abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 november 2006 @ 20:36:34 #51
75736 Gstyles
geen ondertiteling deze X
pi_44035218
bron: Volkskrant

Een computerspel duurder dan duurste film: Guerilla Games werkt met Killzone 3 aan grootste multimediaproductie in Nederlandse geschiedenis
Binnen de Grachtengordel in Amsterdam werken 120 man aan nieuwe versie van het succesnummer Killzone. Het spel moet de nieuwe spelcomputer van Sony de wind in de rug geven. Het moet de opvolger worden van het spel waarmee Guerrilla zichzelf in 2004 op de kaart zette. Van de eerste Killzone zijn er wereldwijd meer dan twee miljoen stuks verkocht. Het spel bracht ongeveer 100 miljoen euro op.
PSN ID: GDV
Mijn vader zei altijd: 's avonds een vent, 's ochtens lekker uitslapen ;)
pi_44046039
quote:
Op donderdag 30 november 2006 20:36 schreef Gstyles het volgende:
bron: Volkskrant

Een computerspel duurder dan duurste film: Guerilla Games werkt met Killzone 3 aan grootste multimediaproductie in Nederlandse geschiedenis
Binnen de Grachtengordel in Amsterdam werken 120 man aan nieuwe versie van het succesnummer Killzone. Het spel moet de nieuwe spelcomputer van Sony de wind in de rug geven. Het moet de opvolger worden van het spel waarmee Guerrilla zichzelf in 2004 op de kaart zette. Van de eerste Killzone zijn er wereldwijd meer dan twee miljoen stuks verkocht. Het spel bracht ongeveer 100 miljoen euro op.
Klinkt goed, misschien wel beetje Gears of War hype achtig iets, en geloof mij, that's a good thing
Wie de kut nie scheert is het likkuh nie weerd
Al is je kontje nog zo schraal, ik neuk je hard anaal.
GamerTag
pi_44046990
quote:
Op donderdag 30 november 2006 18:28 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Hou maar op het klinkt allemaal ongeloofwaardig, gelukkig lees ik veel positievere reacties op andere forums zoals NeoGaf
Je leest wat je wilt lezen, wellicht moet je je oogkleppen een keer afzetten. Al vergoedt het nieuwe zorgstelsel geen Sony blindheid. Persoonlijk ben ik gewoon teleurgesteld in de PS3 launchgames omdat ik er meer van had verwacht. Dat mijn mening niet overeen komt met jou verwachtingen is je eigen probleem maar hou je beschuldigingen van 'ongeloofwaardig' voor je. Het toont alleen aan dat je enigszins kortzichtig bent in het beoordelen van andermans mening.

Bovendien geef ik aan dat ik veel potentieel in de PS3 zie en kraak ik niet de console, maar de launchgames, af. Het zijn leuke titels maar niets meer, geen toppers. Zeker niet als je Gears of War, Okami en Twillight Princess hebt gespeeld.
Wie met niets tevreden is, bezit alles.
pi_44047282
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  vrijdag 1 december 2006 @ 10:12:36 #55
8369 speknek
Another day another slay
pi_44047716
Launch lineups zuigen standaard. Behalve de NES met Super Mario Bros / Donkey Kong en de Wii met Zelda, maar dat is een port van de vorige generatie.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 1 december 2006 @ 10:36:59 #56
34586 kepler
No bounce, no play
pi_44048209
quote:
kleine update, de inhoud is nu ook bekend:
quote:
Het zal een soort van demo zijn voor Gran Turismo HD. De demo zal tien auto's bevatten, twee routes op één circuit en twee verschillende modes (time-attack en drift-trial). Via online leaderboards kun je kijken hoe snel je bent vergeleken met de rest van de wereld.
The line is a dot to you!
pi_44050752
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 10:12 schreef speknek het volgende:
Launch lineups zuigen standaard. Behalve de NES met Super Mario Bros / Donkey Kong en de Wii met Zelda, maar dat is een port van de vorige generatie.
De Wii heeft op de PS1 launch na de slechtste launch line up ever. (gem. op basis van reviews)
Zonder Zelda was het dus de allerslechtste.
quote:
PS3 As Final Sony Console
Analysts go on crazed pre-Xmas prediction spree. Is Sony the new Sega?

SPOnG told you yesterday about the reshuffle of Sony Computer Entertainment’s management team, with Kaz Hirai taking over the position of SCE president Ken Kutaragi, who in turn has been promoted to SCE chairman.

Unsurprisingly a number of analysts have seen the re-shuffle as a snub, or vote of no confidence in Ken ‘father of PlayStation’ Kuturagi, following the ongoing problems in bringing the PlayStation 3 to market.

Nomura Securities' Yuta Sakurai, told The Financial Times that, "The appointment of Hirai could be the start of a shift from hardware to software…I cannot now imagine a PlayStation 4."

He added, "Hirai’s new global portfolio puts a predominantly software-focused manager in charge of the company."

Which begs the question, could Sony go the way of Sega?

SCEA publicity chief Dave Karraker responded to these rather outlandish claims, saying, "Following the launch of the PlayStation 3 just a few weeks ago, and witnessing the huge consumer demand for the product, I think it would be rather short-sighted for anyone to predict there might not be a next generation of PlayStation product.”
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
  vrijdag 1 december 2006 @ 12:41:27 #58
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_44051274
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 12:22 schreef Panick het volgende:

[..]

De Wii heeft op de PS1 launch na de slechtste launch line up ever. (gem. op basis van reviews)
[..]
Die analysten zijn gek. Die PS3 is net 2 weken uit. Je kan dus nog niets zeggen over hoe het gaat lopen. En het vergelijken met Sega is al helemaal voorbarig. Sega had 4 geflopte(nou ja 2 add-ons en 2 consoles) consoles achter de rug voordat ze zich uit de console wereld trokken. Sony moet de eerste flop nog krijgen.
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
  vrijdag 1 december 2006 @ 12:42:31 #59
34586 kepler
No bounce, no play
pi_44051304
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 12:41 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Die analysten zijn gek. Die PS3 is net 2 weken uit. Je kan dus nog niet eens zeggen hoe het gaat lopen. En het vergelijken met Sega is al helemaal voorbarig. Sega had 4 geflopte(nou ja 2 add-ons en 2 consoles) consoles achter de rug voordat ze zich uit de console wereld trokken. Sony moet de eerste flop nog krijgen.
is alweer ontkend door Sony:

http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=70579
  vrijdag 1 december 2006 @ 12:56:45 #60
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_44051745
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 12:42 schreef kepler het volgende:

[..]

is alweer ontkend door Sony:

http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=70579
Ja dat had ik gelezen
Had ook niet echt anders verwacht.

Maar het ging mij meer om die analysten die zo uit hun nek zitten te zwammen en vaak het idee wekken dat ze niet eens weten waarover ze het hebben.
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
  vrijdag 1 december 2006 @ 13:02:53 #61
8369 speknek
Another day another slay
pi_44051957
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 12:22 schreef Panick het volgende:
Ik ben niet zo van de gemiddeldes, het gaat meer om de systemsellers.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_44055453
Uiteindelijk heeft de dieptrieste launch van de PS3 dan toch z'n tol geeist...
quote:
Sony games division reorganizes leadership
Management changes follow problems that delayed launch of new console and delayed shipment targets
By Troy Wolverton
MEDIANEWS STAFF

SAN JOSE - Plagued by problems with the launch of its new PlayStation 3 console, Sony is shaking up the management of its games division.

The company announced this week that it is promoting Kaz Hirai, formerly the president and CEO of its North American PlayStation business, to president and chief operating officer of its entire games division. Hirai will take over the day-to-day operations of Sony's games business from Ken Kutaragi.

Kutaragi, a legendary figure within the games industry as the father of the original PlayStation, will oversee the longer-term, strategic development of the company's global games operations as chairman and group CEO of Sony Computer Entertainment.

"Clearly, this is a smack in the face for Kutaragi. In essence, he's been demoted to CEO, which in this case is largely a face-saving title for him," said Van Baker, an analyst with the research group Gartner in San Jose. "Kaz is an operations guy. ... This is a recognition of the fact that operations is their problem area right now."

Hirai's promotion wasn't the only change. Sony tapped Jack Tretton, formerly co-COO of its North American games operations, to replace Hirai as president and CEO of the division. Additionally, the company named Akira Sato, a company director, as vice chairman of SCEI; and David Reeves, CEO of the company's European PlayStation group, as deputy president of SCEI.

The management changes follow production problems that delayed the launch of Sony's new console and forced the company to slash shipment targets. Sony originally said it would debut the console this past spring, but it pushed back the launch to early last month in Japan and North America and until next spring in Europe. Meanwhile, the company has shipped a fraction of the consoles it originally planned to send to store shelves, making the device nearly impossible to find in most places.

Those problems would be bad enough by themselves. But after dominating the video game business for 10 years, the company now faces vigorous competition from Microsoft and Nintendo, both of which are expected to take market share from Sony this time around.

Microsoft has had its Xbox 360 on store shelves for more than a year and already has a lead of several million customers. Meanwhile Nintendo's Wii, which shipped about the same time as the PlayStation 3, has won rave reviews and is thus far outselling the PlayStation 3.

Dave Karraker, spokesman for Sony's North American PlayStation division, denied that the management shake-up was in response to the PlayStation 3's production problems. He noted that the company faced similar problems initially with the original PlayStation and with the PlayStation 2.

"Any new system -- not just ours -- has similar issues," Karraker said. "It's just magnified because it's here and now."

Sony's problems with the PlayStation 3 have been overstated, said Michael Pachter, an analyst with Wedbush Morgan Securities in Los Angeles. The company is still on track to top Microsoft and Nintendo, he said. And the management moves shouldn't be seen as punishment for Kutaragi. Instead, Kutaragi's being moved into a position to do what he does best -- be a visionary, he said.

But Kutaragi's job change is the second one in fewer than two years. In March 2005, he lost his seat on Sony's board of directors and was replaced as head of the company's semiconductor division.

While glitches are to be expected with any new gadget, Sony's margin for error is much narrower now because of the competition from Microsoft and Nintendo, said Baker. Because of the production problems, Sony has basically given Microsoft a two-holiday-season lead on the PlayStation 3, he noted.

"That's going to be a hard hole to dig out of," he said. "Hopefully, Kaz can do something to get them going in the right direction."
Bye bye Mr. Ken, hello Mr. Riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiidge Racer.
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
pi_44056766
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 14:33 schreef Panick het volgende:
[..]

Zulk soort veranderingen voorspelt echt niet veel goeds.
Wie de kut nie scheert is het likkuh nie weerd
Al is je kontje nog zo schraal, ik neuk je hard anaal.
GamerTag
  vrijdag 1 december 2006 @ 15:16:43 #64
34586 kepler
No bounce, no play
pi_44056856
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 14:33 schreef Panick het volgende:
[..]

tol geeist?

Beide hebben een promotie gekregen
pi_44063030
Nieuwe Motorstorm Screens van de Final Build uit Japan.

Hier nog meer op IGN
pi_44063223
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 15:16 schreef kepler het volgende:

[..]

tol geeist?

Tactisch wegpromoveren heet zoiets in 't bedrijfsleven, zodat de buitenwereld niet teveel wantrouwen krijgt.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_44063827
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 15:16 schreef kepler het volgende:

[..]

tol geeist?

Ken je de term wegpromoveren? .
pi_44064074
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 19:14 schreef Snake_NL het volgende:
Nieuwe Motorstorm Screens van de Final Build uit Japan.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Hier nog meer op IGN
Ziet er echt heel erg goed uit
PSN id: NL_SToRM
pi_44066253
Ja dat ziet er idd erg goed, deze screens leunen al zwaar tegen de pre-rendred filmpje van de E3 2005. En welke gladiolen bleven maar volhouden dat dit niet haalbaar is, eat that suckers!
pi_44066400
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 19:42 schreef Panick het volgende:

[..]

Ken je de term wegpromoveren? .
Kijk eens 1 post boven je.

Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  zaterdag 2 december 2006 @ 00:20:54 #71
34586 kepler
No bounce, no play
pi_44070975
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 21:17 schreef Cyberia18 het volgende:
Ja dat ziet er idd erg goed, deze screens leunen al zwaar tegen de pre-rendred filmpje van de E3 2005. En welke gladiolen bleven maar volhouden dat dit niet haalbaar is, eat that suckers!

dan moet je dit filmpje maar eens bekijken. Bij lange na niet in de buurt van de Target Render De render heeft inderdaad andere camera-standpunten, maar het ziet er zoveeeeel mooier uit

http://www.gametrailers.com/player.php?id=15401&type=wmv

dus nee, dat is nog lang niet haalbaar die render

neemt niet weg dat de game er nog steeds wel goed uit ziet, maar ver onder die target-render
pi_44071608
dat is weer oudere build dan die plaatjes van vandaag
  zaterdag 2 december 2006 @ 01:06:54 #73
34586 kepler
No bounce, no play
pi_44071718
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 00:58 schreef Snake_NL het volgende:
dat is weer oudere build dan die plaatjes van vandaag
dan nog, zo'n grote sprong in graphics van de demo naar de final-game lijkt me heeeel erg sterk. Deze game zal echt niet in de buurt komen van de render, misschien games die over een paar jaar uitkomen
pi_44072971
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 21:17 schreef Cyberia18 het volgende:
Zet je Sony bril eens af, het komt niet eens in de buurt man .
Hilarious .
  zaterdag 2 december 2006 @ 09:58:17 #75
75736 Gstyles
geen ondertiteling deze X
pi_44073969
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 03:25 schreef Panick het volgende:

[..]

Zet je Sony bril eens af, het komt niet eens in de buurt man .
Hilarious .
ik denk dat je vraag beantwoord is cyberia
PSN ID: GDV
Mijn vader zei altijd: 's avonds een vent, 's ochtens lekker uitslapen ;)
pi_44074074
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 01:06 schreef kepler het volgende:

[..]

dan nog, zo'n grote sprong in graphics van de demo naar de final-game lijkt me heeeel erg sterk. Deze game zal echt niet in de buurt komen van de render, misschien games die over een paar jaar uitkomen
MotorStorm ziet er heel goed uit, maar zit inderdaad nog ver van de target render af. De nieuwste Colin McRae komt er wel al een stuk dichterbij...
pi_44074226
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 00:20 schreef kepler het volgende:

[..]

dan moet je dit filmpje maar eens bekijken. Bij lange na niet in de buurt van de Target Render De render heeft inderdaad andere camera-standpunten, maar het ziet er zoveeeeel mooier uit

neemt niet weg dat de game er nog steeds wel goed uit ziet, maar ver onder die target-render

ik las zijn bericht en dacht zou ik het zeggen maar jij had het al gedaan.
Daar sta je dan ’s avonds 20 over 11, op een strand sigaretten weg te werken
pi_44074233
Ik heb ook al wat tijd met de Ps3 kunnen beleven, en ik ben daar zeer te spreken over. Vooral dat spel met die draak werkte super met de controller bediening.
En moterstrom was ook zalig om te spelen. Ridge Racer viel we tegen en Resistance: Fall of man is een heerlijke shooter.
pi_44074260
F1 ziet er ook gelikt uit

pi_44074316
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 10:28 schreef SToRM81 het volgende:
F1 ziet er ook gelikt uit

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Die heb ik ook nog gespeeld ja!
Vond ik nog het beste er uit zien. Heerlijk spel.
pi_44076496
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 00:20 schreef kepler het volgende:

[..]

Huhm ik vraag mij echt af waarom IGN dit desondanks in een preview al aangaf, gek is dat hé

Maar goed dan nog ziet dit spel er echt goed uit. En Pannick er komt ook amper wat positiefs over de PS3 uit jouw strot he, lazer op aub.

Maar goed God of War 3 is coming! Kratos

http://www.gametrailers.com/player.php?id=15426&type=wmv&pl=game
pi_44076791
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 12:32 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Huhm ik vraag mij echt af waarom IGN dit desondanks in een preview al aangaf, gek is dat hé

Maar goed dan nog ziet dit spel er echt goed uit. En Pannick er komt ook amper wat positiefs over de PS3 uit jouw strot he, lazer op aub.

Er zullen vast ook goede games komen heur, maar zeggen dat het lijkt op de E3-05 trailer is echt dikke onzin, Freek. . En IGN kan zoveel zeggen, ik denk niet dat mijn ogen (of die van de rest hier, jou uitgezonderd) mij bedriegen. .
Verder ziet het er idd erg goed uit, maar bij lange na niet zoals het er op de e3 uit zag. Dat geldt voor alle games trouwens. .
pi_44076860
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 12:45 schreef Panick het volgende:

[..]

Er zullen vast ook goede games komen heur, maar zeggen dat het lijkt op de E3-05 trailer is echt dikke onzin, Freek. . En IGN kan zoveel zeggen, ik denk niet dat mijn ogen (of die van de rest hier, jou uitgezonderd) mij bedriegen. .
Verder ziet het er idd erg goed uit, maar bij lange na niet zoals het er op de e3 uit zag. Dat geldt voor alle games trouwens. .
Heavenly Sword over het hoofd gezien op de afgelopen E3 of niet ? Deze game komt zonder twijfel wel in de buurt van het filmpje, no offence
pi_44076909
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 12:48 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Heavenly Sword over het hoofd gezien op de afgelopen E3 of niet ? Deze game komt zonder twijfel wel in de buurt van het filmpje, no offence
Okay, HS wel ja. (die was ik idd effe vergeten.. . )
  zaterdag 2 december 2006 @ 13:08:58 #85
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_44077321
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 12:32 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Drank maakt meer kapot dan je lief is...

okay, een verkapte tvp
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
pi_44079398
Is er eigenlijk iemand op het forum met een import ps3? Mijn moeder komt morge terug van een business trip uit Hong Kong en neemt een PS3 mee

Andere vraag: Zou de region-lock omzeild kunnen worden door de homebrew die erop gedraaid kan worden?
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
http://www.flickr.com/photos/unioz/
pi_44079423
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 14:47 schreef unioz het volgende:
Is er eigenlijk iemand op het forum met een import ps3? Mijn moeder komt morge terug van een business trip uit Hong Kong en neemt een PS3 mee

Andere vraag: Zou de region-lock omzeild kunnen worden door de homebrew die erop gedraaid kan worden?
Maak je dan wel foto's van je PS3 en post je je bevindingen hier dan ook even meteen. Ik kan ook wel roepen dat ik een PS3 heb geimporteerd, maar bewijs hoort er nou eenmaal te zijn

En wat betreft je vragen, deze week was er iemand die zich voordeed als een PS3 bezitter, maar echt wijzer werden we er niet van

Je laatst gestelde vraag, geen idee
pi_44080200
Verkeerde thread

[ Bericht 27% gewijzigd door Cyberia18 op 02-12-2006 15:31:27 ]
pi_44082443
PS3 launch mogelijk tot na de zomer getild

Wat een soap is het toch..
pi_44082804
Ach, dan importeer ik hem zeker uit de USA aangezien ik verwacht dat ze zelfs zo gek zijn om hem dan hier voor 600,- te verkopen terwijl ze daar al een prijsdaling hebben gehad
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_44083204
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 17:15 schreef devv05 het volgende:

En dan loop je tegen mij van de week te roepen dat ik geen reet toevoeg aan topics
pi_44083228
muahahahaha, jullie moeten nog een half jaar wachten!

nog 6 dagen
NWC: 3445 7628 8614 7793
pi_44083354
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 17:46 schreef floppie86 het volgende:
muahahahaha, jullie moeten nog een half jaar wachten!

nog 6 dagen
Jonge, wacht maar tot de PS3 uit is.
pi_44083715
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 17:45 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

En dan loop je tegen mij van de week te roepen dat ik geen reet toevoeg aan topics
Het lijkt mij toch behoorlijk belangrijk nieuws. Verwacht jij dan echt in maart een PS3 te hebben? Ik denk dat je 'm wel op je buik kunt schrijven.
pi_44084027
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 17:15 schreef devv05 het volgende:

Tja, als je alle geruchten gelooft wel ja Zolang Sony er zelf nog niks over naar buiten brengt ga ik ook gewoon van maart uit...
pi_44086132
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 18:17 schreef SToRM81 het volgende:

[..]

Tja, als je alle geruchten gelooft wel ja Zolang Sony er zelf nog niks over naar buiten brengt ga ik ook gewoon van maart uit...
Sony kennende zal het bedrijf geen kik geven als Europa wéér eens achter 'moet' worden gesteld
Gebeurt wel vaker daar (zie PSP)
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
http://www.flickr.com/photos/unioz/
  zaterdag 2 december 2006 @ 21:55:20 #97
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_44090057
het blijven maar geruchten

maar mocht sony het bevestigen haal ik hem ook uit de USA
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_44090202
Ach de de launch naar Maart verhuizen begon ook als een gerucht en zeiden ze dat ze em zouden importeren als het zo was. Maar ik heb hier nog niemand gezien die dat uit eindelijk heeft gedaan.
pi_44090303
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 18:06 schreef devv05 het volgende:

[..]

Het lijkt mij toch behoorlijk belangrijk nieuws. Verwacht jij dan echt in maart een PS3 te hebben? Ik denk dat je 'm wel op je buik kunt schrijven.
Ja maar op dit soort flame berichten ben jij op uit, dit valt niet te ontkennen.
  zaterdag 2 december 2006 @ 22:11:28 #100
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_44090398
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 22:02 schreef mini-lellan het volgende:
Ach de de launch naar Maart verhuizen begon ook als een gerucht en zeiden ze dat ze em zouden importeren als het zo was. Maar ik heb hier nog niemand gezien die dat uit eindelijk heeft gedaan.
¤ 2500 voor de eerste batch consoles is ook wel een beetje van de gekke he

ze gaan nu weg tussen de ¤ 750 en ¤ 1000

Valt me wel op dat veel amerikaanse pipo's alleen maar binnen de USA shippen

[ Bericht 12% gewijzigd door Deacon_Tigra op 02-12-2006 22:35:55 ]
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')