quote:500MB Limit for PS3 Downloads
John Hight with Sony Computer Entertainment Santa Monica says that the maximum size of PS3 game downloads will be 10 times that of Xbox Live Arcade games.
ImageHight, who is director of external development, told Firing Squad, “We’ve arbitrarily set a limit of 500MB to keep download times reasonable. Since we’ve got plenty of HD space we can accommodate even bigger games and a lot of them.”
Microsoft currently has a 50MB limit on the size of its Xbox Live Arcade games. The policy is in place so gamers without a hard drive for the Xbox 360 can fit a download onto 64MB memory cards. Since the two versions of the PS3 include a 20GB or 60GB hard drive, the company has more freedom to increase the size of downloads.
Although the Xbox Live Arcade size limit may appear to be restrictive, the company has said that the Arcade is meant for quick downloads that can be bought and played on an impulse. Microsoft has also expressed that once larger memory cards are released, the company would reevaluate its position on the 50MB limit.
Iemand dat bericht gelezen?quote:Killzone Ps3 In The News!
The highly anticipated sequel the the Ps2 original Killzone, has been showcased in a Dutch newspaper, being touted as the most expensive media undertaking in Dutch history. Also included in the article was that there are now 120 people working on Killzone for the Ps3, which is about 3 times as much as the original game, with half the team coming from outside the Netherlands.
The Killzone devs also hinted that new downloadable content will be released for Killzone after the game ships to retail, with the newspaper calling them "chapters", it sounds like the game will be similar to Half Life 2 and its episodic additions.
It would seem that under the Sony umbrella, Guerilla Games are getting a huge push and a big amount of support to make Killzone for the Ps3 match the trailer that left everyone salivating after E3 2005, lets hope they are up to the task
ligt aan de grootte van de demo in kwestie, en hoe groot de dev het wil laten worden.quote:Op dinsdag 28 november 2006 09:09 schreef masterdave het volgende:
Vraag me dan wel af hoe dat gaat met demo's, aangezien ze duidelijk beweren dat spellen Blu-ray nodig hebben. Er zijn nu al demo's op xbox live die de 1 gig overschrijden, zou dus betekenen dat er demo's op de PS3 komen van een gigje of 5?
Motorstorm is alvast gratis, dus ook dat is denk ik aan de developers.quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:08 schreef devv05 het volgende:
Moet je nou betalen voor PS3 demo's?
ik denk dat het gaat over de PS3 'arcade'-games en niet over de demo'squote:Op dinsdag 28 november 2006 09:09 schreef masterdave het volgende:
Vraag me dan wel af hoe dat gaat met demo's, aangezien ze duidelijk beweren dat spellen Blu-ray nodig hebben. Er zijn nu al demo's op xbox live die de 1 gig overschrijden, zou dus betekenen dat er demo's op de PS3 komen van een gigje of 5?
Nee.quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:08 schreef devv05 het volgende:
Moet je nou betalen voor PS3 demo's?
quote:It's simply the best game on PlayStation 3, and we've been playing a recent build like mad to deliver you this detailed hands-on preview ahead of its offline Japan release next month and full launch next year.
Hun zijn wel heel positief over het spel. Gister bij Gamekings hadden ze een interessant nieuwtje(komt niet vaak voor) over de online mode van Motorstorm. Dat je telkens een random gemaakte track krijgt en hij nooit hetzelfde zou zijn als de keer ervoor. Als dat echt zo is dat wel een vette toevoeging. En kan ook niemand een voordeel behalen door iedere track helemaal uit zijn hoofd te leren.quote:Op woensdag 29 november 2006 11:33 schreef SocialDisorder het volgende:
Kikizo heeft z'n hebberige vingers op een nieuwe build van Motorstorm weten te leggen.
http://games.kikizo.com/news/200611/101_p1.asp
[..]
Als je het artikel leest kun je zien dat je enorm veel vrijheid hebt, geen invisible walls a la NFS, dus leg even uit wat je precies bedoelt.quote:Op woensdag 29 november 2006 11:59 schreef devv05 het volgende:
MotorStorm vond ik ook de meeste potentie hebben, mits ze de framerate fixen en grafisch het spel nog wat verder oppoetsen. Maar blijft jammer dat het geen 'vrije' racer is, soort Paris Dakar achtig waar je echt vrijheid hebt. Dat dacht ik namelijk in eerste instantie wel.
Hij had denk ik liever een track gezien van 30km lang inplaats van "rondjes" rijden.quote:Op woensdag 29 november 2006 12:18 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Als je het artikel leest kun je zien dat je enorm veel vrijheid hebt, geen invisible walls a la NFS, dus leg even uit wat je precies bedoelt.
Yep, grote open woestijnquote:Op woensdag 29 november 2006 12:21 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Hij had denk ik liever een track gezien van 30km lang inplaats van "rondjes" rijden.
Is opzich toch niks mis met rondjes rijden, 99% van de racegames is rondjes rijden.quote:Op woensdag 29 november 2006 13:30 schreef devv05 het volgende:
[..]
Yep, grote open woestijnOndanks dat je geen invisible walls hebt blijft het uiteindelijk bij rondjes rijden.. helaas.
games als PGR en Forza zijn hiervoor niet gemaakt, die hoor je op vaste circuits te rijdenquote:Op woensdag 29 november 2006 17:58 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat ik vooral vet vind aan Motorstorm is het feit dat wanneer je online gaat racen, het parcour iedere keer wijzigingen met zich meebrengt waardoor je als het ware het parcour niet uit je kop kent. Dit vind ik een simpele maar o zo nuttige bijdrage aan het genre, games als PGR en Forza missen dit helaas.
Gaat Motorstorm nog wel online eigenlijk? In Japan niet namelijkquote:Op woensdag 29 november 2006 17:58 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat ik vooral vet vind aan Motorstorm is het feit dat wanneer je online gaat racen, het parcour iedere keer wijzigingen met zich meebrengt waardoor je als het ware het parcour niet uit je kop kent. Dit vind ik een simpele maar o zo nuttige bijdrage aan het genre, games als PGR en Forza missen dit helaas.
Het is idd heel cool, maar meerdere spellen hebben dit gedaan, houdt wel in dat de levels heel linear zijn, en geen stukken in zitten waar je kan zien waar de developers moeite voor hebben gedaan.quote:Op woensdag 29 november 2006 17:58 schreef Cyberia18 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |