maar nu echt niet meer door de beugel kunnen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:13 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ach, het is ook een nutteloze discussie. als je hier al om moet lachen is het wel heel erg met je gesteld...
Ik kan me makkelijk over de slechte effects heenzetten, minder over de rare sound effects en het spel van Grant in die scene. Het is bijna slapstick nuquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:49 schreef Falco het volgende:
[..]
Ben ik niet helemaal mee eens. North by Northwest is in mijn ogen een ontzettende spannende entertainende achtbaanrit, sowieso de beste Hitchcock. Toch kan ik de kritiek van Kingmob me wel ergens voorstellen. In het begin doet die autorit van Cary Grant wel heel lachwekkend aan. Het ziet er idd gebrekkig uit, alleen kan ik me wel over die slechte uitvoering en special effects heen zetten. Anderen mogen dit wat mij betreft wel als serieus minpunt beschouwen. Ik heb vaak andere terugkerende negatieve punten van jaren '40 / '50-films die wellicht toentertijd acceptabel waren, maar nu echt niet meer door de beugel kunnen.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:20 schreef Guppi het volgende:
Gigantic
(PS: Deze past ondanks het trage tempo wel in het rijtje van Nick&Norah's, Sunshine Cleaning e.d.)
Ik vond dat zo'n vette fimquote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:00 schreef speedy_kevin het volgende:
State Of Play
http://www.imdb.com/title/tt0473705/
Erg vermakelijke misdaad film. Stel journalisten proberen de moord op de geheime vriendin van een congresslid op te lossen. Maar hier blijkt een mooi complot achter te zitten.
Telkens als je denkt dat dit de oplossing moet zijn komt er weer een aanwijzing bij om het complot nog verder te laten gaan.
Erg leuk om eens te zien, maar voor mij geen herhalingswaarde, daarom een 7
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |