Vreemd. Bij mij begint hij na een minuut 5 gewoon te blazen, en ingame zelfs vrij hard. Ik vraag me af waarom dat bij jou niet zo is dan.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:47 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Mijn PS3 staat gewoon plat. Lijkt me dat wanneer je hem op zijn zij zet hij heter word en dus meer moet blazen.
@storm81: mijn PSN username is Diablos1979
Er is een groepje Fokkers dat onder de naam FOKschaap met dit soort projecten meedoet. Zie bijv. het topic in Dig.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:11 schreef Nielz. het volgende:
Folding@home, een goed doel voor je PS3. Door met je PS3 op Folding@home te gaan draag je bij aan de wetenschap, al die PS3's samen (het geheugen) zorgen voor een geheugen waar berekeningen op kunnen worde ngemaakt die voorheen nooit mogelijk waren geweest.
Is er al een FOK! team?
Als je geen kleur hebt moet je de goede input signaal selecteren met je afstandsbediening.. Vaak doe je dit door nog een keer extra op de composite ingang te drukken (kleur op je afstandsbediening.. of welke knop daar ook voor is).quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:56 schreef Crashcat het volgende:
Ik heb via composite helemaal geen kleur....
Laat staan groen..
Da hdmi kabel kan niet snel genoeg komen.
Ik zit ff in de tv menu de kleursignalen apart te configuren...quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:08 schreef BMH het volgende:
[..]
Als je geen kleur hebt moet je de goede input signaal selecteren met je afstandsbediening.. Vaak doe je dit door nog een keer extra op de composite ingang te drukken (kleur op je afstandsbediening.. of welke knop daar ook voor is).
Als het niet werkt heb je een NTSC tv/monitor. Die bakken vaak niets van PAL composite signalenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:13 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Ik zit ff in de tv menu de kleursignalen apart te configuren...
Even kijken of dat werkt.
Neuj.. Tis gewoon en pal scherm van Loewe. Een oude dat wel.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:15 schreef BMH het volgende:
[..]
Als het niet werkt heb je een NTSC tv/monitor. Die bakken vaak niets van PAL composite signalen
Ik hoop het wel voor Sony.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:41 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Is het mogelijk om PS3 aan te sluiten op TFT scherm, zoja welke kabels heb ik daar voor nodig?
Denk pas over een jaarquote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:04 schreef attieboy het volgende:
hoe snel denken jullie dat de prijs van de ps3 zal dalen?? is het in mei al gedaald naar 500 euro??
of is dat nog te vroeg voor prijsdalingen? dan ben ik namelijk jarig en kan ik er lekker eentje opeisen
Hij is vandaag net uitgekomen manquote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:04 schreef attieboy het volgende:
hoe snel denken jullie dat de prijs van de ps3 zal dalen?? is het in mei al gedaald naar 500 euro??
of is dat nog te vroeg voor prijsdalingen? dan ben ik namelijk jarig en kan ik er lekker eentje opeisen
Ik ga vandaag maar eens kijken voor de bluetooth remotequote:Op zaterdag 24 maart 2007 08:48 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik ga een deze dagen een bluetooth headset kopen![]()
ken ik tenminstre een beetje lullen in motorstorm![]()
Vreemd. Bij mij begint hij na een minuut 5 gewoon te blazen, en ingame zelfs vrij hard. Ik vraag me af waarom dat bij jou niet zo is dan.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:47 schreef Diablos79 het volgende:
Mijn PS3 staat gewoon plat. Lijkt me dat wanneer je hem op zijn zij zet hij heter word en dus meer moet blazen.
@storm81: mijn PSN username is Diablos1979
XGN? Mijn oude site?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 11:02 schreef klipper het volgende:
Het schijnt dat hij juist beter koelt als hij op de zijkant staat, weet alleen niet meer of ik dat van insidegamer heb of van XGN.
Hoewel het temperatuurverschil haast te verwaarlozen is.
Gisteravond na een paar uur spelen was hij wel aan het blazen, maar dat hoorde ik alleen toen ik echt dichtbij kwam. Tijdens het spelen hoor ik hem gewoon niet, terwijl ik mijn xbox360 altijd hoor ook als hij gewoon niks aan het doen is. En wat ik zo op verschillende forums gelezen heb is dat hij bij de meeste mensen heel stil is.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:56 schreef Xenwolfie het volgende:
Oeps, dit moet 58 zijn. Excuses.
Anyway, uit het vorige topic:
[..]
Vreemd. Bij mij begint hij na een minuut 5 gewoon te blazen, en ingame zelfs vrij hard. Ik vraag me af waarom dat bij jou niet zo is dan.
Als jij een signaal IN je ps3 kunt proppen moet het dankzij linux wel lukken.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:21 schreef fr3d het volgende:
Echt ff een Noobie vraag.
kan de ps3 ook als harddisk recorder gebruikt worden, liefst met guide+ systeem?
Dat zou echt super zijn en in lijn van 1 multimediaplatform toch?
Heel erg vreemd. Ik zit er 2 meter vanaf, ik zit nu in het menu, en ik hoor zijn fan weer langzaam aangaan. Mijn kamer temperatuur is 19.4 graden.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:09 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Gisteravond na een paar uur spelen was hij wel aan het blazen, maar dat hoorde ik alleen toen ik echt dichtbij kwam. Tijdens het spelen hoor ik hem gewoon niet, terwijl ik mijn xbox360 altijd hoor ook als hij gewoon niks aan het doen is. En wat ik zo op verschillende forums gelezen heb is dat hij bij de meeste mensen heel stil is.
Sony maakt winkels die Playstation games/hardware exporteren kapot (Zie lik-sang).quote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:28 schreef Noax het volgende:
Waarom kan ik bv. wel 'Winning Eleven' voor de PS2 kopen via Lik-sang en geen games voor de PS3?
Nu is die PS3 regio vrij maar nu lijkt het er op dat je ze niet via play-asia kan kopen, wat een lol.
Ik moet wel zeggen dat mijn pc ook aanstaat dus die hoor ik er sowieso boven uit. Ik zal zo wel eens mijn pc uitzetten en dan eens luisterenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:56 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Heel erg vreemd. Ik zit er 2 meter vanaf, ik zit nu in het menu, en ik hoor zijn fan weer langzaam aangaan. Mijn kamer temperatuur is 19.4 graden.
Ik heb gelukkig een aantal sites gevonden die wel zaken doen, maar 'Winning Eleven' titels moet ik waarschijnlijk via andere wegen gaan aanschaffen...quote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:37 schreef BMH het volgende:
[..]
Sony maakt winkels die Playstation games/hardware exporteren kapot (Zie lik-sang).
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:39 schreef DoDie het volgende:
Weet iemand wat ik nog kan proberen als ik geen beeld krijg met een HDMI -> DVI Kabel (Wel beeld maar he tis zwart)
Resolutie anders instellen in het PS3 menu misschien? Of de HDMI output op RGB zetten? Toen ik mijn PS3 voor het eerst aanzetten klopte de kleuren niet, toen ik eenmaal in het menu was ben ik naar beeldschermopties gegaan en toen ik die had ingesteld was het helemaal goed.quote:
Lees anders deze draadje even door KLIKquote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:16 schreef DoDie het volgende:
Hoe kan ik de resolutie veranderen zonder dat ik hem al heb geconnect op HDMI? (En heeft iemand het werkend met DVI?)
Ik heb alleen RFOMquote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:18 schreef Xenwolfie het volgende:
Ben ik weer eens de enige die geen Call of Duty 3 online kan spelen of kan niemand Call of Duty 3 online spelen?
ik zal straks is kijken of het bij mij wel kan, heb echter wel de Amerikaanse versie...dus weet niet of het te vergelijken valtquote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:18 schreef Xenwolfie het volgende:
Ben ik weer eens de enige die geen Call of Duty 3 online kan spelen of kan niemand Call of Duty 3 online spelen?
nhl2k7 is echt super =], nba2k7 trouwens ook...alleen dat is wel moeilijker om te masteren, vooral het verdedigen is zeer moeilijkquote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:20 schreef Nielz. het volgende:
Zat al te twijfelen om óf NHL2k7 te halen of NBA2k7.
Motorstorm lijkt me ook erg gaaf, maar dat hij geen offline multiplayer heeft is reden hem niet te kopen
Onder instellingen moet je geloof ik eerst je PSP 'registreren'. Als je dat al gedaan hebt, dan weet ik het ook niet.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:10 schreef Ash het volgende:
Ik heb effe een paar vraagjes:
1. Heeft iemand al geprobeerd z'n PSP te connecten met z'n PS3? ik krijg namelijk geen connectie, hij kan de PSP niet vinden desondanks ik hem met een usb kabeltje heb verbonden.
De PS3 is alleen regiovrij voor PS3 games. PS2 import moet je spelen via je US PS2quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:17 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb toch maar eentje gehaald vandaag. Wilde eerst Virtua Tennis 3 voor de Xbox360 halen, maar heb hem uiteindelijk voor de PS3 gekocht, met een PS3 erbij.
Kan ik trouwens mijn NTSC Final Fantasy XII afspelen op mijn PS3? Of moet ik mijn import PS2 nog laten staan?
Jammer, dan zit ik nog steeds met 4 consoles die aangesloten moeten zijn. Ik kan het allemaal niet meer kwijtquote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De PS3 is alleen regiovrij voor PS3 games. PS2 import moet je spelen via je US PS2
Welcome to the club btw
Je weet dat je nu niet online kan met Virtua Tennis 3 ?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:17 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb toch maar eentje gehaald vandaag. Wilde eerst Virtua Tennis 3 voor de Xbox360 halen, maar heb hem uiteindelijk voor de PS3 gekocht, met een PS3 erbij.
Kan ik trouwens mijn NTSC Final Fantasy XII afspelen op mijn PS3? Of moet ik mijn import PS2 nog laten staan?
Ik zit ook met 4 aangesloten consoles strax (Wii, 360, PS3 en PS2 USA), en dan nog een DVD speler en een Videorecorderquote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:34 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Jammer, dan zit ik nog steeds met 4 consoles die aangesloten moeten zijn. Ik kan het allemaal niet meer kwijt.
Heb je hem ook al?
Ik heb hier 7 consoles aangesloten een dvd en een videorecorder, ja heb aardig wat kabels moeten wegwerken.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:34 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Jammer, dan zit ik nog steeds met 4 consoles die aangesloten moeten zijn. Ik kan het allemaal niet meer kwijt.
Heb je hem ook al?
Ik?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 11:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
En Smots, hedde m al gehad?
grootste gedeelte in het begin speel je alleen bij RFOM, heb nog niet echt verder gespeeld =]quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:55 schreef Noax het volgende:
Ik trek er het liefst alleen op uit, geen mannetjes die me in de weg lopen, maar op 1 of andere manier blijf ik die demo spelen.
Misschien ook maar es aanschaffen...
Is er ook een controller te koop voor firsdt-person shooters... dat het een beetje hetzelfde als de PC wordt..?quote:
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:05 schreef escape_nl het volgende:
hoe zit het met gedownloade spellen? Zijn die al te spelen of moet ie eerst omgebouwd worden?
Je bedoelt een muis?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:04 schreef satecl het volgende:
[..]
Is er ook een controller te koop voor firsdt-person shooters... dat het een beetje hetzelfde als de PC wordt..?
Jah... ik weet niet of ze een bepaalde controller hebben... ik dacht dat die betstonden..quote:
Beroerd? Dan zal het waarschijnlijk gewoon zo zijn datj e niet van shooters met een console houdt, want dit is toch niks anders (de besturing).quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:29 schreef satecl het volgende:
oh jammer, want ik vind die besturing van R:FoM echt heel beroerd... Weet iemand trouwens waar je kan zien welke games er nou wel en niet online kunnen(online loopt heerlijk namelijk)?? Bijvoorbeeld NBA streetcourt...
Wat heeft iedereen toch met die samsung bakken van een paar honderd euro? Ga ze eens proberen. Dan weet je meteen wat je vooral niet moet doenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:38 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik ben eruit het wordt eerst een HD ready tv kopen en wanneer GTA IV uit is een PS3 erbij.
Wat vinden jullie van dit ding? aardige prijs voor 66cm.
http://www.bcc.nl/modules/product/PD_BCC/Default/viewContent.aspx?ItemId=630&OriginalItemId=1386&ContentID=219783
of deze
http://www.bcc.nl/modules/product/PD_BCC/Default/viewContent.aspx?ItemId=630&OriginalItemId=&ContentID=220710
wat vinden jullie het meest geschikt?
1 down. Hoeveel moeten er nu nog kapot gaan voor het in de buurt van de 360 fail rate komt?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:51 schreef Gamedemon het volgende:
Ik liep net in de mediamarkt in utrecht en daar hadden ze die PS3 draaien met motorstorm.
Je kon ook tegelijk schaken als je wou, allemaal paarse vierkantjes in beeld.
Dat is dus nr1 die het had begeven
Ik ga ook gewoon komende week die Samsung LE-26R32B halen, zo mooi design en speelt echt wel goed denk ik op een xbox 360 / ps 3quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:48 schreef BMH het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen toch met die samsung bakken van een paar honderd euro? Ga ze eens proberen. Dan weet je meteen wat je vooral niet moet doen
Klopt, dan weet je gelijk dat je niet naar het gebral van ene BMH moet luisteren. Die dingen zijn gewoon goed. Je hoeft er geen wonderen van te verwachten, maar wat wil je ook voor dat geld? Wanneer je budget nou 3 keer zo hoog is kan je eens gaan kijken voor een 1080p scherm.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:48 schreef BMH het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen toch met die samsung bakken van een paar honderd euro? Ga ze eens proberen. Dan weet je meteen wat je vooral niet moet doen
ik heb zelf de LE32R72B geloof ik. Das een klein beetje meer geld maar super mooi beeld! Kijk ff op www.redcoon.nl daar heb ik em ook voor een prikkie vandaan! is echt een aanraderquote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:55 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik ga ook gewoon komende week die Samsung LE-26R32B halen, zo mooi design en speelt echt wel goed denk ik op een xbox 360 / ps 3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |