quote:Op zondag 26 augustus 2007 13:05 schreef SToRM81 het volgende:
Montage-filmpje met de aankomende titels voor de PS3: http://www.youtube.com/watch?v=iCOezSIHG28
Ik vind m wel goed gemaakt
Tis een beetje boring ja... Ik heb hem ook al 3 dagen niet meer gebruikt. Tijd voor WarHawk en Heavenly Swordquote:Op zondag 26 augustus 2007 13:36 schreef RAM_ het volgende:
hmm al 2 weken niet meer de ps3 aangehadstraks maar is kijken of er nog wat moois op de psn staan
Motorstorm is wel ok ja, vooral onlinequote:Op zondag 26 augustus 2007 13:50 schreef Neverstop het volgende:
Vermaak me nog prima met Resistance en Motorstorm.
Alleen is gisteren m'n optische kabeltje gestorven, althans ik hoop dat het m'n kabeltje is. Ga gillen als er iets met m'n PS3 is
.
quote:
Wat is het spel wat je op 1.41 ziet, autos in een woestijn en schieten?quote:Op zondag 26 augustus 2007 13:05 schreef SToRM81 het volgende:
Montage-filmpje met de aankomende titels voor de PS3: http://www.youtube.com/watch?v=iCOezSIHG28
Ik vind m wel goed gemaakt
Aan de maincharacter te zien Stranglehold, zit ik ook wel naar uit te kijken.quote:Op zondag 26 augustus 2007 14:48 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wat is het spel wat je op 1.41 ziet, autos in een woestijn en schieten?
Volgens mij is dat Eight Daysquote:Op zondag 26 augustus 2007 14:48 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wat is het spel wat je op 1.41 ziet, autos in een woestijn en schieten?
En ik bevestig het: Eight Daysquote:Op zondag 26 augustus 2007 14:48 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wat is het spel wat je op 1.41 ziet, autos in een woestijn en schieten?
Kijk als ze dit soort details nou eens flink gladstrijken krijgen we weer een ware parel van Naughty Dogquote:PAX 07: Uncharted: Drake's Fortune Preview
Our biggest concern with the game up to this point was with the loose controls. Aiming was a chore and difficult to get a bead on things and adjusting the camera was just as bad. During our demo at PAX, we found that the controls were certainly quite a bit better, but they were still pretty loose. It was very disorienting when trying to adjust the camera or aiming to take a shot as things were still pretty floaty and lacked the tightness that's found in other games like Resident Evil 4 or Rainbow Six Vegas.
Along with the controls, the issue of balance between weapons also stands, with the pistol being a lot more powerful than an automatic rifle like an AK-47. It actually was a lot easier to pick off an enemy from a distance with a pistol than it was while using any other weapon, as it doesn't suffer from any loss of accuracy when you shoot the weapon repeatedly in a rapid succession. However, we're told that some things are in the works to balance things out in that regard, where different guns have different distance/accuracy ratings. What that means is that different guns will have different reticle sizes based on the distance of your target when you use them. If you use a rifle to take out a villain from a distance, the reticle will be relatively small, but if you use the pistol for the same mark, the targeting circle will become much larger, indicating less accuracy to your shots.
Ja, en daarbij dan ook nog even die witte driehoekjes boven de ammo-pickups uitschakelen. Dat is nu zo opvallend, doet bijna pijn aan je ogen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Kijk als ze dit soort details nou eens flink gladstrijken krijgen we weer een ware parel van Naughty Dog![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |