quote:500MB Limit for PS3 Downloads
John Hight with Sony Computer Entertainment Santa Monica says that the maximum size of PS3 game downloads will be 10 times that of Xbox Live Arcade games.
ImageHight, who is director of external development, told Firing Squad, “We’ve arbitrarily set a limit of 500MB to keep download times reasonable. Since we’ve got plenty of HD space we can accommodate even bigger games and a lot of them.”
Microsoft currently has a 50MB limit on the size of its Xbox Live Arcade games. The policy is in place so gamers without a hard drive for the Xbox 360 can fit a download onto 64MB memory cards. Since the two versions of the PS3 include a 20GB or 60GB hard drive, the company has more freedom to increase the size of downloads.
Although the Xbox Live Arcade size limit may appear to be restrictive, the company has said that the Arcade is meant for quick downloads that can be bought and played on an impulse. Microsoft has also expressed that once larger memory cards are released, the company would reevaluate its position on the 50MB limit.
Iemand dat bericht gelezen?quote:Killzone Ps3 In The News!
The highly anticipated sequel the the Ps2 original Killzone, has been showcased in a Dutch newspaper, being touted as the most expensive media undertaking in Dutch history. Also included in the article was that there are now 120 people working on Killzone for the Ps3, which is about 3 times as much as the original game, with half the team coming from outside the Netherlands.
The Killzone devs also hinted that new downloadable content will be released for Killzone after the game ships to retail, with the newspaper calling them "chapters", it sounds like the game will be similar to Half Life 2 and its episodic additions.
It would seem that under the Sony umbrella, Guerilla Games are getting a huge push and a big amount of support to make Killzone for the Ps3 match the trailer that left everyone salivating after E3 2005, lets hope they are up to the task
ligt aan de grootte van de demo in kwestie, en hoe groot de dev het wil laten worden.quote:Op dinsdag 28 november 2006 09:09 schreef masterdave het volgende:
Vraag me dan wel af hoe dat gaat met demo's, aangezien ze duidelijk beweren dat spellen Blu-ray nodig hebben. Er zijn nu al demo's op xbox live die de 1 gig overschrijden, zou dus betekenen dat er demo's op de PS3 komen van een gigje of 5?
Motorstorm is alvast gratis, dus ook dat is denk ik aan de developers.quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:08 schreef devv05 het volgende:
Moet je nou betalen voor PS3 demo's?
ik denk dat het gaat over de PS3 'arcade'-games en niet over de demo'squote:Op dinsdag 28 november 2006 09:09 schreef masterdave het volgende:
Vraag me dan wel af hoe dat gaat met demo's, aangezien ze duidelijk beweren dat spellen Blu-ray nodig hebben. Er zijn nu al demo's op xbox live die de 1 gig overschrijden, zou dus betekenen dat er demo's op de PS3 komen van een gigje of 5?
Nee.quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:08 schreef devv05 het volgende:
Moet je nou betalen voor PS3 demo's?
quote:It's simply the best game on PlayStation 3, and we've been playing a recent build like mad to deliver you this detailed hands-on preview ahead of its offline Japan release next month and full launch next year.
Hun zijn wel heel positief over het spel. Gister bij Gamekings hadden ze een interessant nieuwtje(komt niet vaak voor) over de online mode van Motorstorm. Dat je telkens een random gemaakte track krijgt en hij nooit hetzelfde zou zijn als de keer ervoor. Als dat echt zo is dat wel een vette toevoeging. En kan ook niemand een voordeel behalen door iedere track helemaal uit zijn hoofd te leren.quote:Op woensdag 29 november 2006 11:33 schreef SocialDisorder het volgende:
Kikizo heeft z'n hebberige vingers op een nieuwe build van Motorstorm weten te leggen.
http://games.kikizo.com/news/200611/101_p1.asp
[..]
Als je het artikel leest kun je zien dat je enorm veel vrijheid hebt, geen invisible walls a la NFS, dus leg even uit wat je precies bedoelt.quote:Op woensdag 29 november 2006 11:59 schreef devv05 het volgende:
MotorStorm vond ik ook de meeste potentie hebben, mits ze de framerate fixen en grafisch het spel nog wat verder oppoetsen. Maar blijft jammer dat het geen 'vrije' racer is, soort Paris Dakar achtig waar je echt vrijheid hebt. Dat dacht ik namelijk in eerste instantie wel.
Hij had denk ik liever een track gezien van 30km lang inplaats van "rondjes" rijden.quote:Op woensdag 29 november 2006 12:18 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Als je het artikel leest kun je zien dat je enorm veel vrijheid hebt, geen invisible walls a la NFS, dus leg even uit wat je precies bedoelt.
Yep, grote open woestijnquote:Op woensdag 29 november 2006 12:21 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Hij had denk ik liever een track gezien van 30km lang inplaats van "rondjes" rijden.
Is opzich toch niks mis met rondjes rijden, 99% van de racegames is rondjes rijden.quote:Op woensdag 29 november 2006 13:30 schreef devv05 het volgende:
[..]
Yep, grote open woestijnOndanks dat je geen invisible walls hebt blijft het uiteindelijk bij rondjes rijden.. helaas.
games als PGR en Forza zijn hiervoor niet gemaakt, die hoor je op vaste circuits te rijdenquote:Op woensdag 29 november 2006 17:58 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat ik vooral vet vind aan Motorstorm is het feit dat wanneer je online gaat racen, het parcour iedere keer wijzigingen met zich meebrengt waardoor je als het ware het parcour niet uit je kop kent. Dit vind ik een simpele maar o zo nuttige bijdrage aan het genre, games als PGR en Forza missen dit helaas.
Gaat Motorstorm nog wel online eigenlijk? In Japan niet namelijkquote:Op woensdag 29 november 2006 17:58 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat ik vooral vet vind aan Motorstorm is het feit dat wanneer je online gaat racen, het parcour iedere keer wijzigingen met zich meebrengt waardoor je als het ware het parcour niet uit je kop kent. Dit vind ik een simpele maar o zo nuttige bijdrage aan het genre, games als PGR en Forza missen dit helaas.
Het is idd heel cool, maar meerdere spellen hebben dit gedaan, houdt wel in dat de levels heel linear zijn, en geen stukken in zitten waar je kan zien waar de developers moeite voor hebben gedaan.quote:Op woensdag 29 november 2006 17:58 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat ik vooral vet vind aan Motorstorm is het feit dat wanneer je online gaat racen, het parcour iedere keer wijzigingen met zich meebrengt waardoor je als het ware het parcour niet uit je kop kent. Dit vind ik een simpele maar o zo nuttige bijdrage aan het genre, games als PGR en Forza missen dit helaas.
De ontwikkelaar heeft besloten om de multiplayer voor hun te schrappen, omdat zij online games maar weinig diggen. Vandaar dat men besloten heeft om de game hier later uit te brengen zodat ze nog aan de online features kunnen werken. Amerikanen en Europeanen moeten wachten februari/maart, maar kunnen dan wel met 16 man online.quote:Op woensdag 29 november 2006 18:06 schreef Tain het volgende:
[..]
Gaat Motorstorm nog wel online eigenlijk? In Japan niet namelijk
Het is inmiddels al enige tijd bekend dat Pro Evo 6 niet op de PS3 zal verschijnen dit ivm de exclusiviteit van MS. PES 7 zal daarin tegen naar alle waarschijnlijkheid wel weer op de PS3 verschijnen, maar dit keer niet op de PS2 engine zoals dat bij PES 6 het geval was.quote:Op woensdag 29 november 2006 18:12 schreef markthemen het volgende:
Denk er toch over na om mn 360 te verkopen en ps3 aan te schaffen in maart... alleen al puur voor pes6(als er op de ps3 wel complete versie verschijnt)Zou wel willen weten of online verbeterd is t.o.v ps2
Lees: online, en dit heb ik geen een game zien doen. Geloof me, door deze feature zullen de wedstrijden veel ''eerlijker'' verlopen.quote:Op woensdag 29 november 2006 18:09 schreef masterdave het volgende:
[..]
Het is idd heel cool, maar meerdere spellen hebben dit gedaan, houdt wel in dat de levels heel linear zijn, en geen stukken in zitten waar je kan zien waar de developers moeite voor hebben gedaan.
Oh ja, ff vergeten dat het alleen voor online is, maar toch denk ik dat je sneller bent uitgekeken op dit spel, mits het mogelijk is om voorbeschreven levels ook online te spelen. Ik bedoel, ik vind het juist leuk dat er levels zijn waarvan je zoiets hebt van, DIT is een VET level!quote:Lees: online, en dit heb ik geen een game zien doen. Geloof me, door deze feature zullen de wedstrijden veel ''eerlijker'' verlopen.
Ik denk dat vele mensen deze game onderschatten, maar wat ik tot nu heb gelezen gaat deze game een en al dikke fun opleveren. Maar wat verwacht je dan Motorstorm ? Realisme ten top zoals we dat bijv. in GT of PGR zien ? Motorstorm is een off-road racer waar dit soort zaken wat minder van toepassing zijn. In Motorstorm is it all about the fun....quote:Op woensdag 29 november 2006 18:24 schreef masterdave het volgende:
[..]
Oh ja, ff vergeten dat het alleen voor online is, maar toch denk ik dat je sneller bent uitgekeken op dit spel, mits het mogelijk is om voorbeschreven levels ook online te spelen. Ik bedoel, ik vind het juist leuk dat er levels zijn waarvan je zoiets hebt van, DIT is een VET level!
Daarom juist! Rondjes rijden is doodsaai. Behalve bij Burnout, al ben ik dat na 5 delen ook wel een beetje zat.quote:Op woensdag 29 november 2006 16:25 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Is opzich toch niks mis met rondjes rijden, 99% van de racegames is rondjes rijden.
PES 6 is exclusief voor de Xbox 360. PES 2008 (of hoe ie ook gaat weten) zal waarschijnlijk gewoon op de PS3 en Xbox 360 verschijnen. Beetje onzinnig dus als dat je reden isquote:Op woensdag 29 november 2006 18:12 schreef markthemen het volgende:
Denk er toch over na om mn 360 te verkopen en ps3 aan te schaffen in maart... alleen al puur voor pes6(als er op de ps3 wel complete versie verschijnt)Zou wel willen weten of online verbeterd is t.o.v ps2
Echte racecoureurs rijden ook elk weekend tweehonderd keer hetzelfde rondje...quote:Op woensdag 29 november 2006 19:06 schreef devv05 het volgende:
[..]Daarom juist! Rondjes rijden is doodsaai. Behalve bij Burnout, al ben ik dat na 5 delen ook wel een beetje zat.
Ja, ik ben dan ook geen racecoureur en ik game voor mn plezierquote:Op woensdag 29 november 2006 19:12 schreef MaximusF1 het volgende:
[..]
Echte racecoureurs rijden ook elk weekend tweehonderd keer hetzelfde rondje...
Dat mag je wel hopen ja. Maar ik vraag me af waarom ze op de GamePlay een oude build draaiden, beetje dom.quote:Nog even over de framerate, de demo van MotorStorm draait supersoepel.
quote:Developers are playing waiting game with PS3, says GDC organiser
Ellie Gibson 13:41 28/11/2006
"A lot of Sony's effort has been focused on first party"
GDC boss Jamil Moledina has told GamesIndustry.biz that many studios are holding back on starting PlayStation 3 projects due to the challenges of developing for Sony's new console.
Speaking in an exclusive interview, Moledina said, "It's a relatively complex platform to develop for, considering it has a very unique multi-core processor with the Cell. A lot of developers are new to figuring out how to work with that structure, as well as the RSX, the graphics processor.
"A lot of the developers I know are waiting out on the first round and focusing on handhelds; they're creating DS and PSP titles because that's actually a much simpler migration from the current-gen," he continued.
"It's always a challenge for developers to dedicate resources to next-generation titles like this - consider the cost, resources, and time it takes to make these games."
But according to Moledina, things will change as third-party developers get more support from the platform holder. "A lot of Sony's effort has been focused on helping first party understand how to develop games for it," he stated.
"I think you're going to see that knowledge shared more robustly now that those first-party titles are in the can, as it were, or close to being complete."
Moledina said he is confident that the PlayStation 3 will be a success, despite the fact that, "A lot of the games that I really wanted to play aren't launching right now, like Heavenly Sword, Lair, MotorStorm... It reminds me very much of the original PlayStation 2 launch, where there were a hatful of pretty good titles.
"I've had a chance to play around with the PlayStation store, that looks pretty cool too. I think it's going to build up very nicely. So I'm generally optimistic about the platform's prospects," he concluded.
Moledina is currently busy organising GDC 2007, which will take place in San Francisco from March 5 - 9. Visit GamesIndustry.biz tomorrow to read the rest of the interview and find out how the plans are shaping up, plus Moledina's thoughts on the downsizing of E3.
Noem maar eens een 360 game die een historically accurate giant enemy crab kan makenquote:Op woensdag 29 november 2006 20:12 schreef masterdave het volgende:
Ach ja, 1 ding is me wel duidelijk geworden, de 360 kan zich met gemak meten met de PS3
je hebt een import PS3?quote:Op donderdag 30 november 2006 10:28 schreef ImmovableMind het volgende:
Nu ik alle launchgames uren gespeeld heb ben ik niet onder de indruk van de PS3, had er daadwerkelijk stukken, stukken meer van verwacht. Fall of Men heeft werkelijk verschrikkelijk textures en motorstorm heeft zoveel glitches dat het op een gegeven moment gewoon gaat irriteren.
Over Genji wil ik verder geen woorden meer vuilmaken en ik ben alleen te spreken over Lair omdat het de 6-axis op een leuke manier gebruikt. Maar het feit dat de launchtitels crap zijn betekend nog niet dat de PS3 slecht is. Het tostieijzer heeft heel veel potentieel maar zoals de launch er nu uitziet is hij het geld (in maart) zeker nog niet waard!
Genji was gewoon van mijlen ver te zien dat het een ontzettend matige game zou worden, en Motorstorm is nog volop in ontwikkeling, de demo die je hebt gespeeld is inmiddels weer een oude build (zie mijn post ook hierboven, Kikizo heeft een nieuwere build, en ze noemen het de beste PS3 game so far), en tja, resistance, je bent de eerste die ik over de textures hoor, TBH.quote:Op donderdag 30 november 2006 10:43 schreef ImmovableMind het volgende:
I wish, maar een goede vriend van me wel. Mijne staat tegen mijn eigen advies in toch voor Maart op de planning ^^. Maar ik koop alles bij launch, een nare en vooral dure gewoonte die ik vanaf de NES heb verworven.
Duidelijke taal,quote:Op donderdag 30 november 2006 11:43 schreef masterdave het volgende:
http://www.hardcoreware.net/reviews/review-348-1.htm
Whoehaha
Bijna de hele trailer is in-gamequote:Op donderdag 30 november 2006 11:39 schreef Cid het volgende:
Het laatste stukje dat zij door dat "bos" loopt is volgens mij in-game toch?
Niet zo heel erg betrouwbaar zo te lezenquote:Op donderdag 30 november 2006 11:43 schreef masterdave het volgende:
http://www.hardcoreware.net/reviews/review-348-1.htm
Whoehaha
Moet wel eerlijk zeggen dat ik geen idee heb hoe betrouwbaar dit is.
Hou maar op het klinkt allemaal ongeloofwaardig, gelukkig lees ik veel positievere reacties op andere forums zoals NeoGafquote:Op donderdag 30 november 2006 10:28 schreef ImmovableMind het volgende:
Nu ik alle launchgames uren gespeeld heb ben ik niet onder de indruk van de PS3, had er daadwerkelijk stukken, stukken meer van verwacht. Fall of Men heeft werkelijk verschrikkelijk textures en motorstorm heeft zoveel glitches dat het op een gegeven moment gewoon gaat irriteren.
Over Genji wil ik verder geen woorden meer vuilmaken en ik ben alleen te spreken over Lair omdat het de 6-axis op een leuke manier gebruikt. Maar het feit dat de launchtitels crap zijn betekend nog niet dat de PS3 slecht is. Het tostieijzer heeft heel veel potentieel maar zoals de launch er nu uitziet is hij het geld (in maart) zeker nog niet waard!
quote:
stond een groot verhaal van in de volkskrant.. het zou ommenabij de 16 miljoen gaan kosten.. het spel killzone 3 jaja 3!!! komt alleen uit voor de PS3! ik w8 met smart af op deze next gen!quote:
Klinkt goed, misschien wel beetje Gears of War hype achtig iets, en geloof mij, that's a good thingquote:Op donderdag 30 november 2006 20:36 schreef Gstyles het volgende:
bron: Volkskrant
Een computerspel duurder dan duurste film: Guerilla Games werkt met Killzone 3 aan grootste multimediaproductie in Nederlandse geschiedenis
Binnen de Grachtengordel in Amsterdam werken 120 man aan nieuwe versie van het succesnummer Killzone. Het spel moet de nieuwe spelcomputer van Sony de wind in de rug geven. Het moet de opvolger worden van het spel waarmee Guerrilla zichzelf in 2004 op de kaart zette. Van de eerste Killzone zijn er wereldwijd meer dan twee miljoen stuks verkocht. Het spel bracht ongeveer 100 miljoen euro op.
Je leest wat je wilt lezen, wellicht moet je je oogkleppen een keer afzetten. Al vergoedt het nieuwe zorgstelsel geen Sony blindheid. Persoonlijk ben ik gewoon teleurgesteld in de PS3 launchgames omdat ik er meer van had verwacht. Dat mijn mening niet overeen komt met jou verwachtingen is je eigen probleem maar hou je beschuldigingen van 'ongeloofwaardig' voor je. Het toont alleen aan dat je enigszins kortzichtig bent in het beoordelen van andermans mening.quote:Op donderdag 30 november 2006 18:28 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hou maar op het klinkt allemaal ongeloofwaardig, gelukkig lees ik veel positievere reacties op andere forums zoals NeoGaf![]()
kleine update, de inhoud is nu ook bekend:quote:Op vrijdag 1 december 2006 09:46 schreef SocialDisorder het volgende:
[Update] Kerstcadeautje van Polyphony
quote:Het zal een soort van demo zijn voor Gran Turismo HD. De demo zal tien auto's bevatten, twee routes op één circuit en twee verschillende modes (time-attack en drift-trial). Via online leaderboards kun je kijken hoe snel je bent vergeleken met de rest van de wereld.
De Wii heeft op de PS1 launch na de slechtste launch line up ever. (gem. op basis van reviews)quote:Op vrijdag 1 december 2006 10:12 schreef speknek het volgende:
Launch lineups zuigen standaard. Behalve de NES met Super Mario Bros / Donkey Kong en de Wii met Zelda, maar dat is een port van de vorige generatie.
quote:PS3 As Final Sony Console
Analysts go on crazed pre-Xmas prediction spree. Is Sony the new Sega?
SPOnG told you yesterday about the reshuffle of Sony Computer Entertainment’s management team, with Kaz Hirai taking over the position of SCE president Ken Kutaragi, who in turn has been promoted to SCE chairman.
Unsurprisingly a number of analysts have seen the re-shuffle as a snub, or vote of no confidence in Ken ‘father of PlayStation’ Kuturagi, following the ongoing problems in bringing the PlayStation 3 to market.
Nomura Securities' Yuta Sakurai, told The Financial Times that, "The appointment of Hirai could be the start of a shift from hardware to software…I cannot now imagine a PlayStation 4."
He added, "Hirai’s new global portfolio puts a predominantly software-focused manager in charge of the company."
Which begs the question, could Sony go the way of Sega?
SCEA publicity chief Dave Karraker responded to these rather outlandish claims, saying, "Following the launch of the PlayStation 3 just a few weeks ago, and witnessing the huge consumer demand for the product, I think it would be rather short-sighted for anyone to predict there might not be a next generation of PlayStation product.”
Die analysten zijn gek. Die PS3 is net 2 weken uit. Je kan dus nog niets zeggen over hoe het gaat lopen. En het vergelijken met Sega is al helemaal voorbarig. Sega had 4 geflopte(nou ja 2 add-ons en 2 consoles) consoles achter de rug voordat ze zich uit de console wereld trokken. Sony moet de eerste flop nog krijgen.quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:22 schreef Panick het volgende:
[..]
De Wii heeft op de PS1 launch na de slechtste launch line up ever. (gem. op basis van reviews)
Zonder Zelda was het dus de allerslechtste.
[..]
is alweer ontkend door Sony:quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:41 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Die analysten zijn gek. Die PS3 is net 2 weken uit. Je kan dus nog niet eens zeggen hoe het gaat lopen. En het vergelijken met Sega is al helemaal voorbarig. Sega had 4 geflopte(nou ja 2 add-ons en 2 consoles) consoles achter de rug voordat ze zich uit de console wereld trokken. Sony moet de eerste flop nog krijgen.
Ja dat had ik gelezenquote:Op vrijdag 1 december 2006 12:42 schreef kepler het volgende:
[..]
is alweer ontkend door Sony:
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=70579
Ik ben niet zo van de gemiddeldes, het gaat meer om de systemsellers.quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:22 schreef Panick het volgende:
De Wii heeft op de PS1 launch na de slechtste launch line up ever. (gem. op basis van reviews)
Zonder Zelda was het dus de allerslechtste.
Bye bye Mr. Ken, hello Mr. Riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiidge Racer.quote:Sony games division reorganizes leadership
Management changes follow problems that delayed launch of new console and delayed shipment targets
By Troy Wolverton
MEDIANEWS STAFF
SAN JOSE - Plagued by problems with the launch of its new PlayStation 3 console, Sony is shaking up the management of its games division.
The company announced this week that it is promoting Kaz Hirai, formerly the president and CEO of its North American PlayStation business, to president and chief operating officer of its entire games division. Hirai will take over the day-to-day operations of Sony's games business from Ken Kutaragi.
Kutaragi, a legendary figure within the games industry as the father of the original PlayStation, will oversee the longer-term, strategic development of the company's global games operations as chairman and group CEO of Sony Computer Entertainment.
"Clearly, this is a smack in the face for Kutaragi. In essence, he's been demoted to CEO, which in this case is largely a face-saving title for him," said Van Baker, an analyst with the research group Gartner in San Jose. "Kaz is an operations guy. ... This is a recognition of the fact that operations is their problem area right now."
Hirai's promotion wasn't the only change. Sony tapped Jack Tretton, formerly co-COO of its North American games operations, to replace Hirai as president and CEO of the division. Additionally, the company named Akira Sato, a company director, as vice chairman of SCEI; and David Reeves, CEO of the company's European PlayStation group, as deputy president of SCEI.
The management changes follow production problems that delayed the launch of Sony's new console and forced the company to slash shipment targets. Sony originally said it would debut the console this past spring, but it pushed back the launch to early last month in Japan and North America and until next spring in Europe. Meanwhile, the company has shipped a fraction of the consoles it originally planned to send to store shelves, making the device nearly impossible to find in most places.
Those problems would be bad enough by themselves. But after dominating the video game business for 10 years, the company now faces vigorous competition from Microsoft and Nintendo, both of which are expected to take market share from Sony this time around.
Microsoft has had its Xbox 360 on store shelves for more than a year and already has a lead of several million customers. Meanwhile Nintendo's Wii, which shipped about the same time as the PlayStation 3, has won rave reviews and is thus far outselling the PlayStation 3.
Dave Karraker, spokesman for Sony's North American PlayStation division, denied that the management shake-up was in response to the PlayStation 3's production problems. He noted that the company faced similar problems initially with the original PlayStation and with the PlayStation 2.
"Any new system -- not just ours -- has similar issues," Karraker said. "It's just magnified because it's here and now."
Sony's problems with the PlayStation 3 have been overstated, said Michael Pachter, an analyst with Wedbush Morgan Securities in Los Angeles. The company is still on track to top Microsoft and Nintendo, he said. And the management moves shouldn't be seen as punishment for Kutaragi. Instead, Kutaragi's being moved into a position to do what he does best -- be a visionary, he said.
But Kutaragi's job change is the second one in fewer than two years. In March 2005, he lost his seat on Sony's board of directors and was replaced as head of the company's semiconductor division.
While glitches are to be expected with any new gadget, Sony's margin for error is much narrower now because of the competition from Microsoft and Nintendo, said Baker. Because of the production problems, Sony has basically given Microsoft a two-holiday-season lead on the PlayStation 3, he noted.
"That's going to be a hard hole to dig out of," he said. "Hopefully, Kaz can do something to get them going in the right direction."
Zulk soort veranderingen voorspelt echt niet veel goeds.quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:33 schreef Panick het volgende:
Uiteindelijk heeft de dieptrieste launch van de PS3 dan toch z'n tol geeist...
[..]
Bye bye Mr. Ken, hello Mr. Riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiidge Racer.
tol geeist?quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:33 schreef Panick het volgende:
Uiteindelijk heeft de dieptrieste launch van de PS3 dan toch z'n tol geeist...
[..]
Bye bye Mr. Ken, hello Mr. Riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiidge Racer.
Tactisch wegpromoveren heet zoiets in 't bedrijfsleven, zodat de buitenwereld niet teveel wantrouwen krijgt.quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:16 schreef kepler het volgende:
[..]
tol geeist?
Beide hebben een promotie gekregen
Ken je de term wegpromoveren?quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:16 schreef kepler het volgende:
[..]
tol geeist?
Beide hebben een promotie gekregen
Ziet er echt heel erg goed uitquote:Op vrijdag 1 december 2006 19:14 schreef Snake_NL het volgende:
Nieuwe Motorstorm Screens van de Final Build uit Japan.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hier nog meer op IGN
quote:Op vrijdag 1 december 2006 21:17 schreef Cyberia18 het volgende:
Ja dat ziet er idd erg goed, deze screens leunen al zwaar tegen de pre-rendred filmpje van de E3 2005. En welke gladiolen bleven maar volhouden dat dit niet haalbaar is, eat that suckers!![]()
dan nog, zo'n grote sprong in graphics van de demo naar de final-game lijkt me heeeel erg sterk. Deze game zal echt niet in de buurt komen van de render, misschien games die over een paar jaar uitkomenquote:Op zaterdag 2 december 2006 00:58 schreef Snake_NL het volgende:
dat is weer oudere build dan die plaatjes van vandaag
Zet je Sony bril eens af, het komt niet eens in de buurt manquote:Op vrijdag 1 december 2006 21:17 schreef Cyberia18 het volgende:
Ja dat ziet er idd erg goed, deze screens leunen al zwaar tegen de pre-rendred filmpje van de E3 2005. En welke gladiolen bleven maar volhouden dat dit niet haalbaar is, eat that suckers!![]()
ik denk dat je vraag beantwoord is cyberiaquote:Op zaterdag 2 december 2006 03:25 schreef Panick het volgende:
[..]
Zet je Sony bril eens af, het komt niet eens in de buurt man.
Hilarious.
MotorStorm ziet er heel goed uit, maar zit inderdaad nog ver van de target render af. De nieuwste Colin McRae komt er wel al een stuk dichterbij...quote:Op zaterdag 2 december 2006 01:06 schreef kepler het volgende:
[..]
dan nog, zo'n grote sprong in graphics van de demo naar de final-game lijkt me heeeel erg sterk. Deze game zal echt niet in de buurt komen van de render, misschien games die over een paar jaar uitkomen
quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:20 schreef kepler het volgende:
[..]
dan moet je dit filmpje maar eens bekijken. Bij lange na niet in de buurt van de Target RenderDe render heeft inderdaad andere camera-standpunten, maar het ziet er zoveeeeel mooier uit
http://www.gametrailers.com/player.php?id=15401&type=wmv
dus nee, dat is nog lang niet haalbaar die render
neemt niet weg dat de game er nog steeds wel goed uit ziet, maar ver onder die target-render
Die heb ik ook nog gespeeld ja!quote:Op zaterdag 2 december 2006 10:28 schreef SToRM81 het volgende:
F1 ziet er ook gelikt uit
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Huhm ik vraag mij echt af waarom IGN dit desondanks in een preview al aangaf, gek is dat héquote:Op zaterdag 2 december 2006 00:20 schreef kepler het volgende:
[..]
dan moet je dit filmpje maar eens bekijken. Bij lange na niet in de buurt van de Target RenderDe render heeft inderdaad andere camera-standpunten, maar het ziet er zoveeeeel mooier uit
http://www.gametrailers.com/player.php?id=15401&type=wmv
dus nee, dat is nog lang niet haalbaar die render
neemt niet weg dat de game er nog steeds wel goed uit ziet, maar ver onder die target-render
Er zullen vast ook goede games komen heur, maar zeggen dat het lijkt op de E3-05 trailer is echt dikke onzin, Freek.quote:Op zaterdag 2 december 2006 12:32 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Huhm ik vraag mij echt af waarom IGN dit desondanks in een preview al aangaf, gek is dat hé![]()
Maar goed dan nog ziet dit spel er echt goed uit. En Pannick er komt ook amper wat positiefs over de PS3 uit jouw strot he, lazer op aub.
Maar goed God of War 3 is coming! Kratos![]()
http://www.gametrailers.com/player.php?id=15426&type=wmv&pl=game
Heavenly Sword over het hoofd gezien op de afgelopen E3 of niet ?quote:Op zaterdag 2 december 2006 12:45 schreef Panick het volgende:
[..]
Er zullen vast ook goede games komen heur, maar zeggen dat het lijkt op de E3-05 trailer is echt dikke onzin, Freek.. En IGN kan zoveel zeggen, ik denk niet dat mijn ogen (of die van de rest hier, jou uitgezonderd) mij bedriegen.
.
Verder ziet het er idd erg goed uit, maar bij lange na niet zoals het er op de e3 uit zag. Dat geldt voor alle games trouwens..
Okay, HS wel ja. (die was ik idd effe vergeten..quote:Op zaterdag 2 december 2006 12:48 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Heavenly Sword over het hoofd gezien op de afgelopen E3 of niet ?Deze game komt zonder twijfel wel in de buurt van het filmpje, no offence
![]()
Drank maakt meer kapot dan je lief is...quote:Op zaterdag 2 december 2006 12:32 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Maar goed God of War 3 is coming! Kratos![]()
http://www.gametrailers.com/player.php?id=15426&type=wmv&pl=game
Maak je dan wel foto's van je PS3 en post je je bevindingen hier dan ook even meteen. Ik kan ook wel roepen dat ik een PS3 heb geimporteerd, maar bewijs hoort er nou eenmaal te zijnquote:Op zaterdag 2 december 2006 14:47 schreef unioz het volgende:
Is er eigenlijk iemand op het forum met een import ps3? Mijn moeder komt morge terug van een business trip uit Hong Kong en neemt een PS3 mee![]()
Andere vraag: Zou de region-lock omzeild kunnen worden door de homebrew die erop gedraaid kan worden?
En dan loop je tegen mij van de week te roepen dat ik geen reet toevoeg aan topicsquote:Op zaterdag 2 december 2006 17:15 schreef devv05 het volgende:
PS3 launch mogelijk tot na de zomer getild
Wat een soap is het toch..
Jonge, wacht maar tot de PS3 uit is.quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:46 schreef floppie86 het volgende:
muahahahaha, jullie moeten nog een half jaar wachten!
nog 6 dagen
Het lijkt mij toch behoorlijk belangrijk nieuws. Verwacht jij dan echt in maart een PS3 te hebben? Ik denk dat je 'm wel op je buik kunt schrijven.quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:45 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En dan loop je tegen mij van de week te roepen dat ik geen reet toevoeg aan topics
Tja, als je alle geruchten gelooft wel jaquote:Op zaterdag 2 december 2006 17:15 schreef devv05 het volgende:
PS3 launch mogelijk tot na de zomer getild
Wat een soap is het toch..
Sony kennende zal het bedrijf geen kik geven als Europa wéér eens achter 'moet' worden gesteldquote:Op zaterdag 2 december 2006 18:17 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Tja, als je alle geruchten gelooft wel jaZolang Sony er zelf nog niks over naar buiten brengt ga ik ook gewoon van maart uit...
Ja maar op dit soort flame berichten ben jij op uit, dit valt niet te ontkennen.quote:Op zaterdag 2 december 2006 18:06 schreef devv05 het volgende:
[..]
Het lijkt mij toch behoorlijk belangrijk nieuws. Verwacht jij dan echt in maart een PS3 te hebben? Ik denk dat je 'm wel op je buik kunt schrijven.
¤ 2500 voor de eerste batch consoles is ook wel een beetje van de gekke hequote:Op zaterdag 2 december 2006 22:02 schreef mini-lellan het volgende:
Ach de de launch naar Maart verhuizen begon ook als een gerucht en zeiden ze dat ze em zouden importeren als het zo was. Maar ik heb hier nog niemand gezien die dat uit eindelijk heeft gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |