goede vraagquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:32 schreef Retuobak het volgende:
Wie hebben hem hier nou eigenlijk al allemaal?
Goede vraag!quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:32 schreef Retuobak het volgende:
Denk nog bijna niemand aangezien hij morgen pas verkocht wordquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:32 schreef Retuobak het volgende:
Genoeg winkels verkopen al kerelquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:52 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Denk nog bijna niemand aangezien hij morgen pas verkocht word
Maar als het goed is heb ik hem morgen
in Rotterdam werd tie al verkochtquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:52 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Denk nog bijna niemand aangezien hij morgen pas verkocht word
Maar als het goed is heb ik hem morgen
Die is terug gevlogen naar waar die vandaan kwamquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:55 schreef CittaR het volgende:
wat is er eigenlijk gebeurt met die mislukte boomerang controller?
hehehequote:Op donderdag 22 maart 2007 20:05 schreef disjfa het volgende:
[..]
Die is terug gevlogen naar waar die vandaan kwam
Maar word gezellig morgen (en afgelopen dagen) Hoop dat iedereen plezier gaat krijgen met hun console
vond em er ook mooi uitzien maar ik had bij deze game nou niet zoiets van teeeeeeeeeeeeeeeeeerinnnnnggg wat vet!quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:09 schreef kepler het volgende:
wel even op een demo-pod gespeeld. F1 zag er supermooi uit, jammer van de slechte gameplay
quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:37 schreef Nielz. het volgende:Morgenavond een avondje lang Resistance Fall Of Man co-op spelen
Ow wat stout van ze hehequote:
Volgens mij heb ik F1 '97 op de PSX.quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:14 schreef Opie het volgende:
Ik denk dat je er echt een F1 fan voor moet zijn. F1 '06 op de PS2 zit al lang in m'n console en speel 'm nog steeds met veel plezier. De beste F1 console gameplay sinds F1 '97 van Bizarre Creations op de PSX.
Ik krijg hem pas volgende week ivm dealeractie bestelling.quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:32 schreef Retuobak het volgende:
ik ben een echte F1-fan, maar de gameplay van de F1-games van Sony zijn gewoon te arcade. In de demo kon ik (met alle hulpmiddelen uit) erg makkelijk op de baan blijven... Daarbij komt ook nog het feit dat het seizoen van vorig jaar er in zitquote:Op donderdag 22 maart 2007 20:14 schreef Opie het volgende:
Ik denk dat je er echt een F1 fan voor moet zijn. F1 '06 op de PS2 zit al lang in m'n console en speel 'm nog steeds met veel plezier. De beste F1 console gameplay sinds F1 '97 van Bizarre Creations op de PSX.
waarom een apart topic? Ik zou gewoon een wiki-aanmaken en die lijst in de OP zettenquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:37 schreef SToRM81 het volgende:
Is er eigenlijk al een centraal topic waar alle PSN usernames staan?
Ik ben het met je eens dat die Sony games te arcade zijn. Ik vond F1 96 en 97 van Bizarre Creations (nu van PGR op de XBox) op de PSX echt briljant.quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:34 schreef kepler het volgende:
[..]
ik ben een echte F1-fan, maar de gameplay van de F1-games van Sony zijn gewoon te arcade. In de demo kon ik (met alle hulpmiddelen uit) erg makkelijk op de baan blijven... Daarbij komt ook nog het feit dat het seizoen van vorig jaar er in zit
Het zag er wel goed uit
lees deze even doorquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:01 schreef Opie het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat die Sony games te arcade zijn. Ik vond F1 96 en 97 van Bizarre Creations (nu van PGR op de XBox) op de PSX echt briljant.
F1 98 was een RAMP omdat de nieuwe developer te weinig tijd had om er wat fatsoenlijks van te maken. De games erna waren iets beter, maar op veel gebieden qua gameplay net zo erg.
Ik heb jarenlang Grand Prix 2 gespeeld (ook met seizoen mods enzo) en zie die nog altijd als de beste F1 game ooit. Maar wat betreft wat recentere console games zijn F1 2000 (van EA notabene) en F1 '06 (van Sony) op de PS2 echt heel goed.
Zoiets bedoelde ik ja. Dat zou erg handig zijnquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:44 schreef kepler het volgende:
waarom een apart topic? Ik zou gewoon een wiki-aanmaken en die lijst in de OP zetten
ahhh zo moet dat dusquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:08 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik krijg hem pas volgende week ivm dealeractie bestelling.
@Redemption: Klik eens op de (op) link:
Selecteer de broncode, copy... en dan pasten hier als je OP.
standaard normale composiet kabel, geen hdmi, die moet je er los bij halen, of componentquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:00 schreef twi het volgende:
Zit er voor dat geld geen HDMI kabel bij? Welke kabel zit er dan standaard bij?
Dat is op zich wel triest. Doe er dan op z'n minst zo'n component-met-tulp bij. Maargoed, je kunt natuurlijk wel een no-name HDMI flutkabel kopen, qua kwaliteit zal dat niet uitmaken. Da's dan wel weer een voordeel.quote:
alleen zondag?quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:47 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Zoiets bedoelde ik ja. Dat zou erg handig zijn
Zondag gaan er trouwens een heleboel mensen hun PS3 inzetten voor Folding@Home. Het staat al op meerdere fora: http://boardsus.playstati(...)d=28397606#U28397606
Wel een goed initiatief![]()
als het qua kwaliteit niet uitmaakt, waarom is het dan een flutkabel?quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:17 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is op zich wel triest. Doe er dan op z'n minst zo'n component-met-tulp bij. Maargoed, je kunt natuurlijk wel een no-name HDMI flutkabel kopen, qua kwaliteit zal dat niet uitmaken. Da's dan wel weer een voordeel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |