Vreemd. Bij mij begint hij na een minuut 5 gewoon te blazen, en ingame zelfs vrij hard. Ik vraag me af waarom dat bij jou niet zo is dan.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:47 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Mijn PS3 staat gewoon plat. Lijkt me dat wanneer je hem op zijn zij zet hij heter word en dus meer moet blazen.
@storm81: mijn PSN username is Diablos1979
Er is een groepje Fokkers dat onder de naam FOKschaap met dit soort projecten meedoet. Zie bijv. het topic in Dig.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:11 schreef Nielz. het volgende:
Folding@home, een goed doel voor je PS3. Door met je PS3 op Folding@home te gaan draag je bij aan de wetenschap, al die PS3's samen (het geheugen) zorgen voor een geheugen waar berekeningen op kunnen worde ngemaakt die voorheen nooit mogelijk waren geweest.
Is er al een FOK! team?
Als je geen kleur hebt moet je de goede input signaal selecteren met je afstandsbediening.. Vaak doe je dit door nog een keer extra op de composite ingang te drukken (kleur op je afstandsbediening.. of welke knop daar ook voor is).quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:56 schreef Crashcat het volgende:
Ik heb via composite helemaal geen kleur....
Laat staan groen..
Da hdmi kabel kan niet snel genoeg komen.
Ik zit ff in de tv menu de kleursignalen apart te configuren...quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:08 schreef BMH het volgende:
[..]
Als je geen kleur hebt moet je de goede input signaal selecteren met je afstandsbediening.. Vaak doe je dit door nog een keer extra op de composite ingang te drukken (kleur op je afstandsbediening.. of welke knop daar ook voor is).
Als het niet werkt heb je een NTSC tv/monitor. Die bakken vaak niets van PAL composite signalenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:13 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Ik zit ff in de tv menu de kleursignalen apart te configuren...
Even kijken of dat werkt.
Neuj.. Tis gewoon en pal scherm van Loewe. Een oude dat wel.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:15 schreef BMH het volgende:
[..]
Als het niet werkt heb je een NTSC tv/monitor. Die bakken vaak niets van PAL composite signalen
Ik hoop het wel voor Sony.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:41 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Is het mogelijk om PS3 aan te sluiten op TFT scherm, zoja welke kabels heb ik daar voor nodig?
Denk pas over een jaarquote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:04 schreef attieboy het volgende:
hoe snel denken jullie dat de prijs van de ps3 zal dalen?? is het in mei al gedaald naar 500 euro??
of is dat nog te vroeg voor prijsdalingen? dan ben ik namelijk jarig en kan ik er lekker eentje opeisen
Hij is vandaag net uitgekomen manquote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:04 schreef attieboy het volgende:
hoe snel denken jullie dat de prijs van de ps3 zal dalen?? is het in mei al gedaald naar 500 euro??
of is dat nog te vroeg voor prijsdalingen? dan ben ik namelijk jarig en kan ik er lekker eentje opeisen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |