goede vraagquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:32 schreef Retuobak het volgende:
Wie hebben hem hier nou eigenlijk al allemaal?
Goede vraag!quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:32 schreef Retuobak het volgende:
Denk nog bijna niemand aangezien hij morgen pas verkocht wordquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:32 schreef Retuobak het volgende:
Genoeg winkels verkopen al kerelquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:52 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Denk nog bijna niemand aangezien hij morgen pas verkocht word
Maar als het goed is heb ik hem morgen
in Rotterdam werd tie al verkochtquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:52 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Denk nog bijna niemand aangezien hij morgen pas verkocht word
Maar als het goed is heb ik hem morgen
Die is terug gevlogen naar waar die vandaan kwamquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:55 schreef CittaR het volgende:
wat is er eigenlijk gebeurt met die mislukte boomerang controller?
hehehequote:Op donderdag 22 maart 2007 20:05 schreef disjfa het volgende:
[..]
Die is terug gevlogen naar waar die vandaan kwam
Maar word gezellig morgen (en afgelopen dagen) Hoop dat iedereen plezier gaat krijgen met hun console
vond em er ook mooi uitzien maar ik had bij deze game nou niet zoiets van teeeeeeeeeeeeeeeeeerinnnnnggg wat vet!quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:09 schreef kepler het volgende:
wel even op een demo-pod gespeeld. F1 zag er supermooi uit, jammer van de slechte gameplay
quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:37 schreef Nielz. het volgende:Morgenavond een avondje lang Resistance Fall Of Man co-op spelen
Ow wat stout van ze hehequote:
Volgens mij heb ik F1 '97 op de PSX.quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:14 schreef Opie het volgende:
Ik denk dat je er echt een F1 fan voor moet zijn. F1 '06 op de PS2 zit al lang in m'n console en speel 'm nog steeds met veel plezier. De beste F1 console gameplay sinds F1 '97 van Bizarre Creations op de PSX.
Ik krijg hem pas volgende week ivm dealeractie bestelling.quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:32 schreef Retuobak het volgende:
ik ben een echte F1-fan, maar de gameplay van de F1-games van Sony zijn gewoon te arcade. In de demo kon ik (met alle hulpmiddelen uit) erg makkelijk op de baan blijven... Daarbij komt ook nog het feit dat het seizoen van vorig jaar er in zitquote:Op donderdag 22 maart 2007 20:14 schreef Opie het volgende:
Ik denk dat je er echt een F1 fan voor moet zijn. F1 '06 op de PS2 zit al lang in m'n console en speel 'm nog steeds met veel plezier. De beste F1 console gameplay sinds F1 '97 van Bizarre Creations op de PSX.
waarom een apart topic? Ik zou gewoon een wiki-aanmaken en die lijst in de OP zettenquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:37 schreef SToRM81 het volgende:
Is er eigenlijk al een centraal topic waar alle PSN usernames staan?
Ik ben het met je eens dat die Sony games te arcade zijn. Ik vond F1 96 en 97 van Bizarre Creations (nu van PGR op de XBox) op de PSX echt briljant.quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:34 schreef kepler het volgende:
[..]
ik ben een echte F1-fan, maar de gameplay van de F1-games van Sony zijn gewoon te arcade. In de demo kon ik (met alle hulpmiddelen uit) erg makkelijk op de baan blijven... Daarbij komt ook nog het feit dat het seizoen van vorig jaar er in zit
Het zag er wel goed uit
lees deze even doorquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:01 schreef Opie het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat die Sony games te arcade zijn. Ik vond F1 96 en 97 van Bizarre Creations (nu van PGR op de XBox) op de PSX echt briljant.
F1 98 was een RAMP omdat de nieuwe developer te weinig tijd had om er wat fatsoenlijks van te maken. De games erna waren iets beter, maar op veel gebieden qua gameplay net zo erg.
Ik heb jarenlang Grand Prix 2 gespeeld (ook met seizoen mods enzo) en zie die nog altijd als de beste F1 game ooit. Maar wat betreft wat recentere console games zijn F1 2000 (van EA notabene) en F1 '06 (van Sony) op de PS2 echt heel goed.
Zoiets bedoelde ik ja. Dat zou erg handig zijnquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:44 schreef kepler het volgende:
waarom een apart topic? Ik zou gewoon een wiki-aanmaken en die lijst in de OP zetten
ahhh zo moet dat dusquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:08 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik krijg hem pas volgende week ivm dealeractie bestelling.
@Redemption: Klik eens op de (op) link:
Selecteer de broncode, copy... en dan pasten hier als je OP.
standaard normale composiet kabel, geen hdmi, die moet je er los bij halen, of componentquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:00 schreef twi het volgende:
Zit er voor dat geld geen HDMI kabel bij? Welke kabel zit er dan standaard bij?
Dat is op zich wel triest. Doe er dan op z'n minst zo'n component-met-tulp bij. Maargoed, je kunt natuurlijk wel een no-name HDMI flutkabel kopen, qua kwaliteit zal dat niet uitmaken. Da's dan wel weer een voordeel.quote:
alleen zondag?quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:47 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Zoiets bedoelde ik ja. Dat zou erg handig zijn
Zondag gaan er trouwens een heleboel mensen hun PS3 inzetten voor Folding@Home. Het staat al op meerdere fora: http://boardsus.playstati(...)d=28397606#U28397606
Wel een goed initiatief![]()
als het qua kwaliteit niet uitmaakt, waarom is het dan een flutkabel?quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:17 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is op zich wel triest. Doe er dan op z'n minst zo'n component-met-tulp bij. Maargoed, je kunt natuurlijk wel een no-name HDMI flutkabel kopen, qua kwaliteit zal dat niet uitmaken. Da's dan wel weer een voordeel.
Vind dat wel een blunder opzich Next Gen HD begins here! Dat ding kan zo uit de doos geeneens HD weergeven. Maar goed kabeltje erbij zal niet veel uit maken.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:30 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
als het qua kwaliteit niet uitmaakt, waarom is het dan een flutkabel?(sneller kapot misschien maar dat valt vaak ook wel mee), maar het is idd belachelijk die dingen worden voor een stuiver gemaakt en kunnen ze er neit eens bij in mikken
![]()
599 us dollars. Next gen is here, bitches!quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:30 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
als het qua kwaliteit niet uitmaakt, waarom is het dan een flutkabel?(sneller kapot misschien maar dat valt vaak ook wel mee), maar het is idd belachelijk die dingen worden voor een stuiver gemaakt en kunnen ze er neit eens bij in mikken
![]()
Bronquote:Dump je Xbox360 voor een PS3.
Een Berlijns Saturn filiaal heeft zich een bijzondere stunt uitgedacht bij de PS3 launch.
Voor de zaak staat een klimwand.
Diegene die met zijn xbox360 daar tot de top klimt, en van die hoogte zijn xbox360 naar onder dumpt met het gevolg dat die in kleine stukjes plastic en metaal op de stoep uitelkaar spat mag als hij weer weer onder is VOOR NIKS een PS3 in het Saturn filiaal uit de rekken plukken.
Als er nog liggen breng er dan even 1 naar Groesbeekquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:50 schreef Fliepke het volgende:
Zo, ik ga even kijken naar de mensen die er over10 minuutjes eentje kunnen kopen hier in Nijmegen. Waarschijnlijk hebben ze vanmiddag al alles uitgedeeld en is er niks te doen
Ik zou het zo doen en dan die PS3 voor 500 verkopen en weer een 360 kopen + 100 aan gamesquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:56 schreef BMH het volgende:
[..]
Gadver! Dit vind ik nu zulke achterlijke acties.
![]()
Waren 't zulke taferelen?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:00 schreef Fliepke het volgende:
OMG er stonden 5 mensen voor de winkel![]()
Dat was het
waarvan er drie kopers waren
http://kotaku.com/gaming/(...)h-shindig-246437.phpquote:The PS3 launch seems to have bombed in Australia.... Sony said they had 20,000 pre-orders, but most stores were virtually deserted when they opened at midnight. The guy who bought the first PS3 in the country said he was shocked to be first in line when he only turned up after 9pm...
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:03 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Waren 't zulke taferelen?
http://www.youtube.com/watch?v=WLMY-OlVvnE.
Die overige twee kwamen zeker om op de demopod te spelen?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:00 schreef Fliepke het volgende:
OMG er stonden 5 mensen voor de winkel![]()
Dat was het
waarvan er drie kopers waren
Ach straks krijg je weer van die Wii taferelen en kan je misschien fluiten naar je PS3?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:13 schreef SToRM81 het volgende:
Waarom zou je om 12u voor de winkel gaan staan als je een preorder hebt
is ook zo dat het een blunder is, maar vond het wel een leuke topic nadat zij het zo gezegd hebbenquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:35 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Vind dat wel een blunder opzich Next Gen HD begins here! Dat ding kan zo uit de doos geeneens HD weergeven. Maar goed kabeltje erbij zal niet veel uit maken.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:40 schreef BMH het volgende:
[..]
599 us dollars. Next gen is here, bitches!
I kid. TVP
Precies.. de reden dat mensen voor een winkel staan te dringen als een stel beesten is omdat ze geen pre-order hebben en er weinig exemplaren over zijn.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:13 schreef SToRM81 het volgende:
Waarom zou je om 12u voor de winkel gaan staan als je een preorder hebt
nee, de winkeliers hebben de launch goed geregeldquote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:19 schreef Opie het volgende:
[..]
Precies.. de reden dat mensen voor een winkel staan te dringen als een stel beesten is omdat ze geen pre-order hebben en er weinig exemplaren over zijn.
Sony heeft z'n launch wél op orde en met een pre-order ga je niet staan dringen om middernacht.
Wanneer gaat Nintendo de Wii eigenlijk launchen? Oh wacht, dat is waar ook. Ze hebben in december 6 consoles afgeleverd in Nederland![]()
''De productieproblemen worden zo snel mogelijk verholpen. Iedereen die in de zomer een Wii wil, zal er een krijgen. Heb geduld, wij zullen jullie serveren met honderden units.''quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:19 schreef Opie het volgende:
[..]
Precies.. de reden dat mensen voor een winkel staan te dringen als een stel beesten is omdat ze geen pre-order hebben en er weinig exemplaren over zijn.
Sony heeft z'n launch wél op orde en met een pre-order ga je niet staan dringen om middernacht.
Wanneer gaat Nintendo de Wii eigenlijk launchen? Oh wacht, dat is waar ook. Ze hebben in december 6 consoles afgeleverd in Nederland![]()
Enige probleem was dat er bijna geen Premium's waren in het begin...Ik denk dat bij de PS3 reserveren misschien nieteens nodig was, omdat er zoveel geleverd zijn.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:22 schreef kepler het volgende:
nee, de winkeliers hebben de launch goed geregeld
Het systeem van MS was nog beter, daar kon je gewoon een pre-order kit kopen en was je helemaal zeker van je zaak. Nu hangt het met de PS3 maar af van de winkel waar je hebt gereserveerd
En dan nu de spellen nog, want wat dat betreft is er nog niet veel soeps voor de wii te verkrijgen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:22 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
''De productieproblemen worden zo snel mogelijk verholpen. Iedereen die in de zomer een Wii wil, zal er een krijgen. Heb geduld, wij zullen jullie serveren met honderden units.''
![]()
So truequote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:25 schreef klipper het volgende:
[..]
En dan nu de spellen nog, want wat dat betreft is er nog niet veel soeps voor de wii te verkrijgen.
ow dat zekerquote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:24 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Enige probleem was dat er bijna geen Premium's waren in het begin...Ik denk dat bij de PS3 reserveren misschien nieteens nodig was, omdat er zoveel geleverd zijn.
6 pre orders voor de wii gehad waarvan ik er 5 kon afhalen, vrienden ook weer blij gemaakt.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:26 schreef kepler het volgende:
[..]
ow dat zekerMaar dat systeem met die pre-order kits was gewoon prima geregeld. Ik vind het vreemd waarom Sony en Nintendo het niet gewoon zo hebben gedaan
ik heb ook genoeg verhalen gehoord van mensen die als 1e op de lijst stonden, maar toch dat ding niet hadden... (BMH geloof ikquote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:29 schreef klipper het volgende:
[..]
6 pre orders voor de wii gehad waarvan ik er 5 kon afhalen, vrienden ook weer blij gemaakt.
Dus wat dat betreft was zo`n kit niet nodig, gewoon vroeg genoeg pre-orderen.
Sterker nog, de enige systemseller is een eindeloos uitgestelde Gamecube adventure met MIDI muziek en zonder voice actors.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:25 schreef klipper het volgende:
[..]
En dan nu de spellen nog, want wat dat betreft is er nog niet veel soeps voor de wii te verkrijgen.
Ik stond er bij 1 zelfs als 12e en nog kreeg ik hem, gewoon een kwestie van vroeg genoeg pre-orderen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:31 schreef kepler het volgende:
[..]
ik heb ook genoeg verhalen gehoord van mensen die als 1e op de lijst stonden, maar toch dat ding niet hadden... (BMH geloof ik)Met zo'n kitje (uitgegeven door MS zelf) was je gewoon 100% zeker van je launch-console
Ja nu toch ook?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:31 schreef kepler het volgende:
[..]
ik heb ook genoeg verhalen gehoord van mensen die als 1e op de lijst stonden, maar toch dat ding niet hadden... (BMH geloof ik)Met zo'n kitje (uitgegeven door MS zelf) was je gewoon 100% zeker van je launch-console
Ja sorry hoor maar die kleine van me wilde hem absoluut hebben, gelukkig heb ik hem kororinpa uit zijn kop kunnen pratenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:36 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja nu toch ook?Je betaald 50/100 euro aan je bent zeker van een PS3
Maar hey wie leent me even 600 euro?Oh my god waarom raak ik altijd gehyped bij de launches op Nintendo na dan
@klipper
OMG Red Steel![]()
Dé hype van 2006![]()
Dan heb ik niks gezegtquote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:40 schreef klipper het volgende:
[..]
Ja sorry hoor maar die kleine van me wilde hem absoluut hebben, gelukkig heb ik hem kororinpa uit zijn kop kunnen praten![]()
Op 8 dec stond ik nu al uren voor de Makro (zonder resultaat met een stuk of 10 pre-ordersquote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:04 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ok, ik ga hem dus over 25 minuten ophalen![]()
Dat is dan dom, want ik had ruim van tevoren aangegeven dat de Makro ze pas 11 dec zou krijgenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:21 schreef BMH het volgende:
[..]
Op 8 dec stond ik nu al uren voor de Makro (zonder resultaat met een stuk of 10 pre-orders)
Kan ook dat ik er toen stond.. Tis ook alweer 4.5 maand geledenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is dan dom, want ik had ruim van tevoren aangegeven dat de Makro ze pas 11 dec zou krijgen
home-knop indrukkenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:20 schreef MaxPowers het volgende:
Hmm, iemand die weet hoe je van het spel Motorstorm naar het Sony menu komt?
Om steeds de aan/uit knop te gebruiken is niet de bedoeling, lijkt me
Als in online co-op zoals Gears of War...of split screen?quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:37 schreef Nielz. het volgende:Morgenavond een avondje lang Resistance Fall Of Man co-op spelen
Fok!kers zijn in staat om te multitasken, het is dat je dat niet vergeet.quote:
of iig in staat te pimpen met hun dure aankopenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:52 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Fok!kers zijn in staat om te multitasken, het is dat je dat niet vergeet.
Waarom hebben ze dit soort acties nou nooit in Nederland?quote:Virgin Megastore customers get a surprise
The PlayStation 3 finally arrived in Europe last night, and there was a surprise in store for those buying a console at the official UK launch - a free 46" Sony Bravia television worth around GBP 2000.
The flagship Virgin Megastore on Oxford Street store opened its doors to the first customers keen to get their hands on PS3 at noon on Wednesday. Although only a handful turned up to spend the night in the store, by 11pm on Thursday the queue had grown to over 100 people.
With just 20 minutes to go until the console officially went on sale, Sony UK boss Ray Maguire stepped up to address the crowd in front of a large flatscreen TV.
"This is a 46-inch Bravia W series. It's an award-winning flat panel," he said. "And do you know what the good news, is guys? I'm going to give you one free."
The cheers were muted at first, but then the news began to sink in. When Maguire clarified, "Every single one of you in this queue is going to get one," the crowd responded with whoops and applause.
At midnight, the first PlayStation 3 was handed over to 17 year-old Ritatsu Thomas, who'd been waiting since 5am on Wednesday. He also received a Bravia TV to take home, but everyone else in the queue - 125 people in total - was told they'll receive their television next week.
Speaking to GamesIndustry.biz about the decision to give away the TVs, Maguire said, "PlayStation 3 is about the new generation of high definition. There are some people in that queue for whom the HD part is the more difficult part of the equation, and I think it's a way of just saying thank you.
"They've got the best console, and now they've got the best screen."
Maguire said he thought the launch had "gone great, considering that we weren't allowed to let people queue up outside and there were loads of restrictions".
"People waiting for 36 hours and sleeping overnight is absolutely unbelievable - it shows the affinity people have for the brand, and it's really humbling," he added.
Maguire's comments were echoed by Sony PR boss David Wilson, who told GamesIndustry.biz, "When retailers are going on record saying there's free stock, there's no point for any of these guys to come here and spend 36 on that floor down there - so I'm touched that so many have."
For full coverage of the PlayStation 3 launch, read our feature here
En dik 750 euro lichter.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:00 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik wil niet patsen ofzo hoor![]()
[afbeelding]
wow wat een mooi ding........en zwaar![]()
heh..compenseerd weer een beetje danquote:
Enjoy!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:00 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[afbeelding]
maar dan heb je ook wat, tenminste, als je tv hd-ready isquote:
Inderdaad, de prijs-kwaliteit verhouding is uitstekend maar de drempel van het betalen van een dergelijk hoog bedrag voor iets wat voor velen enkel als een 'spelcomputer' wordt beschouwd, is voor velen nog een struikelblok.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
maar dan heb je ook wat, tenminste, als je tv hd-ready is
ik zal er zelf niet voor naar de winkel gaan, maar mensen die zeggen dat de ps3 crap is etc, die moeten naar de opticien. Het is een gewaagde prijs, dat wel. Maar lopen doet ie toch wel, want het ziet er toch schitterend uit. En wie weet, die loterij mag best eens aardig zijn voor mijquote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:06 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Inderdaad, de prijs-kwaliteit verhouding is uitstekend maar de drempel van het betalen van een dergelijk hoog bedrag voor iets wat voor velen enkel als een 'spelcomputer' wordt beschouwd, is voor velen nog een struikelblok.
Enjoyquote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:00 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[afbeelding]
Nee, de PS2 launch danquote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:21 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit is trouwens nog een mooi filmpje, van de Wii launch:
http://www.youtube.com/watch?v=k5760l9mWNs
Lijkt wel een marathon
Dat doet me denken aan het ei van de film Alien.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, de PS2 launch dan
http://www.youtube.com/watch?v=VgZl0zlka08
Plaats eens wat fotosquote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:24 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik heb nachtdienst...dus kan overdag gamen
zit nu motorstorm te spelen![]()
mijn Psn user name is Deacon![]()
ga zo eens mijn router aansluiten
Ding trekt wel mega veel stof aan trouwenshij zit nu al onder
![]()
quote:
Dead rising op de PS3 ziet er gaaf uit!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, de PS2 launch dan
http://www.youtube.com/watch?v=VgZl0zlka08
Dus hij draaid minder dan op de PS2?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:52 schreef Deacon_Tigra het volgende:
heb nog niet de update gedaan
en heb even final fantasy x erin gedaan
ik vindt het wel meevallen..maar je ziet wel af en toe stukjes flikkeren
en dan alleen bij cutscenes...niet eens bij gameplay![]()
zoals een stukje ketting van tidus enzo..maar niks overkomelijks
zometeen ff updaten![]()
ja maar ik ben nu pas bezig met de updatequote:
Heb ik ook altijd, maar als je hem dan thuis hebt is dat gevoel wegquote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:17 schreef Opie het volgende:
Ook in Utrecht lagen er nog meer dan genoeg bij de MediaMarkt. Wat ben ik toch erg ook met dit soort dingen. Heb ik allang ruim honderden Euro's klaarliggen maar vind ik het toch moeilijk om uit te geven haha. Misschien toch maar doen vandaag.
Dat gevoel komt weer terug als je de saldo bekijkt van de bankrekening.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:18 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Heb ik ook altijd, maar als je hem dan thuis hebt is dat gevoel weg
Droog (letterlijk en figuurlijk).quote:
goede vraagquote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:38 schreef SToRM81 het volgende:
Kun je nu eigenlijk gewoon met je pinpas games kopen?
Nice, dus je hebt een 1080p tv?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:00 schreef Xenwolfie het volgende:
Heb em. Eerste indrukken:
- Controller is lekker licht.
- Menu ziet er strak uit (vooral op 1920x1080)
- Menu zit echt bomvol met opties.
- Updaten duurt vrij lang.
- Wifi ontvangst is redelijk maar die op mijn pc is veel beter.
[[url=http://xs413.xs.to/xs413/07125/Photo-0034.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
De doos in werking (kut cameratelefoon).
Nope, 1080i (was het ff vergeten te zeggen), maar de TV zelf is 1366x768. Weet alleen niet hoe ik het menu in 720p krijgt. Mischien ziet het er dan nog wel wat beter uit.quote:
Als je de console op 1920x1080i zet moet hij downscalen naar 1366x768 in p. Je kunt em dus beter in 720p draaien (ook vanwege mogelijk lag die ontstaat in je tv door de downscaling).quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:06 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Nope, 1080i (was het ff vergeten te zeggen), maar de TV zelf is 1366x768. Weet alleen niet hoe ik het menu in 720p krijgt. Mischien ziet het er dan nog wel wat beter uit.
Het menu ging automatisch al naar 1080i. Weet jij hoe ik het terug kan zetten? Games ben ik van plan in 720p te draaien ja. Ook omdat de verticale resolutie van 1080i lager is terwijl dat niet nodig is. In feite is 1080i toch 540 (en dan x2?)quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:07 schreef BMH het volgende:
[..]
Als je de console op 1920x1080i zet moet hij downscalen naar 1366x768 in p. Je kunt em dus beter in 720p draaien (ook vanwege mogelijk lag die ontstaat in je tv door de downscaling).
Interlaced is idd 2 velden van 540 pixelrijen. Bij stilstaand beeld is het mooier dan 720p.. Bij bewegend beeld is 720p scherper.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:10 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Het menu ging automatisch al naar 1080i. Weet jij hoe ik het terug kan zetten? Games ben ik van plan in 720p te draaien ja. Ook omdat de verticale resolutie van 1080i lager is terwijl dat niet nodig is. In feite is 1080i toch 540 (en dan x2?)
quote:Te koop:
Vandaag ontvangen playstation 3 inclusief controller en aansluitkabels. Compleet in verzegelde doos met garantiebewijs.
Het betreft hier een origineel nederlandse versie. Landelijk uitverkocht!!!!!
Vraagprijs 1000 euro.
Je weet dat Linux erop zit? Installeer ubuntu en je bent klaar.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:19 schreef SToRM81 het volgende:
Eigenlijk heb ik alleen nog MSN en een goed toetsenbord nodig bij de PS3 en dan kan de PC de deur uit
Heel simpel. De wii launch liet zien dat je beter je console kunt pre-orderen... Veel potentiële PS3 kopers hebben een PS3 gepre-ordered zonder dat ze zeker waren of ze er wel 1 gingen kopen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:25 schreef Oksel het volgende:
600 euro is best duur voor een PC.. zónder scherm..![]()
Anyway, hoe komt het dat hij nergens uitverkocht is volgens jullie? Sony zal wel wat cash nodig hebben na jaren investeren.. die vinden het echt niet tof dat hij nog niet de deur uitvliegd!
een PC met vergelijkbare prestaties kost 1500+. Zónder schermquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:25 schreef Oksel het volgende:
600 euro is best duur voor een PC.. zónder scherm..![]()
Anyway, hoe komt het dat hij nergens uitverkocht is volgens jullie? Sony zal wel wat cash nodig hebben na jaren investeren.. die vinden het echt niet tof dat hij nog niet de deur uitvliegd!
Worth it om geen Linux te hoeven draaienquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:44 schreef SocialDisorder het volgende:
een PC met vergelijkbare prestaties kost 1500+. Zónder scherm
Je hoeft dan ook geen Linux te draaien op de PS3quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:52 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Worth it om geen Linux te hoeven draaien
512 MB geheugenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:44 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
een PC met vergelijkbare prestaties kost 1500+. Zónder scherm
Wat een mongool.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:14 schreef BMH het volgende:
Die kerel is zeker nog niet naar het centrum van een willekeurige stad geweest... Genoeg PS3's in de schappen hier.
stel jij even een PC samen die 47 HD MPEG streams op 1080p decodeertquote:
Lukt je onder linux op de PS3 ook nietquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:33 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
stel jij even een PC samen die 47 HD MPEG streams op 1080p decodeert
En je kunt sowieso nog zoveel decoderen, maar je hebt er weinig aan met dat armzalige 5400RPM laptopschijfjequote:
Ik neem aan dat elke willekeurige HDMi kabel toch voldoet? Dus waarom niet eentje ergens anders kopen?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:17 schreef RedemptioN het volgende:
al me spellen inmiddels gespeeld en dit bericht live van me ps3 :d
alleen jammer dat de bartsmit geen hdmi kabels heeft ontvangen, dus tot dinsdag in 576i spelen, al ziet het er nu ook uber uit
Dat meen ik welquote:
Ohw?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:37 schreef Smots het volgende:
ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat er vanavond of straks een fokker hier heel veel mensen jaloers gaat maken met het nieuws dattie een PS3 van zijn werk heeft gekregen.
Ik ga niet verklappen wie het is, dat mag 'ie zelf doen.
Aan je smiley te zien heb jij er al één gekocht, hehe.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Una Bachata?
XBL Gamertag: Flex0r75
Doe mij zo'n baas!!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:37 schreef Smots het volgende:
ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat er vanavond of straks een fokker hier heel veel mensen jaloers gaat maken met het nieuws dattie een PS3 van zijn werk heeft gekregen.
Ik ga niet verklappen wie het is, dat mag 'ie zelf doen.
Je maakt een geintje mag ik hopen? Als dit waar is weiger ik een PS3 te kopen. Ik wil gewoon DVD's in RGB kwaliteit kunnen kijken!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:28 schreef Diablos79 het volgende:
Hmmz ik krijg net als bij de PS2 groen beeld als ik dvds afspeel op de PS3.. Zal wel door de RGB-kabel komen![]()
ik heb net een ps2 spel in 60hz gespeeldquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:31 schreef Opie het volgende:
[..]
Je maakt een geintje mag ik hopen? Als dit waar is weiger ik een PS3 te kopen. Ik wil gewoon DVD's in RGB kwaliteit kunnen kijken!
Daarnaast wil ik graag van iemand weten die een PS3 heeft of er een 50hz/60hz switch optie in het display menu zit zoals bij de 360.
Maar dat verschilt per PS2 game. Ik heb het meer over de PS3 games. Kan ik daarvoor gewoon standaard 60hz kiezen in het display menu van de console?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:51 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
ik heb net een ps2 spel in 60hz gespeeld
no probs![]()
je kan mij alvast toevoegen: RebelRebelquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:49 schreef Deacon_Tigra het volgende:
waar blijven de online id's
ik heb nog geen vriendjes![]()
voeg me toe Tec-Deacon![]()
Ja zat net ook te kutten voor mn broertje met internet, maar het lukte niet en toen had hij nog niet gespeeldquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:55 schreef Gstyles het volgende:
Heb em eindelijk yessss vanochtend afgeleverd door Wehkamp!krijg alleen die klote internet verbinding (draadloos
) niet aangesloten. Krijg een ''toegansfout'' te zien ...
Dit gebeurde er zeker niet...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:56 schreef Crashcat het volgende:
Bij de MM in R'dam lagen er nog een stuk of 30 ps3's
hoe was het ook al weer?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:03 schreef BMH het volgende:
[..]
Dit gebeurde er zeker niet...
[afbeelding]
Pie Ss drie1!!!
Idd. Leugenaars! Ik moest een week wachten.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:08 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
hoe was het ook al weer?
"Everyone who wants a Wii on launchday can get one."
klopt denk ik wel, ik heb nog geen PS3. Ik heb die nick alleen online geregistreerd via die pre-registratie. Zal wel kijken.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:09 schreef Deacon_Tigra het volgende:
hmm moet ik nu bij online id je mail adres...of je andere id invoeren
want als ik RebelRebel invoer dan krijg ik de reaktie dat je je nog niet hebt geregistreerd![]()
Zijn die nog steeds niet leverbaar?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:08 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
hoe was het ook al weer?
"Everyone who wants a Wii on launchday can get one."
Ze worden geleverd en meteen verkocht aan de mensen die 4 maand geleden hebben gepre-ordered. In de schappen zul je geen Wii's vinden.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:13 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Zijn die nog steeds niet leverbaar?![]()
Als andere mensen er ook last van hebben, word het dan minder vervelend voor jou?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:16 schreef Scarface2004 het volgende:
Nog maar een keer dan![]()
Vraagje aan de PS3 bezitters.
Hebben jullie geen last van de triggers?
Ik heb ff met de ps3 mogen spelen (motorstorm).
Maar ik had geen lekkere grip op de triggers, me vinger gleed steeds van de trigger af als ik vol gas gaf.
Vind het jammer dat die triggers 'bol' staan ipv hol bij de 360.
Hebben meerdere mensen hier last van of ben ik de enige die zichzelf hier aan stoort?
owww ok , vandaarquote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:10 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
klopt denk ik wel, ik heb nog geen PS3. Ik heb die nick alleen online geregistreerd via die pre-registratie. Zal wel kijken.
Weet niet of het specifiek aan mijn RGB-kabel ligt, maar ik krijg groen beeld bij het kijken van een dvd. Weet niet hoe het bij andere is die gewoon compenent of HDMI gebruiken op hun HD(ready) tv's. Neem aan dat je daarmee gewoon normaal beeld krijgt. Het boekje zegt verder ook niks over RGB-kabels, ze gaan er zeker vanuit dat niemand die gaat gebruikenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:31 schreef Opie het volgende:
[..]
Je maakt een geintje mag ik hopen? Als dit waar is weiger ik een PS3 te kopen. Ik wil gewoon DVD's in RGB kwaliteit kunnen kijken!
Daarnaast wil ik graag van iemand weten die een PS3 heeft of er een 50hz/60hz switch optie in het display menu zit zoals bij de 360.
Ik zit constant granaten in CoD 3 af te vuren doordat die R2 en L2 knoppen zeer lichtgevoelig zijn....quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:03 schreef Scarface2004 het volgende:
Maar ik had geen lekkere grip op de triggers, me vinger gleed steeds van de trigger af als ik vol gas gaf.
Hebben meerdere mensen hier last van of ben ik de enige die zichzelf hier aan stoort?
Moet je de gordijnen dicht doen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:32 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Ik zit constant granaten in CoD 3 af te vuren doordat die R2 en L2 knoppen zeer lichtgevoelig zijn....
Nou..... dat valt wel mee, hoor.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:10 schreef BMH het volgende:
[..]
Hopelijk krijgt de PS3 een hele berg goede titels en dan niet alleen de laatste 2 jaren van haar bestaan zoals bij de PS2.
Ik praat in exclusieve games die ik boeiend vind.. Dus niet GT of ratchet and Clank/Jakquote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:33 schreef Smots het volgende:
[..]
Nou..... dat valt wel mee, hoor.
D'r zijn ook genoeg toptitels uitgekomen voor die periode.
God wat flauw!quote:
Een vriend zei vanmorgen 'met die triggers ligt het de controller niet zo goed in de hand.' Maar net zei hij nog dat hij daar al niets meer van merkt dus zal gwn ff wennen zeker.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:16 schreef Scarface2004 het volgende:
Nog maar een keer dan![]()
Flauwerikquote:
Update downloaden.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:43 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Flauwerik. Weet iemand trouwens hoe je van achtergrondsscherm veranderd... Ik zie nergens de optie bij foto's. Daar kan je het bij de PS3 zijn kleine broertje wel veranderen.
zover ik weet kan dat niet...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:49 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Ik heb 1.60 al. Ben ik nou blind dan of hoe zit het.
Nee, wou ff weten of ik nou zulke grote handen heb of dat het bij meer mensen voorkomt.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:22 schreef BMH het volgende:
[..]
Als andere mensen er ook last van hebben, word het dan minder vervelend voor jou?
Als je er zoveel last van hebt, dan wil ik jouw ps3 wel voor een leuk prijsje overnemen hoorquote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:02 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Nee, wou ff weten of ik nou zulke grote handen heb of dat het bij meer mensen voorkomt.
Internet afmelden, en vervolgens opnieuw instellen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:24 schreef Nielz. het volgende:
Heb em, en net even een uurtje Resistance gespeeld. Het is even wennen, zo'n shooter op de console (doe het alleen op PC) maar is gewoon heel vet
1 ding, hoe maak ik contact met internet, ik heb WiFi (voorzover ik weet), dus dan kon je toch draadloos internet gebruiken?
via XMB naar instellingen en daar internet instellingen op draadloos zetten glquote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:24 schreef Nielz. het volgende:
Heb em, en net even een uurtje Resistance gespeeld. Het is even wennen, zo'n shooter op de console (doe het alleen op PC) maar is gewoon heel vet
1 ding, hoe maak ik contact met internet, ik heb WiFi (voorzover ik weet), dus dan kon je toch draadloos internet gebruiken?
ze hadden he tover de beelden van de 360 en ps3, klonk alleen wel alsof het alleen ove rps3 ging maar dat was niet zoquote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:22 schreef Scarface2004 het volgende:
LOL.
Zonet op het NOS journaal ff een blunder.
Item over de Ps3.
Ze zeiden: dat de graphics zo mooi waren dat je er wel een journaal over kan gaan beginnen (iets in die richting)
En vervolgens deden ze dat ook, alleen ze lieten Gears of War beelden zien![]()
Gewoon online registreren, en dan krijg je hem vanzelf.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:28 schreef satecl het volgende:
ik heb hem ook![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze hadde geen call of duty 3 bij intertoys, dus ik heb maar resitance ofzoIk ben nu eerst even 1.6 aan t downloaden en dan ffies alle demo's
Waar kan je je inschrijfen voor casino royale?
Ah ok.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:28 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
ze hadden he tover de beelden van de 360 en ps3, klonk alleen wel alsof het alleen ove rps3 ging maar dat was niet zo
Ik had me al een keer op internet geregistreerd voor me gebruikersnaam, heeft dat daar niets mee te maken. Want ik zie nu op het PS3-menu dat ik me weer moet registreren(aanmelden bij Playstation network), of hoeft dat nou weer niet..?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:29 schreef klipper het volgende:
[..]
Gewoon online registreren, en dan krijg je hem vanzelf.
Dus naam, adres, woonplaats en land.
Gaat gewoon via het menu.
Gewoon aangeven wachtwoord onthouden, dan hoef je je de volgende keer niet aan te melden.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:38 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik had me al een keer op internet geregistreerd voor me gebruikersnaam, heeft dat daar niets mee te maken. Want ik zie nu op het PS3-menu dat ik me weer moet registreren(aanmelden bij Playstation network), of hoeft dat nou weer niet..?
Om 8 uur opgestaan, eerst de hond uitgelaten en de vogels verzorgd.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:40 schreef jorienvdherik het volgende:
Zijn er nog mensen hier die vanaf vanmorgen vroeg heel de dag hebben gespeeld ?
Het is te hopen dat hij ze niet echt afgehaald heeft, anders krijgen zijn neefjes er dalijk allemaal 1 voor hun verjaardag.quote:prijs: ¤ 700,- datum plaatsing: 21-03-2007
conditie: nieuw
Te koop aangeboden:
De nieuwe Playstation 3 vanaf donderdag (22-3) bij mij te koop. Ik heb gegarandeerd 5 stuks beschikbaar. Direct leverbaar!
Het is nu al bekend dat er een enorme schaarste in de PS3 aan zit te komen.
Dus wil je een PS3, stuur me een mail of bel !!! Degene die het hoogst bied is gegarandeerd van een PS3. Je kunt hem gelijk ophalen!!!
Let op: Alleen serieuze boden. Boden onder de normale verkoopprijs worden meteen verwijdered
Omdat er nu nog stapels ps3's in de winkels liggen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:59 schreef jorienvdherik het volgende:
Met de 360 werkte dat wel, inkopen en gelijk duurverkopen. hoezo nu niet dan;)
Neukende hoere teringquote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:48 schreef Crashcat het volgende:
Deze wachtenden kregen in de UK een gratis 40" scherm:(
http://www.gamesindustry.biz/content_page.php?aid=23725
oke, best raar dat er maximaal maar 55.000 verkocht worden in benelux, en er nog over isquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:01 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Omdat er nu nog stapels ps3's in de winkels liggen.
55.000 is anders wel best veel.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:11 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
oke, best raar dat er maximaal maar 55.000 verkocht worden in benelux, en er nog over is![]()
"maar" 50.000quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:11 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
oke, best raar dat er maximaal maar 55.000 verkocht worden in benelux, en er nog over is![]()
Zeg dan gewoon dat je hoopt dat er games uitkomen die JOU aanspreken, niet iedereen heeft dezelfde smaak........ Wat kan het de rest interesseren of JIJ de games boeiend vind als zij er lol mee hebben?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:34 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik praat in exclusieve games die ik boeiend vind.. Dus niet GT of ratchet and Clank/Jak
toegevoegdquote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:26 schreef RedemptioN het volgende:
PSN id: diTani gogo voeg me toe!, heb elk populair spel voor onloine gaming!!
ja oke maar tochquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:17 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
"maar" 50.000
PS2 bij launch: 12.000
Wii: 10.000
X360: 15.000
die allemaal een PS3 willen?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:20 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ja oke maar toch
meer dan 20 mil inwoners...
waar haal je die 3,65 miljoen extra mensen ineens vandaan?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:20 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ja oke maar toch
meer dan 20 mil inwoners...
Vlaanderen erbij mischien?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:23 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
waar haal je die 3,65 miljoen extra mensen ineens vandaan?
Beneluxquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:23 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
waar haal je die 3,65 miljoen extra mensen ineens vandaan?
Hoezo dat, er worden er gewoon genoeg geleverd, dat was wel anders bij de XBOX360 en de WII, waarvan er veel te weinig geleverd werden.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:11 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik hoor hem af en toe flink blazen. Het was toch de bedoeling dat hij helemaal stil was? Ik hoor zijn fan standaard wel aan staan en soms gaat hij hard door als hij flink bezig is met CoD 3.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:53 schreef klipper het volgende:
Mensen die bij schiphol wonen en klagen over geluidsoverlast maar wel een xbox360 hebben.![]()
Wat is die PS3 lekker stil hè.![]()
Ja op de PS knop drukken en spel beeindigen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:03 schreef satecl het volgende:
Kan je ook als je een spel aan t spelen bent. stoppen en dan gelijk naar menu... want ik speel nu R:FoM, maar ik wil stoppen en naar het PS3-Menu, want ik was net Motortstorm demo aan t downloaden...(ik wil me PS3 dus niet uit doen), kan dat??
hehehequote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:07 schreef klipper het volgende:
[..]
Ja op de PS knop drukken en spel beeindigen.
Zal het later ff nakijken... Heb twee deadlines voor middernacht.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:53 schreef Diablos79 het volgende:
Zijn er trouwens nog meer mensen die een RGB-kabel gebruiken op een "normale" tv die groen beeld krijgen bij het kijken van dvds?
quote:Force Feedback ondersteuning voor GTHD
De kogel is nu toch echt door de kerk. Sony ondersteunt Force Feedback. De nieuwe versie van GTHD bevestigt dit, want in de nieuwe versie van de demo wordt de technologie eindelijk ondersteunt. Dit lijkt ook de berichten te bevestigen dat Sony het geschil met de patent-houder van Force Feedback en rumble, Immersion, heeft opgelost.
Nu is het wachten op de andere racegames die de techniek ondersteunen. En die rumble controller van Sony mag ook wel meteen uitkomen.
PUquote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:14 schreef satecl het volgende:
Ik vind R:FoM op het eerste gezicht aardig tegen vallen, bij de PU scoort hij ook maar een 7,8
Naar het schijnt zijn de eerste 2 levels van R:FoM niet zo heel bijzonder, maar wordt het daarna allemaal beter. Ik hoop het, krijg namelijk volgende week ook R:FoM en hoop gewoon op een toffe game.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:14 schreef satecl het volgende:
Ik vind R:FoM op het eerste gezicht aardig tegen vallen, bij de PU scoort hij ook maar een 7,8
Volgende week maar ff naar de stad, daar zullen ze wel wat meer spellen hebben. Ik had trouwens ook even die demo van Motorstorm gedownload, wat een vage gameplay zeg
En nog een vraag: Het valt me op dat elk spel Nederlands in(of ondertitelt). Is dat tegenwoordig in elk spel? Dat zou wel lekker wezen
Me 2quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:25 schreef Gstyles het volgende:
[..]
heheheshit je was me net voor. Ik had dat probleem ook, effe oefenen met vanalles dan lukt het vanzelf! Is bij jullie die draadloze internet verbinding ook traag/ Ik krijg em maar niet geupdate
steeds een melding (80710723)
Ik hoor die van mij dus echt niet, ja of ik moet mijn oor erop leggen dan hoor ik een heel zacht gezoem. Maar hij heeft vanmiddag een paar uur aangestaan en hij is echt muisstil, de hele tijdquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:00 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Ik hoor hem af en toe flink blazen. Het was toch de bedoeling dat hij helemaal stil was? Ik hoor zijn fan standaard wel aan staan en soms gaat hij hard door als hij flink bezig is met CoD 3.
Staat die van jpu op zijn zij of ligt hij plat?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:24 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Ik hoor die van mij dus echt niet, ja of ik moet mijn oor erop leggen dan hoor ik een heel zacht gezoem. Maar hij heeft vanmiddag een paar uur aangestaan en hij is echt muisstil, de hele tijd
Mijn PS3 staat gewoon plat. Lijkt me dat wanneer je hem op zijn zij zet hij heter word en dus meer moet blazen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:41 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Staat die van jpu op zijn zij of ligt hij plat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |