quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:46 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat veranderd.
Maar hoe wil je het dan doen als er meedere bekerhelden zijn?
Ja ok.. maar de cup begint volgende week woensdag en dan is de 3e ronde van de beker. Als er meer dan 2 mensen die 3e ronden halen, gaan er mensen afvallen? Of begrijp ik het dan verkeerd?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Na de 1e ronde houd in na de 1e poule fase. Dan zijn we dus minimaal 3 weken verder.
Ja hoor, dat trekt ie makkelijkquote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:51 schreef Psychonikeo het volgende:
Waarom wilde ik trouwens moeilijk doen om het fokhattrick.org domein aan mezelf door te wijzen? Ik heb m nu gewoon doorgelinkt naar Gijs zijn webspace. Kan hij toch wel aan Gijs?
Het zal er met name mee te maken hebben met dat er zoveel teams meedoen dit seizoen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:53 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ja hoor, dat trekt ie makkelijk![]()
Ik meende dat de inschrijvingen voor de FokCup pas deze tijd begonnen en we in na seizoensronde 4 begonnen ? Is dat niet een beter idee, voor alle Fok!ers op niveau die nog wel een rondetje of 2 meedoen ?
Ik weet niet of we dat trekken met de grote hoeveelheid deelnemers. Misschien is dat het probleem?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:53 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ja hoor, dat trekt ie makkelijk![]()
Ik meende dat de inschrijvingen voor de FokCup pas deze tijd begonnen en we in na seizoensronde 4 begonnen ? Is dat niet een beter idee, voor alle Fok!ers op niveau die nog wel een rondetje of 2 meedoen ?
Ja, het zal inderdaad wel te maken hebben dat we een stuk meer deelnemers hebben (gister vrij, dus voor m'n geestelijke toestand is het maandag)quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:56 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik weet niet of we dat trekken met de grote hoeveelheid deelnemers. Misschien is dat het probleem?
De hele opzet is nog niet bekend maar meestal spelen die een voor ronde. Vorige keer hadden we 4 bekerhelden en die speelde tegen elkaar om te bepalen wie er instromen kon. Het kan dus dan ook na 1 wedstrijd al afgelopen zijn.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:46 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat veranderd.
Maar hoe wil je het dan doen als er meedere bekerhelden zijn?
Tuurlijk wel anders kom je t seizoen erna toch in de knoop.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:59 schreef Flappekz het volgende:
De Fok!cup hoeft toch niet per se binnen 1 seizoen?
Ik ben net uit mijn andere league gestapt omdat het daar over meerdere seizoenen liep. Dat is gewoon niet leuk.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:59 schreef Flappekz het volgende:
De Fok!cup hoeft toch niet per se binnen 1 seizoen?
Waarom wil je per se de cup koppelen aan de HT-seizoenen dan?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel anders kom je t seizoen erna toch in de knoop.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:03 schreef Flappekz het volgende:
[..]
EDIT- ik ben volgens mij weer eens de enige....nevermind dus!
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:55 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Het zal er met name mee te maken hebben met dat er zoveel teams meedoen dit seizoen.
Klopt en vorig seizoen begonnen we eigenlijk te laat. We hadden helemaal geen tijd voor evt inhaal wedstrijden of verplaatsingen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:56 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik weet niet of we dat trekken met de grote hoeveelheid deelnemers. Misschien is dat het probleem?
Aangezien MrMoon Internet problemen heeft sinds Zondag avond weet ik niet of we het allemaal wel rond krijgen voor volgende week maar hou er iig wel rekening mee met het aannemen van eventuele friendlies.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:58 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ja, het zal inderdaad wel te maken hebben dat we een stuk meer deelnemers hebben (gister vrij, dus voor m'n geestelijke toestand is het maandag)![]()
Nou ja, voor de Uefa! lijkt het me volgende week sowieso niet heel veel problemen opleveren denk ik
Nee ok.. Dat er wel over nagedacht wordtquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
De hele opzet is nog niet bekend maar meestal spelen die een voor ronde. Vorige keer hadden we 4 bekerhelden en die speelde tegen elkaar om te bepalen wie er instromen kon. Het kan dus dan ook na 1 wedstrijd al afgelopen zijn.
Je kunt ook kleinere poules en alleen maar de nummer 1 door laten gaan.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:07 schreef pekel het volgende:
Misschien alleen maar KO-rondes, en dan de uitvallers in een verliezerscompetitie gooien.
Natuurlijk wordt daar over na gedachtquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:07 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Nee ok.. Dat er wel over nagedacht wordt
Wel tof dat je dan sneller een bekerheld bent
Tot nu toe krijgen we de afgelopen seizoenen all1 maar complimenten over de opzet. Die willen we dus voorlopig handhaven. Als je het tot na ronde 2 overleeft mag je knock out spelen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:07 schreef pekel het volgende:
Misschien alleen maar KO-rondes, en dan de uitvallers in een verliezerscompetitie gooien.
Klopt er wordt nog volop over de opzet na gedacht. Pin me dan ook nog nergens op vast.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:10 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je kunt ook kleinere poules en alleen maar de nummer 1 door laten gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |