Vreemd. Bij mij begint hij na een minuut 5 gewoon te blazen, en ingame zelfs vrij hard. Ik vraag me af waarom dat bij jou niet zo is dan.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:47 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Mijn PS3 staat gewoon plat. Lijkt me dat wanneer je hem op zijn zij zet hij heter word en dus meer moet blazen.
@storm81: mijn PSN username is Diablos1979
Er is een groepje Fokkers dat onder de naam FOKschaap met dit soort projecten meedoet. Zie bijv. het topic in Dig.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:11 schreef Nielz. het volgende:
Folding@home, een goed doel voor je PS3. Door met je PS3 op Folding@home te gaan draag je bij aan de wetenschap, al die PS3's samen (het geheugen) zorgen voor een geheugen waar berekeningen op kunnen worde ngemaakt die voorheen nooit mogelijk waren geweest.
Is er al een FOK! team?
Als je geen kleur hebt moet je de goede input signaal selecteren met je afstandsbediening.. Vaak doe je dit door nog een keer extra op de composite ingang te drukken (kleur op je afstandsbediening.. of welke knop daar ook voor is).quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:56 schreef Crashcat het volgende:
Ik heb via composite helemaal geen kleur....
Laat staan groen..
Da hdmi kabel kan niet snel genoeg komen.
Ik zit ff in de tv menu de kleursignalen apart te configuren...quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:08 schreef BMH het volgende:
[..]
Als je geen kleur hebt moet je de goede input signaal selecteren met je afstandsbediening.. Vaak doe je dit door nog een keer extra op de composite ingang te drukken (kleur op je afstandsbediening.. of welke knop daar ook voor is).
Als het niet werkt heb je een NTSC tv/monitor. Die bakken vaak niets van PAL composite signalenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:13 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Ik zit ff in de tv menu de kleursignalen apart te configuren...
Even kijken of dat werkt.
Neuj.. Tis gewoon en pal scherm van Loewe. Een oude dat wel.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:15 schreef BMH het volgende:
[..]
Als het niet werkt heb je een NTSC tv/monitor. Die bakken vaak niets van PAL composite signalen
Ik hoop het wel voor Sony.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:41 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Is het mogelijk om PS3 aan te sluiten op TFT scherm, zoja welke kabels heb ik daar voor nodig?
Denk pas over een jaarquote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:04 schreef attieboy het volgende:
hoe snel denken jullie dat de prijs van de ps3 zal dalen?? is het in mei al gedaald naar 500 euro??
of is dat nog te vroeg voor prijsdalingen? dan ben ik namelijk jarig en kan ik er lekker eentje opeisen
Hij is vandaag net uitgekomen manquote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:04 schreef attieboy het volgende:
hoe snel denken jullie dat de prijs van de ps3 zal dalen?? is het in mei al gedaald naar 500 euro??
of is dat nog te vroeg voor prijsdalingen? dan ben ik namelijk jarig en kan ik er lekker eentje opeisen
Ik ga vandaag maar eens kijken voor de bluetooth remotequote:Op zaterdag 24 maart 2007 08:48 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik ga een deze dagen een bluetooth headset kopen![]()
ken ik tenminstre een beetje lullen in motorstorm![]()
Vreemd. Bij mij begint hij na een minuut 5 gewoon te blazen, en ingame zelfs vrij hard. Ik vraag me af waarom dat bij jou niet zo is dan.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:47 schreef Diablos79 het volgende:
Mijn PS3 staat gewoon plat. Lijkt me dat wanneer je hem op zijn zij zet hij heter word en dus meer moet blazen.
@storm81: mijn PSN username is Diablos1979
XGN? Mijn oude site?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 11:02 schreef klipper het volgende:
Het schijnt dat hij juist beter koelt als hij op de zijkant staat, weet alleen niet meer of ik dat van insidegamer heb of van XGN.
Hoewel het temperatuurverschil haast te verwaarlozen is.
Gisteravond na een paar uur spelen was hij wel aan het blazen, maar dat hoorde ik alleen toen ik echt dichtbij kwam. Tijdens het spelen hoor ik hem gewoon niet, terwijl ik mijn xbox360 altijd hoor ook als hij gewoon niks aan het doen is. En wat ik zo op verschillende forums gelezen heb is dat hij bij de meeste mensen heel stil is.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:56 schreef Xenwolfie het volgende:
Oeps, dit moet 58 zijn. Excuses.
Anyway, uit het vorige topic:
[..]
Vreemd. Bij mij begint hij na een minuut 5 gewoon te blazen, en ingame zelfs vrij hard. Ik vraag me af waarom dat bij jou niet zo is dan.
Als jij een signaal IN je ps3 kunt proppen moet het dankzij linux wel lukken.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:21 schreef fr3d het volgende:
Echt ff een Noobie vraag.
kan de ps3 ook als harddisk recorder gebruikt worden, liefst met guide+ systeem?
Dat zou echt super zijn en in lijn van 1 multimediaplatform toch?
Heel erg vreemd. Ik zit er 2 meter vanaf, ik zit nu in het menu, en ik hoor zijn fan weer langzaam aangaan. Mijn kamer temperatuur is 19.4 graden.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:09 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Gisteravond na een paar uur spelen was hij wel aan het blazen, maar dat hoorde ik alleen toen ik echt dichtbij kwam. Tijdens het spelen hoor ik hem gewoon niet, terwijl ik mijn xbox360 altijd hoor ook als hij gewoon niks aan het doen is. En wat ik zo op verschillende forums gelezen heb is dat hij bij de meeste mensen heel stil is.
Sony maakt winkels die Playstation games/hardware exporteren kapot (Zie lik-sang).quote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:28 schreef Noax het volgende:
Waarom kan ik bv. wel 'Winning Eleven' voor de PS2 kopen via Lik-sang en geen games voor de PS3?
Nu is die PS3 regio vrij maar nu lijkt het er op dat je ze niet via play-asia kan kopen, wat een lol.
Ik moet wel zeggen dat mijn pc ook aanstaat dus die hoor ik er sowieso boven uit. Ik zal zo wel eens mijn pc uitzetten en dan eens luisterenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:56 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Heel erg vreemd. Ik zit er 2 meter vanaf, ik zit nu in het menu, en ik hoor zijn fan weer langzaam aangaan. Mijn kamer temperatuur is 19.4 graden.
Ik heb gelukkig een aantal sites gevonden die wel zaken doen, maar 'Winning Eleven' titels moet ik waarschijnlijk via andere wegen gaan aanschaffen...quote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:37 schreef BMH het volgende:
[..]
Sony maakt winkels die Playstation games/hardware exporteren kapot (Zie lik-sang).
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:39 schreef DoDie het volgende:
Weet iemand wat ik nog kan proberen als ik geen beeld krijg met een HDMI -> DVI Kabel (Wel beeld maar he tis zwart)
Resolutie anders instellen in het PS3 menu misschien? Of de HDMI output op RGB zetten? Toen ik mijn PS3 voor het eerst aanzetten klopte de kleuren niet, toen ik eenmaal in het menu was ben ik naar beeldschermopties gegaan en toen ik die had ingesteld was het helemaal goed.quote:
Lees anders deze draadje even door KLIKquote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:16 schreef DoDie het volgende:
Hoe kan ik de resolutie veranderen zonder dat ik hem al heb geconnect op HDMI? (En heeft iemand het werkend met DVI?)
Ik heb alleen RFOMquote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:18 schreef Xenwolfie het volgende:
Ben ik weer eens de enige die geen Call of Duty 3 online kan spelen of kan niemand Call of Duty 3 online spelen?
ik zal straks is kijken of het bij mij wel kan, heb echter wel de Amerikaanse versie...dus weet niet of het te vergelijken valtquote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:18 schreef Xenwolfie het volgende:
Ben ik weer eens de enige die geen Call of Duty 3 online kan spelen of kan niemand Call of Duty 3 online spelen?
nhl2k7 is echt super =], nba2k7 trouwens ook...alleen dat is wel moeilijker om te masteren, vooral het verdedigen is zeer moeilijkquote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:20 schreef Nielz. het volgende:
Zat al te twijfelen om óf NHL2k7 te halen of NBA2k7.
Motorstorm lijkt me ook erg gaaf, maar dat hij geen offline multiplayer heeft is reden hem niet te kopen
Onder instellingen moet je geloof ik eerst je PSP 'registreren'. Als je dat al gedaan hebt, dan weet ik het ook niet.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:10 schreef Ash het volgende:
Ik heb effe een paar vraagjes:
1. Heeft iemand al geprobeerd z'n PSP te connecten met z'n PS3? ik krijg namelijk geen connectie, hij kan de PSP niet vinden desondanks ik hem met een usb kabeltje heb verbonden.
De PS3 is alleen regiovrij voor PS3 games. PS2 import moet je spelen via je US PS2quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:17 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb toch maar eentje gehaald vandaag. Wilde eerst Virtua Tennis 3 voor de Xbox360 halen, maar heb hem uiteindelijk voor de PS3 gekocht, met een PS3 erbij.
Kan ik trouwens mijn NTSC Final Fantasy XII afspelen op mijn PS3? Of moet ik mijn import PS2 nog laten staan?
Jammer, dan zit ik nog steeds met 4 consoles die aangesloten moeten zijn. Ik kan het allemaal niet meer kwijtquote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De PS3 is alleen regiovrij voor PS3 games. PS2 import moet je spelen via je US PS2
Welcome to the club btw
Je weet dat je nu niet online kan met Virtua Tennis 3 ?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:17 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb toch maar eentje gehaald vandaag. Wilde eerst Virtua Tennis 3 voor de Xbox360 halen, maar heb hem uiteindelijk voor de PS3 gekocht, met een PS3 erbij.
Kan ik trouwens mijn NTSC Final Fantasy XII afspelen op mijn PS3? Of moet ik mijn import PS2 nog laten staan?
Ik zit ook met 4 aangesloten consoles strax (Wii, 360, PS3 en PS2 USA), en dan nog een DVD speler en een Videorecorderquote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:34 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Jammer, dan zit ik nog steeds met 4 consoles die aangesloten moeten zijn. Ik kan het allemaal niet meer kwijt.
Heb je hem ook al?
Ik heb hier 7 consoles aangesloten een dvd en een videorecorder, ja heb aardig wat kabels moeten wegwerken.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:34 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Jammer, dan zit ik nog steeds met 4 consoles die aangesloten moeten zijn. Ik kan het allemaal niet meer kwijt.
Heb je hem ook al?
Ik?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 11:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
En Smots, hedde m al gehad?
grootste gedeelte in het begin speel je alleen bij RFOM, heb nog niet echt verder gespeeld =]quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:55 schreef Noax het volgende:
Ik trek er het liefst alleen op uit, geen mannetjes die me in de weg lopen, maar op 1 of andere manier blijf ik die demo spelen.
Misschien ook maar es aanschaffen...
Is er ook een controller te koop voor firsdt-person shooters... dat het een beetje hetzelfde als de PC wordt..?quote:
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:05 schreef escape_nl het volgende:
hoe zit het met gedownloade spellen? Zijn die al te spelen of moet ie eerst omgebouwd worden?
Je bedoelt een muis?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:04 schreef satecl het volgende:
[..]
Is er ook een controller te koop voor firsdt-person shooters... dat het een beetje hetzelfde als de PC wordt..?
Jah... ik weet niet of ze een bepaalde controller hebben... ik dacht dat die betstonden..quote:
Beroerd? Dan zal het waarschijnlijk gewoon zo zijn datj e niet van shooters met een console houdt, want dit is toch niks anders (de besturing).quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:29 schreef satecl het volgende:
oh jammer, want ik vind die besturing van R:FoM echt heel beroerd... Weet iemand trouwens waar je kan zien welke games er nou wel en niet online kunnen(online loopt heerlijk namelijk)?? Bijvoorbeeld NBA streetcourt...
Wat heeft iedereen toch met die samsung bakken van een paar honderd euro? Ga ze eens proberen. Dan weet je meteen wat je vooral niet moet doenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:38 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik ben eruit het wordt eerst een HD ready tv kopen en wanneer GTA IV uit is een PS3 erbij.
Wat vinden jullie van dit ding? aardige prijs voor 66cm.
http://www.bcc.nl/modules/product/PD_BCC/Default/viewContent.aspx?ItemId=630&OriginalItemId=1386&ContentID=219783
of deze
http://www.bcc.nl/modules/product/PD_BCC/Default/viewContent.aspx?ItemId=630&OriginalItemId=&ContentID=220710
wat vinden jullie het meest geschikt?
1 down. Hoeveel moeten er nu nog kapot gaan voor het in de buurt van de 360 fail rate komt?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:51 schreef Gamedemon het volgende:
Ik liep net in de mediamarkt in utrecht en daar hadden ze die PS3 draaien met motorstorm.
Je kon ook tegelijk schaken als je wou, allemaal paarse vierkantjes in beeld.
Dat is dus nr1 die het had begeven
Ik ga ook gewoon komende week die Samsung LE-26R32B halen, zo mooi design en speelt echt wel goed denk ik op een xbox 360 / ps 3quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:48 schreef BMH het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen toch met die samsung bakken van een paar honderd euro? Ga ze eens proberen. Dan weet je meteen wat je vooral niet moet doen
Klopt, dan weet je gelijk dat je niet naar het gebral van ene BMH moet luisteren. Die dingen zijn gewoon goed. Je hoeft er geen wonderen van te verwachten, maar wat wil je ook voor dat geld? Wanneer je budget nou 3 keer zo hoog is kan je eens gaan kijken voor een 1080p scherm.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:48 schreef BMH het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen toch met die samsung bakken van een paar honderd euro? Ga ze eens proberen. Dan weet je meteen wat je vooral niet moet doen
ik heb zelf de LE32R72B geloof ik. Das een klein beetje meer geld maar super mooi beeld! Kijk ff op www.redcoon.nl daar heb ik em ook voor een prikkie vandaan! is echt een aanraderquote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:55 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik ga ook gewoon komende week die Samsung LE-26R32B halen, zo mooi design en speelt echt wel goed denk ik op een xbox 360 / ps 3
Update kan je trouwens ook downloaden via bovenstaande link ( boven je eigen posting)quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:38 schreef Gstyles het volgende:
WTF! ik kan nog steeds niet online spelen!
En via een cd of dvd die je gebrand heb?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:53 schreef Gstyles het volgende:
Jawel das niet het probleem alleen de update stopt na +/- 40 of 50% dan geeftie een toegangfout van mijn router aan...anyway ik probeer em dan via een geheugenkaart erop te zetten maar daar leestie het niet vanaf
Is denk ik Dynamisch Contrast.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:52 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Samsung LE26S81B (nieuw model) 4000:1 contrast met 3 HMDI ingangen.
En wat voor andere contrast heb je dan, en wat is het verschil * MisterJ.Lo leek op het gebied van hd gedoequote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:02 schreef Sixty4 het volgende:
[..]
Is denk ik Dynamisch Contrast.
Evengoed leuk tv'tje![]()
Dynamisch contrast:quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:21 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
En wat voor andere contrast heb je dan, en wat is het verschil * MisterJ.Lo leek op het gebied van hd gedoe.
ja, dat is ook de naam die je je computer hebt moeten geven van @home.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:42 schreef gebakken-koekje het volgende:
hostnaam is hetzelfde als je computernaam? ben een beetje dom in die dingen
Blijven een jaar geldig als ik me niet vergisquote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:29 schreef rakotto het volgende:
Iedereen die Inet heeft van @home moet zijn ps3 de naam geven die je pc ook heeft, bijvoorbeeld CC-12345A.
Btw, ik had een account aangemaakt over het inet, hoe lang blijft ie geldig?
Dat 'second life' geval heet 'home' en die komt pas in de herfst uit.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:35 schreef Noax het volgende:
Ik had overigens dat 'chatten' me anders voor gesteld, nu moet je echt iets om je heen bouwen voordat je in een dergelijke 'wereld' komt.
Dit na de verhalen dat het iets weg zou hebben van 'second life'....
Maar verder een blij man met deze console, denk dat ik mijn 360 maar de verkoop in gooi.
Flow komt volgens Threespeech op 6 april uit.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:07 schreef Sixty4 het volgende:
Iemand een idee wanneer flOw in de store komt? Bij IGN staat 23 mrt als release...
Yep, alleen vraag ik me af of ik elke keer dat ik het programma opstart weer mijn teamnr. en naam moet invullen.. Want dat is nu aan de gaande.. Het slaat mijn user info niet op.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:13 schreef SToRM81 het volgende:
De PS3 werkt nog maar sinds 1 dag mee met Folding@Home en de impact is nu al goed te zien:
http://fah-web.stanford.edu/cgi-bin/main.py?qtype=osstat
waar moet ik dit aanpassen dan? ben geen veldje tegen gekomen waar ik dat in kan vullen?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:48 schreef rakotto het volgende:
Heb je de werkgroep ook aangepast? Dat moet namelijk @home zijn.
Vet toch, als je wint heb je en ps3 en kan je ze nog aanklagen ook dat ze je voorgelogen hebben met betrekking tot kleur en controller.quote:Op zondag 25 maart 2007 00:25 schreef Asskicker14 het volgende:
Vervolgens laten ze een plaatje zien van de zilveren prototype PS3.
[afbeelding]
Ik weet het zelf niet want ik heb helaas nog geen PS3. Ik had de mogelijke oplossing van hier:quote:Op zondag 25 maart 2007 00:31 schreef gebakken-koekje het volgende:
[..]
waar moet ik dit aanpassen dan? ben geen veldje tegen gekomen waar ik dat in kan vullen?
Jammer dat het vandaag zondag is.quote:Op zondag 25 maart 2007 01:05 schreef Xenwolfie het volgende:
GOD VER DOMME
Ik heb waarschijnlijk een foute PS3. Heb even gevraagd waarom mijn PS3 zo staat te loeien, ook al doet hij niks. En de PS3 deed ook gelijk dienst als verwarming.
http://www.hdtvarcade.com/hdtvforum/index.php?showtopic=10181&st=0&gopid=111441entry111441
Kan hem dus waarschijnlijk even gaan inwisselen..
Ik denk dat ventilator in jouw PS3 dan niet goed is. Maar units genoeg(zegt iedereen) dus omruilen moet zo gepiept zijnquote:Op zondag 25 maart 2007 01:05 schreef Xenwolfie het volgende:
GOD VER DOMME
Ik heb waarschijnlijk een foute PS3. Heb even gevraagd waarom mijn PS3 zo staat te loeien, ook al doet hij niks. En de PS3 deed ook gelijk dienst als verwarming.
http://www.hdtvarcade.com/hdtvforum/index.php?showtopic=10181&st=0&gopid=111441entry111441
Bronquote:Exclusieve Xbox 360 titels ook naar de PlayStation 3?
Er zijn al een aantal (eerst) exclusieve games voor de PlayStation 3 ook naar de Xbox 360 gegaan en uiteraard andersom. Laatst was te lezen op GameParty.net dat Devil May Cry 4 ook zou verschijnen op de Xbox 360 en PC. De grootste reden om een game multiplatform te maken is omdat de kosten steeds stijgen.
Volgens Shane Bettenhausen van EGM kunnen we binnenkort een aantal aankondigingen verwachten. Het zal gaan om exclusieve Xbox 360 games die ook op de PlayStation 3 zullen gaan uitkomen. Of dit waar is moeten we dus nog even afwachten.
Als hij bij die lui die daar posten echt zo weinig geluid maakt als ze beweren, vraag ik me af of die van mij wel goed is.quote:Op zondag 25 maart 2007 01:05 schreef Xenwolfie het volgende:
GOD VER DOMME
Bronquote:Scans of three exclusive PS3 titles from the Cellius project
First off, we thank QJ reader ShinFuYux for the tip! Now onto business: back in January, we talked about the the Sony-Namco Bandai venture dubbed as Cellius Inc. The joint-venture will be focusing on developing games which can maximize the capabilities of the PS3's Cell Processor. This new company is headed by Ken Kutaragi. Months have passed and we haven't heard about any of the games that they are working on...until now.
We have here some scans new PS3 games that have been announced from the Cellius project - Brave Arms, Chain Limit, and Second Season 01. Since we don't understand Japanese, here's what we know about them, so far.
Brave Arms - What appears to be a third-person action game in the vein of Ninja Gaiden. One man takes on an oppressive regime in revolt.
Chain Limit - A James Bond/Jack Bauer style, spy adventure type of game.
Second Season 01 - A first person, drama/sci-fi action title.
Apparently, these three games represent different narrative genres - one is action, the other survival, the other is investigative. All of them are QTE (Quick Time Event) fests wherein all its gameplay will involve selecting the available targets on screen and pressing buttons to do different actions to change how the scenes play out.
Also, all three are cinematic games which will involve bravery, heroes, danger among many others. With the news that Devil May Cry 4 is going multi-platform, details about these three exclusive PS3 titles is certainly good news. We'll certainly update you as more info comes our way.
allemaal shooters nee de ps3 kon ook andere dingen tochquote:Op zondag 25 maart 2007 01:35 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Bron
En de scans:
Second Season 01
Brave Arms
Chain Limit
Zien er goed uit![]()
klikquote:Some additional info...
If your router does not support uPnP (e.g. you're getting a NAT Failure error) it is still possible to get NAT type 2. You're router needs to be configured to forward some ports to your PS3. Quoting from the manual:
"The port numbers for PLAYSTATION®Network servers used for this are TCP: 80, 443, 5223 and UDP: 3478, 3479. For voice / video chat and online game play, direct communication with other PS3™ systems is used for data transmission during voice / video chat and online gaming. The port number used for this is UDP: 3658."
So you should forward these to the IP address of your PS3 (the manual for the router shoulld explain how to do this). Further, you'll need to setup any other ports required for whatever online games you play. An alternative to this would be to to make your PS3 the DMZ host on your network (again it'll be in your router manual). This essentially will forward all ports to the PS3. Either way you'll get NAT type 2 if done correctly.
waar zie jij shooters dan?quote:Op zondag 25 maart 2007 01:41 schreef depax het volgende:
[..]
allemaal shooters nee de ps3 kon ook andere dingen toch
Don't worry, SixAxis heeft een lifetime warranty, dus als de rumble versie uitkomt (Ja die komt, aankondiging was bij de aankondiging van GoW3) gewoon omruilen ofzo.quote:
Denk je het zelf?quote:Op zondag 25 maart 2007 10:48 schreef rakotto het volgende:
[..]
Don't worry, SixAxis heeft een lifetime warranty, dus als de rumble versie uitkomt (Ja die komt, aankondiging was bij de aankondiging van GoW3) gewoon omruilen ofzo.
heb gisteren ook een ps3 gekocht, maar ben het toch absoluut niet met je eens wat betreft de menu structuur. de xbox 360 menu structuur is echt om de controller heengebouwd, veel kleuren, helder, en echt top-down navigatie. met de ps3 merk ik dat de menustructuur veel meer berekend is op muizen, je moet echt in die buy menus met dat pookje gaan liggen kutten, inplaats van scorren langs de titels krijg je ze per 4 te zien.. nee daar zie je toch aan dat microsoft "master of the guï" is.quote:Op zondag 25 maart 2007 10:54 schreef FJD het volgende:
Heb er even op staan spelen bij de FRS en de menustructuur werkt vele malen beter dan dan die van de 360. Veel overzichtelijker en duidelijkerHeb Motorstorm en F1 gespeeld maar was er niet echt van onder de indruk, grafisch wel mooi maar daar let ik dan weer minder op. Zag ook af en toe nog wel wat kartelrandjes helaas, die zag ik bij de MM op de 360 (met een of ander spelletje met mechs) niet.
Dat heb ik dus ookquote:Op zondag 25 maart 2007 01:05 schreef Xenwolfie het volgende:
GOD VER DOMME
Staat je PS3 in een kast? Ik had het ook totdat ik hem wat meer ruimte gaf om de warme lucht af te voeren.quote:Op zondag 25 maart 2007 12:57 schreef SnakeNL het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook![]()
Maar ik lees dat er meerdere zo ps3 hebben.
Tja, elk nieuw apparaat heeft kinderziektes.quote:Op zondag 25 maart 2007 12:57 schreef SnakeNL het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook![]()
Maar ik lees dat er meerdere zo ps3 hebben.
Ik geloof de eerste 500.000 die zich in europa bij het Playstation Netwerk registreren, krijgen er eentje thuis gestuurd.quote:Op zondag 25 maart 2007 13:18 schreef freak1 het volgende:
nog even een vraagje, er staat mij iets bij van een gratis blueray film bij een ps3?
hoe zit dat dan?
Even een snelle zoek gedaan;quote:Op zondag 25 maart 2007 13:45 schreef H.Flick het volgende:
Bestaat er trouwens een soort hub voor optische audio kabels? Ik moet nu telkens kabels verwisselen omdat zowel mijn PS2, PS3, Xbox360 en Mac aangesloten moeten zijn op 1 optische ingang van mijn versterker.
zoe eens naar een joytech controlcenter, heb hem ook, kan 4 componenten switchen,m tegelijk met het optisch geluid e.d.quote:Op zondag 25 maart 2007 13:48 schreef Sixty4 het volgende:
[..]
Even een snelle zoek gedaan;
http://www.panda.nl/product_info.php?products_id=463
Koop je 3 van die dingen, dan zou het theoretisch moeten werken![]()
dan moet je je ps3 gewoon via component pakken, kun je alleen je mac niet switchen..quote:Op zondag 25 maart 2007 14:43 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb zo'n oude AV Controlcenter van Joytech, maar die is alleen voor RGB-SCART, het geluid kan inderdaad wel optisch.
Ik heb dan nog steeds het probleem dat mijn Xbox en Wii via component zijn aangesloten, mijn PS3 via HDMI en mijn Mac via VGA. Dus dan zou dat Joytech ding ook alle videoformaten aan moeten kunnen.
Heb je paddo's op of ben je gewoon raar.....quote:Op zondag 25 maart 2007 10:48 schreef rakotto het volgende:
[..]
Don't worry, SixAxis heeft een lifetime warranty, dus als de rumble versie uitkomt (Ja die komt, aankondiging was bij de aankondiging van GoW3) gewoon omruilen ofzo.
quote:Op zondag 25 maart 2007 01:49 schreef Crashcat het volgende:
Over de PS3 en NAT 1,2,3
[..]
klik
Unoffical PS3 Network guide
En ik zit via wifi online voor 5 min. nu en dat zonder problemen.
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:10 schreef Ash het volgende:
Ik heb effe een paar vraagjes:
-Bij het afspelen van een Blu-Ray film is het mogelijk om te zien in wat voor resolutie hij de film afspeelt? bij de optie display zie je het nergens staan.
-Bij de geluidsopties kan je kiezen tussen Bitstream en PCM. wat is nou beter? ik speel het allemaal af via een optical cable naar me receiver.
-Hij geeft bij mij aan als maximale resolutie 1080i, maar betekent dit ook dat hij nu alle spellen alleen maar afspeelt in die resolutie? of kan ik het ergens aanpassen om een spel in 720p af te laten spelen. als ik namelijk naar de opties toe ga moet ik dan het vinkje bij 1080i weghalen of zo?
alvast bedankt.
ik hoor hier en daar wat over kapotte consoles, maar dat is normaal voor electronica. Het aantal kapotte PS3-consoles ligt vele malen lager dan 360-consolesquote:Op zondag 25 maart 2007 18:20 schreef piet_pelle het volgende:
Hoe ziet het eigenlijk met kapotte ps3's? En dan bedoel ik gecrashde en krassende consoles. Daar waar de 360 bezitters nu al vrezen voor hun 2e console vraag ik me af of de ps3 ook met deze problemen te maken heeft.
Ik ga als goed is morgen toch die Samsung LE-26R32B kopenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:52 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Uiteindelijk deze geworden http://kieskeurig.nl/product/D0CF89E42A03522CC12572A4004CD8E8.htm
Samsung LE26S81B (nieuw model) 4000:1 contrast met 3 HMDI ingangen.
Screenshot: http://www.komplett.fr/img/p/1200/333284.jpg
Maandag even bestellen maar pas rond April hebben ze het op voorraad.
Ik had gelezen dat het aantal defecten PS3 minder dan 2% is, dat is erg laag en heel netjes van Sony.quote:Op zondag 25 maart 2007 18:23 schreef kepler het volgende:
[..]
ik hoor hier en daar wat over kapotte consoles, maar dat is normaal voor electronica. Het aantal kapotte PS3-consoles ligt vele malen lager dan 360-consoles
netwerkkabel zit er niet bij geloof ik
zeker netjes, had ik niet verwacht (BluRay en cell zijn toch relatief nieuwe producten)quote:Op zondag 25 maart 2007 18:27 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Ik had gelezen dat het aantal defecten PS3 minder dan 2% is, dat is erg laag en heel netjes van Sony.
Bij de PS3 zit wel standaard een netwerkkabel.
als ik een gokje zou moeten doen, zou ik op Sony Bravia's gokkenquote:Op zondag 25 maart 2007 18:26 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik ga als goed is morgen toch die Samsung LE-26R32B kopenvind die oudere model mooier
2000:1 contrast geen idee of je dat verschil goed merkt met spellenen 1 hdmi maar geeft niet. weet nogeens wat hdmi is
![]()
Verder tof man zo HD-TV met spellen, al is het die demopod kwaliteit van de xbox 360 zijn ook mooie hd-tvs van samsung.
welke hd-tv gebruiken ze bij de playstation 3 pod ?
Jorientje tochquote:Op zondag 25 maart 2007 20:04 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
als ik een gokje zou moeten doen, zou ik op Sony Bravia's gokken
LCD 82cm op 1080iquote:Op zondag 25 maart 2007 21:00 schreef JK het volgende:
Spelen jullie nou allemaal op hdmi lcd schermen of de ouderwetse tv met beeldbuis.... ?
Motorstorm speelt gewoon vloeiend op mijn nomale PAL tv. Geen haperingen, geen frame drops, alles vloeiend en lekker constant.quote:Op zondag 25 maart 2007 21:49 schreef Purky het volgende:
Ik lees op diverse Engelse fora dat de PS3 in HD resolutie mooi vloeiend beeld weergeeft (60hz), maar dat er voor normale PAL televisies geen 60hz optie is ingebouwd en een game als Motorstorm ontzettend stotterig speelt. Waarom alleen 60hz met een HD televisie en waarom in godsnaam wéér een groen scherm bij het kijken van een DVD via RGB? De 360 kan dat zelfs. De oude XBox kan het zelfs!
Men maakt gebruik van bluetooth headsets welke ook op je mobiele telefoon werken. Een voorbeeld. Je PS2 headset werkt overigens ook, mits je deze hebtquote:Op zondag 25 maart 2007 22:03 schreef attieboy het volgende:
hey ik zie nergens een headset te koop staan voor de ps3. Hoe word er gecommuniceerd als je online aan het gamen bent?
Hey is dat echt zo? Kan je gewoon met een headset van je mobieltje gewoon ff online met die gasten praten??quote:Op zondag 25 maart 2007 22:12 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Men maakt gebruik van bluetooth headsets welke ook op je mobiele telefoon werken. Een voorbeeld. Je PS2 headset werkt overigens ook, mits je deze hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |