Bron: Gameproquote:Rumble company admits to Sony negotiations
by GamePro Staff
But will Sony and Splitfish finally get ready to rumble?
In a report by GameDaily Biz, Canadian company SplitFish GameWare Inc. has admitted to initiating discussions with Sony over its new SensorFX technology, according to the company's president, Ken Tetterington. The company maintains that its new dynamic force feedback system would operate successfully without interfering with the motion and directional sensor technologies found in consoles such as the PS3's SIXAXIS controller.
Yet in an earlier report, Sony spokesman Dave Karraker denied being in contact with SplitFish, and furthermore, stated that Sony has no immediate plans to implement any sort of rumble function into the PS3's controller.
Tetterington respectfully disagrees, informing the reporter that, "SplitFish is devoted to bringing our controller technologies such as the SensorFX and EdgeFX to the PlayStation 3 and other next generation
gaming systems so that consumers can have the most exciting, immersive gaming experience possible. We have met recently and continue discussions with Sony Computer Entertainment of America specifically related to SplitFish's up coming PS3 gaming technology portfolio. However, SCEA have not, as they have stated, yet seen our very recent force feedback technology."
Irresistible force, say hello to immovable object.
Als THQ gelijk krijgt gaat het een spannende next-gen wars worden, ik geloof er persoonlijk geen flikker van iig.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:41 schreef RedemptioN het volgende:
men, dagen duren zo lang als je naar iets uitkijkt ^^
gogo 23ste!!! zin om al me spellen te spelen, toch irritant als je ze al gekocht hebtdan liggen ze ze mooi te wachten...maar ja, nog 1,5 maand
als die uitspraken van THQ kloppen zal de PS3 een aardig goed jaar hebben in 2007
Ik wacht wel een jaartje of twee voor wanneer er een actie is met een telefoon. Neemt pa zijn telefoon en ik mijn ps3.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:12 schreef Fallen het volgende:
Ik ben een beetje aan het rondkijken waar ik een leuke PS3-aanbieding kan vinden. Vooralsnog heeft alleen Dynabyte iets leuks, bij pre-order PS3, 50% korting op 1ste game.
Heeft iemand anders al iets leuks gezien?
Haha ik ken dat... de boekjes al doorgelezen, beetje knoeien met de sixaxis op de pc en zo.. mén ik heb ook zin in de 23ste!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:41 schreef RedemptioN het volgende:
zin om al me spellen te spelen, toch irritant als je ze al gekocht hebtdan liggen ze ze mooi te wachten...maar ja, nog 1,5 maand
Ik wacht eerst een paar maandjes denk ik, de kans is redelijk aanwezig dat Sony net als Microsoft met de Xbox, vrij snel de prijs gaat laten zakken. Als dat zo is, dan koop ik hem dan wel.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:12 schreef Fallen het volgende:
Ik ben een beetje aan het rondkijken waar ik een leuke PS3-aanbieding kan vinden. Vooralsnog heeft alleen Dynabyte iets leuks, bij pre-order PS3, 50% korting op 1ste game.
Heeft iemand anders al iets leuks gezien?
quote:KIJK DUS OOK EENS BIJ ME ANDERE ADVERTENTIES!
Zegt genoeg, oplichterquote:en ik kan ook helaas niet aan rembours doen,
Moet je er ook bij zeggen dat je m zelf komt ophalenquote:Op maandag 5 februari 2007 09:25 schreef Vince22 het volgende:
Doe mij maar een witte PAL PS3 met de voglende games graag... binnen 3 weken!
Gran Turismo HD
Grand Theft Auto IV
Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots
oh oh wat een nepper zeg... sjeesj... maar die naam komt me bekend voor, misschien van "opgelicht?"
samen met je vrienden, en dat je de PS3 en alle spellen werkend wilt zien.quote:Op maandag 5 februari 2007 12:19 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Moet je er ook bij zeggen dat je m zelf komt ophalen
Zullen we met een Fok! groepje gaan? FokKnok!quote:Op maandag 5 februari 2007 12:54 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
samen met je vrienden, en dat je de PS3 en alle spellen werkend wilt zien.
Weet niet waar je woont, maar ik heb meerdere pre-orders staan. Mocht je er niet 1 kunnen krijgen, wil ik je best helpen.quote:Op maandag 5 februari 2007 13:46 schreef SToRM81 het volgende:
Shit zeg, net slecht nieuws gekregen
Ik heb vorig jaar in september of oktober al een reservatie gedaan de PS3.
Ik was dus eerste op de lijst en ik kon er dus wel vanuit gaan dat ik er 1 zou hebben bij launch. Belt die winkel zojuist met de melding dat ze in die periode naar een andere lokatie gaan verhuizen en dus een paar weken dicht zijn. Ik moet nu dus of ergens anders reserveren, of ik moet 2 weken wachten. Dat hadden ze wel wat eerder mogen zeggen![]()
Ik heb gelijk even naar de FRS gebeld en daar sta ik nu als 6de![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |