Netjes Arcee!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:21 schreef Arcee het volgende:
Even een lijstje tussendoor.Wie hebben het vaakst in de Welke film heb jij vandaag/pas gezien-reeks gepost?
063 0091 SnuggLe
Wicker Park is mooi ja. Wel schrikken op het eind..quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:35 schreef Desii het volgende:
Wicker Park
Hij komt wat langzaam op gang, maar na een paar flashbacks zat ik er lekker in
Een drama/romantisch verhaal dat mysterieus in elkaar steekt.
Wicker Park is een verfilming van een franse versie: l'appartement
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Je doet wel meer goed want je review geeft mij in ieder geval alle reden om deze film ook nooit eens per ongeluk te gaan kijken.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:11 schreef SnuggLe het volgende:
Mijn reviewtje zal vast juist voer zijn voor liefhebbers van het genre om de film wel te kijken, maar deze film is voor mij de reden om toch echt nooit meer horror en dat soort shit te kijken. Bah.
IMDB: 7.0
Zelf: 4.5
Is die al in de bios dan? Oh nee, de 27ste pas.....quote:
Ik schijt bijna in mijn broek van het lachen, wat een half tamme zaadfilm zegquote:"A Nightmare on Elm Street" is so original, realistic, and overall terrifying that it is easy to overlook the film's numerous shortcomings
Deze draait dit weekend op Lowlandsquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:22 schreef trebremmit het volgende:
Alweer een poosje geleden heb ik Anvil: The story of Anvil gezien
[ afbeelding ]
ik wil die film erg graag zien en ik wil m ook erg graag niet zienquote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:11 schreef SnuggLe het volgende:
Mijn reviewtje zal vast juist voer zijn voor liefhebbers van het genre om de film wel te kijken, maar deze film is voor mij de reden om toch echt nooit meer horror en dat soort shit te kijken. Bah.
IMDB: 7.0
Zelf: 4.5
Waarom kijk jij uberhaubt horror films ?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:11 schreef SnuggLe het volgende:
Ik vind er echt te smerige lompe dingen in zitten. Met je stanleymes je arm open snijden, of je polsen met een vleesmes. Gatver. Wat is daar nu leuk aan, dat soort shock-shit?
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 08:46 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Is die al in de bios dan? Oh nee, de 27ste pas.....
Vet! MOet ik zien!
In Ierland draaide ie maandag alquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:21 schreef boskameel het volgende:
Waar heb je Inglorious Basterds gekeken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |