goede vraagquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:32 schreef Retuobak het volgende:
Wie hebben hem hier nou eigenlijk al allemaal?
Goede vraag!quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:32 schreef Retuobak het volgende:
Denk nog bijna niemand aangezien hij morgen pas verkocht wordquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:32 schreef Retuobak het volgende:
Genoeg winkels verkopen al kerelquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:52 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Denk nog bijna niemand aangezien hij morgen pas verkocht word
Maar als het goed is heb ik hem morgen
in Rotterdam werd tie al verkochtquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:52 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Denk nog bijna niemand aangezien hij morgen pas verkocht word
Maar als het goed is heb ik hem morgen
Die is terug gevlogen naar waar die vandaan kwamquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:55 schreef CittaR het volgende:
wat is er eigenlijk gebeurt met die mislukte boomerang controller?
hehehequote:Op donderdag 22 maart 2007 20:05 schreef disjfa het volgende:
[..]
Die is terug gevlogen naar waar die vandaan kwam
Maar word gezellig morgen (en afgelopen dagen) Hoop dat iedereen plezier gaat krijgen met hun console
vond em er ook mooi uitzien maar ik had bij deze game nou niet zoiets van teeeeeeeeeeeeeeeeeerinnnnnggg wat vet!quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:09 schreef kepler het volgende:
wel even op een demo-pod gespeeld. F1 zag er supermooi uit, jammer van de slechte gameplay
quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:37 schreef Nielz. het volgende:Morgenavond een avondje lang Resistance Fall Of Man co-op spelen
Ow wat stout van ze hehequote:
Volgens mij heb ik F1 '97 op de PSX.quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:14 schreef Opie het volgende:
Ik denk dat je er echt een F1 fan voor moet zijn. F1 '06 op de PS2 zit al lang in m'n console en speel 'm nog steeds met veel plezier. De beste F1 console gameplay sinds F1 '97 van Bizarre Creations op de PSX.
Ik krijg hem pas volgende week ivm dealeractie bestelling.quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:32 schreef Retuobak het volgende:
ik ben een echte F1-fan, maar de gameplay van de F1-games van Sony zijn gewoon te arcade. In de demo kon ik (met alle hulpmiddelen uit) erg makkelijk op de baan blijven... Daarbij komt ook nog het feit dat het seizoen van vorig jaar er in zitquote:Op donderdag 22 maart 2007 20:14 schreef Opie het volgende:
Ik denk dat je er echt een F1 fan voor moet zijn. F1 '06 op de PS2 zit al lang in m'n console en speel 'm nog steeds met veel plezier. De beste F1 console gameplay sinds F1 '97 van Bizarre Creations op de PSX.
waarom een apart topic? Ik zou gewoon een wiki-aanmaken en die lijst in de OP zettenquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:37 schreef SToRM81 het volgende:
Is er eigenlijk al een centraal topic waar alle PSN usernames staan?
Ik ben het met je eens dat die Sony games te arcade zijn. Ik vond F1 96 en 97 van Bizarre Creations (nu van PGR op de XBox) op de PSX echt briljant.quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:34 schreef kepler het volgende:
[..]
ik ben een echte F1-fan, maar de gameplay van de F1-games van Sony zijn gewoon te arcade. In de demo kon ik (met alle hulpmiddelen uit) erg makkelijk op de baan blijven... Daarbij komt ook nog het feit dat het seizoen van vorig jaar er in zit
Het zag er wel goed uit
lees deze even doorquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:01 schreef Opie het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat die Sony games te arcade zijn. Ik vond F1 96 en 97 van Bizarre Creations (nu van PGR op de XBox) op de PSX echt briljant.
F1 98 was een RAMP omdat de nieuwe developer te weinig tijd had om er wat fatsoenlijks van te maken. De games erna waren iets beter, maar op veel gebieden qua gameplay net zo erg.
Ik heb jarenlang Grand Prix 2 gespeeld (ook met seizoen mods enzo) en zie die nog altijd als de beste F1 game ooit. Maar wat betreft wat recentere console games zijn F1 2000 (van EA notabene) en F1 '06 (van Sony) op de PS2 echt heel goed.
Zoiets bedoelde ik ja. Dat zou erg handig zijnquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:44 schreef kepler het volgende:
waarom een apart topic? Ik zou gewoon een wiki-aanmaken en die lijst in de OP zetten
ahhh zo moet dat dusquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:08 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik krijg hem pas volgende week ivm dealeractie bestelling.
@Redemption: Klik eens op de (op) link:
Selecteer de broncode, copy... en dan pasten hier als je OP.
standaard normale composiet kabel, geen hdmi, die moet je er los bij halen, of componentquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:00 schreef twi het volgende:
Zit er voor dat geld geen HDMI kabel bij? Welke kabel zit er dan standaard bij?
Dat is op zich wel triest. Doe er dan op z'n minst zo'n component-met-tulp bij. Maargoed, je kunt natuurlijk wel een no-name HDMI flutkabel kopen, qua kwaliteit zal dat niet uitmaken. Da's dan wel weer een voordeel.quote:
alleen zondag?quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:47 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Zoiets bedoelde ik ja. Dat zou erg handig zijn
Zondag gaan er trouwens een heleboel mensen hun PS3 inzetten voor Folding@Home. Het staat al op meerdere fora: http://boardsus.playstati(...)d=28397606#U28397606
Wel een goed initiatief![]()
als het qua kwaliteit niet uitmaakt, waarom is het dan een flutkabel?quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:17 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is op zich wel triest. Doe er dan op z'n minst zo'n component-met-tulp bij. Maargoed, je kunt natuurlijk wel een no-name HDMI flutkabel kopen, qua kwaliteit zal dat niet uitmaken. Da's dan wel weer een voordeel.
Vind dat wel een blunder opzich Next Gen HD begins here! Dat ding kan zo uit de doos geeneens HD weergeven. Maar goed kabeltje erbij zal niet veel uit maken.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:30 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
als het qua kwaliteit niet uitmaakt, waarom is het dan een flutkabel?(sneller kapot misschien maar dat valt vaak ook wel mee), maar het is idd belachelijk die dingen worden voor een stuiver gemaakt en kunnen ze er neit eens bij in mikken
![]()
599 us dollars. Next gen is here, bitches!quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:30 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
als het qua kwaliteit niet uitmaakt, waarom is het dan een flutkabel?(sneller kapot misschien maar dat valt vaak ook wel mee), maar het is idd belachelijk die dingen worden voor een stuiver gemaakt en kunnen ze er neit eens bij in mikken
![]()
Bronquote:Dump je Xbox360 voor een PS3.
Een Berlijns Saturn filiaal heeft zich een bijzondere stunt uitgedacht bij de PS3 launch.
Voor de zaak staat een klimwand.
Diegene die met zijn xbox360 daar tot de top klimt, en van die hoogte zijn xbox360 naar onder dumpt met het gevolg dat die in kleine stukjes plastic en metaal op de stoep uitelkaar spat mag als hij weer weer onder is VOOR NIKS een PS3 in het Saturn filiaal uit de rekken plukken.
Als er nog liggen breng er dan even 1 naar Groesbeekquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:50 schreef Fliepke het volgende:
Zo, ik ga even kijken naar de mensen die er over10 minuutjes eentje kunnen kopen hier in Nijmegen. Waarschijnlijk hebben ze vanmiddag al alles uitgedeeld en is er niks te doen
Ik zou het zo doen en dan die PS3 voor 500 verkopen en weer een 360 kopen + 100 aan gamesquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:56 schreef BMH het volgende:
[..]
Gadver! Dit vind ik nu zulke achterlijke acties.
![]()
Waren 't zulke taferelen?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:00 schreef Fliepke het volgende:
OMG er stonden 5 mensen voor de winkel![]()
Dat was het
waarvan er drie kopers waren
http://kotaku.com/gaming/(...)h-shindig-246437.phpquote:The PS3 launch seems to have bombed in Australia.... Sony said they had 20,000 pre-orders, but most stores were virtually deserted when they opened at midnight. The guy who bought the first PS3 in the country said he was shocked to be first in line when he only turned up after 9pm...
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:03 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Waren 't zulke taferelen?
http://www.youtube.com/watch?v=WLMY-OlVvnE.
Die overige twee kwamen zeker om op de demopod te spelen?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:00 schreef Fliepke het volgende:
OMG er stonden 5 mensen voor de winkel![]()
Dat was het
waarvan er drie kopers waren
Ach straks krijg je weer van die Wii taferelen en kan je misschien fluiten naar je PS3?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:13 schreef SToRM81 het volgende:
Waarom zou je om 12u voor de winkel gaan staan als je een preorder hebt
is ook zo dat het een blunder is, maar vond het wel een leuke topic nadat zij het zo gezegd hebbenquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:35 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Vind dat wel een blunder opzich Next Gen HD begins here! Dat ding kan zo uit de doos geeneens HD weergeven. Maar goed kabeltje erbij zal niet veel uit maken.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:40 schreef BMH het volgende:
[..]
599 us dollars. Next gen is here, bitches!
I kid. TVP
Precies.. de reden dat mensen voor een winkel staan te dringen als een stel beesten is omdat ze geen pre-order hebben en er weinig exemplaren over zijn.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:13 schreef SToRM81 het volgende:
Waarom zou je om 12u voor de winkel gaan staan als je een preorder hebt
nee, de winkeliers hebben de launch goed geregeldquote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:19 schreef Opie het volgende:
[..]
Precies.. de reden dat mensen voor een winkel staan te dringen als een stel beesten is omdat ze geen pre-order hebben en er weinig exemplaren over zijn.
Sony heeft z'n launch wél op orde en met een pre-order ga je niet staan dringen om middernacht.
Wanneer gaat Nintendo de Wii eigenlijk launchen? Oh wacht, dat is waar ook. Ze hebben in december 6 consoles afgeleverd in Nederland![]()
''De productieproblemen worden zo snel mogelijk verholpen. Iedereen die in de zomer een Wii wil, zal er een krijgen. Heb geduld, wij zullen jullie serveren met honderden units.''quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:19 schreef Opie het volgende:
[..]
Precies.. de reden dat mensen voor een winkel staan te dringen als een stel beesten is omdat ze geen pre-order hebben en er weinig exemplaren over zijn.
Sony heeft z'n launch wél op orde en met een pre-order ga je niet staan dringen om middernacht.
Wanneer gaat Nintendo de Wii eigenlijk launchen? Oh wacht, dat is waar ook. Ze hebben in december 6 consoles afgeleverd in Nederland![]()
Enige probleem was dat er bijna geen Premium's waren in het begin...Ik denk dat bij de PS3 reserveren misschien nieteens nodig was, omdat er zoveel geleverd zijn.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:22 schreef kepler het volgende:
nee, de winkeliers hebben de launch goed geregeld
Het systeem van MS was nog beter, daar kon je gewoon een pre-order kit kopen en was je helemaal zeker van je zaak. Nu hangt het met de PS3 maar af van de winkel waar je hebt gereserveerd
En dan nu de spellen nog, want wat dat betreft is er nog niet veel soeps voor de wii te verkrijgen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:22 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
''De productieproblemen worden zo snel mogelijk verholpen. Iedereen die in de zomer een Wii wil, zal er een krijgen. Heb geduld, wij zullen jullie serveren met honderden units.''
![]()
So truequote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:25 schreef klipper het volgende:
[..]
En dan nu de spellen nog, want wat dat betreft is er nog niet veel soeps voor de wii te verkrijgen.
ow dat zekerquote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:24 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Enige probleem was dat er bijna geen Premium's waren in het begin...Ik denk dat bij de PS3 reserveren misschien nieteens nodig was, omdat er zoveel geleverd zijn.
6 pre orders voor de wii gehad waarvan ik er 5 kon afhalen, vrienden ook weer blij gemaakt.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:26 schreef kepler het volgende:
[..]
ow dat zekerMaar dat systeem met die pre-order kits was gewoon prima geregeld. Ik vind het vreemd waarom Sony en Nintendo het niet gewoon zo hebben gedaan
ik heb ook genoeg verhalen gehoord van mensen die als 1e op de lijst stonden, maar toch dat ding niet hadden... (BMH geloof ikquote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:29 schreef klipper het volgende:
[..]
6 pre orders voor de wii gehad waarvan ik er 5 kon afhalen, vrienden ook weer blij gemaakt.
Dus wat dat betreft was zo`n kit niet nodig, gewoon vroeg genoeg pre-orderen.
Sterker nog, de enige systemseller is een eindeloos uitgestelde Gamecube adventure met MIDI muziek en zonder voice actors.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:25 schreef klipper het volgende:
[..]
En dan nu de spellen nog, want wat dat betreft is er nog niet veel soeps voor de wii te verkrijgen.
Ik stond er bij 1 zelfs als 12e en nog kreeg ik hem, gewoon een kwestie van vroeg genoeg pre-orderen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:31 schreef kepler het volgende:
[..]
ik heb ook genoeg verhalen gehoord van mensen die als 1e op de lijst stonden, maar toch dat ding niet hadden... (BMH geloof ik)Met zo'n kitje (uitgegeven door MS zelf) was je gewoon 100% zeker van je launch-console
Ja nu toch ook?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:31 schreef kepler het volgende:
[..]
ik heb ook genoeg verhalen gehoord van mensen die als 1e op de lijst stonden, maar toch dat ding niet hadden... (BMH geloof ik)Met zo'n kitje (uitgegeven door MS zelf) was je gewoon 100% zeker van je launch-console
Ja sorry hoor maar die kleine van me wilde hem absoluut hebben, gelukkig heb ik hem kororinpa uit zijn kop kunnen pratenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:36 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja nu toch ook?Je betaald 50/100 euro aan je bent zeker van een PS3
Maar hey wie leent me even 600 euro?Oh my god waarom raak ik altijd gehyped bij de launches op Nintendo na dan
@klipper
OMG Red Steel![]()
Dé hype van 2006![]()
Dan heb ik niks gezegtquote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:40 schreef klipper het volgende:
[..]
Ja sorry hoor maar die kleine van me wilde hem absoluut hebben, gelukkig heb ik hem kororinpa uit zijn kop kunnen praten![]()
Op 8 dec stond ik nu al uren voor de Makro (zonder resultaat met een stuk of 10 pre-ordersquote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:04 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ok, ik ga hem dus over 25 minuten ophalen![]()
Dat is dan dom, want ik had ruim van tevoren aangegeven dat de Makro ze pas 11 dec zou krijgenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:21 schreef BMH het volgende:
[..]
Op 8 dec stond ik nu al uren voor de Makro (zonder resultaat met een stuk of 10 pre-orders)
Kan ook dat ik er toen stond.. Tis ook alweer 4.5 maand geledenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is dan dom, want ik had ruim van tevoren aangegeven dat de Makro ze pas 11 dec zou krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |