Om 8 uur opgestaan, eerst de hond uitgelaten en de vogels verzorgd.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:40 schreef jorienvdherik het volgende:
Zijn er nog mensen hier die vanaf vanmorgen vroeg heel de dag hebben gespeeld ?
Het is te hopen dat hij ze niet echt afgehaald heeft, anders krijgen zijn neefjes er dalijk allemaal 1 voor hun verjaardag.quote:prijs: ¤ 700,- datum plaatsing: 21-03-2007
conditie: nieuw
Te koop aangeboden:
De nieuwe Playstation 3 vanaf donderdag (22-3) bij mij te koop. Ik heb gegarandeerd 5 stuks beschikbaar. Direct leverbaar!
Het is nu al bekend dat er een enorme schaarste in de PS3 aan zit te komen.
Dus wil je een PS3, stuur me een mail of bel !!! Degene die het hoogst bied is gegarandeerd van een PS3. Je kunt hem gelijk ophalen!!!
Let op: Alleen serieuze boden. Boden onder de normale verkoopprijs worden meteen verwijdered
Omdat er nu nog stapels ps3's in de winkels liggen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:59 schreef jorienvdherik het volgende:
Met de 360 werkte dat wel, inkopen en gelijk duurverkopen. hoezo nu niet dan;)
Neukende hoere teringquote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:48 schreef Crashcat het volgende:
Deze wachtenden kregen in de UK een gratis 40" scherm:(
http://www.gamesindustry.biz/content_page.php?aid=23725
oke, best raar dat er maximaal maar 55.000 verkocht worden in benelux, en er nog over isquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:01 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Omdat er nu nog stapels ps3's in de winkels liggen.
55.000 is anders wel best veel.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:11 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
oke, best raar dat er maximaal maar 55.000 verkocht worden in benelux, en er nog over is![]()
"maar" 50.000quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:11 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
oke, best raar dat er maximaal maar 55.000 verkocht worden in benelux, en er nog over is![]()
Zeg dan gewoon dat je hoopt dat er games uitkomen die JOU aanspreken, niet iedereen heeft dezelfde smaak........ Wat kan het de rest interesseren of JIJ de games boeiend vind als zij er lol mee hebben?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:34 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik praat in exclusieve games die ik boeiend vind.. Dus niet GT of ratchet and Clank/Jak
toegevoegdquote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:26 schreef RedemptioN het volgende:
PSN id: diTani gogo voeg me toe!, heb elk populair spel voor onloine gaming!!
ja oke maar tochquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:17 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
"maar" 50.000
PS2 bij launch: 12.000
Wii: 10.000
X360: 15.000
die allemaal een PS3 willen?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:20 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ja oke maar toch
meer dan 20 mil inwoners...
waar haal je die 3,65 miljoen extra mensen ineens vandaan?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:20 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ja oke maar toch
meer dan 20 mil inwoners...
Vlaanderen erbij mischien?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:23 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
waar haal je die 3,65 miljoen extra mensen ineens vandaan?
Beneluxquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:23 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
waar haal je die 3,65 miljoen extra mensen ineens vandaan?
Hoezo dat, er worden er gewoon genoeg geleverd, dat was wel anders bij de XBOX360 en de WII, waarvan er veel te weinig geleverd werden.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:11 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik hoor hem af en toe flink blazen. Het was toch de bedoeling dat hij helemaal stil was? Ik hoor zijn fan standaard wel aan staan en soms gaat hij hard door als hij flink bezig is met CoD 3.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:53 schreef klipper het volgende:
Mensen die bij schiphol wonen en klagen over geluidsoverlast maar wel een xbox360 hebben.![]()
Wat is die PS3 lekker stil hè.![]()
Ja op de PS knop drukken en spel beeindigen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:03 schreef satecl het volgende:
Kan je ook als je een spel aan t spelen bent. stoppen en dan gelijk naar menu... want ik speel nu R:FoM, maar ik wil stoppen en naar het PS3-Menu, want ik was net Motortstorm demo aan t downloaden...(ik wil me PS3 dus niet uit doen), kan dat??
hehehequote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:07 schreef klipper het volgende:
[..]
Ja op de PS knop drukken en spel beeindigen.
Zal het later ff nakijken... Heb twee deadlines voor middernacht.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:53 schreef Diablos79 het volgende:
Zijn er trouwens nog meer mensen die een RGB-kabel gebruiken op een "normale" tv die groen beeld krijgen bij het kijken van dvds?
quote:Force Feedback ondersteuning voor GTHD
De kogel is nu toch echt door de kerk. Sony ondersteunt Force Feedback. De nieuwe versie van GTHD bevestigt dit, want in de nieuwe versie van de demo wordt de technologie eindelijk ondersteunt. Dit lijkt ook de berichten te bevestigen dat Sony het geschil met de patent-houder van Force Feedback en rumble, Immersion, heeft opgelost.
Nu is het wachten op de andere racegames die de techniek ondersteunen. En die rumble controller van Sony mag ook wel meteen uitkomen.
PUquote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:14 schreef satecl het volgende:
Ik vind R:FoM op het eerste gezicht aardig tegen vallen, bij de PU scoort hij ook maar een 7,8
Naar het schijnt zijn de eerste 2 levels van R:FoM niet zo heel bijzonder, maar wordt het daarna allemaal beter. Ik hoop het, krijg namelijk volgende week ook R:FoM en hoop gewoon op een toffe game.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:14 schreef satecl het volgende:
Ik vind R:FoM op het eerste gezicht aardig tegen vallen, bij de PU scoort hij ook maar een 7,8
Volgende week maar ff naar de stad, daar zullen ze wel wat meer spellen hebben. Ik had trouwens ook even die demo van Motorstorm gedownload, wat een vage gameplay zeg
En nog een vraag: Het valt me op dat elk spel Nederlands in(of ondertitelt). Is dat tegenwoordig in elk spel? Dat zou wel lekker wezen
Me 2quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:25 schreef Gstyles het volgende:
[..]
heheheshit je was me net voor. Ik had dat probleem ook, effe oefenen met vanalles dan lukt het vanzelf! Is bij jullie die draadloze internet verbinding ook traag/ Ik krijg em maar niet geupdate
steeds een melding (80710723)
Ik hoor die van mij dus echt niet, ja of ik moet mijn oor erop leggen dan hoor ik een heel zacht gezoem. Maar hij heeft vanmiddag een paar uur aangestaan en hij is echt muisstil, de hele tijdquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:00 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Ik hoor hem af en toe flink blazen. Het was toch de bedoeling dat hij helemaal stil was? Ik hoor zijn fan standaard wel aan staan en soms gaat hij hard door als hij flink bezig is met CoD 3.
Staat die van jpu op zijn zij of ligt hij plat?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:24 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Ik hoor die van mij dus echt niet, ja of ik moet mijn oor erop leggen dan hoor ik een heel zacht gezoem. Maar hij heeft vanmiddag een paar uur aangestaan en hij is echt muisstil, de hele tijd
Mijn PS3 staat gewoon plat. Lijkt me dat wanneer je hem op zijn zij zet hij heter word en dus meer moet blazen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:41 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Staat die van jpu op zijn zij of ligt hij plat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |