home-knop indrukkenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:20 schreef MaxPowers het volgende:
Hmm, iemand die weet hoe je van het spel Motorstorm naar het Sony menu komt?
Om steeds de aan/uit knop te gebruiken is niet de bedoeling, lijkt me
Als in online co-op zoals Gears of War...of split screen?quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:37 schreef Nielz. het volgende:Morgenavond een avondje lang Resistance Fall Of Man co-op spelen
Fok!kers zijn in staat om te multitasken, het is dat je dat niet vergeet.quote:
of iig in staat te pimpen met hun dure aankopenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:52 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Fok!kers zijn in staat om te multitasken, het is dat je dat niet vergeet.
Waarom hebben ze dit soort acties nou nooit in Nederland?quote:Virgin Megastore customers get a surprise
The PlayStation 3 finally arrived in Europe last night, and there was a surprise in store for those buying a console at the official UK launch - a free 46" Sony Bravia television worth around GBP 2000.
The flagship Virgin Megastore on Oxford Street store opened its doors to the first customers keen to get their hands on PS3 at noon on Wednesday. Although only a handful turned up to spend the night in the store, by 11pm on Thursday the queue had grown to over 100 people.
With just 20 minutes to go until the console officially went on sale, Sony UK boss Ray Maguire stepped up to address the crowd in front of a large flatscreen TV.
"This is a 46-inch Bravia W series. It's an award-winning flat panel," he said. "And do you know what the good news, is guys? I'm going to give you one free."
The cheers were muted at first, but then the news began to sink in. When Maguire clarified, "Every single one of you in this queue is going to get one," the crowd responded with whoops and applause.
At midnight, the first PlayStation 3 was handed over to 17 year-old Ritatsu Thomas, who'd been waiting since 5am on Wednesday. He also received a Bravia TV to take home, but everyone else in the queue - 125 people in total - was told they'll receive their television next week.
Speaking to GamesIndustry.biz about the decision to give away the TVs, Maguire said, "PlayStation 3 is about the new generation of high definition. There are some people in that queue for whom the HD part is the more difficult part of the equation, and I think it's a way of just saying thank you.
"They've got the best console, and now they've got the best screen."
Maguire said he thought the launch had "gone great, considering that we weren't allowed to let people queue up outside and there were loads of restrictions".
"People waiting for 36 hours and sleeping overnight is absolutely unbelievable - it shows the affinity people have for the brand, and it's really humbling," he added.
Maguire's comments were echoed by Sony PR boss David Wilson, who told GamesIndustry.biz, "When retailers are going on record saying there's free stock, there's no point for any of these guys to come here and spend 36 on that floor down there - so I'm touched that so many have."
For full coverage of the PlayStation 3 launch, read our feature here
En dik 750 euro lichter.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:00 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik wil niet patsen ofzo hoor![]()
[afbeelding]
wow wat een mooi ding........en zwaar![]()
heh..compenseerd weer een beetje danquote:
Enjoy!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:00 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[afbeelding]
maar dan heb je ook wat, tenminste, als je tv hd-ready isquote:
Inderdaad, de prijs-kwaliteit verhouding is uitstekend maar de drempel van het betalen van een dergelijk hoog bedrag voor iets wat voor velen enkel als een 'spelcomputer' wordt beschouwd, is voor velen nog een struikelblok.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
maar dan heb je ook wat, tenminste, als je tv hd-ready is
ik zal er zelf niet voor naar de winkel gaan, maar mensen die zeggen dat de ps3 crap is etc, die moeten naar de opticien. Het is een gewaagde prijs, dat wel. Maar lopen doet ie toch wel, want het ziet er toch schitterend uit. En wie weet, die loterij mag best eens aardig zijn voor mijquote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:06 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Inderdaad, de prijs-kwaliteit verhouding is uitstekend maar de drempel van het betalen van een dergelijk hoog bedrag voor iets wat voor velen enkel als een 'spelcomputer' wordt beschouwd, is voor velen nog een struikelblok.
Enjoyquote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:00 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[afbeelding]
Nee, de PS2 launch danquote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:21 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit is trouwens nog een mooi filmpje, van de Wii launch:
http://www.youtube.com/watch?v=k5760l9mWNs
Lijkt wel een marathon
Dat doet me denken aan het ei van de film Alien.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, de PS2 launch dan
http://www.youtube.com/watch?v=VgZl0zlka08
Plaats eens wat fotosquote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:24 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik heb nachtdienst...dus kan overdag gamen
zit nu motorstorm te spelen![]()
mijn Psn user name is Deacon![]()
ga zo eens mijn router aansluiten
Ding trekt wel mega veel stof aan trouwenshij zit nu al onder
![]()
quote:
Dead rising op de PS3 ziet er gaaf uit!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, de PS2 launch dan
http://www.youtube.com/watch?v=VgZl0zlka08
Dus hij draaid minder dan op de PS2?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:52 schreef Deacon_Tigra het volgende:
heb nog niet de update gedaan
en heb even final fantasy x erin gedaan
ik vindt het wel meevallen..maar je ziet wel af en toe stukjes flikkeren
en dan alleen bij cutscenes...niet eens bij gameplay![]()
zoals een stukje ketting van tidus enzo..maar niks overkomelijks
zometeen ff updaten![]()
ja maar ik ben nu pas bezig met de updatequote:
Heb ik ook altijd, maar als je hem dan thuis hebt is dat gevoel wegquote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:17 schreef Opie het volgende:
Ook in Utrecht lagen er nog meer dan genoeg bij de MediaMarkt. Wat ben ik toch erg ook met dit soort dingen. Heb ik allang ruim honderden Euro's klaarliggen maar vind ik het toch moeilijk om uit te geven haha. Misschien toch maar doen vandaag.
Dat gevoel komt weer terug als je de saldo bekijkt van de bankrekening.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:18 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Heb ik ook altijd, maar als je hem dan thuis hebt is dat gevoel weg
Droog (letterlijk en figuurlijk).quote:
goede vraagquote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:38 schreef SToRM81 het volgende:
Kun je nu eigenlijk gewoon met je pinpas games kopen?
Nice, dus je hebt een 1080p tv?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:00 schreef Xenwolfie het volgende:
Heb em. Eerste indrukken:
- Controller is lekker licht.
- Menu ziet er strak uit (vooral op 1920x1080)
- Menu zit echt bomvol met opties.
- Updaten duurt vrij lang.
- Wifi ontvangst is redelijk maar die op mijn pc is veel beter.
[[url=http://xs413.xs.to/xs413/07125/Photo-0034.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
De doos in werking (kut cameratelefoon).
Nope, 1080i (was het ff vergeten te zeggen), maar de TV zelf is 1366x768. Weet alleen niet hoe ik het menu in 720p krijgt. Mischien ziet het er dan nog wel wat beter uit.quote:
Als je de console op 1920x1080i zet moet hij downscalen naar 1366x768 in p. Je kunt em dus beter in 720p draaien (ook vanwege mogelijk lag die ontstaat in je tv door de downscaling).quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:06 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Nope, 1080i (was het ff vergeten te zeggen), maar de TV zelf is 1366x768. Weet alleen niet hoe ik het menu in 720p krijgt. Mischien ziet het er dan nog wel wat beter uit.
Het menu ging automatisch al naar 1080i. Weet jij hoe ik het terug kan zetten? Games ben ik van plan in 720p te draaien ja. Ook omdat de verticale resolutie van 1080i lager is terwijl dat niet nodig is. In feite is 1080i toch 540 (en dan x2?)quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:07 schreef BMH het volgende:
[..]
Als je de console op 1920x1080i zet moet hij downscalen naar 1366x768 in p. Je kunt em dus beter in 720p draaien (ook vanwege mogelijk lag die ontstaat in je tv door de downscaling).
Interlaced is idd 2 velden van 540 pixelrijen. Bij stilstaand beeld is het mooier dan 720p.. Bij bewegend beeld is 720p scherper.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:10 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Het menu ging automatisch al naar 1080i. Weet jij hoe ik het terug kan zetten? Games ben ik van plan in 720p te draaien ja. Ook omdat de verticale resolutie van 1080i lager is terwijl dat niet nodig is. In feite is 1080i toch 540 (en dan x2?)
quote:Te koop:
Vandaag ontvangen playstation 3 inclusief controller en aansluitkabels. Compleet in verzegelde doos met garantiebewijs.
Het betreft hier een origineel nederlandse versie. Landelijk uitverkocht!!!!!
Vraagprijs 1000 euro.
Je weet dat Linux erop zit? Installeer ubuntu en je bent klaar.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:19 schreef SToRM81 het volgende:
Eigenlijk heb ik alleen nog MSN en een goed toetsenbord nodig bij de PS3 en dan kan de PC de deur uit
Heel simpel. De wii launch liet zien dat je beter je console kunt pre-orderen... Veel potentiële PS3 kopers hebben een PS3 gepre-ordered zonder dat ze zeker waren of ze er wel 1 gingen kopen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:25 schreef Oksel het volgende:
600 euro is best duur voor een PC.. zónder scherm..![]()
Anyway, hoe komt het dat hij nergens uitverkocht is volgens jullie? Sony zal wel wat cash nodig hebben na jaren investeren.. die vinden het echt niet tof dat hij nog niet de deur uitvliegd!
een PC met vergelijkbare prestaties kost 1500+. Zónder schermquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:25 schreef Oksel het volgende:
600 euro is best duur voor een PC.. zónder scherm..![]()
Anyway, hoe komt het dat hij nergens uitverkocht is volgens jullie? Sony zal wel wat cash nodig hebben na jaren investeren.. die vinden het echt niet tof dat hij nog niet de deur uitvliegd!
Worth it om geen Linux te hoeven draaienquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:44 schreef SocialDisorder het volgende:
een PC met vergelijkbare prestaties kost 1500+. Zónder scherm
Je hoeft dan ook geen Linux te draaien op de PS3quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:52 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Worth it om geen Linux te hoeven draaien
512 MB geheugenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:44 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
een PC met vergelijkbare prestaties kost 1500+. Zónder scherm
Wat een mongool.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:14 schreef BMH het volgende:
Die kerel is zeker nog niet naar het centrum van een willekeurige stad geweest... Genoeg PS3's in de schappen hier.
stel jij even een PC samen die 47 HD MPEG streams op 1080p decodeertquote:
Lukt je onder linux op de PS3 ook nietquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:33 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
stel jij even een PC samen die 47 HD MPEG streams op 1080p decodeert
En je kunt sowieso nog zoveel decoderen, maar je hebt er weinig aan met dat armzalige 5400RPM laptopschijfjequote:
Ik neem aan dat elke willekeurige HDMi kabel toch voldoet? Dus waarom niet eentje ergens anders kopen?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:17 schreef RedemptioN het volgende:
al me spellen inmiddels gespeeld en dit bericht live van me ps3 :d
alleen jammer dat de bartsmit geen hdmi kabels heeft ontvangen, dus tot dinsdag in 576i spelen, al ziet het er nu ook uber uit
Dat meen ik welquote:
Ohw?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:37 schreef Smots het volgende:
ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat er vanavond of straks een fokker hier heel veel mensen jaloers gaat maken met het nieuws dattie een PS3 van zijn werk heeft gekregen.
Ik ga niet verklappen wie het is, dat mag 'ie zelf doen.
Aan je smiley te zien heb jij er al één gekocht, hehe.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Una Bachata?
XBL Gamertag: Flex0r75
Doe mij zo'n baas!!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:37 schreef Smots het volgende:
ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat er vanavond of straks een fokker hier heel veel mensen jaloers gaat maken met het nieuws dattie een PS3 van zijn werk heeft gekregen.
Ik ga niet verklappen wie het is, dat mag 'ie zelf doen.
Je maakt een geintje mag ik hopen? Als dit waar is weiger ik een PS3 te kopen. Ik wil gewoon DVD's in RGB kwaliteit kunnen kijken!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:28 schreef Diablos79 het volgende:
Hmmz ik krijg net als bij de PS2 groen beeld als ik dvds afspeel op de PS3.. Zal wel door de RGB-kabel komen![]()
ik heb net een ps2 spel in 60hz gespeeldquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:31 schreef Opie het volgende:
[..]
Je maakt een geintje mag ik hopen? Als dit waar is weiger ik een PS3 te kopen. Ik wil gewoon DVD's in RGB kwaliteit kunnen kijken!
Daarnaast wil ik graag van iemand weten die een PS3 heeft of er een 50hz/60hz switch optie in het display menu zit zoals bij de 360.
Maar dat verschilt per PS2 game. Ik heb het meer over de PS3 games. Kan ik daarvoor gewoon standaard 60hz kiezen in het display menu van de console?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:51 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
ik heb net een ps2 spel in 60hz gespeeld
no probs![]()
je kan mij alvast toevoegen: RebelRebelquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:49 schreef Deacon_Tigra het volgende:
waar blijven de online id's
ik heb nog geen vriendjes![]()
voeg me toe Tec-Deacon![]()
Ja zat net ook te kutten voor mn broertje met internet, maar het lukte niet en toen had hij nog niet gespeeldquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:55 schreef Gstyles het volgende:
Heb em eindelijk yessss vanochtend afgeleverd door Wehkamp!krijg alleen die klote internet verbinding (draadloos
) niet aangesloten. Krijg een ''toegansfout'' te zien ...
Dit gebeurde er zeker niet...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:56 schreef Crashcat het volgende:
Bij de MM in R'dam lagen er nog een stuk of 30 ps3's
hoe was het ook al weer?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:03 schreef BMH het volgende:
[..]
Dit gebeurde er zeker niet...
[afbeelding]
Pie Ss drie1!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |