abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43953181


Sony's Playstation 3

Sony's nieuwste console/media-apparaat. Voor het afspelen van CD, SACD, DVD, Blu-Ray, Playstation 1, Playstation 2 en natuurlijk de nieuwe Playstation 3 games. Geschikt voor High-Definition weergave en met meer uitgebreide online mogelijkheden dan z'n voorganger. In Europa verkrijgbaar vanaf maart 2007 in twee verschillende uitvoeringen voor de prijs van ¤499,- of ¤599,-

Specs

Het duurste en meest complete pakket bevat de volgende uiteindelijke specificaties.
CPU
  • Cell
    GPU
  • RSX
    Geluid
  • Dolby 5.1ch, DTS, LPCM, etc. (Cell-based processing)
    Geheugen
  • 256MB XDR Main RAM, 256MB GDDR3 VRAM
    HDD
  • 60GB
    I/O
  • USB 2.0 x4
  • Memory Stick / SD / Compact Flash
  • Ethernet (10BASE-T, 100BASE-TX, 1000BASE-T) x1
  • WiFi (IEEE 802.11 b/g)
  • Bluetooth 2.0 (EDR)
    AV Output
  • Beeldformaten: 480i, 480p, 720p, 1080i, 1080p
  • HDMI out: HDMI 1x
  • Digital out: Optical 1x
    BD/DVD/CD Drive
  • BD 2x (BD-ROM)
  • DVD 8x (DVD-ROM)
  • CD 24x (CD-ROM)
  • SACD 2x
    Afmetingen & Gewicht
  • Afmetingen: 325mm (B) x 98mm (H) x 274mm (D)
  • Gewicht: 5Kg

    De goedkopere versie heeft de volgende restricties ten opzichte van de dure versie.
  • Een harde schijf van 20GB in plaats van 60GB.
  • Geen WiFi.
  • Geen Memory Stick / SD / Compact Flash ondersteuning.

    Controller

    Sony heeft uiteindelijk toch niet gekozen voor het "boemererang" ontwerp, maar heeft "Sixaxis" de volgende eigenschappen gegeven.
  • Het ontwerp is wederom gebaseerd op de "Dual Shock" en "Dual Shock 2" controllers, die we kennen van de PS3 z'n voorgangers.
  • De analoge L2 en R2 schouderknoppen zijn een stuk dieper geworden ten opzichte van de "Dual Shock 2" om het bereik te vergroten en daarmee de nauwkeurigheid te verhogen.
  • Ook de analoge sticks hebben ook een iets groter bereik gekregen.
  • De nauwkeurigheid van de knoppen sticks registratie is vergroot van 8 bit naar 10 bit.
  • De controller zelf registreert 3D bewegingen in zes assen door de controller te kantelen.
  • Er is geen trilfunctie meer.
  • Hij maakt verbinding met de Playstation 3 via Blue Tooth of via een standaard USB kabel. Via de USB kabel kun je spelen en tegelijk de controller accu opladen.


    Games

    Vele bekende Playstation-franchises zullen terugkeren naar de Playstation 3, zoals Devil May Cry 4, Gran Turismo 5, een nieuwe Killzone, Metal Gear Solid 4, Final Fantasy XIII, Ridge Racer 7 en Tekken 6. Maar ook nieuwe titels zoals Heavenly Sword, Eight Days, Resistance: Fall of Man, Stranglehold en Fatal Inertia.

    Links

  • Officiële site
  • Officiële plaatjes van de Playstation 3
  • Sony Computer Entertainment Inc.
  • Playb3yond
  • PS3 nieuws op Fok!games

    High Definition & Multichannel Audio

    Welke tv's zijn geschikt voor high definition weergave? Welke kabels kun je het beste gebruiken? Wat heb je nodig om van multichannel audio te genieten? Hier kun je alles kwijt over HDTV's en multichannel audio icm de Playstation 3.
    01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06

    Voorgaande Topics

    01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20
    21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40
    41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48

    (OP)


    [ Bericht 2% gewijzigd door P-Style op 28-11-2006 19:56:44 (OP opmaak gecorrigeerd) ]
  • "I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
    pi_43953218
    Ehm, volgens mij is die OP Wiki een beetje verkracht..
    "I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
    pi_43953253
    quote:
    500MB Limit for PS3 Downloads

    John Hight with Sony Computer Entertainment Santa Monica says that the maximum size of PS3 game downloads will be 10 times that of Xbox Live Arcade games.

    ImageHight, who is director of external development, told Firing Squad, “We’ve arbitrarily set a limit of 500MB to keep download times reasonable. Since we’ve got plenty of HD space we can accommodate even bigger games and a lot of them.”

    Microsoft currently has a 50MB limit on the size of its Xbox Live Arcade games. The policy is in place so gamers without a hard drive for the Xbox 360 can fit a download onto 64MB memory cards. Since the two versions of the PS3 include a 20GB or 60GB hard drive, the company has more freedom to increase the size of downloads.

    Although the Xbox Live Arcade size limit may appear to be restrictive, the company has said that the Arcade is meant for quick downloads that can be bought and played on an impulse. Microsoft has also expressed that once larger memory cards are released, the company would reevaluate its position on the 50MB limit.
    "I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
    pi_43953352
    quote:
    Killzone Ps3 In The News!

    The highly anticipated sequel the the Ps2 original Killzone, has been showcased in a Dutch newspaper, being touted as the most expensive media undertaking in Dutch history. Also included in the article was that there are now 120 people working on Killzone for the Ps3, which is about 3 times as much as the original game, with half the team coming from outside the Netherlands.

    The Killzone devs also hinted that new downloadable content will be released for Killzone after the game ships to retail, with the newspaper calling them "chapters", it sounds like the game will be similar to Half Life 2 and its episodic additions.

    It would seem that under the Sony umbrella, Guerilla Games are getting a huge push and a big amount of support to make Killzone for the Ps3 match the trailer that left everyone salivating after E3 2005, lets hope they are up to the task
    Iemand dat bericht gelezen?
    "I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
    pi_43953376
    Vraag me dan wel af hoe dat gaat met demo's, aangezien ze duidelijk beweren dat spellen Blu-ray nodig hebben. Er zijn nu al demo's op xbox live die de 1 gig overschrijden, zou dus betekenen dat er demo's op de PS3 komen van een gigje of 5?
    Wie de kut nie scheert is het likkuh nie weerd
    Al is je kontje nog zo schraal, ik neuk je hard anaal.
    GamerTag
    pi_43953736
    quote:
    Op dinsdag 28 november 2006 09:09 schreef masterdave het volgende:
    Vraag me dan wel af hoe dat gaat met demo's, aangezien ze duidelijk beweren dat spellen Blu-ray nodig hebben. Er zijn nu al demo's op xbox live die de 1 gig overschrijden, zou dus betekenen dat er demo's op de PS3 komen van een gigje of 5?
    ligt aan de grootte van de demo in kwestie, en hoe groot de dev het wil laten worden.
    Are you brave enough to fear?
    SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
    Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
    pi_43954455
    Moet je nou betalen voor PS3 demo's?
      dinsdag 28 november 2006 @ 10:12:58 #8
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_43954540
    Op naar Jump Festa:
    Square-Enix Jump line-up

    FF XIII
    The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
    Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
    Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
    pi_43954551
    quote:
    Op dinsdag 28 november 2006 10:08 schreef devv05 het volgende:
    Moet je nou betalen voor PS3 demo's?
    Motorstorm is alvast gratis, dus ook dat is denk ik aan de developers.
    Are you brave enough to fear?
    SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
    Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
      dinsdag 28 november 2006 @ 10:57:57 #10
    34586 kepler
    No bounce, no play
    pi_43955561
    quote:
    Op dinsdag 28 november 2006 09:09 schreef masterdave het volgende:
    Vraag me dan wel af hoe dat gaat met demo's, aangezien ze duidelijk beweren dat spellen Blu-ray nodig hebben. Er zijn nu al demo's op xbox live die de 1 gig overschrijden, zou dus betekenen dat er demo's op de PS3 komen van een gigje of 5?
    ik denk dat het gaat over de PS3 'arcade'-games en niet over de demo's
    The line is a dot to you!
    pi_43963258
    Resistance: Fall of man
    pi_43986056
    quote:
    Op dinsdag 28 november 2006 10:08 schreef devv05 het volgende:
    Moet je nou betalen voor PS3 demo's?
    Nee.

    Resistance, MotorStorm, Formula One, Blast Factor, Cash Guns Chaos en NBA07 zijn allemaal gratis.
    88mph
    pi_43986504
    Kikizo heeft z'n hebberige vingers op een nieuwe build van Motorstorm weten te leggen.

    http://games.kikizo.com/news/200611/101_p1.asp
    quote:
    It's simply the best game on PlayStation 3, and we've been playing a recent build like mad to deliver you this detailed hands-on preview ahead of its offline Japan release next month and full launch next year.
    Are you brave enough to fear?
    SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
    Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
      woensdag 29 november 2006 @ 11:50:47 #14
    145074 Diablos79
    Fear the wrath of the devil
    pi_43986948
    quote:
    Op woensdag 29 november 2006 11:33 schreef SocialDisorder het volgende:
    Kikizo heeft z'n hebberige vingers op een nieuwe build van Motorstorm weten te leggen.

    http://games.kikizo.com/news/200611/101_p1.asp
    [..]
    Hun zijn wel heel positief over het spel. Gister bij Gamekings hadden ze een interessant nieuwtje(komt niet vaak voor) over de online mode van Motorstorm. Dat je telkens een random gemaakte track krijgt en hij nooit hetzelfde zou zijn als de keer ervoor. Als dat echt zo is dat wel een vette toevoeging. En kan ook niemand een voordeel behalen door iedere track helemaal uit zijn hoofd te leren.
    Don't be afraid, be terrified!
    PSN: Diablos1979
    http://noviomagum.myminicity.com/
    pi_43987181
    MotorStorm vond ik ook de meeste potentie hebben, mits ze de framerate fixen en grafisch het spel nog wat verder oppoetsen. Maar blijft jammer dat het geen 'vrije' racer is, soort Paris Dakar achtig waar je echt vrijheid hebt. Dat dacht ik namelijk in eerste instantie wel.
    pi_43987681
    quote:
    Op woensdag 29 november 2006 11:59 schreef devv05 het volgende:
    MotorStorm vond ik ook de meeste potentie hebben, mits ze de framerate fixen en grafisch het spel nog wat verder oppoetsen. Maar blijft jammer dat het geen 'vrije' racer is, soort Paris Dakar achtig waar je echt vrijheid hebt. Dat dacht ik namelijk in eerste instantie wel.
    Als je het artikel leest kun je zien dat je enorm veel vrijheid hebt, geen invisible walls a la NFS, dus leg even uit wat je precies bedoelt.
    Are you brave enough to fear?
    SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
    Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
      woensdag 29 november 2006 @ 12:21:47 #17
    145074 Diablos79
    Fear the wrath of the devil
    pi_43987746
    quote:
    Op woensdag 29 november 2006 12:18 schreef SocialDisorder het volgende:

    [..]

    Als je het artikel leest kun je zien dat je enorm veel vrijheid hebt, geen invisible walls a la NFS, dus leg even uit wat je precies bedoelt.
    Hij had denk ik liever een track gezien van 30km lang inplaats van "rondjes" rijden.
    Don't be afraid, be terrified!
    PSN: Diablos1979
    http://noviomagum.myminicity.com/
    pi_43989454
    quote:
    Op woensdag 29 november 2006 12:21 schreef Diablos79 het volgende:

    [..]

    Hij had denk ik liever een track gezien van 30km lang inplaats van "rondjes" rijden.
    Yep, grote open woestijn Ondanks dat je geen invisible walls hebt blijft het uiteindelijk bij rondjes rijden.. helaas.
    pi_43993110
    En het zou ook wel vet zijn als je wat harder dan 25 km/h kan rijden want wat ik tot nu toe gezien heb lijkt motor Stom wel in slow motion te draaien.
      woensdag 29 november 2006 @ 16:25:00 #20
    145074 Diablos79
    Fear the wrath of the devil
    pi_43995178
    quote:
    Op woensdag 29 november 2006 13:30 schreef devv05 het volgende:

    [..]

    Yep, grote open woestijn Ondanks dat je geen invisible walls hebt blijft het uiteindelijk bij rondjes rijden.. helaas.
    Is opzich toch niks mis met rondjes rijden, 99% van de racegames is rondjes rijden.
    Don't be afraid, be terrified!
    PSN: Diablos1979
    http://noviomagum.myminicity.com/
    pi_43998223
    Wat ik vooral vet vind aan Motorstorm is het feit dat wanneer je online gaat racen, het parcour iedere keer wijzigingen met zich meebrengt waardoor je als het ware het parcour niet uit je kop kent. Dit vind ik een simpele maar o zo nuttige bijdrage aan het genre, games als PGR en Forza missen dit helaas.
      woensdag 29 november 2006 @ 18:04:18 #22
    34586 kepler
    No bounce, no play
    pi_43998391
    quote:
    Op woensdag 29 november 2006 17:58 schreef Cyberia18 het volgende:
    Wat ik vooral vet vind aan Motorstorm is het feit dat wanneer je online gaat racen, het parcour iedere keer wijzigingen met zich meebrengt waardoor je als het ware het parcour niet uit je kop kent. Dit vind ik een simpele maar o zo nuttige bijdrage aan het genre, games als PGR en Forza missen dit helaas.
    games als PGR en Forza zijn hiervoor niet gemaakt, die hoor je op vaste circuits te rijden Dat is namelijk het leuke van circuit-racen, weten waar je kan inhalen enzo

    bij games zoals MotorStorm, waar het niet perse gaat om het perfect rijden, is het een hele coole toevoeging
    The line is a dot to you!
    pi_43998447
    quote:
    Op woensdag 29 november 2006 17:58 schreef Cyberia18 het volgende:
    Wat ik vooral vet vind aan Motorstorm is het feit dat wanneer je online gaat racen, het parcour iedere keer wijzigingen met zich meebrengt waardoor je als het ware het parcour niet uit je kop kent. Dit vind ik een simpele maar o zo nuttige bijdrage aan het genre, games als PGR en Forza missen dit helaas.
    Gaat Motorstorm nog wel online eigenlijk? In Japan niet namelijk
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
    pi_43998535
    quote:
    Op woensdag 29 november 2006 17:58 schreef Cyberia18 het volgende:
    Wat ik vooral vet vind aan Motorstorm is het feit dat wanneer je online gaat racen, het parcour iedere keer wijzigingen met zich meebrengt waardoor je als het ware het parcour niet uit je kop kent. Dit vind ik een simpele maar o zo nuttige bijdrage aan het genre, games als PGR en Forza missen dit helaas.
    Het is idd heel cool, maar meerdere spellen hebben dit gedaan, houdt wel in dat de levels heel linear zijn, en geen stukken in zitten waar je kan zien waar de developers moeite voor hebben gedaan.
    Wie de kut nie scheert is het likkuh nie weerd
    Al is je kontje nog zo schraal, ik neuk je hard anaal.
    GamerTag
    pi_43998619
    Denk er toch over na om mn 360 te verkopen en ps3 aan te schaffen in maart... alleen al puur voor pes6(als er op de ps3 wel complete versie verschijnt )Zou wel willen weten of online verbeterd is t.o.v ps2
    pi_43998704
    quote:
    Op woensdag 29 november 2006 18:06 schreef Tain het volgende:

    [..]

    Gaat Motorstorm nog wel online eigenlijk? In Japan niet namelijk
    De ontwikkelaar heeft besloten om de multiplayer voor hun te schrappen, omdat zij online games maar weinig diggen. Vandaar dat men besloten heeft om de game hier later uit te brengen zodat ze nog aan de online features kunnen werken. Amerikanen en Europeanen moeten wachten februari/maart, maar kunnen dan wel met 16 man online.
    quote:
    Op woensdag 29 november 2006 18:12 schreef markthemen het volgende:
    Denk er toch over na om mn 360 te verkopen en ps3 aan te schaffen in maart... alleen al puur voor pes6(als er op de ps3 wel complete versie verschijnt )Zou wel willen weten of online verbeterd is t.o.v ps2
    Het is inmiddels al enige tijd bekend dat Pro Evo 6 niet op de PS3 zal verschijnen dit ivm de exclusiviteit van MS. PES 7 zal daarin tegen naar alle waarschijnlijkheid wel weer op de PS3 verschijnen, maar dit keer niet op de PS2 engine zoals dat bij PES 6 het geval was.
    quote:
    Op woensdag 29 november 2006 18:09 schreef masterdave het volgende:

    [..]

    Het is idd heel cool, maar meerdere spellen hebben dit gedaan, houdt wel in dat de levels heel linear zijn, en geen stukken in zitten waar je kan zien waar de developers moeite voor hebben gedaan.
    Lees: online, en dit heb ik geen een game zien doen. Geloof me, door deze feature zullen de wedstrijden veel ''eerlijker'' verlopen.

    [ Bericht 24% gewijzigd door Cyberia18 op 29-11-2006 18:22:08 ]
    pi_43998971
    quote:
    Lees: online, en dit heb ik geen een game zien doen. Geloof me, door deze feature zullen de wedstrijden veel ''eerlijker'' verlopen.
    Oh ja, ff vergeten dat het alleen voor online is, maar toch denk ik dat je sneller bent uitgekeken op dit spel, mits het mogelijk is om voorbeschreven levels ook online te spelen. Ik bedoel, ik vind het juist leuk dat er levels zijn waarvan je zoiets hebt van, DIT is een VET level!
    Wie de kut nie scheert is het likkuh nie weerd
    Al is je kontje nog zo schraal, ik neuk je hard anaal.
    GamerTag
    pi_43999203
    quote:
    Op woensdag 29 november 2006 18:24 schreef masterdave het volgende:

    [..]

    Oh ja, ff vergeten dat het alleen voor online is, maar toch denk ik dat je sneller bent uitgekeken op dit spel, mits het mogelijk is om voorbeschreven levels ook online te spelen. Ik bedoel, ik vind het juist leuk dat er levels zijn waarvan je zoiets hebt van, DIT is een VET level!
    Ik denk dat vele mensen deze game onderschatten, maar wat ik tot nu heb gelezen gaat deze game een en al dikke fun opleveren. Maar wat verwacht je dan Motorstorm ? Realisme ten top zoals we dat bijv. in GT of PGR zien ? Motorstorm is een off-road racer waar dit soort zaken wat minder van toepassing zijn. In Motorstorm is it all about the fun....
    pi_44000312
    quote:
    Op woensdag 29 november 2006 16:25 schreef Diablos79 het volgende:

    [..]

    Is opzich toch niks mis met rondjes rijden, 99% van de racegames is rondjes rijden.
    Daarom juist! Rondjes rijden is doodsaai. Behalve bij Burnout, al ben ik dat na 5 delen ook wel een beetje zat.
    pi_44000342
    quote:
    Op woensdag 29 november 2006 18:12 schreef markthemen het volgende:
    Denk er toch over na om mn 360 te verkopen en ps3 aan te schaffen in maart... alleen al puur voor pes6(als er op de ps3 wel complete versie verschijnt )Zou wel willen weten of online verbeterd is t.o.v ps2
    PES 6 is exclusief voor de Xbox 360. PES 2008 (of hoe ie ook gaat weten) zal waarschijnlijk gewoon op de PS3 en Xbox 360 verschijnen. Beetje onzinnig dus als dat je reden is
    pi_44000522
    quote:
    Op woensdag 29 november 2006 19:06 schreef devv05 het volgende:
    [..]Daarom juist! Rondjes rijden is doodsaai. Behalve bij Burnout, al ben ik dat na 5 delen ook wel een beetje zat.
    Echte racecoureurs rijden ook elk weekend tweehonderd keer hetzelfde rondje...

    Nog even over de framerate, de demo van MotorStorm draait supersoepel.
    88mph
    pi_44001100
    quote:
    Op woensdag 29 november 2006 19:12 schreef MaximusF1 het volgende:

    [..]

    Echte racecoureurs rijden ook elk weekend tweehonderd keer hetzelfde rondje...
    Ja, ik ben dan ook geen racecoureur en ik game voor mn plezier
    quote:
    Nog even over de framerate, de demo van MotorStorm draait supersoepel.
    Dat mag je wel hopen ja. Maar ik vraag me af waarom ze op de GamePlay een oude build draaiden, beetje dom.
    pi_44001485
    Ach ja Gameplay viel mij sowieso al erg tegen dit jaar dus aan hun hecht ik geen waarde aan. Ik hecht waarde aan sites die de nieuwere build van Motorstorm uitgebreid hebben gespeeld. Maar sowieso waren er games op de Gameplay aanwezig waarvan ik sterk het gevoel had dat er niet de juiste kabels werden gebruikt. Zo was Viva Pinata bijv. erg wazig terwijl de game normaal erg kleurrijk hoort te zijn.

    [ Bericht 20% gewijzigd door Cyberia18 op 29-11-2006 19:45:34 ]
    pi_44002644
    Ach ja, 1 ding is me wel duidelijk geworden, de 360 kan zich met gemak meten met de PS3, dus anderhalf jaar later een console uitbrengen gaat ze misschien niet deze keer opbreken, maar de volgende ronde(want geloof mij, MS is stiekum al bezig met de opvolger van de 360), dan wordt er gehakt van Sony gemaakt.
    Wie de kut nie scheert is het likkuh nie weerd
    Al is je kontje nog zo schraal, ik neuk je hard anaal.
    GamerTag
    pi_44015199
    quote:
    Developers are playing waiting game with PS3, says GDC organiser

    Ellie Gibson 13:41 28/11/2006

    "A lot of Sony's effort has been focused on first party"


    GDC boss Jamil Moledina has told GamesIndustry.biz that many studios are holding back on starting PlayStation 3 projects due to the challenges of developing for Sony's new console.

    Speaking in an exclusive interview, Moledina said, "It's a relatively complex platform to develop for, considering it has a very unique multi-core processor with the Cell. A lot of developers are new to figuring out how to work with that structure, as well as the RSX, the graphics processor.

    "A lot of the developers I know are waiting out on the first round and focusing on handhelds; they're creating DS and PSP titles because that's actually a much simpler migration from the current-gen," he continued.

    "It's always a challenge for developers to dedicate resources to next-generation titles like this - consider the cost, resources, and time it takes to make these games."

    But according to Moledina, things will change as third-party developers get more support from the platform holder. "A lot of Sony's effort has been focused on helping first party understand how to develop games for it," he stated.

    "I think you're going to see that knowledge shared more robustly now that those first-party titles are in the can, as it were, or close to being complete."

    Moledina said he is confident that the PlayStation 3 will be a success, despite the fact that, "A lot of the games that I really wanted to play aren't launching right now, like Heavenly Sword, Lair, MotorStorm... It reminds me very much of the original PlayStation 2 launch, where there were a hatful of pretty good titles.

    "I've had a chance to play around with the PlayStation store, that looks pretty cool too. I think it's going to build up very nicely. So I'm generally optimistic about the platform's prospects," he concluded.

    Moledina is currently busy organising GDC 2007, which will take place in San Francisco from March 5 - 9. Visit GamesIndustry.biz tomorrow to read the rest of the interview and find out how the plans are shaping up, plus Moledina's thoughts on the downsizing of E3.
    "I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
      donderdag 30 november 2006 @ 09:17:49 #36
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_44015253
    quote:
    Op woensdag 29 november 2006 20:12 schreef masterdave het volgende:
    Ach ja, 1 ding is me wel duidelijk geworden, de 360 kan zich met gemak meten met de PS3
    Noem maar eens een 360 game die een historically accurate giant enemy crab kan maken .
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
    pi_44016627
    Nu ik alle launchgames uren gespeeld heb ben ik niet onder de indruk van de PS3, had er daadwerkelijk stukken, stukken meer van verwacht. Fall of Men heeft werkelijk verschrikkelijk textures en motorstorm heeft zoveel glitches dat het op een gegeven moment gewoon gaat irriteren.
    Over Genji wil ik verder geen woorden meer vuilmaken en ik ben alleen te spreken over Lair omdat het de 6-axis op een leuke manier gebruikt. Maar het feit dat de launchtitels crap zijn betekend nog niet dat de PS3 slecht is. Het tostieijzer heeft heel veel potentieel maar zoals de launch er nu uitziet is hij het geld (in maart) zeker nog niet waard!
    Wie met niets tevreden is, bezit alles.
    pi_44016786
    quote:
    Op donderdag 30 november 2006 10:28 schreef ImmovableMind het volgende:
    Nu ik alle launchgames uren gespeeld heb ben ik niet onder de indruk van de PS3, had er daadwerkelijk stukken, stukken meer van verwacht. Fall of Men heeft werkelijk verschrikkelijk textures en motorstorm heeft zoveel glitches dat het op een gegeven moment gewoon gaat irriteren.
    Over Genji wil ik verder geen woorden meer vuilmaken en ik ben alleen te spreken over Lair omdat het de 6-axis op een leuke manier gebruikt. Maar het feit dat de launchtitels crap zijn betekend nog niet dat de PS3 slecht is. Het tostieijzer heeft heel veel potentieel maar zoals de launch er nu uitziet is hij het geld (in maart) zeker nog niet waard!
    je hebt een import PS3?
    Are you brave enough to fear?
    SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
    Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
    pi_44017048
    I wish, maar een goede vriend van me wel. Mijne staat tegen mijn eigen advies in toch voor Maart op de planning ^^. Maar ik koop alles bij launch, een nare en vooral dure gewoonte die ik vanaf de NES heb verworven.
    Wie met niets tevreden is, bezit alles.
    pi_44017154
    quote:
    Op donderdag 30 november 2006 10:43 schreef ImmovableMind het volgende:
    I wish, maar een goede vriend van me wel. Mijne staat tegen mijn eigen advies in toch voor Maart op de planning ^^. Maar ik koop alles bij launch, een nare en vooral dure gewoonte die ik vanaf de NES heb verworven.
    Genji was gewoon van mijlen ver te zien dat het een ontzettend matige game zou worden, en Motorstorm is nog volop in ontwikkeling, de demo die je hebt gespeeld is inmiddels weer een oude build (zie mijn post ook hierboven, Kikizo heeft een nieuwere build, en ze noemen het de beste PS3 game so far), en tja, resistance, je bent de eerste die ik over de textures hoor, TBH.
    Are you brave enough to fear?
    SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
    Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
    pi_44017564
    Als het tostieijzer Final Fantasy XIII op mijn beeldbuis gaat toveren zoals in de trailer te zien is ben ik er blij mee
    PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
    pi_44018282
    Die trailer is pre-rendered dus reken er maar niet op. Tenminste niet in die perfecte kwaliteit maaar het spel wordt ongetwijfeld geweldig.
    Wie met niets tevreden is, bezit alles.
    pi_44018460
    Het laatste stukje dat zij door dat "bos" loopt is volgens mij in-game toch?
    PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
    pi_44018570
    http://www.hardcoreware.net/reviews/review-348-1.htm

    Whoehaha

    Moet wel eerlijk zeggen dat ik geen idee heb hoe betrouwbaar dit is.

    [ Bericht 21% gewijzigd door masterdave op 30-11-2006 11:50:29 ]
    Wie de kut nie scheert is het likkuh nie weerd
    Al is je kontje nog zo schraal, ik neuk je hard anaal.
    GamerTag
    pi_44018723
    quote:
    Duidelijke taal, .
    "I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
      donderdag 30 november 2006 @ 12:00:23 #46
    145074 Diablos79
    Fear the wrath of the devil
    pi_44019179
    quote:
    Op donderdag 30 november 2006 11:39 schreef Cid het volgende:
    Het laatste stukje dat zij door dat "bos" loopt is volgens mij in-game toch?
    Bijna de hele trailer is in-game .. Alleen het begin stuk als de trein komt aanrijden is geloof ik pre-renderd.
    Don't be afraid, be terrified!
    PSN: Diablos1979
    http://noviomagum.myminicity.com/
      donderdag 30 november 2006 @ 12:06:22 #47
    145074 Diablos79
    Fear the wrath of the devil
    pi_44019378
    quote:
    Op donderdag 30 november 2006 11:43 schreef masterdave het volgende:
    http://www.hardcoreware.net/reviews/review-348-1.htm

    Whoehaha

    Moet wel eerlijk zeggen dat ik geen idee heb hoe betrouwbaar dit is.
    Niet zo heel erg betrouwbaar zo te lezen

    Maar er zullen zeker developers zijn die de 360 kiezen boven de PS3, en hem ook beter vinden. Tenslotte is de hardware van de 360 al redelijk bij developers bekend dus kunnen ze er ook beter mee omgaan.
    Don't be afraid, be terrified!
    PSN: Diablos1979
    http://noviomagum.myminicity.com/
    pi_44030670
    quote:
    Op donderdag 30 november 2006 10:28 schreef ImmovableMind het volgende:
    Nu ik alle launchgames uren gespeeld heb ben ik niet onder de indruk van de PS3, had er daadwerkelijk stukken, stukken meer van verwacht. Fall of Men heeft werkelijk verschrikkelijk textures en motorstorm heeft zoveel glitches dat het op een gegeven moment gewoon gaat irriteren.
    Over Genji wil ik verder geen woorden meer vuilmaken en ik ben alleen te spreken over Lair omdat het de 6-axis op een leuke manier gebruikt. Maar het feit dat de launchtitels crap zijn betekend nog niet dat de PS3 slecht is. Het tostieijzer heeft heel veel potentieel maar zoals de launch er nu uitziet is hij het geld (in maart) zeker nog niet waard!
    Hou maar op het klinkt allemaal ongeloofwaardig, gelukkig lees ik veel positievere reacties op andere forums zoals NeoGaf
      donderdag 30 november 2006 @ 18:41:05 #49
    125053 stefmans
    Ze winnen nooit van de Joden.
    pi_44030997
    quote:
    Op dinsdag 28 november 2006 15:44 schreef mini-lellan het volgende:
    Resistance: Fall of man
    ''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
      donderdag 30 november 2006 @ 19:26:24 #50
    75736 Gstyles
    geen ondertiteling deze X
    pi_44032421
    quote:
    Op dinsdag 28 november 2006 09:07 schreef Panick het volgende:

    [..]

    Iemand dat bericht gelezen?
    stond een groot verhaal van in de volkskrant.. het zou ommenabij de 16 miljoen gaan kosten.. het spel killzone 3 jaja 3!!! komt alleen uit voor de PS3! ik w8 met smart af op deze next gen!
    PSN ID: GDV
    Mijn vader zei altijd: 's avonds een vent, 's ochtens lekker uitslapen ;)
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')