Bron: Gameproquote:Rumble company admits to Sony negotiations
by GamePro Staff
But will Sony and Splitfish finally get ready to rumble?
In a report by GameDaily Biz, Canadian company SplitFish GameWare Inc. has admitted to initiating discussions with Sony over its new SensorFX technology, according to the company's president, Ken Tetterington. The company maintains that its new dynamic force feedback system would operate successfully without interfering with the motion and directional sensor technologies found in consoles such as the PS3's SIXAXIS controller.
Yet in an earlier report, Sony spokesman Dave Karraker denied being in contact with SplitFish, and furthermore, stated that Sony has no immediate plans to implement any sort of rumble function into the PS3's controller.
Tetterington respectfully disagrees, informing the reporter that, "SplitFish is devoted to bringing our controller technologies such as the SensorFX and EdgeFX to the PlayStation 3 and other next generation
gaming systems so that consumers can have the most exciting, immersive gaming experience possible. We have met recently and continue discussions with Sony Computer Entertainment of America specifically related to SplitFish's up coming PS3 gaming technology portfolio. However, SCEA have not, as they have stated, yet seen our very recent force feedback technology."
Irresistible force, say hello to immovable object.
Als THQ gelijk krijgt gaat het een spannende next-gen wars worden, ik geloof er persoonlijk geen flikker van iig.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:41 schreef RedemptioN het volgende:
men, dagen duren zo lang als je naar iets uitkijkt ^^
gogo 23ste!!! zin om al me spellen te spelen, toch irritant als je ze al gekocht hebtdan liggen ze ze mooi te wachten...maar ja, nog 1,5 maand
als die uitspraken van THQ kloppen zal de PS3 een aardig goed jaar hebben in 2007
Ik wacht wel een jaartje of twee voor wanneer er een actie is met een telefoon. Neemt pa zijn telefoon en ik mijn ps3.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:12 schreef Fallen het volgende:
Ik ben een beetje aan het rondkijken waar ik een leuke PS3-aanbieding kan vinden. Vooralsnog heeft alleen Dynabyte iets leuks, bij pre-order PS3, 50% korting op 1ste game.
Heeft iemand anders al iets leuks gezien?
Haha ik ken dat... de boekjes al doorgelezen, beetje knoeien met de sixaxis op de pc en zo.. mén ik heb ook zin in de 23ste!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:41 schreef RedemptioN het volgende:
zin om al me spellen te spelen, toch irritant als je ze al gekocht hebtdan liggen ze ze mooi te wachten...maar ja, nog 1,5 maand
Ik wacht eerst een paar maandjes denk ik, de kans is redelijk aanwezig dat Sony net als Microsoft met de Xbox, vrij snel de prijs gaat laten zakken. Als dat zo is, dan koop ik hem dan wel.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:12 schreef Fallen het volgende:
Ik ben een beetje aan het rondkijken waar ik een leuke PS3-aanbieding kan vinden. Vooralsnog heeft alleen Dynabyte iets leuks, bij pre-order PS3, 50% korting op 1ste game.
Heeft iemand anders al iets leuks gezien?
quote:KIJK DUS OOK EENS BIJ ME ANDERE ADVERTENTIES!
Zegt genoeg, oplichterquote:en ik kan ook helaas niet aan rembours doen,
Moet je er ook bij zeggen dat je m zelf komt ophalenquote:Op maandag 5 februari 2007 09:25 schreef Vince22 het volgende:
Doe mij maar een witte PAL PS3 met de voglende games graag... binnen 3 weken!
Gran Turismo HD
Grand Theft Auto IV
Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots
oh oh wat een nepper zeg... sjeesj... maar die naam komt me bekend voor, misschien van "opgelicht?"
samen met je vrienden, en dat je de PS3 en alle spellen werkend wilt zien.quote:Op maandag 5 februari 2007 12:19 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Moet je er ook bij zeggen dat je m zelf komt ophalen
Zullen we met een Fok! groepje gaan? FokKnok!quote:Op maandag 5 februari 2007 12:54 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
samen met je vrienden, en dat je de PS3 en alle spellen werkend wilt zien.
Weet niet waar je woont, maar ik heb meerdere pre-orders staan. Mocht je er niet 1 kunnen krijgen, wil ik je best helpen.quote:Op maandag 5 februari 2007 13:46 schreef SToRM81 het volgende:
Shit zeg, net slecht nieuws gekregen
Ik heb vorig jaar in september of oktober al een reservatie gedaan de PS3.
Ik was dus eerste op de lijst en ik kon er dus wel vanuit gaan dat ik er 1 zou hebben bij launch. Belt die winkel zojuist met de melding dat ze in die periode naar een andere lokatie gaan verhuizen en dus een paar weken dicht zijn. Ik moet nu dus of ergens anders reserveren, of ik moet 2 weken wachten. Dat hadden ze wel wat eerder mogen zeggen![]()
Ik heb gelijk even naar de FRS gebeld en daar sta ik nu als 6de![]()
Bij welke FRS heb je gereserveerd, misschien dat ik aan wat touwtjes kan trekken voor jequote:Op maandag 5 februari 2007 13:59 schreef SToRM81 het volgende:
Bedankt voor het aanbod, maar ik woon helemaal in het zuidwesten van Nederland.
Ik hoop maar gewoon dat ze er 6 of meer gaan krijgen...
Hmmm...ik ga daar maar eens kijken dan.quote:Op maandag 5 februari 2007 20:05 schreef CecilBDemented het volgende:
wehkamp adverteert nog steeds als je nu besteld geheid op de lanceer datum SToRM81
Ik ga wel om 8.30 's ochtends voor de MM staan, verwacht niet dat die 's nachts beginnen met de verkoop. Verwacht ik van geen enkele winkel in Groningen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:02 schreef Deacon_Tigra het volgende:
zal Eplaza ook vanaf 12 uur s'nachts verkopen?
das mooi kut...want ik heb nachtdienst dan![]()
![]()
moet ik 8 uur werken...terwijl iedereen zit te gamen![]()
acht..half 9 open toch![]()
neem je boksbeugels mee?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 08:52 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik ga wel om 8.30 's ochtends voor de MM staan, verwacht niet dat die 's nachts beginnen met de verkoop. Verwacht ik van geen enkele winkel in Groningen.
Als ie tegen mij zou zeggen kom kijken had ik gelijk gevraagd waar hij woonde en was ik langs gegaan hehequote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:41 schreef Deacon_Tigra het volgende:
weer een mailtje gekregen van onze "importeur"
grappig, wat denk je dat ik nu aan het doen ben?
ik ben aan het gamen op een witte ps3 die perfect werkt..
hahah.. ik heb ze gewoon in het wit, grijs en zwart thuis staan..
als je wilt.. kom kijken dan..
heb hem even gemaild oftie een foto wil maken van
hem...de witte ps3..en een bordje met de datum van vandaag![]()
is die nu snel een mal van de ps3 aan het painten in het wit :pquote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:41 schreef Deacon_Tigra het volgende:
weer een mailtje gekregen van onze "importeur"
grappig, wat denk je dat ik nu aan het doen ben?
ik ben aan het gamen op een witte ps3 die perfect werkt..
hahah.. ik heb ze gewoon in het wit, grijs en zwart thuis staan..
als je wilt.. kom kijken dan..
heb hem even gemaild oftie een foto wil maken van
hem...de witte ps3..en een bordje met de datum van vandaag![]()
quote:PS3-ISO LOADER nu al een feit?
Bron: ps3qj.net
Zondag 04 februari 2007 - Enige tijd geleden brachten we al het nieuws dat er in de nabije toekomst een PS3-ISO LOADER op het internet zou verschijnen. Wel, het kwaad kan reeds geschied zijn, want uit een filmpje kunnen we opmaken dat de PS3 vanaf nu ISO's kan laden. Ferrox v1.0, zo heet de LOADER. Ridge Racer 7 zou hij zonder enige problemen kunnen inladen om de game te spelen.
De LOADER zou met àlle firmwares werken en zou al talloze games kunnen draaien. Getuige hiervan is de quote van de maker van deze tool.
-Resistance Fall of Man
-Madden NFL 07
-Ridge Racer
-Tiger Woods PGA Tour 07
-NBA 2K7
De telefoongids kent overigens geen R. Sikkema in Fochteloo.quote:Op maandag 5 februari 2007 09:04 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Beste koper,
Ik heb meerdere Playstation 3 te koop, sterker nog ik kan er zoveel leveren als u
Er maar wilt, in de kleuren wit, grijs, zwart. Je kunt kiezen uit een Japanse, Amerikaanse
Of Europese versie ook kun je kiezen uit een 20gig of 60gig uitvoering. Je krijgt
Er altijd 2 controllers bij per PS3. Hieronder komen de prijsopgaven:
Plystation 3 + 2 controllers en de benodigde kabels:
20 gig: 349,-
60 gig: 449,-
Games die u bij mij kunt kopen voor 39,- per stuk zijn:
1. Resistance: Fall of Man
2. Gran Turismo HD
3. Grand Theft Auto IV
4. Madden NFL 07
5. Marvel: Ultimate Alliance
6. Need for Speed Carbon
7. Call of Duty 3
8. Full Auto 2: Battlelines
9. Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots
10. Fight Night Round 3
11.Untold Legends: Dark Kingdom
12.Tony Hawk's Project 8
13.Blazing Angels: Squadrons of WWII
14.Sonic the Hedgehog
deze prijzen zijn inclusief verzendkosten, en hierbij maakt het niet
uit of je nou een witte, grijze of zwarte wilt, ook maakt het niet uit of je nou een Japanse, Amerikaanse of Europese versie wilt. Dit kost allemaal GEEN EXTRA GELD!
En voor de duidelijkheid: DE PS3’s ZIJN ECHT!
Ik hoor het graag als u vragen heeft of u wilt een bestelling doorgeven.
Ik heb u namelijk nog veel meer te bieden op elektronische gebied.
De levertijd duurt ongeveer 2 a 3 weken(na betaling), en ik kan ook helaas niet aan rembours doen, maar ik heb vele tevreden klanten gehad.
Zo gaat het in zijn werking als u iets bij ons wilt kopen. U geeft via mail door aan mij wat u wilt hebben, daarna maakt u het kostende bedrag over naar onze bankrekening, dan zal ik het doorgeven aan mijn leverancier, en betaal ik hem ook, en zal het 2 a 3 weken duren voordat ik ze in huis heb, en dan kunt u ze komen ophalen of ik stuur ze op(wel van te voren betalen).
KIJK DUS OOK EENS BIJ ME ANDERE ADVERTENTIES!
Met Vriendelijke Groet,
Dhr. R.Sikkema
[afbeelding]
dat mensen hier nog intrappen zeg![]()
heb hem gemaild, kreeg een mailtje terug dat ik duidelijk niet van Ps3's snapte
en of ik misschien intresse had![]()
Vooralsnog niet.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:30 schreef satecl het volgende:
Kan je trouwens PSP spellen op je PS3 spelen, net zoals bij de GBA en Gamecube.,.?
Halo 3 beta: lente 2007quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:25 schreef rakotto het volgende:
Wanneer kwam de beta dan? En wanneer is de keynote van Phil?
Ik ga nu denken dat de demo tijdens de launch zal komen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:16 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Halo 3 beta: lente 2007
Keynote Philly: tussen 5 en 7 maart (geloof ik)
IK! Ach jah, ik doe niet moeilijk om die ¤200(verschil tussen X360 en PS3)quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:53 schreef Strolie75 het volgende:
Zijn er mensen echt stom genoeg om deze console bij de launch te kopen?
Ik denk minstens net zoveel als mensen die stom genoeg waren om een 360 bij launch te kopenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:53 schreef Strolie75 het volgende:
maar die had wel toffe gamesquote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:15 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Ik denk minstens net zoveel als mensen die stom genoeg waren om een 360 bij launch te kopen
Ach, dan bespaar je weer doordat er geen toffe games zijn om te kopen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:01 schreef satecl het volgende:
IK! Ach jah, ik doe niet moeilijk om die ¤200(verschil tussen X360 en PS3)
ik hoorde dat er ook mensen zijn die een PSP gekocht hebbenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:53 schreef Strolie75 het volgende:
je bedoelt die ene platformer tussen alle ports?quote:
En ik snap ook nog steeds niet wat er zo verkeerd is aan de PSP...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:20 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik hoorde dat er ook mensen zijn die een PSP gekocht hebben
je vergeet PGR3 (toffe game) en Condemned (topgamequote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:20 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
je bedoelt die ene platformer tussen alle ports?
ik denk ook niet dat het Sony gaat om de lancering van Halo3 beta. Het naar mijn mening slechts vermeld dat het voor de Halo 3 beta zou komen, om de tijdspanne aan te geven waarbinnen Guerilla z'n jongste gaat laten zien.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:12 schreef kepler het volgende:
wat maakt het trouwens uit wanneer die demo van KZ3 uitkomt![]()
Die beta van Halo3 is maar voor een beperkt aantal mensen, en het is een beta, nog geen volwaardige demo. Ook verwacht ik nog een SP-demo van Halo 3 vlak voor de launch.
Wat Sony dus zou willen bereiken met de demo releasen voor een beta van Halo 3![]()
(plus het feit dat ze dus echt die kwaliteit van die trailer moeten halen, anders teleurstelling alom).
Ik ben wel benieuwdWant KZ1 op de PS2 vond ik maar niks aan
![]()
vrij weinig, behalve dat er voornamelijk ports op uitkomen, en de toppers (uitgezonderd Metal Gear Portable Ops, Daxter en LocoRoco) ook op de PS2 zijn verschenen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:21 schreef satecl het volgende:
[..]
En ik snap ook nog steeds niet wat er zo verkeerd is aan de PSP...
ja daaromquote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:24 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik denk ook niet dat het Sony gaat om de lancering van Halo3 beta. Het naar mijn mening slechts vermeld dat het voor de Halo 3 beta zou komen, om de tijdspanne aan te geven waarbinnen Guerilla z'n jongste gaat laten zien.
Wat zou Sony er in godsnaam aan hebben om de demo van KZ3 met de Halo3 beta te laten concureren? Tenzij ze de KZ3 demo op X360-marketplace gaan zetten natuurlijk
Vergeet Virtua Tennis World Tour, Syphon Filter en Exit niet...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:25 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
vrij weinig, behalve dat er voornamelijk ports op uitkomen, en de toppers (uitgezonderd Metal Gear Portable Ops, Daxter en LocoRoco) ook op de PS2 zijn verschenen.
"ze" zeggen niets. Het is een gerucht dat door Luke van 1Up geplaatst is.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:26 schreef kepler het volgende:
[..]
ja daaromMaar waarom zeggen ze dan niet dat tie komt voor de GDC ofzo. Op deze manier doen ze net alsof ze het express plaatsen voor de Halo 3-beta
geloof me, die was ik niet vergetenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:41 schreef satecl het volgende:
[..]
Vergeet Virtua Tennis World Tour, Syphon Filter en Exit niet...
bohquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:03 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
"ze" zeggen niets. Het is een gerucht dat door Luke van 1Up geplaatst is.
En hoe vonden ze je zelfgemaakte boterkoek?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:44 schreef CecilBDemented het volgende:
wij hadden verleden week iemand van guerrilla op visite en die had beroeps geheim
maar wel wist ie te vertellen dat ze inderdaad aan het testen waren.
en dan op zeer korte termijn wel iets groots naar buiten gebracht zou worden.
verder konden we niks los troggelen
we kregen alleen de trailer van de e3 te zien in full hd.
Ik vind het niet gek hoor. Het zijn 2 games in hetzelfde genre en Halo3 moet de grote topper van de 360 worden. En als Sony die kan overtreffen met Killzone dan zullen ze dat maar al te graag laten zien denk ik zoquote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:26 schreef kepler het volgende:
[..]
ja daaromMaar waarom zeggen ze dan niet dat tie komt voor de GDC ofzo. Op deze manier doen ze net alsof ze het express plaatsen voor de Halo 3-beta
Bronquote:Online scheuren met 11 man in F1
Gamespot heeft onlangs een hands-on gehad met de game Formula One Championship Edition. In die hands-on werd bekend gemaakt dat we met maximaal 11 vrienden, of vijanden, kunnen racen op de fotorealistische banen. De overige 11 man worden computergestuurd door de AI van het spel. De game staat gepland om tijdens de launch op 23 maart uit te komen.
Bronquote:Ratchet & Clank info in 4 weken
Insomniac Games heeft Resistance: Fall of Man alweer een tijdje achter de rug. Tijd dus om de draad weer op te pakken met Ratchet & Clank. Nu zegt Insomniac in de volgende editie van EGM, die over 4 weken uitkomt, nieuwe details te willen vrijgeven. Dat is bekend gemaakt in de laatste podcast van EGM.
ja ik ben zo stom, goed he? verdien ik nu een lintje? bamibal.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:53 schreef Strolie75 het volgende:
And more power to youquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:14 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
ja ik ben zo stom, goed he? verdien ik nu een lintje? bamibal.
ik heb inmiddels 6 spellen er al voor en van allemaal wil ik ze graag spelen, ik heb geen xbox360 waar je een groot deel van de spellen ook op kan spelen.
en ik zal ook nog blij zijn als ik het prachtige stuk machine (de ps3 ja) in mijn huis heb en er op kan spelen![]()
Deel 2 was ook leuk! 3 was zo zo en 4 (Deadlocked).... tja... Laten we hopen dat ze met de ps3 weer richting deel 1 en 2 gaan. En van mij mag Naughty Dog ook nog een Jak & Daxter maken voor de ps3, die vond ik toch net iets leuker dan Ratchet and Clank.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:26 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ratchet and Clank![]()
Deel 1 op de PS2 was echt geniaal![]()
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:20 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik hoorde dat er ook mensen zijn die een PSP gekocht hebben
quote:For one thing, the PS3 version has been optimized to take advantage of the Cell processor and hardware that the system offers. As a result, the game runs a lot faster than the 360 build. Entering dungeons or buildings results in a load of 3-5 seconds, compared to the 7-10 seconds or longer for the 360 version of the game. Similarly, the amount of framerate drops or hitches that cropped up in the wilderness as you accessed a new area on the 360 have been substantially reduced on the PS3 version.
Dat is toch wel positief. Niet dat ik het hierdoor zal kopen ofzo. Maar het lijkt ieder geval niet op een 1 op 1 port en dat ze er toch nog wel wat werk in hebben gestoken voor de PS3.quote:The visual presentation of Oblivion has also been significantly enhanced. While it was a beautiful title on the 360, far off environmental details often displayed low resolution textures. This has been fixed with new shaders dedicated to rendering the foreground cleanly with sharper details, so rocky landscapes now have craggy appearances instead of smooth, non-distinct surfaces. While there is still a fair amount of pop-in that occurs (which can't be helped due to the size of the world), the draw distance is farther than the 360 version. As a result, screens from the PS3 version should approach those from high end PCs running Oblivion, which is an impressive feat.
Dat laatste moest ik ook gelijk aan denkenquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:06 schreef rakotto het volgende:
Foto's schijnen Ingame te zijn volgens IGN. En ik had meteen een flashback van Crash Bandicoot en Pitfall.
Of je kan upgraden weet ik niet, maar als je nu een PS3 koopt is ie voor de NTSC markt en moet je dus importeren.quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:35 schreef Deacon_Tigra het volgende:
LETOP! Dit is een NTSC versie! Je kan nu nog geen PAL dvd's/games spelen kijken,
vanaf maart 2007 kan je hem updaten, zodat je wel PAL films / games kunt bekijken!
GAMES, kan je nu wel van PAL en NTSC spelen!
ik ben dit nou al op meerdere site's tegengekomen![]()
is toch niet waar? toch?![]()
Hong Kong was vroegâh een Engelse kolonie, dus hebben ze daar zowel NTSC als PAL volgens mij.quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:16 schreef Deacon_Tigra het volgende:
HK toch vanaf maart PAL dan....hebben ze toch gelijk![]()
Dan mag ie druk aan het photoshoppen!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 05:11 schreef Deacon_Tigra het volgende:
whaaa hij gaat een foto maken![]()
![]()
"
Hallo,
Ik zal even een foto maken, ik woon in Fochteloo (zuidoost friesland).
Met Vriendelijke Groet,
R. Sikkema"
Dat van de RAM is onzin.quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:33 schreef Retuobak het volgende:
Shaderupgrades komen ook naar 360.
Verder krjigt de PS3 niet alle DLC omdat er niet voldoende RAM beschikbaar is voor alles.
LocoRoco lijkt me wel tof met de SIXAXIS. Was op de PSP ook al een lachen spel.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:52 schreef SToRM81 het volgende:
LocoRoco komt trouwens ook naar de PS3. Dit is ook een game die perfect kan werken met de SIXAXIS.
WipEout schijnt dit jaar nog op de PS3 te komenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:59 schreef bigore het volgende:
Wel cool dat ze Oblivion op de PS3 goed voor elkaar krijgen nu, wat me wel opviel was dat de xbox360 versie nogal "minder" was dan mijn pc versie met alles voluit, en de framerate was ook nog eens veel beter op de pc.
Ik zie nog geen reden voor mij om een PS3 te kopen, maar als er ooit Wipe-out of iets in die richting uitkomt dan ga ik nadenken
Dat is zeker waar, maar ook wel leuk dat ze de moeite voor nemen om hem te tweaken. Je hebt genoeg developers die hem gewoon porten zonder er wat aan te doen, met troep als resultaat.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:05 schreef kepler het volgende:
[..]
WipEout schijnt dit jaar nog op de PS3 te komen
en niet zo gek dat Oblivion beter loopt op de PS3, want ze hebben een jaar de tijd gehad om te tweaken
zeker waar, maar iedereen doet alsof het aan de PS3 zelf ligtquote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:08 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, maar ook wel leuk dat ze de moeite voor nemen om hem te tweaken. Je hebt genoeg developers die hem gewoon porten zonder er wat aan te doen, met troep als resultaat.
Net als bij de EA titels die er op de Xbox360 beter uit zien... ik noem FightNight3, dat lag natuurlijk ook alleen maar aan de PS3...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:11 schreef kepler het volgende:
[..]
zeker waar, maar iedereen doet alsof het aan de PS3 zelf ligt
Nee, is idd netjes van de ontwikkelaar
Dat ligt zeker aan de PS3 want als er iemand veel werk van zijn poorts maakt is het EA welquote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:09 schreef Fallen het volgende:
[..]
Net als bij de EA titels die er op de Xbox360 beter uit zien... ik noem FightNight3, dat lag natuurlijk ook alleen maar aan de PS3...
whehehe, die kerel is arm nu.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:28 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Deze is beter:
[afbeelding]
Goed nieuws voor de PS3 bezittersquote:"God of War II will not only be playable on the PlayStation 3, of course, but that it will run at a true HD resolution of 720p" - IGN
ik wil em ik wil emquote:Op maandag 12 februari 2007 12:16 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Goed nieuws voor de PS3 bezitters
beide beide beidequote:Op maandag 12 februari 2007 12:45 schreef SToRM81 het volgende:
Bedoel je GoW2 of de PS3? (zal beide wel zijn zeker)
De Xbox 360 en PS3 zullen nauwelijks van elkaar onderdoen. Multi-platformgames zullen op grafisch vlak indentiek aan elkaar zijn, de exclusives zullen moeten bewijzen of we daadwerkelijk van een krachtsverschil kunnen praten. Maar voorlopig blijf ik van mening dat het verschil niet zichtbaar zal zijnquote:Op maandag 12 februari 2007 16:06 schreef renz0r het volgende:
Zal het graphics verschil tussen den ps3 en 360 erg groot zijn?
Aaargh, eerst had ik die film dus zo goed als zeker gehad. Maar nu ik noodgedwongen 6de sta bij een andere winkel is het maar afwachten of ik bij de eerste 500.000 ga zittenquote:
Dat VT 3 niet online gaat voor de PS3 is een pijnlijk gemis, ik zal dan noodgedwongen voor de Xbox 360 versie moeten gaan. En wat betreft de games die je wel online kunt spelen is er voor ieder wat soeps: Resistance, Ridge Racer 7 of Rainbow Six Vegas bijvoorbeeldquote:Op maandag 12 februari 2007 16:55 schreef The_Verve het volgende:
Virtua Tennis 3 gaat niet online. Is dit een uitzondering of zal het (in het begin) bij meer games het geval zijn?
is soort van een uitzondering. Veel 3rd party devs lopen te mekkeren over gebrekkige ondersteuning van Sony over het PSN, terwijl Epic, Insomniac en SEGA weer erg te spreken zijn over de ondersteuning op dat vlak.quote:Op maandag 12 februari 2007 16:55 schreef The_Verve het volgende:
Virtua Tennis 3 gaat niet online. Is dit een uitzondering of zal het (in het begin) bij meer games het geval zijn?
Al die spellen zijn ook voor ¤60 te vinden, is het nog maar 810 euroquote:Op maandag 12 februari 2007 18:22 schreef Asskicker14 het volgende:
Playstation 3 - 60 GB Model ¤600
Virtua Tennis 3 ¤65
Formula One Championship Edition ¤65
Resistance: Fall of Men ¤65
PS3 Component Cable ¤30 +
--------------------------------------
Totaal: 825 euro.
Scheeltje wel even 15 euroquote:Op maandag 12 februari 2007 18:34 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Al die spellen zijn ook voor ¤60 te vinden, is het nog maar 810 euro
maar... niet alle games zijn online te gamen in het land waar je het gekocht heb volgens mij. Zo heb ik gehoord dat Resistance dit doet, maar ook MotorStormquote:Op maandag 12 februari 2007 18:49 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Scheeltje wel even 15 euroNee maar als je slim bent importeer je toch de spellen? De PS3 is immers regiovrij sjonnies
Same here!quote:Op maandag 12 februari 2007 19:26 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik had mijn resistance voor iets van ¤ 45
controller heb ik ook al
dus hoef alleen de console......en motorstorm![]()
voor de rest kan ik dan eindelijk beginnen aan Okami en GoW 2![]()
quote:Op maandag 12 februari 2007 18:22 schreef Asskicker14 het volgende:
Playstation 3 - 60 GB Model ¤600
Virtua Tennis 3 ¤65
Formula One Championship Edition ¤65
Resistance: Fall of Men ¤65
PS3 Component Cable ¤30 + << Gewoon Third Party, heb je em voor 15 euro ofzo.
--------------------------------------
Totaal: 810 euro.
Bedoel je daarmee de graphics van de exclusives of bedoel je met kracht de populariteit / goedheid?quote:Op maandag 12 februari 2007 16:12 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
De Xbox 360 en PS3 zullen nauwelijks van elkaar onderdoen. Multi-platformgames zullen op grafisch vlak indentiek aan elkaar zijn, de exclusives zullen moeten bewijzen of we daadwerkelijk van een krachtsverschil kunnen praten. Maar voorlopig blijf ik van mening dat het verschil niet zichtbaar zal zijnWellicht dat het over twee jaar merkbaar zal zijn.
JIj vraagt mij of er op dit moment ook sprake is van een krachtsverschil en de games dit ook laten zien. Mijn antwoord hierop heb ik dus gegeven. Exclusives moeten bewijzen of er ook echt sprake is van een verschil op grafisch gebied tussen beide consoles, niet de multi-platformgamesquote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:01 schreef renz0r het volgende:
[..]
Bedoel je daarmee de graphics van de exclusives of bedoel je met kracht de populariteit / goedheid?
moet dat dan?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:22 schreef Campina het volgende:
Maar iedereen hier die van plan is een PS3 te kopen heeft dus ook al een HDTV die waarschijnlijk 3-4 keer zo duur is als het apperaat zelf?
dat weet je nog niet, want je hebt hem nog nietquote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:19 schreef Opie het volgende:
Ik heb lang op m'n lip gebeten om het geld in de pocket te houden en dus geen 360 te kopen. Maar het wachten is het waard geweest.
yayquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:51 schreef Cyberia18 het volgende:
Quake Wars ook naar de Xbox 360 en PS3
JAAAAAAAAAAAAA!!!!!
![]()
![]()
1) heeft de PS3 wel genoeg ram heeft om megatextures te kunnen laden?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:51 schreef Cyberia18 het volgende:
Quake Wars ook naar de Xbox 360 en PS3
JAAAAAAAAAAAAA!!!!!
![]()
![]()
Tsja, de games worden gemaakt voor HD resoluties dus het lijkt me zo lame om een PS3/360 te halen en m dan aan te sluiten op een 6 jaar oude TV.quote:
blijkbaar wel, duh.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:55 schreef BMH het volgende:
[..]
1) heeft de PS3 wel genoeg ram heeft om megatextures te kunnen laden?
ik heb Gears of War op een ouderwetse PAL TV van 5 jaar oud zitten spelen. Zag er nog prima uit. Niets mis mee.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:38 schreef Campina het volgende:
[..]
Tsja, de games worden gemaakt voor HD resoluties dus het lijkt me zo lame om een PS3/360 te halen en m dan aan te sluiten op een 6 jaar oude TV.
Het schermpje wat bij het WK-kampioenschappen voor gamen is gebruikt, http://www.hardware.info/images/news/931clarge_550.jpg wordt door veel xbox360 bezitters gebruikt om mee te gamen. Ding is zo'n 300 euro en heeft een 1280 x 1024 resolutie. Oftewel een schermpje voor 300 euro waarmee je HD kunt gamen. Met een beetje mazzel komt er ook een VGA kabel voor de PS3, moeten die bezitters ervan niet persé een HD-tv te kopen om optimaal te kunnen spelen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:22 schreef Campina het volgende:
Maar iedereen hier die van plan is een PS3 te kopen heeft dus ook al een HDTV die waarschijnlijk 3-4 keer zo duur is als het apperaat zelf?
een serienummer zou wel handig zijn in dezequote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het schermpje wat bij het WK-kampioenschappen voor gamen is gebruikt, http://www.hardware.info/images/news/931clarge_550.jpg wordt door veel xbox360 bezitters gebruikt om mee te gamen. Ding is zo'n 300 euro en heeft een 1280 x 1024 resolutie. Oftewel een schermpje voor 300 euro waarmee je HD kunt gamen. Met een beetje mazzel komt er ook een VGA kabel voor de PS3, moeten die bezitters ervan niet persé een HD-tv te kopen om optimaal te kunnen spelen.
ik ben wel geweest, maar dat was niet toevalligquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:01 schreef Cyberia18 het volgende:
Iemand gisteren toevallig naar de PS3 retailnight geweest in Utrecht?
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:12 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik ben wel geweest, maar dat was niet toevallig
Wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:18 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]Okej maar heb je je ook ingeschreven voor deze actie?
![]()
-PlayStation3
-Extra Sixaxis
-HDMi cable
-Motorstorm
-Resistance
-Black Hawk Down Blu-Ray movie
+PS3 registreren= Casino Royale
----------------------------------------
599 euro
Had je nog geen ruimte in je aanhangwagen, want ik wou al te graag mee alleen vanwege deze aanbieding al![]()
Bronquote:Gran Turismo 5 aangekondigd voor het voorjaar van 2008
Sony heeft in grote lijnen aangekondigd wat de plannen zijn met de Gran Turismo reeks. Zo zullen wij op 23 maart tijdens de lancering van de PS3 de beschikking krijgen over Gran Turismo HD, het gratis voorproefje van GT5.
Groter nieuws is de aankondiging van GT5 voor het voorjaar van 2008. Traditie-getrouw gaat er ook een GT5 Prologue komen. Deze veredelde demo met een aantal unieke opties staat momenteel geplant voor het najaar van 2007. Prologue zal ook de eerste mogelijkheid geven om te proeven van de online mode van GT5.
De algemeenheid van de datum geeft alvast aan dat een specifieke releasedatum nog niet te schatten is door Sony en ontwikkelaar Polyphony. We zouden gezien de "when it's done" mentaliteit van Polyphony bovendien niet verrast moeten zijn als de release nog een heel stuk naar achteren wordt geschoven.
JAAAAAAAAAAAAAAAAA!quote:
Ik was erg opgelucht toen ik in december mijn stage bij Toys 'R Us had afgerond, maar van mij mochten er nog wel 3 maanden bijquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:27 schreef SToRM81 het volgende:
Dat is echt zo'n goeie aanbieding he. Met precies de games die ik wil kopen
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:33 schreef SocialDisorder het volgende:
ach, ik wilde 4 games hebben, maar ik had maar budget voor 2. Problem solved.
*kuch* ik was gisteravond op snuffelstagequote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:36 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Maar nog een vraagje, in welke winkel werk je dan als ik vragen mag?
Of had je wat connecties
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:37 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
*kuch* ik was gisteravond op snuffelstage
Ik ken het van mensen die hun 360 op zo'n schermpje hebben aangesloten. De meeste gebruiken een VGA kabeltje, omdat er standaard een VGA-uitgang op de 360 zit. Wat voor uitgangen de PS3 heeft weet ik niet, dus daarvan zou ik niet weten wat de makkelijkste manier is om zo'n schermpje aan te sluiten.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:36 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
een serienummer zou wel handig zijn in deze
en waarom VGA? gewoon een HDMI-DVi-verloopstekkertje in je PS3 en op de digitale lijn spelen. Ik mag aannemen dat dat apparaatje een DVI-aansluiting heeft.
een hdmi > dvi kabeltje dus, aangezien dat beeldscherm sowieso een dvi aansluiting zal hebben, en anders zijn er altijd nog dvi > vga converters, dus het kan altijd ^^quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik ken het van mensen die hun 360 op zo'n schermpje hebben aangesloten. De meeste gebruiken een VGA kabeltje, omdat er standaard een VGA-uitgang op de 360 zit. Wat voor uitgangen de PS3 heeft weet ik niet, dus daarvan zou ik niet weten wat de makkelijkste manier is om zo'n schermpje aan te sluiten.
dan kan je hem gewoon in de winkel kopen hoorquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:50 schreef CecilBDemented het volgende:
want 600 euro is een mooie prijs
Even voor de duidelijkheid...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:54 schreef RedemptioN het volgende:
een hdmi > dvi kabeltje dus, aangezien dat beeldscherm sowieso een dvi aansluiting zal hebben, en anders zijn er altijd nog dvi > vga converters, dus het kan altijd ^^
Ik wou jou quoten met dat ene plaatje van die kerel met een snor.quote:Op woensdag 14 februari 2007 09:11 schreef SocialDisorder het volgende:
Oi trouwens nog even wat getalletjes bij elkaar geraapt over andere Benelux launches:
PS2: 12.000
Wii: 10.000
X360: 15.000
PS3: 50.000
Zit wel snor dus.
Maar 50.000 bij launchday of de launchwindow?quote:Op woensdag 14 februari 2007 09:11 schreef SocialDisorder het volgende:
Oi trouwens nog even wat getalletjes bij elkaar geraapt over andere Benelux launches:
PS2: 12.000
Wii: 10.000
X360: 15.000
PS3: 50.000
Zit wel snor dus.
Launchday. Productie is momenteel op orde, dus wekelijkse bevoorrading afhankelijk van salescijfers. Overigens geen Nintendo-praktijken bij Sony. Pre-orders worden op datum verwerkt. First come, first serve dus.quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:11 schreef BMH het volgende:
[..]
Maar 50.000 bij launchday of de launchwindow?
Het blijft een groot aantal.
Ja dat was bij de Wii andersquote:Op woensdag 14 februari 2007 10:11 schreef BMH het volgende:
[..]
Maar 50.000 bij launchday of de launchwindow?
Het blijft een groot aantal.
valt weinig over te vertellen. Meest boeiende was de launchaantallen en de retailersaanbiedingen. Verder was het voornamelijk dingen die wij als hardcore gamers allang weten.quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:14 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja dat was bij de Wii andersMaar zeg Social kunnen we een dezer dagen ook een kleine impressie verwachten van de PS3 retailnight?
![]()
Ja ik was wel benieuwd welke spellen er zoal te spelen waren en of ze in dit stadium indruk wisten te maken. Maar het geeft niet, er zullen ongetwijfeld wel interessante verhalen op andere fora staanquote:Op woensdag 14 februari 2007 11:21 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
valt weinig over te vertellen. Meest boeiende was de launchaantallen en de retailersaanbiedingen. Verder was het voornamelijk dingen die wij als hardcore gamers allang weten.
Motorstormquote:Op woensdag 14 februari 2007 11:24 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja ik was wel benieuwd welke spellen er zoal te spelen waren en of ze in dit stadium indruk wisten te maken. Maar het geeft niet, er zullen ongetwijfeld wel interessante verhalen op andere fora staan
quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:29 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Motorstorm
Morgen Untold Legends Dark Kingdom.
Verder waren Virtua Tennis, F1 CE en RIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIDGE racer 7 er. En ja, ze maakten behoorlijk indrukVirtua Tennis 3 ziet er enorm goed uit. En van wat ik van degenen hoorden die hem gespeeld hebben, speelt hij ook nog eens erg lekker, zowel op de stick, als met de motion-sensor controls.
owh en tegen de tijd dat wij klaar waren met het bier opzuipen, waren de goodybags op
heb je F1 ook gespeeld? Hoe was dat? In Edge kreeg het spel een vierquote:Op woensdag 14 februari 2007 11:29 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Motorstorm
Morgen Untold Legends Dark Kingdom.
Verder waren Virtua Tennis, F1 CE en RIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIDGE racer 7 er. En ja, ze maakten behoorlijk indrukVirtua Tennis 3 ziet er enorm goed uit. En van wat ik van degenen hoorden die hem gespeeld hebben, speelt hij ook nog eens erg lekker, zowel op de stick, als met de motion-sensor controls.
owh en tegen de tijd dat wij klaar waren met het bier opzuipen, waren de goodybags op
Edgequote:Op woensdag 14 februari 2007 11:38 schreef kepler het volgende:
[..]
heb je F1 ook gespeeld? Hoe was dat? In Edge kreeg het spel een vier
van wat ik gezien heb kon ik de kritieken van Edge niet terugvinden in de game. Het ziet er goed uit, reageert zoals het hoort, ik snap niet hoe het een 4 scoort.quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:38 schreef kepler het volgende:
[..]
heb je F1 ook gespeeld? Hoe was dat? In Edge kreeg het spel een vier
En wat is hier zo verassend aan dan?quote:
owh jawel hoor. stay tuned to find out why...quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:37 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Voor Untold Legends: Dark Kingdom zou ik overigens niet de moeite nemen om een preview te maken
Okej, Sony heeft er dus nog werk van gemaaktquote:Op woensdag 14 februari 2007 11:48 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
owh jawel hoor. stay tuned to find out why...
Jij zeikt gewoon iedereen af waar je het niet mee eens bent. En iedereen die een andere mening dan jouwe heeft is stom in jouw ogen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:47 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En wat is hier zo verassend aan dan?![]()
Het is immers de meest krittische gamesblad die je maar kunt bedenken. Overigens heb ik de conclusie van hun even gelezen en als ik de leden van NeoGaf mag geloven is het dikke onzin.
ik schrijf het spel ook niet af op 1 review, maar een vier wil opzich wel wat zeggen. Ik ben ook zeker wel benieuwd naar andere reviewsquote:Op woensdag 14 februari 2007 11:47 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En wat is hier zo verassend aan dan?![]()
Het is immers de meest krittische gamesblad die je maar kunt bedenken. Overigens heb ik de conclusie van hun even gelezen en als ik de leden van NeoGaf mag geloven is het dikke onzin. Gewoon lekker afwachten op de reviews van IGN of Gamespy dus
Jawel, er komt een nieuwe xbox 360 met HDMI-uitgang en grotere hd.quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:31 schreef Deacon_Tigra het volgende:
wat nieuwe? er komt niks nieuws hoor van de 360![]()
alleen grotere schijf![]()
ps3 nemen![]()
daar kan je ook een grotere schijf in mikken![]()
Juist!quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:42 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ok dat wist ik niet.
maar dan nog...... neem een PS3![]()
![]()
techspecs schmeckspecs.quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:46 schreef WuTanG het volgende:
Dus tog voor een PS3 gaan?
En dan vraag ik me ook nog wel af hoe de online gameplay gaat worde.
want? De games vind ik een jaar na dato nog niet echt indrukwekkend.quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:53 schreef WuTanG het volgende:
Ik denk dat ik tog gewoon ga w8en tot dat Microsoft met hun nieuwe xbox op de markt komen.
En dan kan ik het verglijken met de PS3 en dan nog mijn keuze maken.
Maar ik moet eerlijk zijn, ik vind dat de X360 heel wat aantrekkelijker is dan de PS3, ben geen X fanboy of zo.
Ok dat is wel mooi en netjes maar ik koop de console om er op te gamenquote:Op woensdag 14 februari 2007 13:03 schreef satecl het volgende:
En vergeet niet dat er in de PS3 een blue-ray player zit
quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:39 schreef Trance_X het volgende:
[..]
Jawel, er komt een nieuwe xbox 360 met HDMI-uitgang en grotere hd.
http://tweakers.net/nieuw(...)-360-verschenen.html
en wat recenter:
http://www.gamespot.nl/nieuws.cfm?id=64165
Saints Row komt ook op de PS3.. En GoW is de aanschaf van een 360 ook niet echt waard, vind ik. Maar als je van schooters houd dan zit je waarschijnlijk bij de 360 beter dan bij de PS3.quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:05 schreef WuTanG het volgende:
Halo 3, GTA IV <--- ok die komt ook naar de PS3, Crackdown, en al die spellen die uit zijn zoals GoW, Saints Row.
Dat kan maar het is wel opmerkelijk dat na ruim 6 maanden dat 'gerucht' nog steeds circuleert.quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:11 schreef kepler het volgende:
[..]Dat is een gerucht, en nog lang niet zeker
Ik denk dat je die GTA-achtige spellen ook genoeg op de PS3 zult vinden. Maar het is natuurlijk erg smaak afhankelijk. Ik vind het spellen aanbod op de 360, voor mijn smaak, nog steeds erg mager. En het spellen aanbod op de PS3 is de eerste maanden ook nog niet bijzonder maar daar heb ik al meer spellen op gezien(die gaan uitkomen) die ik wil hebben dan op de 360.quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:18 schreef WuTanG het volgende:
Ik speel spellen zoals GTA vaak op de consoles, maar af en toe zou ik tog wel een shootertje willen spelen
de video-uitgang van de 360 is voor zover ik weet analoog. een HDMI-uitgang zou dus alleen als verloopstekkertje dienst doen, en niets toevoegen aan de beeldkwaliteit.quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:37 schreef Trance_X het volgende:
[..]
Dat kan maar het is wel opmerkelijk dat na ruim 6 maanden dat 'gerucht' nog steeds circuleert.
Maar als het waar blijkt doet Microsoft er verstandig aan om die hdmi-poort als addon te verkopen, als dat uberhaupt mogelijk is.
Maar niet dat ik me er verder druk over maak ofzo.Ik blijf bij mn ps3.
weet ik dat ook weerquote:Op woensdag 14 februari 2007 00:39 schreef P-Style het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid...
HDMI > DVI gaat alleen werken als de betreffende monitor HDCP via DVI ondersteunt. En een eenvoudige DVI > VGA converter bestaat niet. De bekende DVI > VGA adaptertjes maken gebruik van de analoge pinnetjes van de DVI-I aansluiting. Een DVI-I aansluiting geeft dus naast het digitale DVI-signaal ook een analoog VGA signaal mee. HDMI heeft geen pinnetjes die een analoog signaal doorvoeren, dus HDMI-VGA zal niet lukken.
even klikkenquote:Op woensdag 14 februari 2007 13:37 schreef Trance_X het volgende:
[..]
Dat kan maar het is wel opmerkelijk dat na ruim 6 maanden dat 'gerucht' nog steeds circuleert.
Maar als het waar blijkt doet Microsoft er verstandig aan om die hdmi-poort als addon te verkopen, als dat uberhaupt mogelijk is.
Maar niet dat ik me er verder druk over maak ofzo.Ik blijf bij mn ps3.
ja leuk, maar dat is gewoon een debug 360quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:37 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
even klikken![]()
http://www.evilgamerz.com/index.php?action=fullnews&showcomments=1&id=9292
Je kan ook lekker uitslapen en naar de winkel lopen en een doosje pakken.quote:
Dat ging ook zo bij de Wii trouwens. Helaas gingen bij mij de winkels failliet en worden er 6 Bart Smits ontruimt wegens bommeldingen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:29 schreef disjfa het volgende:
[..]
Je kan ook lekker uitslapen en naar de winkel lopen en een doosje pakken.![]()
Bronquote:1 (PS3) Virtua Fighter 5
2 (WII) Wii Sports
3 (NDS) Pokemom Diamond&Pearl
4 (WII) Wi Play
5 (PS2) Grand Theft Auto: San Andreas
6 (NDS) More Brain Age
7 (NDS) New Super Mario Bros.
8 (NDS) Luminous Arc
9 (NDS) Harvest Moon: The Island I Grew Up On
10 (PS2) J-League Pro Soccer 5
dan zijn er dus aardig wat van verkochtquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:17 schreef SToRM81 het volgende:
De PS3 eindelijk eens op 1 met een spel in Japan![]()
[..]
Bron
Bij de launch van de Wii waren er geen 50.000 exemplaren voor handen, met de PS3 wel. Dus ik voorzie geen problemen. Iedereen die direct een PS3 wil kopen, zal er direct een aan kunnen schaffen en dan zijn we direct ook af van Marktplaats-perikelen waar PS3's worden aangeboden voor 2x de winkelprijs.quote:Op woensdag 14 februari 2007 17:15 schreef BMH het volgende:
[..]
Dat ging ook zo bij de Wii trouwens. Helaas gingen bij mij de winkels failliet en worden er 6 Bart Smits ontruimt wegens bommeldingen.![]()
1quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:00 schreef WuTanG het volgende:
En hebben jullie ook enig idee hoeveel controllers je krijgt bij zo'n pakket? (PS3)
Ben je bang dat je met de release anders geen kan bemachtigen?quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:03 schreef satecl het volgende:
Ik heb net me PS3 besteld bij de Intertoys
Kregen jullie ook zo'n hoesje erbij, dat je cker bent van je PS3...? Ik moest namelijk al ¤100 betalen en de 23e nog ¤500, en kreeg een hoesje als bewijs.
mwaa daar bij Intertoys had ik de laatste, meer kregen ze er niet... ik neem het zekere voor het onzekere...quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:21 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ben je bang dat je met de release anders geen kan bemachtigen?![]()
Ik kreeg bij de gameshop hiero alleen mn pinbonnetje met een extra bonnetje mee... maar ach, ook gegarandeerd, dus dat scheeltquote:Op donderdag 15 februari 2007 18:03 schreef satecl het volgende:
Ik heb net me PS3 besteld bij de Intertoys
Kregen jullie ook zo'n hoesje erbij, dat je cker bent van je PS3...? Ik moest namelijk al ¤100 betalen en de 23e nog ¤500, en kreeg een hoesje als bewijs.
Ach, je moet toch iets doen om mensen over te halen om op de 360 te spelenquote:Op donderdag 15 februari 2007 18:31 schreef Asskicker14 het volgende:
Waarom hebben ze daar in godsnaam een Xbox 360 achter geplaatst?
Dit is een artwork voor de duidelijkheid, voor ingame materiaal moet je hier zijnquote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:08 schreef Gravybrain het volgende:
Naughty Dog gaat me een PS3 verkopen als dat spel zo indrukwekkend wordt als het er nu uitziet.
Ziet er vet uit. Ben echt benieuwd wat het gaat worden.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dit is een artwork voor de duidelijkheid, voor ingame materiaalmoet je hier zijn
Wat een sfeer zit er in dat plaatjequote:
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heb je gezien hoe mooi dit is? Tuurlijk is het niet ingame, maar fuck it, als de filmpjes er zo uitzien ben ik echt dik tevreden hoor
ik vind het nogal witquote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.gfdata.de/archiv02-2007-gamefront/ff13light.jpg
Final Fantasy XIII gaat rocken!
Stond gisteren al op het netquote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:35 schreef Svensson het volgende:
Nieuwe Tekken 6 trailer:
mms://wmt9-od.stream.ne.jp/vod11/bngi/tk6ac_pv1.wmv (ff knippen&plakken)
Ja veel mensen schrijven het spel snel af, maar men beseft niet wat voor hele coole shooter dit is. Hij is in ieder geval way vetter dan Pefect Dark Zeroquote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:45 schreef Wessiej het volgende:
Vanmiddag Resistance gespeeld, wel cool hoor!
Klopt, ben niet zo fan van de ps3 maar kan dit spel wel aanraden, als je een ps3 koopt is deze wel leuk.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:46 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja veel mensen schrijven het spel snel af, maar men beseft niet wat voor hele coole shooter dit is. Hij is in ieder geval way vetter dan Pefect Dark Zero![]()
quote:Op zondag 18 februari 2007 22:05 schreef Cyberia18 het volgende:
''Phil praat geen poep, Killzone 2 is indrukwekkender dan de E3 trailer''
Ach ja dit zijn de wijze woorden van de man die met het wanhoopsproduct Giant Enemry Crab! voor de PS3 kwamen, dus in hoeverre we hun serieus moeten nemen is een grote raadselMaar toch ben ik benieuwd naar Killzone 2 na het lezen van dit artikel
quote:Still, visuals may not matter in the long-run, and if the rumors of Killzone 2 are to be believed, Sony fanboys may be in for yet another disappointment later this year.
ja, een linux compatible emulator zoeken.quote:Op maandag 19 februari 2007 13:33 schreef satecl het volgende:
kan je ook een SNES emulator op de PS3 zetten, kan ik lekker Mortal Kombat 3 spelen?
quote:
Dat zal best, maar grafisch is het 1, al is het niet 2, klassen de goede richting op vergeleken met de vorige screensquote:
Dat zeker, maar ik wil wel eens andere omgevingen zien dan telkens weer dat kasteel met die brug en een zooitje mannetjes (goed, goed een heleboel zooitjes danquote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:09 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat zal best, maar grafisch is het 1, al is het niet 2, klassen de goede richting op vergeleken met de vorige screens![]()
Helemaal mee eens zeker wanneer je hoort dat het spel al voor 90% af isquote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:12 schreef Renzokuken het volgende:
[..]
Dat zeker, maar ik wil wel eens andere omgevingen zien dan telkens weer dat kasteel met die brug en een zooitje mannetjes (goed, goed een heleboel zooitjes dan)
90% afquote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:14 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens zeker wanneer je hoort dat het spel al voor 90% af is![]()
Dus Factor 5, kom eens snel met andere omgevingen!
![]()
Yes!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:19 schreef Renzokuken het volgende:
[..]
90% afik denk lair komt pas in november ofzo maar mei/juni is goed mogelijk dus?
Bronquote:"Basically, by all definitions, pretty much everything is there. Now it's optimization and really getting the difficulty curve right and really getting everything tweaked right. All of the systems are there. All of the unlocking-everything is there. Would I want to give it to you? No, because it needs to be tweaked right. It's a 80-90%, but those last 10% are actually the hardest ones-because they're going to make the game really perfect or not so."
Dan snap ik echt niet waarom ze alleen maar screens van "het demo level" laten zienquote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:34 schreef SocialDisorder het volgende:
Lair gaat volgens mij in een gebied van 32 KM2 spelen, van toendra's tot woestijnen, genoeg variatie dus.
Sarcasme?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:54 schreef rakotto het volgende:
Omdat ze geen spoil willen vrijgeven.
Not really, het is toch beter dat zij niet alles laten zien net als GoW 2?quote:
Er zit een groot verschil tussen alles laten zien en telkens maar weer dezelfde omgeving te gebruiken.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:52 schreef rakotto het volgende:
[..]
Not really, het is toch beter dat zij niet alles laten zien net als GoW 2?
Bij GoW 2 hebben zij al veel dingen laten zien zoals het rondvliegen met vleugels en pegasus. Dat is iig wel spoil. Maar als Factor 5 steeds hetzelfde omgeving laat zien in betere kwaliteit, dan weet je tenminste hoe het spel vorderd in de loop der tijd.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:08 schreef Renzokuken het volgende:
[..]
Er zit een groot verschil tussen alles laten zien en telkens maar weer dezelfde omgeving te gebruiken.
99%quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:55 schreef melluk het volgende:
Zijn hier nou nog mensen die er al 100% zeker van zijn dat ze de PS3 bij de launch gaan kopen?
Hij is al onderwegquote:Op woensdag 21 februari 2007 10:55 schreef melluk het volgende:
Zijn hier nou nog mensen die er al 100% zeker van zijn dat ze de PS3 bij de launch gaan kopen?
Maar je weet niet of het spel wel variatie heeftquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:58 schreef rakotto het volgende:
[..]
Bij GoW 2 hebben zij al veel dingen laten zien zoals het rondvliegen met vleugels en pegasus. Dat is iig wel spoil. Maar als Factor 5 steeds hetzelfde omgeving laat zien in betere kwaliteit, dan weet je tenminste hoe het spel vorderd in de loop der tijd.
Okay daar heb je een punt in. Eigenlijk vind ik de gevechten in de lucht en bij het kasteel/of brug wel genoeg. Daar heb je al een idee van hoe het spel zal spelen. Misschien kan er wel een extra omgeving bij en dergelijke. Maar ik geef je nu wel gleijk.quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:49 schreef Renzokuken het volgende:
[..]
Maar je weet niet of het spel wel variatie heeft. Je hoeft niet alles te spoilen maar 1 of 2 andere gebeiden/ levels laten zien kan geen kwaad, toch?
quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:38 schreef rakotto het volgende:
[..]
Okay daar heb je een punt in. Eigenlijk vind ik de gevechten in de lucht en bij het kasteel/of brug wel genoeg. Daar heb je al een idee van hoe het spel zal spelen. Misschien kan er wel een extra omgeving bij en dergelijke. Maar ik geef je nu wel gleijk.
en niet de retail-aanbieding genomen?quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:35 schreef S-Cript het volgende:
Ik sta nu al een dik jaar ingeschreven voor de PS3 dus ik zal hem zeker hebben op de 23e.
afgelopen week bij de Retailavond ff lekker kunnen Formule 1en en dat is me toch echt een juweeltje waar ik zeker de PS3 alleen al voor zou kopen.
met vervolgens NBA ,Fight night,MBL,Virtua tennis erbij kom ik de zomer wel door
Ik wou net zeggen, indien geen intresse zie ik graag een PM...quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:38 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
en niet de retail-aanbieding genomen?
Hoe low poly kun je een object maken? Ik denk.. Zo.quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:17 schreef rakotto het volgende:
Wipeout screens? O_O
[afbeelding]
Nog meer @ http://ps3only.nl/nieuwsitem.php?nid=3027
Nu maar hopen dat deze game de verkopen weer en beetje gaat stimulerenquote:Famitsu
Gundam Musou (PS3, Bandai Namco): 9 / 8 / 8 / 8 - (33/40)
Bakegyamon: Ayakashi Fighting (NDS, Takara Tomy): 4 / 4 / 4 / 3 - (15/40)
Unou no Tatsuhin! Soukai! Machigai Museum 2 (NDS, Bandai Namco): 8 / 7 / 7 / 8 - (30/40)
Super Robot Taisen W (NDS, Banpresto): 8 / 8 / 8 / 8 - (32/40)
Akudaikan 3 (PS2, Global A): 7 / 6 / 6 / 6 - (25/40)
Dengeki PS
Gundam Musou (PS3, Bandai Namco): 95 / 90 / 85 / 85
Untold Legends: Dark Kingdom (PS3, Sony): 70 / 80 / 70 / 85
Monster Hunter Portable 2nd (PSP, Capcom): 85 / 90 / 95 / 85
Akudaikan Manyuuki: Seigi no Yaiba (PSP, Global A): 75 / 80 / 65 / 65
Kenka Banchou 2: Full Throttle (PS2, Spike): 80 / 70 / 65 / 80
erm, is gewoon de traditionele wipEout vorm hoor. De hoeken zijn iets ronder gemaakt, maar dat is het gewoon. High-poly models zorgen niet voor goede gameplay.quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:57 schreef BMH het volgende:
[..]
Hoe low poly kun je een object maken? Ik denk.. Zo.
Wat de nieuwe mapping technieken allemaal wel niet goedmaken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |