En waarom zijn ze aanraders!?quote:Op maandag 7 september 2009 17:51 schreef Aleeza het volgende:
Beeing John Malkovich en Awakening..aanraders!!
Omdat Beeing Joch Malkovich een geweldige psychologische film is, met onderweren als bewustzijn, geweten, net beetje als Into the wild, je geest wilt iets zo sterk dat het je kapot maakt uiteindelijk..margoed..daarom dus. en Awakenings is een waar gebeurd verhaal nagespeeld door De Niro en Robbin WIlliams, over een beroemde doc. Oliver Sacks, die verschillende manieren uitvond die tot dusver nog gebruikt worden, om mensen met Down syndroom en die in coma liggen weer tot leven te brengen.quote:
quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:50 schreef Aleeza het volgende:
[..]
Omdat Beeing Joch Malkovich een geweldige psychologische film is, met onderweren als bewustzijn, geweten, net beetje als Into the wild, je geest wilt iets zo sterk dat het je kapot maakt uiteindelijk..margoed..daarom dus. en Awakenings is een waar gebeurd verhaal nagespeeld door De Niro en Robbin WIlliams, over een beroemde doc. Oliver Sacks, die verschillende manieren uitvond die tot dusver nog gebruikt worden, om mensen met Down syndroom en die in coma liggen weer tot leven te brengen.
Dat je het ff weet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De bedoeling van deze reeks is dat je ook even een mening ventileert wat er bekeken is. Simpel een titel roepen kan natuurlijk niet.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
En hoe was de film?quote:Op woensdag 9 september 2009 09:27 schreef tropicalgirl het volgende:
afgelopen weekend in de bios naar de the final destinations 3D geweest
zo'n geniale film is datquote:Op woensdag 9 september 2009 15:32 schreef Falco het volgende:
Napoleon Dynamite
[ afbeelding ]
Whehehe, de hele tijd had ik een grijns op mijn gezicht. Zo'n film is dit wèl. Die Napoleon Dynamite is me ook een vaag figuur zeg. Heeft natuurlijk veel weg van de evenzo sneue Adje. Maar hij heeft een onvriendelijk voorkomen ook al vloekt hij nog heel beschaafd. Toch wist hij bij me uiteindelijk sympathie op te wekken. Bij de verkiezingsstrijd waar zijn maatje Pedro meedoet, zag ik wel in dat hij het toch allemaal wel goed bedoelt
.
Andere karakters met hun rare trekjes waren ook leuk geschreven. Verder heeft het gortdroge en bizarre situaties, gave opening credits en niet te vergeten de aangename muziekkeuzes! Cijfer: 8
quote:Op woensdag 9 september 2009 17:41 schreef Karina het volgende:
H2O just add water
Jeugdfilm
Drie meisjes komen stranden op een eilandje en komen daar in contact met een bron met vreemde krachten. Daarna veranderen ze elke keer als ze water aanraken in zeemeerminnen. Een vriend van hen komt er achter en probeert er achter te komen wat er is gebeurt.
Leuke film hoor, mooie beelden van het onderwaterleven in Australie ook. Echt een gezellige familiefilm. Geen geweld, klein beetje spanning, gewoon leuk (okay, beetje kinderachtig, maar wat maakt het uit).
Er is ook een tv-serie van, die wil ik ook wel zien![]()
[ afbeelding ]
He, ADJE!!!quote:
Mensen met het Down Syndroom?! Nee hoor.quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:50 schreef Aleeza het volgende:
[..]
Awakenings is een waar gebeurd verhaal nagespeeld door De Niro en Robbin WIlliams, over een beroemde doc. Oliver Sacks, die verschillende manieren uitvond die tot dusver nog gebruikt worden, om mensen met Down syndroom en die in coma liggen weer tot leven te brengen.
Dat je het ff weet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik: 8.5/10
imdb: 7.4/10
quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:18 schreef PogueMahone het volgende:
Cockfighter (1974)
Wel een briljante tagline: 'He came into town with his cock in hand, and what he did with it was illegal in 49 states.'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |