Het punt is: het ziet er idd. gedateerd uit maar dat weet je van te voren als je een film kijkt die zo oud is. Je weet IMHO wat je kunt verwachten. Als je er dan toch om gaat lachen doe je iets foutquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:16 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
als je hier niet om kan lachen is het juist erg met je gesteld.
als iets grappig is dan is het gewoon grappig. of het nou in een film van nu of een oude film is.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:13 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Het punt is: het ziet er idd. gedateerd uit maar dat weet je van te voren als je een film kijkt die zo oud is. Je weet IMHO wat je kunt verwachten. Als je er dan toch om gaat lachen doe je iets fout
Nou, gedurfd hoor.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:42 schreef Timo20 het volgende:
28 Days Later
Engeland wordt getroffen door een virus waar bijna het hele land door wordt getroffen. Jim (Cillian Murphy) is één van de weinige die het wel overleeft.
De post-apocalyptische sfeer die de beelden van een uitgestorven Londen geven is heerlijk, de beelden zijn prachtig.
Ondanks (of dankzij) het geringe budget van $ 8 MLN ziet de film er groots en verzorgd uit.
Dat deel van de film is dan ook erg goed. Het ontspoort echter wanneer ze de soldaten ontmoeten. Vanaf dat moment wordt het meer een good-guy-bad-guy-shoot-out en wordt de film teveel een cliche en gaat ie wat vervelen.
Erg jammer want het lijkt wel of Boyle vanaf dat moment een beetje de weg kwijt is en niet meer echt weet welke kant ie op moet of hoe ie het verhaal moet eindigen.
Dat doet absoluut afbreuk aan het goed opgebouwde begin en aan de film in z`n geheel.
Jammer, hier had meer ingezeten.
IMDB Cijfer: 7,6/10
Mijn Cijfer: 7,3/10
???quote:
Heel cool!quote:Hoe vond je de soundtrack?.
Heb je de korte bioscoop versie gezien of de complete versie?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:17 schreef mschol het volgende:
sinds laatste keer dat ik hier gepost heb, heb ik een flink aantal films gezien in de bioscoop en 1 of 2 thuis
laatste die ik gezien heb is Red cliff
lekkere historische actiefilm, al vond ik het verhaal een beetje leeg...
7/10
euh... 158 minuten....quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:35 schreef speedy_kevin het volgende:
[..]
Heb je de korte bioscoop versie gezien of de complete versie?
Ik wil graag de complete kijken maar moet nog wat tijd vinden ervoor.
Aha... 4 uur, das echt veeuls te lang voor een film zonder een goed verhaal...quote:Within Asia, Red Cliff was released in two parts, totaling over four hours in length.
Er zijn op de site allemaal scenes uit deze film te zien, staat nog op mijn lijstje!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 03:06 schreef Siniti het volgende:
Le scaphandre et le papillon
Prachtige film.
Geweldige film! Heb ik een dag na de premiere in Hong Kong gezien. Heel gaaf. De remake met Leonardo di Caprio is ook gaaf, maar het origineel is 10x beter. Originele verhaallijn.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:32 schreef sitting_elfling het volgende:
me goes asia!
Infernal Affairs (2002)
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |