NUquote:Playstation 3 schaars bij introductie lees voor
AMSTERDAM - De kans is klein dat gamesliefhebbers eind volgende week zonder reservering een Playstation 3 (PS3) kunnen bemachtigen. Sony beschikt in de Benelux over 50 duizend exemplaren van deze nieuwe spelcomputer.
Ongeveer 44 duizend daarvan zijn al gereserveerd bij winkelketens, zei productmanager Bernard Groeneveld van het Japanse elektronicaconcern donderdag.
Sony brengt de PS3, die de strijd aangaat met de Xbox 360 van Microsoft en de Wii van Nintendo, volgende week vrijdag op de Europese markt. Bij deze introductie zijn in totaal ongeveer een miljoen stuks beschikbaar.
Bij andere winkels krijg je een blu ray dvd of 50% korting op een spel...quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:15 schreef Diablos79 het volgende:
Zo net maar een PS3 besteld bij dixons online. En nu afwachten of ik nog optijd was om hem de 23ste te ontvangen
Weet ik, maar bij deze zit 2 spellen en extra controller.quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:20 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Bij andere winkels krijg je een blu ray dvd of 50% korting op een spel...
Echt waar!!!! Voor 600 pleuro's?quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:33 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Weet ik, maar bij deze zit 2 spellen en extra controller.
Echt waar !!!!! je kan ook zelf kijken natuurlijk... www.dixons.nlquote:
In welke wereld leef jij?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:55 schreef dezenickiscool het volgende:
dat zijn japanse nummers , japanners kopen geen ps console zonder mgs of final fantasy , en algemeen geweten dat in japan nintendo hoog staat
ja wat lul je? ga zien op het europese ps forum , dan english ipv nederlands , daar posten ze elke maand verkoopscijfers ,en die wat er nu op staan zijn knal hetzelfde als de cijfers in deze thread , dus japanse verkoopscijfers , een DS staat niet op 1 in amerika hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |