Yo! Ja toen ik die andere opende zag ik 130 staan, escape gedrukt en goeie gemaakt, maar de andere kwam toch doorquote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:41 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Yo!
Ach, kan gebeurenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:43 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Yo! Ja toen ik die andere opende zag ik 130 staan, escape gedrukt en goeie gemaakt, maar de andere kwam toch door
Wacht je ook op de trophies voor Uncharted voordat je nog een keer overnieuw gaat beginnenquote:
Ja laten we gewoon alle ropic reeksen sluitenquote:
Yup. Maar ik probeer het wel te doen met mijn huidige stats. Op die manier kan ik de cheats gebruiken die ik heb vrij gespeeldquote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:45 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wacht je ook op de trophies voor Uncharted voordat je nog een keer overnieuw gaat beginnen
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:34 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Hoesje vervangen door een ander hoesje misschien een optie?
Ja, dan moet je eigenlijk ook de nieuwe openen luie lamzakquote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:50 schreef SummerBreeze het volgende:
whoohoo, ikke heb de laatste post in het vorige topic gemaakt!!
zet dan wel even de links naar de voorgaande topics goedquote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:51 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja, dan moet je eigenlijk ook de nieuwe openen luie lamzak
Tsja, als jij dan al twee topics maaktquote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:51 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Alsof jij niet stond te popelen om dit topic te openen.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:51 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik snap die wiki logica echt niet sorryquote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:53 schreef merino het volgende:
[..]
zet dan wel even de links naar de voorgaande topics goed
Ja maar wel een stuk later dan jij de laatste slootquote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:53 schreef disjfa het volgende:
[..]
Tsja, als jij dan al twee topics maakt
Dat ging om twee redenen niet:quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:51 schreef delano.888 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:12 schreef Sackboy het volgende:
Topiclijst in de OP wordt weer niet bijgehouden, stelletje snotneuzen!
quote:
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:39 schreef Wessiej het volgende:
Merino, jij zocht een blu-ray hoesje?
Ik heb er nog 1 liggen, voor de verzendkosten stuur ik hem op.
Dudequote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:03 schreef SuperFruitig het volgende:
schopje!
Sweetquote:
En daarmee zijn fucking nieuwe en brilliante spellen als Uncharted en R&C gewoon voor dezelfde prijs als F.E.A.R, Timeshift en Rainbow Six Las Vegas te koopquote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:39 schreef Kremers het volgende:
Why the fuck moeten de eerste 2 pagina's altijd met bovenstaand geleuter gevuld worden![]()
Maar goed: play.com heeft de platinum games opgenomen in de release lijst, op 1 aug. zie hier
Vanavond maak ik de derdequote:
Heb je hier toevallig ook een bron van? Volgens mij is dit dikke bullcrap namelijkquote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:08 schreef MacorgaZ het volgende:
De PS3-versie heeft Darth Vader, en de Xbox 360-versie heeft Yoda. Na een tijdje kan je op de Marketplace van de Xbox 360 Darth Vader als DLC downloaden, en na een tijdje kan op het PSN Yoda als DLC downloaden. Het is nog niet bekend of het geld gaat kosten.
Sony met avatars genaamd Pii's, Liar 2 is zo goed als zeker en nadat Hour of Victory exclusief voor de 360 was verschijnt deel 2 nu alleen op de PS3.quote:Sony pakt groots uit in Leipzig
Na de E3 start over enkele weken de Games Convention in Leipzig, Sony lijkt al helemaal klaar te zijn voor het evenement.
Eerder gaven ze al aan met vele onthullingen te komen, uiteraard kun je je dan afvragen hoe groots deze zullen zijn. David Reeves geeft alvast aan dat de aankondigingen blockbuster announcements zullen zijn voor de Europese markt.
“We feel now that we have a pattern globally which is E3, Tokyo Games Show and Leipzig – it gives us three bites of the cherry to come out with our announcements. We cannot tailor all our announcements to July.”
Uiteraard houden we jullie op de hoogte van alle aankondigingen.
LOLquote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:52 schreef Jovatov het volgende:
Ik gok in ieder geval op een releasedatum van Home
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:00 schreef Jovatov het volgende:
Nog 9 dagen tot de grote 3 augustus-aankondiging!
Hype hype!
*fap fap fap*quote:Nieuwe PS3 project deels onthuld
Op 3 augustus zou er een grote PlayStation 3 onthulling plaats moeten vinden, vandaag onthuld de website PlayStation Lifestyle dit project al gedeeltelijk.
De aankondiging van het project gaat op dit moment door het leven onder de werktitel Hardware 2.0. Het project is een samenwerking tussen de ontwikkelaars van Sony London Studios, Sony Liverpool en Incognito en draait om frag competitie dat zich afspeelt in voertuigen als tanks, jeeps, motoren en helikopters. Ieder van de voertuigen is compleet te customizen, denk aan de kleur, items, wapens, etc.
Alles in het spel moet kapot kunnen, wanneer je een vijand uit wilt schakelen hoeft dit bijvoorbeeld niet direct, je kunt ook gewoon het gebouw opblazen waar ze in zitten. De omgevingen reageren ook op elkaar, wanneer er twee gebouwen naast elkaar staan kan het andere gebouw dus ook instorten ten gevolge van het in puin leggen van het eerste gebouw.
Het spel wordt omschreven als Carmageddon meets Twisted Evil en kent potjes waarbij vijftig mensen het tegen vijftig anderen opnemen. Het spel gaat zelfs zo ver dat je een deathmatch in zou kunnen stellen waarbij je het in je eentje tegen 99 anderen op neemt. In totaal kent het spel 14 verschillende modes, hieronder ook bekende namen als Deathmatch, Team Deatchmatch, CTF en King of the Hill. Naast deze modi zijn er ook mini-games, denk aan wie het meeste omstanders kan vermoorden of het meeste schade aan kan richten.
Een leuke feature in Hardware 2.0 is te vergelijken met de 'snap mode' uit Burnout Paradise. Iedere keer wanneer je iemand vermoord zie je een kleine box met een camera, waarin je het laatste moment van je tegenstander ziet.
Hardware 2.0 draait in grote mate om de online gameplay, vooral de mogelijkheden tot het vormen van clans staan hierbij centraal, deze kun je namelijk voorzien van een eigen embleem, je kunt zelf tournooien organiseren en een reputatie opbouwen. Opvallend is dat je reputatie niet alleen positief is, wanneer je veel gebouwen opblaast of onschuldigen vermoord kan deze ook afnemen, iets wat het militaire aspect moet benaderen.
Binnenkort zal er meer informatie volgen, alsmede de eerste screenshots van de game.
Hour of Victory? Dat is echt één van de slechtste games ooitquote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:25 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Heb je hier toevallig ook een bron van? Volgens mij is dit dikke bullcrap namelijk
[..]
Sony met avatars genaamd Pii's, Liar 2 is zo goed als zeker en nadat Hour of Victory exclusief voor de 360 was verschijnt deel 2 nu alleen op de PS3.
BLOCKBUSTER zullen we krijgen.
Reeves
![]()
waar?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:03 schreef Deacon_Tigra het volgende:
jij ouwe trophy hoer![]()
Siren besteld btw voor 33 inc![]()
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:51 schreef Kremers het volgende:
[..]
Hour of Victory? Dat is echt één van de slechtste games ooit
Dat idee kreeg ik al een beetje toen ik Lair 2 en Hour of Victory omschreven zag staan als blockbustersquote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:13 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Sarcasme FTW.
Vandaar dat ik ook een url bij het spel had geplaatst![]()
quote:Het originele idee achter LittleBigPlanet was om spelers samen online muziek te laten maken via het PlayStation Network. Al snel werd het moeilijker om de PlayStation 3 te gebruiken als een middel om samen te improviseren en te oefenen. Gelukkig waren meer concepten boven water gekomen waar samenwerken centraal stond wat leidde tot het huidige concept van de titel.
Wel is muziek niet volledig weggeschreven uit de game. Zo kun je bij elke stage een passend muziekje gebruiken. LittleBigPlanet komt met een muziekcollectie van onder andere The Go Team, DJ Krush, Cafe Tacuba en Daniel Pemberton. Daarnaast is er ook een mogelijkheid om je eigen muziek te importeren.
LittleBigPlanet verschijnt in oktober exclusief voor PlayStation 3.
Niemand wil dat spel wegdoen, omdat het gewoon te goed isquote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:59 schreef SuperFruitig het volgende:
Ben anzich ook op zoek naar een Uncharted exemplaar!
Iemand
40 euro nieuw bij Nedgame.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:59 schreef SuperFruitig het volgende:
Ben anzich ook op zoek naar een Uncharted exemplaar!
Iemand
Pain en Pixel Junk Monsters lijken mij wel tof. Of niet?quote:In een e-mail kondigde Sony vandaag aan dat vijf PlayStation Network titels beschikbaar zullen zijn voor maar $4.99. Games waaronder Pain, High Velocity Bowling, Pixel Junk Monsters, High Stakes Poker Vegas Edition en Rocketmen Axis of Evil zijn in de Amerikaanse PlayStation Store voor de helft van de prijs aan te kopen. De actie zal duren tot 31 juli.
Het is helaas nog onbekend of Sony Europa een soortgelijke actie zal beginnen.
Pain gaat er snel vervelen. PixelJunk monsters is een goede PSN titel. Van Monsters is ook een demo beschikbaar.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:49 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
40 euro nieuw bij Nedgame.Uncharted is het de volle pond sowieso al dubbel en dwars waard maar goed.
[..]
Pain en Pixel Junk Monsters lijken mij wel tof. Of niet?
40 euro tering jantje. Ik heb het spel al uitgespeeld (had het te leen) maar vond het zo'n geweldige game dat ik hem nog een keer wil spelenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:49 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
40 euro nieuw bij Nedgame.Uncharted is het de volle pond sowieso al dubbel en dwars waard maar goed.
[..]
Pain en Pixel Junk Monsters lijken mij wel tof. Of niet?
quote:
Als ik je nu 38 euro overmaak, zou je me dan zo een kaartje kunnen regelen?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 00:12 schreef Mindstate het volgende:
Heb nu eentje gevonden, meteen besteld en krijg hem binnen 24 uur
PSnetcards.co.uk
5 euro extra betalen op een 50 $ kaart vind ik ook zeker te doen
Ik wil het ook wel voor je regelen mocht Mind er liever vanaf zien.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:48 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Als ik je nu 38 euro overmaak, zou je me dan zo een kaartje kunnen regelen?
Zou je er dan voor mij ook eentje willen regelenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:55 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik wil het ook wel voor je regelen mocht Mind er liever vanaf zien.
http://cgi.ebay.nl/NEW-SO(...)QQrdZ1QQcmdZViewItemquote:
Nu direct?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 22:57 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Zou je er dan voor mij ook eentje willen regelen
Wat ik al dachtquote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:17 schreef disjfa het volgende:
[..]Ik heb het over de vrouwenlijke slaven van orion gast
Shrek
NG kan je sowieso beter uit de USA halen, hij is gecensureerd hierquote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:47 schreef merino het volgende:
[..]
En daarmee zijn fucking nieuwe en brilliante spellen als Uncharted en R&C gewoon voor dezelfde prijs als F.E.A.R, Timeshift en Rainbow Six Las Vegas te koop
Vind het wel erg jammer dat ze Ninja Gaiden er hier niet bij hebben gedaan. Nu moet alsnog uit de VS gaan importeren.
Het leuke aan de SC reeks is dat je er een mission mode in heb.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ben eigenlijk helemaal klaar met vechtspellen. Al die moves uit je hoofd leren, lees button bashen voor de meesten, om vervolgens het spel elke keer na 8 ronden uitgespeeld te hebben. Online zal de re-play verhogen,maar mij lijkt het niks. Leuk voor vechtspel fans.
quote:Alone in the Dark pas in november op de PS3
Atari heeft bekend gemaakt dat Alone in the Dark in november verschijnt voor de PlayStation 3. Dat betekend dat de game vijf maanden later verschijnt dan de Xbox 360, PC, PS2 en Wii versies, welke reeds in de winkels liggen.
Oke, die laatste is voor alle platforms uitgesteld, maar toch.quote:The Wheelman is uitgesteld naar voorjaar van 2009
Normaal gesproken verschijnt een game samen met de gelijknamige film. Met The Wheelman zal dit niet het geval zijn. De game is namelijk verplaatst naar het eerste kwartaal van 2009. De film zal wel zijn opwachting maken in het najaar van 2008.
Nee.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 07:28 schreef Gamedemon het volgende:
Ik probeer een externe harde schijf van 500 gig aan te sluiten op de ps3 maar hij blijft hem maar niet herkennen.
Ik heb hem al geformateerd naar FAT en nog pakt hij hem niet..
Nu lees ik op internet dat hij geen partities leest die groter dan 30 gig zijn, klopt dat?
Is mij ook nog niet gelukt. In mijn auto probeer ik ook een grote HD op mijn radio (Alphine) aan te sluiten,... ook op de PS3 en 360 geprobeerd. Maar ze lezen alleen FAT32 dacht ik. Alles is NTSF en laat dat nou net het protocol zijn waar een hoop media behalve PC's last mee heeft.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 07:28 schreef Gamedemon het volgende:
Ik probeer een externe harde schijf van 500 gig aan te sluiten op de ps3 maar hij blijft hem maar niet herkennen.
Nu lees ik op internet dat hij geen partities leest die groter dan 30 gig zijn, klopt dat?
Dank je!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 22:59 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
http://cgi.ebay.nl/NEW-SO(...)QQrdZ1QQcmdZViewItem
Mja ik kan niks boeiends bedenken wat ik nou graag zou willen hebben uit de US store.![]()
Mijn externe schijf (250gig) kwam al als FAT uit de doos.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 07:28 schreef Gamedemon het volgende:
Wicked, ik PM je van de week even (of vanavond of morgen ofzoquote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:55 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik wil het ook wel voor je regelen mocht Mind er liever vanaf zien.
Google is je vriendquote:First-party titels die voor deze lagere prijs verkocht worden zijn Resistance: Fall of Man, Heavenly Sword, MotorStorm, Uncharted: Drake's Fortune en Ratchet & Clank: Tools of Destruction. Daar komen nog third-party titels bij als Virtua Tennis 3 en Assassin's Creed, gevolgd door WWE SmackDown vs. RAW 2008 later in september.
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:35 schreef Mindstate het volgende:
Heeft er al hier iemand zo'n code besteld bij psnetcards.co.uk ofzoiets, mijn code is namelijk gebruikt :s?
Resistance: Fall of Man, Heavenly Sword, MotorStorm, Uncharted: Drake's Fortune en Ratchet & Clank: Tools of Destruction. Daar komen nog third-party titels bij als Virtua Tennis 3 en Assassin's Creed, gevolgd door WWE SmackDown vs. RAW 2008 later in september.quote:
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 11:31 schreef Govinda het volgende:
Makkelijke keuze dus. De disc zal ook wel een install hebben maar dan nog.
Daarbij is zo'n disc tastbaar en eventueel doorverkoopbaar
Omgquote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:35 schreef Mindstate het volgende:
Heeft er al hier iemand zo'n code besteld bij psnetcards.co.uk ofzoiets, mijn code is namelijk gebruikt :s?
bijkomend voordeel is dat je met een schijfje WipeOut HD mee kan nemen naar vrienden om ze te overtuigen van de pracht van deze game!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:03 schreef Sackboy het volgende:
Precies, en daarom moet Wipeout HD ook gewoon op blu-ray uitkomen
Mwa ik hoop dat ik nog een nieuwe krijgquote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:07 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Omg![]()
Oh boy wat ben ik blij dat jullie nog niet heb geholpen Fruit en Delano![]()
wanneer gaan we eens samen Warhawk spelenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:29 schreef merino het volgende:
Ja ik heb ook liever de discbased versie, ben ook blij dat ze tot nu toe allemaal ook op disc uitkomen
Erhmquote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:56 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
wanneer gaan we eens samen Warhawk spelen![]()
[ afbeelding ]
Schijt! Had dit ook willen doen! Hopelijk wordt het geregeld voor jequote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:35 schreef Mindstate het volgende:
Heb hem, erg goeie tennisgame. Is meer een sim dan de arcade-achtige VT3. In het begin zijn vooral de controls even wennen, daarna tennis je echt volledig op gevoel zoals je in het echt ook zou doen.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:02 schreef robbolo het volgende:
Heeft iemand eigenlijk top Spin 3 hier? en is echt een stuk realistischer dan virtuele tennis 3?
Nee dat past niet mooi in mijn collectiequote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:48 schreef Wessiej het volgende:
Merino, dat hoesje is trouwens donker blauw, van die films, dus weet niet of je het leuk vind
Al driehoekje -> alles weergeven geprobeerd?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:36 schreef McReal het volgende:
Ik duw een usb stick vol met foto,s in de ps3 en hij kan de data niet lezen .. vreemd..
Het is een 4GB usb stick en de foto,s zijn allemaal jpeg
wie weet hier meer van ??
De usb stick herkent de ps3 wel
Jep dat is ie thnx ..quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:39 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Al driehoekje -> alles weergeven geprobeerd?
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:30 schreef patriek het volgende:
woops dubbel
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:34 schreef patriek het volgende:
Die site met die psn cards is wel beter dan die cards via ebay. Daar betaal je 90 dollar voor ene 50 dollar kaart. Thanks voor de link
Na 4 minuten nog een dubbelpost, lekker geloofwaardigquote:
Qua prijs inderdaad, hoop dat ik uiteindelijk wel een goede krijgquote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:34 schreef patriek het volgende:
Die site met die psn cards is wel beter dan die cards via ebay. Daar betaal je 90 dollar voor ene 50 dollar kaart. Thanks voor de link
Via een mac formatteren. Dat meen ik althans ergens gelezen te hebben voor dat ik mijn schijf ging uitbreiden. Maar toen kreeg ik een nieuwe externe schijf met de RMA die dus al Fat32 was en toen was mijn probleem opgelost.quote:Op zondag 27 juli 2008 00:10 schreef Gamedemon het volgende:
Ik krijg het echt niet voor elkaar om via windows mijn Externe HDD te formateren naar Fat32...
Ik heb alleen de optie exFat, en die slikt de PS3 niet!..
Iemand die misschien weet hoe het WEL moet?
quote:Nieuws | 26 juli 2008 - Eind volgende week is het dan zover, vanaf aanstaande vrijdag kunnen we met z'n allen aan de slag met een ware next-gen vecht ervaring in Soul Calibur IV. Vandaag is bekend geraakt dat de game enkele leuke features zal moeten missen. Zo zal er geen ondersteuning zijn voor Rumble dus een DualShock 3 controller is niet noodzakelijk voor een optimale game-ervaring.
Ook zullen er geen Trophies in het spel aanwezig zijn. Tijdens het spelen zal er wel de mogelijkheid zijn om dingen te unlocken aangezien Soul Calibur IV een eigen achievement systeem heeft. In-game muziek, dat net als de trophies zijn intrede maakte sinds firmware 2.40, zal niet toegankelijk zijn.
Voor die 5 euro extra heb je ook bijna een jaar een creditcard. Koop je een paar PSN games, wat Blu-rays en games uit de US en je hebt het er al uit toch?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:48 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Als ik je nu 38 euro overmaak, zou je me dan zo een kaartje kunnen regelen?
MerinoNLquote:Op zondag 27 juli 2008 01:04 schreef Cyberia18 het volgende:
Merino wat is je ID?
Ik zie mezelf al met een CCquote:Op zondag 27 juli 2008 01:11 schreef Webby het volgende:
[..]
Voor die 5 euro extra heb je ook bijna een jaar een creditcard. Koop je een paar PSN games, wat Blu-rays en games uit de US en je hebt het er al uit toch?
Niet iedereen is 18quote:Op zondag 27 juli 2008 01:11 schreef Webby het volgende:
[..]
Voor die 5 euro extra heb je ook bijna een jaar een creditcard. Koop je een paar PSN games, wat Blu-rays en games uit de US en je hebt het er al uit toch?
nu woon je bij je ouders of niet?quote:Op zondag 27 juli 2008 01:15 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik zie mezelf al met een CCIk ben blij dat importeren en geld op PSN zetten zoveel werk is atm, als ik daar easy acces tot zou hebben zou ik in een doos moeten slapen denk ik
mijn 3rde poging tot friend request niet ontvangen dan?quote:Op zondag 27 juli 2008 01:04 schreef Cyberia18 het volgende:
Merino wat is je ID?
Niet in Amerika... En als je een creditcard hebt is het nog altijd je eigen keuze als je geld verbrast, zelfbeheersing heet datquote:Op zondag 27 juli 2008 01:17 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Niet iedereen is 18
En games etc. kun je ook via paypal betalen
www.paypal.nlquote:Op zondag 27 juli 2008 01:15 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik zie mezelf al met een CCIk ben blij dat importeren en geld op PSN zetten zoveel werk is atm, als ik daar easy acces tot zou hebben zou ik in een doos moeten slapen denk ik
quote:Een medewerker van Sony heeft laten doorschemeren dat de Blu-ray versie van Ratchet & Clank Future: Quest for Booty vanaf september in de winkels ligt voor een bedrag van 19,99 Euro. De game zal voor een vermoedelijk lagere prijs ook op het PlayStation Network worden uitgebracht.
Ik dacht laat ik dan maar jou eens toevoegen...quote:Op zondag 27 juli 2008 01:22 schreef merino het volgende:
wordt daar wel erg boos over. Fucking xmb is al zo beperkt en dan werkt zoiets simpels ook nog eens niet
quote:A person who you have an active invitation out to cannot be added as a Friend
Niet in Amerika? Toch wel gek dan dat ik zo'n beetje al m'n games, kleding daarvandaan heb via PayPal...quote:Op zondag 27 juli 2008 01:25 schreef Buttercup het volgende:
[..]
Niet in Amerika... En als je een creditcard hebt is het nog altijd je eigen keuze als je geld verbrast, zelfbeheersing heet dat
Ja, Swissknife... en je problemen zijn opgelost...quote:Op zondag 27 juli 2008 00:10 schreef Gamedemon het volgende:
Ik krijg het echt niet voor elkaar om via windows mijn Externe HDD te formateren naar Fat32...
Ik heb alleen de optie exFat, en die slikt de PS3 niet!..
Iemand die misschien weet hoe het WEL moet?
quote:Op zondag 27 juli 2008 01:17 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
nu woon je bij je ouders of niet?
Ik heb mijn pending request nu gedelete dus probeer het nog eens zou ik zeggenquote:Op zondag 27 juli 2008 01:40 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik dacht laat ik dan maar jou eens toevoegen...
[..]
Ik zie net dat de pre-order kit van r & c in een ps3 doosje zat,quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:23 schreef merino het volgende:
[..]
Nee dat past niet mooi in mijn collectie
Zal maandag wel even foto maken als er weer nieuwe games binnen zijn
Had ik dan laatst voor niets die eBay aanbiedingen voor je opgezochtquote:Op zondag 27 juli 2008 01:15 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ook overstag gegaanquote:Op zondag 27 juli 2008 09:55 schreef Sackboy het volgende:
[..]
OT: Ook maar die Siren op blu-ray besteld voor ¤33 incl.
Blu-ray > digital distribution
Waardeloos idd snap niet hoe dit nou fout kan gaanquote:Op zondag 27 juli 2008 01:01 schreef Kremers het volgende:
[..]
Waardeloos dusRumble bij een fight game lijkt mij nogal belangrijk....
Danku! Dan moet ik die ook maar halenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:15 schreef Govinda het volgende:
[..]
Heb hem, erg goeie tennisgame. Is meer een sim dan de arcade-achtige VT3. In het begin zijn vooral de controls even wennen, daarna tennis je echt volledig op gevoel zoals je in het echt ook zou doen.
Graphics zijn fantastisch; spelers met transpiratie op het lichaam en zelfs natte plekken in je tenue (van het zweet dus)
Sinds ik TS3 heb is VT3 geen enkele keer mijn ps3 in geweest
Ik snap niet waarom Sony de makers van games niet verplicht Trophys te gebruiken...quote:Op zondag 27 juli 2008 10:45 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Waardeloos idd snap niet hoe dit nou fout kan gaan
Op den duur worden volgens mij alle Sixaxis vervangen door de Dual Shock 3.quote:Op zondag 27 juli 2008 12:13 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom Sony de makers van games niet verplicht Trophys te gebruiken...
Rumble kan ik me nog enigszins voorstellen aangezien 90% van de PS3 gamers het gewoon bij hun Sixaxis houd..
Crap, dan moet ik echt weten op welke sites jij shoptquote:Op zondag 27 juli 2008 01:42 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Niet in Amerika? Toch wel gek dan dat ik zo'n beetje al m'n games, kleding daarvandaan heb via PayPal...
Tjah dan blijft er nog 1 hele link over die je kunt gebruiken he...quote:Op zondag 27 juli 2008 15:18 schreef Cyberia18 het volgende:
En welke raadt je me aan?
De 2e link valt sowieso af omdat ik, zoals vaker aangegeven, geen CC heb![]()
Kun je een setje voor mij bij bestellen?quote:Op zondag 27 juli 2008 15:18 schreef Cyberia18 het volgende:
En welke raadt je me aan?
De 2e link valt sowieso af omdat ik, zoals vaker aangegeven, geen CC heb![]()
Gametrailers.com vond dit grafisch gezien het meest indrukwekkende spel geloof ik.quote:Op zondag 27 juli 2008 16:20 schreef Sackboy het volgende:
Killzone 2
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:GameStop geeft releasedata vrij
Nu en dan duiken er enkele releasedata op welke niet 100% serieus genomen hoeven te worden. Deze data geven immers wel een leuke kijk in de toekomst tot de desbetreffende developers de officiële datum van hun game vrijgeven. Deze keer is het de beurt aan de webwinkel GameStop om ons te voorzien van de nodige data. Een klein overzicht:
* 08/19/08 - Tiger Woods ‘09
* 09/01/08 - Rise of the Argonauts
* 09/02/08 - TNA iMPACT!
* 09/08/08 - Star Wars: The Force Unleashed
* 10/07/08 - Fallout 3
* 10/07/08 - Saints Row 2
* 10/14/08 - Ghostbusters
* 10/21/08 - Little Big Planet
* 11/10/08 - Mortal Kombat vs DC Universe
* 11/11/08 - Call of Duty: World at War
* 02/03/09 - Street Fighter 4
* 03/02/09 - God Of War 3
quote:Binnenkort eerste info en screenshots Uncharted 2?
De Franse website GameKyo hint op zijn website dat de vise-president van Naughty Dog binnenkort Uncharted 2 zal aankondigen. In een recent interview met LCI bevestigd deze heer dat we binnenkort de eerste afbeeldingen en informatie rond Uncharted 2 mogen verwachten.
Ik doelde op welk merk of maakt dat geen drol uit?quote:Op zondag 27 juli 2008 15:43 schreef Buttercup het volgende:
[..]
Tjah dan blijft er nog 1 hele link over die je kunt gebruiken he...
Er is er geloof ik maar 1 (Giotech)quote:Op zondag 27 juli 2008 18:41 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik doelde op welk merk of maakt dat geen drol uit?
Gioteck bedoel jequote:
Misschien haal ik ps3only maar eens uit m'n bookmarksquote:
I see.quote:
quote:Op zondag 27 juli 2008 19:48 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
I see.Zal straks eens de goedkoopst mogelijke proberen te scoren. Jij wou ook een setje Fruit?
En de beste E3 trailer gaat naar....
I Am Alive.
http://www.gametrailers.com/player/37602.html
Vanaf 2.55 wordt je even flink in de maling genomen
Ghe, ik ben al blij als ik de eerste planeet uitspeel op makkelijk met 500.000 puntenquote:Op zondag 27 juli 2008 20:58 schreef Fallen het volgende:
Ik word echt helemaal kneitergek van die Late Boomer trophy van SS:HD....
AAAAAAAARGH!!! *zucht*![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en is het de laatste die ik nog moet halen... (okay, die van de co-op ook nog, maar ik heb die expansion pack niet)
Ja op het gebied van entertainment het meeste toch vanaf Ebay, waar ze het allemaal wel accepteren.quote:Op zondag 27 juli 2008 13:52 schreef Buttercup het volgende:
[..]
Crap, dan moet ik echt weten op welke sites jij shoptVeruit meeste entertainmentsites uit USA die ik bezoek accepteren geen paypal omdat het een service is die hen geld kost
![]()
Ach, zo zat ik in het begin ook. Beetje blijven spelen en het gaat vanzelf op een gegeven moment.quote:Op zondag 27 juli 2008 21:47 schreef Buttercup het volgende:
[..]
Ghe, ik ben al blij als ik de eerste planeet uitspeel op makkelijk met 500.000 punten
quote:Op maandag 28 juli 2008 00:07 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Briljant!!quote:Op zondag 27 juli 2008 20:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
OMFG...gooi ze de verkoop in Sony. Doe het please. DOE HET!!!!
![]()
Die eerste trouwens![]()
Geil E-Boobiesquote:Op maandag 28 juli 2008 00:38 schreef merino het volgende:
mijn liefje wil Tomb Raider halen als ie uit is
scheelt mij weer een aankoop![]()
Jaaaaaaaaa Laraquote:Op maandag 28 juli 2008 00:07 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee niks over bekend. Doe die ps2 dus nog maar niet de deur uitquote:Op maandag 28 juli 2008 11:58 schreef ProdigalSon het volgende:
Hallo allemaal!
Een vraagje: al enigszins bekend wanneer de ps3, ps2 kan gaan afspelen en of dat uberhaupt wel gaat gebeuren?
Zou wel fijn zijn. Kan ik mijn ps2 verkopen.
Groet
Stardust is verslavendquote:Op zondag 27 juli 2008 22:08 schreef merino het volgende:
mijn eerste PSN aankopen gedaan
Warhawk combi-booster ennnnn Stardust HD![]()
Vind je Commandos 3 leuk, moet je eens 2 proberen, die is echt allemachtig beterquote:Op maandag 28 juli 2008 12:23 schreef Govinda het volgende:
Ik dit weekend ook Stardust gekocht! Toch vanwege de trophies![]()
Verder ook Commandos 3 erbij gedaan; lekker mindless killen
Wat ik erg leuk vind aan die psn games is dat het echt games zijn die je ff snel kan doen als je een kwartiertje tijd hebt
Owquote:Op maandag 28 juli 2008 12:11 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
Stardust is verslavend
Probeer eens over de score van Paxlie te komen, het lukt mij maar niet. Kom maar tot 25miljoen en Paxlie zit op 40 miljoen
quote:Op maandag 28 juli 2008 12:27 schreef merino het volgende:
PixelJunk Eden geprobeerd en uitermate verrast.
Fucking minimal techno op de achtergrond![]()
(ja had de soundtrack nog niet gehoord
)
leuk om in het spel gewoon naar de scorelijst te gaan en dan de scores te vergelijken met je vriendenquote:Op maandag 28 juli 2008 12:50 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
OwDat ga ik eens proberen dan
Moet te doen zijn volgens mij!!
PAXLIE IT IS ON![]()
[..]
Die minimal maakt de game imo, anders zou het volgens mij heel snel heel saai worden. Nu is het een combi van spacey graphics, chille muziek en gave gameplay. Ik raad je aan om met zn 2e of 3en te spelen, dat is zo gaaf, elkaar vastpakken en omhoog gooien enzo. De game is echt 10x toffer in MP.
Waar valt die te downloaden dan?quote:Op maandag 28 juli 2008 12:26 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Vind je Commandos 3 leuk, moet je eens 2 proberen, die is echt allemachtig beter![]()
A.s. donderdag komt de full uitquote:Op maandag 28 juli 2008 12:27 schreef merino het volgende:
PixelJunk Eden geprobeerd en uitermate verrast.
Fucking minimal techno op de achtergrond![]()
(ja had de soundtrack nog niet gehoord
)
Paxlie moet ook eens een post achter laten in deze reeksquote:Op maandag 28 juli 2008 12:50 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
OwDat ga ik eens proberen dan
Moet te doen zijn volgens mij!!
PAXLIE IT IS ON![]()
Zal eens kijken. Heb nog geen uur gespeeld nog.quote:
Die minimal maakt de game imo, anders zou het volgens mij heel snel heel saai worden. Nu is het een combi van spacey graphics, chille muziek en gave gameplay. Ik raad je aan om met zn 2e of 3en te spelen, dat is zo gaaf, elkaar en omhoog gooien enzo. De game is echt 10x toffer in MP.
Ik heb een backlog aan games in het algemeen dus heb geen haast om hem te kopen nogquote:Op maandag 28 juli 2008 14:09 schreef Kremers het volgende:
[..]
A.s. donderdag komt de full uitIk weet nog niet of ik hem ga kopen, heb een backlog van PSN games
PixelJunk Monsters + Encore, Elefunk en Commando's moet ik nog uitspelen.
Niet? Maar hij is de 5 euro in de winkel 10x waard...quote:
WTF Gamertaalquote:Op maandag 28 juli 2008 14:33 schreef SuperFruitig het volgende:
Nou Paxlie, nieuwe SSDHD record staat op 56miln nogwat, ik had nog 10 levens over en 1 shield en was nog niet dood gegaan (dus 10x multiplier) en moet nu wegDus er had veel meer in gezeten iig
Maar 56mil it is, beat that biatches
op gewoon of easy?quote:Op maandag 28 juli 2008 14:33 schreef SuperFruitig het volgende:
Nou Paxlie, nieuwe SSDHD record staat op 56miln nogwat, ik had nog 10 levens over en 1 shield en was nog niet dood gegaan (dus 10x multiplier) en moet nu wegDus er had veel meer in gezeten iig
Diablos ja. Met zijn 194 miljoen op de eerste planeet @ normalquote:Op maandag 28 juli 2008 14:36 schreef Fallen het volgende:
[..]
op gewoon of easy?
Op easy staat de teller op 93 (ongeveer) en op normal ergens in de 40.
Maar ja, de scores van Diablos haal ik nooit!
Oh, zag toch echt een s in de post van Govindaquote:Op maandag 28 juli 2008 14:35 schreef Fallen het volgende:
Delano, als jij het hebt over Commandos2, heb je het dan over:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
?
Dat is heel wat anders dan Commando 3.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(en die demo / game is op het PSN te vinden...)
Ja niet dusquote:
Nee, gewoon een misverstand... Het gaat hier over de Capcom titel Commando 3: Wolf of the Battelfield en iemand dacht dat het over Commandos van Eidos ging.quote:
Voortaan ff opletten hequote:Op maandag 28 juli 2008 14:53 schreef Govinda het volgende:
Sorry van de S teveel, ik bedoelde inderdaad Commando
dudequote:Op maandag 28 juli 2008 14:33 schreef SuperFruitig het volgende:
Deze scores zijn op ''normal'' mode gespeeld...quote:Op maandag 28 juli 2008 14:36 schreef Fallen het volgende:
[..]
op gewoon of easy?
Pixeljunk Monsters ben ik nu al 20 uur mee zoet en dan heb ik pas 7 levels gehaald, wel allemaal perfectquote:Op maandag 28 juli 2008 14:09 schreef Kremers het volgende:
[..]
A.s. donderdag komt de full uitIk weet nog niet of ik hem ga kopen, heb een backlog van PSN games
PixelJunk Monsters + Encore, Elefunk en Commando's moet ik nog uitspelen.
Ik had je nog een request gestuurd die je nog niet had beantwoord. Zal het nog wel keer doen danquote:Op maandag 28 juli 2008 14:55 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Voortaan ff opletten he
Wie mij in de friendlist had moet me maar ff nog een keer toevoegen als je wilt, heb iedereen dr uit geflikkerd aangezien 90% toch nooit online en van die overige 10% was de helft continue alleen maar aan het inviten, dus nu nieuwe kansen![]()
Jawel, want ik had je ge-add maar hij was alweer gecancelled stond er.quote:Op maandag 28 juli 2008 15:06 schreef merino het volgende:
[..]
Ik had je nog een request gestuurd die je nog niet had beantwoord. Zal het nog wel keer doen dan
pff ja dat doet ie bij meer mensen. En ik had alles al twee keer verstuurd.quote:Op maandag 28 juli 2008 15:09 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Jawel, want ik had je ge-add maar hij was alweer gecancelled stond er.
Vind het nog steeds belachelijk dat Xbox de beste hardware award van Gametrailers kreeg.quote:Op maandag 28 juli 2008 15:20 schreef KoosyNL het volgende:
Op 1up doet de PS3 op de E3 ook goede zaken:
game of the show: Littlebigplanet
Best new E3 title: MAG
Best E3 Trailer: Infamous
Best E3 Downloadable game: Fl0wer
Best E3 shooting game: Resistance 2
Best PS3 game: LittleBigPlanet
precies. in de intro zeggen ze nog dat ze de award baseren op games, en dan wint de 360 omdat ze een goede video service krijgen en leuke multiplatform games hebben.quote:Op maandag 28 juli 2008 15:21 schreef merino het volgende:
[..]
Vind het nog steeds belachelijk dat Xbox de beste hardware award van Gametrailers kreeg.
Doe dan de beste firmware award ofzo...
GT = MS-FANBOYISM, dat moet ondertussen toch wel duidelijk zijnquote:Op maandag 28 juli 2008 15:21 schreef merino het volgende:
[..]
Vind het nog steeds belachelijk dat Xbox de beste hardware award van Gametrailers kreeg.
Normalquote:Op maandag 28 juli 2008 14:36 schreef Fallen het volgende:
[..]
op gewoon of easy?
Wat de fuck? Hoe doe je dat dan? Ik zeg HAX!quote:Op maandag 28 juli 2008 14:40 schreef merino het volgende:
[..]
Diablos ja. Met zijn 194 miljoen op de eerste planeet @ normal
En dan staat hij alsnog maar op plek 1003 geloof ik
Iedereen in de zaal kreeg een forse applause bonus van microsoft denk ik.quote:Op maandag 28 juli 2008 15:27 schreef merino het volgende:
Dat Microsoft er sowieso mee weg is gekomen om Fallout 3 en Resident Evil 5 tijdens hun persconferentie te tonen is ook zo bizar. En dan wordt het nog gekker doordat iedereen vervolgens Microsoft applaudisseert dat ze zulke goede multiplatform titels showde en hun persconferentie zo goed was![]()
Eurogamer ook alquote:Op maandag 28 juli 2008 15:43 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
GT = MS-FANBOYISM, dat moet ondertussen toch wel duidelijk zijn
bedoel meer applaus van gamesites en gamers ed.quote:Op maandag 28 juli 2008 15:44 schreef janrad het volgende:
[..]
Iedereen in de zaal kreeg een forse applause bonus van microsoft denk ik.
Ik heb nieteens de volgende planeet unlocked.quote:Op maandag 28 juli 2008 14:40 schreef merino het volgende:
[..]
Precies, zo apart is dat. veel multiplatform titels + kloons van concurenten + exclusive gestolen van concurrent = beste E3 persconferentie? Ik snap het niet.quote:Op maandag 28 juli 2008 15:27 schreef merino het volgende:
Dat Microsoft er sowieso mee weg is gekomen om Fallout 3 en Resident Evil 5 tijdens hun persconferentie te tonen is ook zo bizar. En dan wordt het nog gekker doordat iedereen vervolgens Microsoft applaudisseert dat ze zulke goede multiplatform titels showde en hun persconferentie zo goed was![]()
Ah, vandaar hun award voor Best Graphics naar Gears 2....quote:Op maandag 28 juli 2008 15:43 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
GT = MS-FANBOYISM, dat moet ondertussen toch wel duidelijk zijn
Allemaal relatief die awards natuurlijk. Maar voor jouw informatie,... Killzone 2 won de beste graphics award bij Gametrailers.com. Ook relatief, maar dat zou jij als redactielid toch wel moeten wetenquote:Op maandag 28 juli 2008 15:53 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ah, vandaar hun award voor Best Graphics naar Gears 2....
quote:Op maandag 28 juli 2008 16:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Allemaal relatief die awards natuurlijk. Maar voor jouw informatie,... Killzone 2 won de beste graphics award bij Gametrailers.com. Ook relatief, maar dat zou jij als redactielid toch wel moeten weten
Wie zegt dat MS een exclusive gestolen heeft?quote:Op maandag 28 juli 2008 15:52 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
Precies, zo apart is dat. veel multiplatform titels + kloons van concurenten + exclusive gestolen van concurrent = beste E3 persconferentie? Ik snap het niet.
Ach ja, wat maakt het ook uit. Ik ben blij dat er lekker veel leuke games naar de PS3 komen, en zelfs het PSN zit vol met leuke downloadable games!
Misschien kun je ook iets zeggen over het Trophy systeem nu je toch bezig bent?quote:Op maandag 28 juli 2008 16:32 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Wie zegt dat MS een exclusive gestolen heeft?
Er staat nergens dat ze een zak geld aan Square-Enix hebben gegeven...
Wie zegt dat ze zelf niet voor het grote geld gegaan zijn?
Ze maken de game op de PC, makkelijk te poorten naar de 360 en makkelijk geld verdienen natuurlijk.
Sowieso had de PS3 helemaal niks bij hun conferentie zitten wat boeiend was.
Alle 3 de conferenties waren kut, die van MS alleen iets minder, mede door Gears of war 2, Dashboard restyling en de FFXIII aankondiging.
sarcasme enzoquote:Op maandag 28 juli 2008 16:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Allemaal relatief die awards natuurlijk. Maar voor jouw informatie,... Killzone 2 won de beste graphics award bij Gametrailers.com. Ook relatief, maar dat zou jij als redactielid toch wel moeten weten
Dude, ik moet eerst nog maar eens alle trophies halen net als jij; heb nog maar 1 bronzen dingetjequote:Op maandag 28 juli 2008 15:43 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Wat de fuck? Hoe doe je dat dan? Ik zeg HAX!
Voor Sony zal het zeker als een gestolen exclusive voelen. Of MS ze heeft betaald, of niet, maakt me helemaal niets uit. Daarnaast kan het me ook helemaal niets schelen want ik kan de game gewoon lekker op mn PS3 spelen, en dat de 360 hem krijgt is 'leuk voor de gamers. We kunnen hierover discussiëren, maar dat was niet mijn doel en heb ik ook geen zin in.quote:Op maandag 28 juli 2008 16:32 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Wie zegt dat MS een exclusive gestolen heeft?
Er staat nergens dat ze een zak geld aan Square-Enix hebben gegeven...
Wie zegt dat ze zelf niet voor het grote geld gegaan zijn?
Ze maken de game op de PC, makkelijk te poorten naar de 360 en makkelijk geld verdienen natuurlijk.
Sowieso had de PS3 helemaal niks bij hun conferentie zitten wat boeiend was.
Alle 3 de conferenties waren kut, die van MS alleen iets minder, mede door Gears of war 2, Dashboard restyling en de FFXIII aankondiging.
Weet je dat zeker? Volgens mij kom je redelijk gelijk uit als je alle PS3 en 360 games die op de E3 waren te zien in een lijstje zet.quote:Op maandag 28 juli 2008 17:03 schreef KoosyNL het volgende:
Er waren veel meer PS3 games op de vloer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 36% gewijzigd door Sackboy op 28-07-2008 17:29:33 ]Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
* Paxlie accepts the challengequote:Op maandag 28 juli 2008 14:33 schreef SuperFruitig het volgende:
quote:Op maandag 28 juli 2008 17:16 schreef Gamedemon het volgende:
MAG klonk goed, maar ik moet maar zien hoe het er ingame uit gaat zien...
En LBP een non-game noemen...quote:Yes, that’s an actual screenshot running on a PS3. The image was cropped to center on the action.
Ik zat gisteren te kijken en het viel mij ook op inderdaadquote:Op maandag 28 juli 2008 15:21 schreef merino het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 juli 2008 17:57 schreef SocialDisorder het volgende:
Deel van een LittleBigPlanet-tutoriallevel in beeld
Nope. Geen van beide. Het enige wat ik wel weet is dat The Agency bijna in de Alpha fase zit.quote:Op maandag 28 juli 2008 18:13 schreef Govinda het volgende:
Ik ben wel heel erg benieuwd naar de mmorpg's op de PS3: DC Universe Online en The Agency.
Is er al een datum voor 1 van deze of een andere mmorpg?
Ik hoop mee te mogen doen aan een beta met LBPquote:
Precies: Smaken verschillenquote:Op maandag 28 juli 2008 17:16 schreef Gamedemon het volgende:
Enige nieuwe game die voorbij is gekomen op de E3 waar mijn interesse naar uit gaat en niet multiplatform is.. dat is Ratchet and clank.. een game van 4 uur die je van het PSN kan downloaden.
Voorderest staat mij helemaal niks bij van die presentatie.
Resistance 2 trekt me (nog) niet, Killzone 2 sta ik niet om te springen...
Little big planet leek me leuk, totdat ik erachter kwam dat hij 70 euro moet gaan kosten hier in Nederland... en dat vind ik teveel voor zo'n non game... ik ga hem waarschijnlijk wel halen, maar de prijs is echt belachelijk.
God Of War 3 aankondiging was ook leuk.. maar iedereen wist al dat hij kwam.. alleen nu zijn we een trailer van een minuut rijker zonder ingame materiaal.
Alle 3 de grote jongens hadden geen boeiende presentatie..
Alleen MS had de restyling van het dashboard, avatar systeem (wat me net als Home gestolen kan worden) Fable 2, Gears 2 en de aankodiging van FFXIII.
Jamaar, Killzone 2quote:Op maandag 28 juli 2008 17:16 schreef Gamedemon het volgende:
Enige nieuwe game die voorbij is gekomen op de E3 waar mijn interesse naar uit gaat en niet multiplatform is.. dat is Ratchet and clank.. een game van 4 uur die je van het PSN kan downloaden.
Voorderest staat mij helemaal niks bij van die presentatie.
Resistance 2 trekt me (nog) niet, Killzone 2 sta ik niet om te springen...
Little big planet leek me leuk, totdat ik erachter kwam dat hij 70 euro moet gaan kosten hier in Nederland... en dat vind ik teveel voor zo'n non game... ik ga hem waarschijnlijk wel halen, maar de prijs is echt belachelijk.
God Of War 3 aankondiging was ook leuk.. maar iedereen wist al dat hij kwam.. alleen nu zijn we een trailer van een minuut rijker zonder ingame materiaal.
Alle 3 de grote jongens hadden geen boeiende presentatie..
Alleen MS had de restyling van het dashboard, avatar systeem (wat me net als Home gestolen kan worden) Fable 2, Gears 2 en de aankodiging van FFXIII.
Die komt er.quote:Op maandag 28 juli 2008 18:19 schreef Buttercup het volgende:
[..]
Ik hoop mee te mogen doen aan een beta met LBP![]()
quote:Alex Evans, Co-Founder van Media Molecule, heeft bevestigd dat een gelimiteerde, doch publieke beta voor LittleBigPlanet in september zal plaatsvinden. Tevens benadrukte Evans dat de game niet wordt uitgesteld en ongetwijfeld in de maand oktober van dit jaar verschijnt op Blu-ray disk. Een PlayStation Network-versie is overigens niet meer aan de orde.
WhatIfGaming: So, no delay…nothing? Solid for October 2008 on Blu-ray disc only?
AE: Yes. There will be no delay and it will be ready then.
WhatIfGaming: So the beta will take place September?
AE: You got it. Absolutely.
WhatIfGaming: So is it for underground members only or will there be a site for selection or something?
AE: It will be a public beta, but limited at the same time. We will disclose that info when we’re ready.
Yeah! Alleen is dit een gesloten betaquote:
Jij denkt dat een Engelse dev Europa over het hoofd ziet?quote:Op maandag 28 juli 2008 18:28 schreef KoosyNL het volgende:
Ik ben bang dat die beta via Quore komt die we dus niet in europa kunnen krijgen en waarvoor je dus moet betalen
Precies. Mierenneuken om niets want je weet dondersgoed dat je 'm voor 15/20 euro onder de adviesprijs kunt krijgen.quote:Op maandag 28 juli 2008 19:06 schreef Gamer_V het volgende:
Alle games voor de PS3 kosten in Nederland 70 euro. Adviesprijs. Betekent niet dat ie her en der niet voor 50 euro te vinden is. Wat mij een schappelijke prijs lijkt.
Ziet er een beetje chaotisch uitquote:Op maandag 28 juli 2008 19:49 schreef Cyberia18 het volgende:
Eerste ingame beelden DC Universe Online:
http://www.gametrailers.com/player/37627.html
Mja, weet nog niet wat ik er van moet vinden. Als de wereld echt kapot kan en die bus op het einde ook echt door een speler bij dat gebouw naar binnen is gegooid... tof!quote:
Nee, ik denk dat Sony hierin de perfecte kans ziet om dat idiote programma aan ons te verkopen. Er zullen enorm veel mensen zijn die de Beta willen spelen en die allemaal dat programmatje zouden kopen voor 2 euro om het te kunnen.quote:Op maandag 28 juli 2008 18:58 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Jij denkt dat een Engelse dev Europa over het hoofd ziet?
Qore is alleen op de Amerikaanse markt gericht. Je hoeft het programma hier dan ook niet te verwachten.quote:Op maandag 28 juli 2008 20:13 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat Sony hierin de perfecte kans ziet om dat idiote programma aan ons te verkopen.
Dat is niet alleen de eerste planeetquote:Op maandag 28 juli 2008 14:40 schreef merino het volgende:
[..]
Jezus ik schok al met die 194m op de 1e planeetquote:Op maandag 28 juli 2008 21:18 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Dat is niet alleen de eerste planeet, dat is gewoon de standaard arcade mode. Maar die 194 miljoen is al oud, heb al een tijd geen arcade mode gedaan. Ben nu vooral Endless mode aan het doen, die is echt vet
. toen ik mijn 194 mil haalde stond ik in de top 300
, toch maar weer eens een nieuwe score neerzetten
MAG gaat nooit uitkomen die shit is nep manquote:Op maandag 28 juli 2008 17:45 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
En LBP een non-game noemen...
FAIL AQUILA.quote:Op maandag 28 juli 2008 23:18 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
MAG gaat nooit uitkomen die shit is nep man
quote:Enkele maanden geleden kreeg Brothers in Arms een datum opgeplakt. Deze datum wordt echter niet gehaald, Ubisoft kondigt een nieuw uitstel voor de titel aan. In Noord-Amerika verschijnt de game nu op 23 september, in Europa komt hij in september.
Het is ook voor mij inderdaad een titel die nou niet meteen bovenaan het verlanglijstje staat. Aan de andere kant ken ik mezelf... het is een game die iets bijzonders heeft (namelijk NL redelijk goed nagemaakt) en dan wil ik het vaak om zo'n reden toch hebben.quote:Op maandag 28 juli 2008 23:44 schreef dennisw het volgende:
BIA is toch geen niks aan imo
Wat is het verschil tussen Arcade en Planet Mode eigenlijk?quote:Op maandag 28 juli 2008 21:18 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Dat is niet alleen de eerste planeet, dat is gewoon de standaard arcade mode. Maar die 194 miljoen is al oud, heb al een tijd geen arcade mode gedaan. Ben nu vooral Endless mode aan het doen, die is echt vet
. toen ik mijn 194 mil haalde stond ik in de top 300
, toch maar weer eens een nieuwe score neerzetten
In de planet mode speel je alleen de gekozen planeet. In de arcade mode ga je verder naar de volgende planeet, ongeacht welke je kiest om mee te beginnen.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 01:32 schreef merino het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen Arcade en Planet Mode eigenlijk?
Want je kan in Arcade ook een planeet kiezen...
Als je de arcade mode op normal doorspeelt (zonder een leven te verliezen) dan haal je rond de 100 miljoen. Daarna begin je weer op de eerste planeet maar op hard, als je hem dan weer doorspeelt gaat het over op extreme en daarna haal ik het ook niet meerquote:Op maandag 28 juli 2008 22:32 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Jezus ik schok al met die 194m op de 1e planeet![]()
Maar zoiets kan ik hopelijk wel evenaren
Ik moet iig makkelijk boven de 100M uitkomen als ik mijn potje van vanmiddag eens bekijk. Ik ga er nu nog eens voor zitten (ben wel bezopen atm
) Ik zal je ook ff adden @ PSN.
Hard moet wel lukken denk ikquote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:45 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Als je de arcade mode op normal doorspeelt (zonder een leven te verliezen) dan haal je rond de 100 miljoen. Daarna begin je weer op de eerste planeet maar op hard, als je hem dan weer doorspeelt gaat het over op extreme en daarna haal ik het ook niet meer, ieder geval toen ik voor het laatst de arcade mode deed. Nu ik vaak de Endless mode doe denk ik wel dat ik er doorheen kom, die mode is namelijk nog lomper dan extreme als je het lang genoeg volhoud.
iedereen gratis PS3squote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:13 schreef SummerBreeze het volgende:
En hoe gaan ze ons dan bedanken? Trakteren?
Graag gedaanquote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:07 schreef SocialDisorder het volgende:
Heren, dames.
Sony dankt u.
Sony Computer Entertainment boekt 51 miljoen dollar winst
Dat wordt Uncharted halenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:09 schreef Kremers het volgende:
play.com heeft de prijs van de platinum titels aangepast, ze kosten nu ¤20.99 per stuk
Dat je die nog niet hebtquote:
dezelfde onderdelen, maar door een verbeterd productieproces minder mislukkingen en door hogere productiecapaciteit meer onderdelen tegen dezelfde prijs.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:16 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Graag gedaan![]()
Wat ik me nu afvraag, zijn de PS3's nu ze van "goedkopere" onderdelen gemaakt zijn, ook van mindere kwaliteit?
-of
zijn het gewoon dezelde onderelen, in prijs verlaagt?
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:14 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Nou, uuuuuuuuuuuren aan het werk geweest om alle 200 duiven in GTA dood te schieten. Dat was het waard....Geen beloning en geen raketten op m'n Annihilator, wat dus betekend dat het ding nog steeds vrij zwaar zuigt als wapen. Waarom nou geen apache? Hopelijk komt ie nog als DLC. Pleeeeeeeeaaaaaaase???
Ik had inderdaad wel iets leuks verwacht. 200 van die krengen in zón grote stad is zeker geen kleine opgave.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Juist bij dit soort taken waarbij je de nodige tijd aan kwijt bent is een beloning op zijn plaats. Maar ja de PS3 versie kent natuurlijk geen Trophies.
Ik zag hetquote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:30 schreef merino het volgende:
Formula One Championship Edition![]()
en voor het eerst Lego Indy gespeeld. Is wel lachu maar wordt echt gek van het mis springen telkens. Hoop dat het spel in co-op echt tot zijn recht komt
Bij Endless zit ik op de 31miljoen en hoe langer je het volhoud hoe moeilijker het wordquote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:02 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Hard moet wel lukken denk ikExtreme wordt een challenge
Hoeveel M haal je op Endless ? Ik zit op 18 volgens mij maar het is bloody moeilijk, de random-factor van de endless mode naait me de hele tijd en ik krijg wave na wave van die rode driehoekjes die echt in miljoenen tegelijk komen. Dat trek ik op de een of andere manier niet, ik heb er nog geen goeie strategie voor gevonden. Heb je nog tips ivm het verkrijgen van powerups of shields? Of is dat totaal random? En hoe kun je het beste zo'n bonus rock (hele grote groene) benutten? Ik boost er meestal doorheen, dat levert dan een ship of shield op.
En in endless mode zijn er van die groene 'friendly' enemies die ook in zon coutner zeshoek zitten. Als je die 3x sloopt komen er keiveel. Maar ik zie er nog niet het voordeel van om die kapot te schieten.
EnfinGame-on.
Je kan in LBP je poppetje toch aanpassen? Kan je er vast ook wel tieten (nouja, tietjes) op plakken...quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:07 schreef SocialDisorder het volgende:
Boeiend, ik wil littlebigplanet!!!!
owh wacht, Soul Calibur 4 heeft tieten he? Dan wil ik SC4 ook!!!!
Ziet er goed uit. Morgen even naar de winkel.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:12 schreef Govinda het volgende:
SoulCalibur 4 - Xbox 360 PlayStation 3 - Review.
Dikke jetsers en lange pikkenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:17 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Je kan in LBP je poppetje toch aanpassen? Kan je er vast ook wel tieten (nouja, tietjes) op plakken...
je kan zwaaiende objecten creeren dus ik zie niet in waarom een bengelende penis niet zou kunnenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:24 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dikke jetsers en lange pikkenDat is waarvoor wij LBP gaan kopen
En als het niet kan doen we het toch.
Wat zijn mannen toch een kleutersquote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:24 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dikke jetsers en lange pikkenDat is waarvoor wij LBP gaan kopen
En als het niet kan doen we het toch.
Ik wil Mortal Kombat 2 maar ik kan nog steeds niet op psn betalen zonder ccquote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:29 schreef Paxlie het volgende:
Ik wil MK vs DC, die lijkt me best vet als vechtspel
Meh, Ik ben niet zo`n piemelman. Ik maak liever stuiterborstjesquote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:29 schreef Paxlie het volgende:
[..]
je kan zwaaiende objecten creeren dus ik zie niet in waarom een bengelende penis niet zou kunnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |