Vreemd. Bij mij begint hij na een minuut 5 gewoon te blazen, en ingame zelfs vrij hard. Ik vraag me af waarom dat bij jou niet zo is dan.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:47 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Mijn PS3 staat gewoon plat. Lijkt me dat wanneer je hem op zijn zij zet hij heter word en dus meer moet blazen.
@storm81: mijn PSN username is Diablos1979
Er is een groepje Fokkers dat onder de naam FOKschaap met dit soort projecten meedoet. Zie bijv. het topic in Dig.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:11 schreef Nielz. het volgende:
Folding@home, een goed doel voor je PS3. Door met je PS3 op Folding@home te gaan draag je bij aan de wetenschap, al die PS3's samen (het geheugen) zorgen voor een geheugen waar berekeningen op kunnen worde ngemaakt die voorheen nooit mogelijk waren geweest.
Is er al een FOK! team?
Als je geen kleur hebt moet je de goede input signaal selecteren met je afstandsbediening.. Vaak doe je dit door nog een keer extra op de composite ingang te drukken (kleur op je afstandsbediening.. of welke knop daar ook voor is).quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:56 schreef Crashcat het volgende:
Ik heb via composite helemaal geen kleur....
Laat staan groen..
Da hdmi kabel kan niet snel genoeg komen.
Ik zit ff in de tv menu de kleursignalen apart te configuren...quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:08 schreef BMH het volgende:
[..]
Als je geen kleur hebt moet je de goede input signaal selecteren met je afstandsbediening.. Vaak doe je dit door nog een keer extra op de composite ingang te drukken (kleur op je afstandsbediening.. of welke knop daar ook voor is).
Als het niet werkt heb je een NTSC tv/monitor. Die bakken vaak niets van PAL composite signalenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:13 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Ik zit ff in de tv menu de kleursignalen apart te configuren...
Even kijken of dat werkt.
Neuj.. Tis gewoon en pal scherm van Loewe. Een oude dat wel.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:15 schreef BMH het volgende:
[..]
Als het niet werkt heb je een NTSC tv/monitor. Die bakken vaak niets van PAL composite signalen
Ik hoop het wel voor Sony.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:41 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Is het mogelijk om PS3 aan te sluiten op TFT scherm, zoja welke kabels heb ik daar voor nodig?
Denk pas over een jaarquote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:04 schreef attieboy het volgende:
hoe snel denken jullie dat de prijs van de ps3 zal dalen?? is het in mei al gedaald naar 500 euro??
of is dat nog te vroeg voor prijsdalingen? dan ben ik namelijk jarig en kan ik er lekker eentje opeisen
Hij is vandaag net uitgekomen manquote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:04 schreef attieboy het volgende:
hoe snel denken jullie dat de prijs van de ps3 zal dalen?? is het in mei al gedaald naar 500 euro??
of is dat nog te vroeg voor prijsdalingen? dan ben ik namelijk jarig en kan ik er lekker eentje opeisen
Ik ga vandaag maar eens kijken voor de bluetooth remotequote:Op zaterdag 24 maart 2007 08:48 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik ga een deze dagen een bluetooth headset kopen![]()
ken ik tenminstre een beetje lullen in motorstorm![]()
Vreemd. Bij mij begint hij na een minuut 5 gewoon te blazen, en ingame zelfs vrij hard. Ik vraag me af waarom dat bij jou niet zo is dan.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:47 schreef Diablos79 het volgende:
Mijn PS3 staat gewoon plat. Lijkt me dat wanneer je hem op zijn zij zet hij heter word en dus meer moet blazen.
@storm81: mijn PSN username is Diablos1979
XGN? Mijn oude site?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 11:02 schreef klipper het volgende:
Het schijnt dat hij juist beter koelt als hij op de zijkant staat, weet alleen niet meer of ik dat van insidegamer heb of van XGN.
Hoewel het temperatuurverschil haast te verwaarlozen is.
Gisteravond na een paar uur spelen was hij wel aan het blazen, maar dat hoorde ik alleen toen ik echt dichtbij kwam. Tijdens het spelen hoor ik hem gewoon niet, terwijl ik mijn xbox360 altijd hoor ook als hij gewoon niks aan het doen is. En wat ik zo op verschillende forums gelezen heb is dat hij bij de meeste mensen heel stil is.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:56 schreef Xenwolfie het volgende:
Oeps, dit moet 58 zijn. Excuses.
Anyway, uit het vorige topic:
[..]
Vreemd. Bij mij begint hij na een minuut 5 gewoon te blazen, en ingame zelfs vrij hard. Ik vraag me af waarom dat bij jou niet zo is dan.
Als jij een signaal IN je ps3 kunt proppen moet het dankzij linux wel lukken.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:21 schreef fr3d het volgende:
Echt ff een Noobie vraag.
kan de ps3 ook als harddisk recorder gebruikt worden, liefst met guide+ systeem?
Dat zou echt super zijn en in lijn van 1 multimediaplatform toch?
Heel erg vreemd. Ik zit er 2 meter vanaf, ik zit nu in het menu, en ik hoor zijn fan weer langzaam aangaan. Mijn kamer temperatuur is 19.4 graden.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:09 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Gisteravond na een paar uur spelen was hij wel aan het blazen, maar dat hoorde ik alleen toen ik echt dichtbij kwam. Tijdens het spelen hoor ik hem gewoon niet, terwijl ik mijn xbox360 altijd hoor ook als hij gewoon niks aan het doen is. En wat ik zo op verschillende forums gelezen heb is dat hij bij de meeste mensen heel stil is.
Sony maakt winkels die Playstation games/hardware exporteren kapot (Zie lik-sang).quote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:28 schreef Noax het volgende:
Waarom kan ik bv. wel 'Winning Eleven' voor de PS2 kopen via Lik-sang en geen games voor de PS3?
Nu is die PS3 regio vrij maar nu lijkt het er op dat je ze niet via play-asia kan kopen, wat een lol.
Ik moet wel zeggen dat mijn pc ook aanstaat dus die hoor ik er sowieso boven uit. Ik zal zo wel eens mijn pc uitzetten en dan eens luisterenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:56 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Heel erg vreemd. Ik zit er 2 meter vanaf, ik zit nu in het menu, en ik hoor zijn fan weer langzaam aangaan. Mijn kamer temperatuur is 19.4 graden.
Ik heb gelukkig een aantal sites gevonden die wel zaken doen, maar 'Winning Eleven' titels moet ik waarschijnlijk via andere wegen gaan aanschaffen...quote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:37 schreef BMH het volgende:
[..]
Sony maakt winkels die Playstation games/hardware exporteren kapot (Zie lik-sang).
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:39 schreef DoDie het volgende:
Weet iemand wat ik nog kan proberen als ik geen beeld krijg met een HDMI -> DVI Kabel (Wel beeld maar he tis zwart)
Resolutie anders instellen in het PS3 menu misschien? Of de HDMI output op RGB zetten? Toen ik mijn PS3 voor het eerst aanzetten klopte de kleuren niet, toen ik eenmaal in het menu was ben ik naar beeldschermopties gegaan en toen ik die had ingesteld was het helemaal goed.quote:
Lees anders deze draadje even door KLIKquote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:16 schreef DoDie het volgende:
Hoe kan ik de resolutie veranderen zonder dat ik hem al heb geconnect op HDMI? (En heeft iemand het werkend met DVI?)
Ik heb alleen RFOMquote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:18 schreef Xenwolfie het volgende:
Ben ik weer eens de enige die geen Call of Duty 3 online kan spelen of kan niemand Call of Duty 3 online spelen?
ik zal straks is kijken of het bij mij wel kan, heb echter wel de Amerikaanse versie...dus weet niet of het te vergelijken valtquote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:18 schreef Xenwolfie het volgende:
Ben ik weer eens de enige die geen Call of Duty 3 online kan spelen of kan niemand Call of Duty 3 online spelen?
nhl2k7 is echt super =], nba2k7 trouwens ook...alleen dat is wel moeilijker om te masteren, vooral het verdedigen is zeer moeilijkquote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:20 schreef Nielz. het volgende:
Zat al te twijfelen om óf NHL2k7 te halen of NBA2k7.
Motorstorm lijkt me ook erg gaaf, maar dat hij geen offline multiplayer heeft is reden hem niet te kopen
Onder instellingen moet je geloof ik eerst je PSP 'registreren'. Als je dat al gedaan hebt, dan weet ik het ook niet.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:10 schreef Ash het volgende:
Ik heb effe een paar vraagjes:
1. Heeft iemand al geprobeerd z'n PSP te connecten met z'n PS3? ik krijg namelijk geen connectie, hij kan de PSP niet vinden desondanks ik hem met een usb kabeltje heb verbonden.
De PS3 is alleen regiovrij voor PS3 games. PS2 import moet je spelen via je US PS2quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:17 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb toch maar eentje gehaald vandaag. Wilde eerst Virtua Tennis 3 voor de Xbox360 halen, maar heb hem uiteindelijk voor de PS3 gekocht, met een PS3 erbij.
Kan ik trouwens mijn NTSC Final Fantasy XII afspelen op mijn PS3? Of moet ik mijn import PS2 nog laten staan?
Jammer, dan zit ik nog steeds met 4 consoles die aangesloten moeten zijn. Ik kan het allemaal niet meer kwijtquote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De PS3 is alleen regiovrij voor PS3 games. PS2 import moet je spelen via je US PS2
Welcome to the club btw
Je weet dat je nu niet online kan met Virtua Tennis 3 ?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:17 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb toch maar eentje gehaald vandaag. Wilde eerst Virtua Tennis 3 voor de Xbox360 halen, maar heb hem uiteindelijk voor de PS3 gekocht, met een PS3 erbij.
Kan ik trouwens mijn NTSC Final Fantasy XII afspelen op mijn PS3? Of moet ik mijn import PS2 nog laten staan?
Ik zit ook met 4 aangesloten consoles strax (Wii, 360, PS3 en PS2 USA), en dan nog een DVD speler en een Videorecorderquote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:34 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Jammer, dan zit ik nog steeds met 4 consoles die aangesloten moeten zijn. Ik kan het allemaal niet meer kwijt.
Heb je hem ook al?
Ik heb hier 7 consoles aangesloten een dvd en een videorecorder, ja heb aardig wat kabels moeten wegwerken.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:34 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Jammer, dan zit ik nog steeds met 4 consoles die aangesloten moeten zijn. Ik kan het allemaal niet meer kwijt.
Heb je hem ook al?
Ik?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 11:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
En Smots, hedde m al gehad?
grootste gedeelte in het begin speel je alleen bij RFOM, heb nog niet echt verder gespeeld =]quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:55 schreef Noax het volgende:
Ik trek er het liefst alleen op uit, geen mannetjes die me in de weg lopen, maar op 1 of andere manier blijf ik die demo spelen.
Misschien ook maar es aanschaffen...
Is er ook een controller te koop voor firsdt-person shooters... dat het een beetje hetzelfde als de PC wordt..?quote:
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:05 schreef escape_nl het volgende:
hoe zit het met gedownloade spellen? Zijn die al te spelen of moet ie eerst omgebouwd worden?
Je bedoelt een muis?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:04 schreef satecl het volgende:
[..]
Is er ook een controller te koop voor firsdt-person shooters... dat het een beetje hetzelfde als de PC wordt..?
Jah... ik weet niet of ze een bepaalde controller hebben... ik dacht dat die betstonden..quote:
Beroerd? Dan zal het waarschijnlijk gewoon zo zijn datj e niet van shooters met een console houdt, want dit is toch niks anders (de besturing).quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:29 schreef satecl het volgende:
oh jammer, want ik vind die besturing van R:FoM echt heel beroerd... Weet iemand trouwens waar je kan zien welke games er nou wel en niet online kunnen(online loopt heerlijk namelijk)?? Bijvoorbeeld NBA streetcourt...
Wat heeft iedereen toch met die samsung bakken van een paar honderd euro? Ga ze eens proberen. Dan weet je meteen wat je vooral niet moet doenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:38 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik ben eruit het wordt eerst een HD ready tv kopen en wanneer GTA IV uit is een PS3 erbij.
Wat vinden jullie van dit ding? aardige prijs voor 66cm.
http://www.bcc.nl/modules/product/PD_BCC/Default/viewContent.aspx?ItemId=630&OriginalItemId=1386&ContentID=219783
of deze
http://www.bcc.nl/modules/product/PD_BCC/Default/viewContent.aspx?ItemId=630&OriginalItemId=&ContentID=220710
wat vinden jullie het meest geschikt?
1 down. Hoeveel moeten er nu nog kapot gaan voor het in de buurt van de 360 fail rate komt?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:51 schreef Gamedemon het volgende:
Ik liep net in de mediamarkt in utrecht en daar hadden ze die PS3 draaien met motorstorm.
Je kon ook tegelijk schaken als je wou, allemaal paarse vierkantjes in beeld.
Dat is dus nr1 die het had begeven
Ik ga ook gewoon komende week die Samsung LE-26R32B halen, zo mooi design en speelt echt wel goed denk ik op een xbox 360 / ps 3quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:48 schreef BMH het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen toch met die samsung bakken van een paar honderd euro? Ga ze eens proberen. Dan weet je meteen wat je vooral niet moet doen
Klopt, dan weet je gelijk dat je niet naar het gebral van ene BMH moet luisteren. Die dingen zijn gewoon goed. Je hoeft er geen wonderen van te verwachten, maar wat wil je ook voor dat geld? Wanneer je budget nou 3 keer zo hoog is kan je eens gaan kijken voor een 1080p scherm.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:48 schreef BMH het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen toch met die samsung bakken van een paar honderd euro? Ga ze eens proberen. Dan weet je meteen wat je vooral niet moet doen
ik heb zelf de LE32R72B geloof ik. Das een klein beetje meer geld maar super mooi beeld! Kijk ff op www.redcoon.nl daar heb ik em ook voor een prikkie vandaan! is echt een aanraderquote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:55 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik ga ook gewoon komende week die Samsung LE-26R32B halen, zo mooi design en speelt echt wel goed denk ik op een xbox 360 / ps 3
Update kan je trouwens ook downloaden via bovenstaande link ( boven je eigen posting)quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:38 schreef Gstyles het volgende:
WTF! ik kan nog steeds niet online spelen!
En via een cd of dvd die je gebrand heb?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:53 schreef Gstyles het volgende:
Jawel das niet het probleem alleen de update stopt na +/- 40 of 50% dan geeftie een toegangfout van mijn router aan...anyway ik probeer em dan via een geheugenkaart erop te zetten maar daar leestie het niet vanaf
Is denk ik Dynamisch Contrast.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:52 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Samsung LE26S81B (nieuw model) 4000:1 contrast met 3 HMDI ingangen.
En wat voor andere contrast heb je dan, en wat is het verschil * MisterJ.Lo leek op het gebied van hd gedoequote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:02 schreef Sixty4 het volgende:
[..]
Is denk ik Dynamisch Contrast.
Evengoed leuk tv'tje![]()
Dynamisch contrast:quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:21 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
En wat voor andere contrast heb je dan, en wat is het verschil * MisterJ.Lo leek op het gebied van hd gedoe.
ja, dat is ook de naam die je je computer hebt moeten geven van @home.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:42 schreef gebakken-koekje het volgende:
hostnaam is hetzelfde als je computernaam? ben een beetje dom in die dingen
Blijven een jaar geldig als ik me niet vergisquote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:29 schreef rakotto het volgende:
Iedereen die Inet heeft van @home moet zijn ps3 de naam geven die je pc ook heeft, bijvoorbeeld CC-12345A.
Btw, ik had een account aangemaakt over het inet, hoe lang blijft ie geldig?
Dat 'second life' geval heet 'home' en die komt pas in de herfst uit.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:35 schreef Noax het volgende:
Ik had overigens dat 'chatten' me anders voor gesteld, nu moet je echt iets om je heen bouwen voordat je in een dergelijke 'wereld' komt.
Dit na de verhalen dat het iets weg zou hebben van 'second life'....
Maar verder een blij man met deze console, denk dat ik mijn 360 maar de verkoop in gooi.
Flow komt volgens Threespeech op 6 april uit.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:07 schreef Sixty4 het volgende:
Iemand een idee wanneer flOw in de store komt? Bij IGN staat 23 mrt als release...
Yep, alleen vraag ik me af of ik elke keer dat ik het programma opstart weer mijn teamnr. en naam moet invullen.. Want dat is nu aan de gaande.. Het slaat mijn user info niet op.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:13 schreef SToRM81 het volgende:
De PS3 werkt nog maar sinds 1 dag mee met Folding@Home en de impact is nu al goed te zien:
http://fah-web.stanford.edu/cgi-bin/main.py?qtype=osstat
waar moet ik dit aanpassen dan? ben geen veldje tegen gekomen waar ik dat in kan vullen?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:48 schreef rakotto het volgende:
Heb je de werkgroep ook aangepast? Dat moet namelijk @home zijn.
Vet toch, als je wint heb je en ps3 en kan je ze nog aanklagen ook dat ze je voorgelogen hebben met betrekking tot kleur en controller.quote:Op zondag 25 maart 2007 00:25 schreef Asskicker14 het volgende:
Vervolgens laten ze een plaatje zien van de zilveren prototype PS3.
[afbeelding]
Ik weet het zelf niet want ik heb helaas nog geen PS3. Ik had de mogelijke oplossing van hier:quote:Op zondag 25 maart 2007 00:31 schreef gebakken-koekje het volgende:
[..]
waar moet ik dit aanpassen dan? ben geen veldje tegen gekomen waar ik dat in kan vullen?
Jammer dat het vandaag zondag is.quote:Op zondag 25 maart 2007 01:05 schreef Xenwolfie het volgende:
GOD VER DOMME
Ik heb waarschijnlijk een foute PS3. Heb even gevraagd waarom mijn PS3 zo staat te loeien, ook al doet hij niks. En de PS3 deed ook gelijk dienst als verwarming.
http://www.hdtvarcade.com/hdtvforum/index.php?showtopic=10181&st=0&gopid=111441entry111441
Kan hem dus waarschijnlijk even gaan inwisselen..
Ik denk dat ventilator in jouw PS3 dan niet goed is. Maar units genoeg(zegt iedereen) dus omruilen moet zo gepiept zijnquote:Op zondag 25 maart 2007 01:05 schreef Xenwolfie het volgende:
GOD VER DOMME
Ik heb waarschijnlijk een foute PS3. Heb even gevraagd waarom mijn PS3 zo staat te loeien, ook al doet hij niks. En de PS3 deed ook gelijk dienst als verwarming.
http://www.hdtvarcade.com/hdtvforum/index.php?showtopic=10181&st=0&gopid=111441entry111441
Bronquote:Exclusieve Xbox 360 titels ook naar de PlayStation 3?
Er zijn al een aantal (eerst) exclusieve games voor de PlayStation 3 ook naar de Xbox 360 gegaan en uiteraard andersom. Laatst was te lezen op GameParty.net dat Devil May Cry 4 ook zou verschijnen op de Xbox 360 en PC. De grootste reden om een game multiplatform te maken is omdat de kosten steeds stijgen.
Volgens Shane Bettenhausen van EGM kunnen we binnenkort een aantal aankondigingen verwachten. Het zal gaan om exclusieve Xbox 360 games die ook op de PlayStation 3 zullen gaan uitkomen. Of dit waar is moeten we dus nog even afwachten.
Als hij bij die lui die daar posten echt zo weinig geluid maakt als ze beweren, vraag ik me af of die van mij wel goed is.quote:Op zondag 25 maart 2007 01:05 schreef Xenwolfie het volgende:
GOD VER DOMME
Bronquote:Scans of three exclusive PS3 titles from the Cellius project
First off, we thank QJ reader ShinFuYux for the tip! Now onto business: back in January, we talked about the the Sony-Namco Bandai venture dubbed as Cellius Inc. The joint-venture will be focusing on developing games which can maximize the capabilities of the PS3's Cell Processor. This new company is headed by Ken Kutaragi. Months have passed and we haven't heard about any of the games that they are working on...until now.
We have here some scans new PS3 games that have been announced from the Cellius project - Brave Arms, Chain Limit, and Second Season 01. Since we don't understand Japanese, here's what we know about them, so far.
Brave Arms - What appears to be a third-person action game in the vein of Ninja Gaiden. One man takes on an oppressive regime in revolt.
Chain Limit - A James Bond/Jack Bauer style, spy adventure type of game.
Second Season 01 - A first person, drama/sci-fi action title.
Apparently, these three games represent different narrative genres - one is action, the other survival, the other is investigative. All of them are QTE (Quick Time Event) fests wherein all its gameplay will involve selecting the available targets on screen and pressing buttons to do different actions to change how the scenes play out.
Also, all three are cinematic games which will involve bravery, heroes, danger among many others. With the news that Devil May Cry 4 is going multi-platform, details about these three exclusive PS3 titles is certainly good news. We'll certainly update you as more info comes our way.
allemaal shooters nee de ps3 kon ook andere dingen tochquote:Op zondag 25 maart 2007 01:35 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Bron
En de scans:
Second Season 01
Brave Arms
Chain Limit
Zien er goed uit![]()
klikquote:Some additional info...
If your router does not support uPnP (e.g. you're getting a NAT Failure error) it is still possible to get NAT type 2. You're router needs to be configured to forward some ports to your PS3. Quoting from the manual:
"The port numbers for PLAYSTATION®Network servers used for this are TCP: 80, 443, 5223 and UDP: 3478, 3479. For voice / video chat and online game play, direct communication with other PS3™ systems is used for data transmission during voice / video chat and online gaming. The port number used for this is UDP: 3658."
So you should forward these to the IP address of your PS3 (the manual for the router shoulld explain how to do this). Further, you'll need to setup any other ports required for whatever online games you play. An alternative to this would be to to make your PS3 the DMZ host on your network (again it'll be in your router manual). This essentially will forward all ports to the PS3. Either way you'll get NAT type 2 if done correctly.
waar zie jij shooters dan?quote:Op zondag 25 maart 2007 01:41 schreef depax het volgende:
[..]
allemaal shooters nee de ps3 kon ook andere dingen toch
Don't worry, SixAxis heeft een lifetime warranty, dus als de rumble versie uitkomt (Ja die komt, aankondiging was bij de aankondiging van GoW3) gewoon omruilen ofzo.quote:
Denk je het zelf?quote:Op zondag 25 maart 2007 10:48 schreef rakotto het volgende:
[..]
Don't worry, SixAxis heeft een lifetime warranty, dus als de rumble versie uitkomt (Ja die komt, aankondiging was bij de aankondiging van GoW3) gewoon omruilen ofzo.
heb gisteren ook een ps3 gekocht, maar ben het toch absoluut niet met je eens wat betreft de menu structuur. de xbox 360 menu structuur is echt om de controller heengebouwd, veel kleuren, helder, en echt top-down navigatie. met de ps3 merk ik dat de menustructuur veel meer berekend is op muizen, je moet echt in die buy menus met dat pookje gaan liggen kutten, inplaats van scorren langs de titels krijg je ze per 4 te zien.. nee daar zie je toch aan dat microsoft "master of the guï" is.quote:Op zondag 25 maart 2007 10:54 schreef FJD het volgende:
Heb er even op staan spelen bij de FRS en de menustructuur werkt vele malen beter dan dan die van de 360. Veel overzichtelijker en duidelijkerHeb Motorstorm en F1 gespeeld maar was er niet echt van onder de indruk, grafisch wel mooi maar daar let ik dan weer minder op. Zag ook af en toe nog wel wat kartelrandjes helaas, die zag ik bij de MM op de 360 (met een of ander spelletje met mechs) niet.
Dat heb ik dus ookquote:Op zondag 25 maart 2007 01:05 schreef Xenwolfie het volgende:
GOD VER DOMME
Staat je PS3 in een kast? Ik had het ook totdat ik hem wat meer ruimte gaf om de warme lucht af te voeren.quote:Op zondag 25 maart 2007 12:57 schreef SnakeNL het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook![]()
Maar ik lees dat er meerdere zo ps3 hebben.
Tja, elk nieuw apparaat heeft kinderziektes.quote:Op zondag 25 maart 2007 12:57 schreef SnakeNL het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook![]()
Maar ik lees dat er meerdere zo ps3 hebben.
Ik geloof de eerste 500.000 die zich in europa bij het Playstation Netwerk registreren, krijgen er eentje thuis gestuurd.quote:Op zondag 25 maart 2007 13:18 schreef freak1 het volgende:
nog even een vraagje, er staat mij iets bij van een gratis blueray film bij een ps3?
hoe zit dat dan?
Even een snelle zoek gedaan;quote:Op zondag 25 maart 2007 13:45 schreef H.Flick het volgende:
Bestaat er trouwens een soort hub voor optische audio kabels? Ik moet nu telkens kabels verwisselen omdat zowel mijn PS2, PS3, Xbox360 en Mac aangesloten moeten zijn op 1 optische ingang van mijn versterker.
zoe eens naar een joytech controlcenter, heb hem ook, kan 4 componenten switchen,m tegelijk met het optisch geluid e.d.quote:Op zondag 25 maart 2007 13:48 schreef Sixty4 het volgende:
[..]
Even een snelle zoek gedaan;
http://www.panda.nl/product_info.php?products_id=463
Koop je 3 van die dingen, dan zou het theoretisch moeten werken![]()
dan moet je je ps3 gewoon via component pakken, kun je alleen je mac niet switchen..quote:Op zondag 25 maart 2007 14:43 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb zo'n oude AV Controlcenter van Joytech, maar die is alleen voor RGB-SCART, het geluid kan inderdaad wel optisch.
Ik heb dan nog steeds het probleem dat mijn Xbox en Wii via component zijn aangesloten, mijn PS3 via HDMI en mijn Mac via VGA. Dus dan zou dat Joytech ding ook alle videoformaten aan moeten kunnen.
Heb je paddo's op of ben je gewoon raar.....quote:Op zondag 25 maart 2007 10:48 schreef rakotto het volgende:
[..]
Don't worry, SixAxis heeft een lifetime warranty, dus als de rumble versie uitkomt (Ja die komt, aankondiging was bij de aankondiging van GoW3) gewoon omruilen ofzo.
quote:Op zondag 25 maart 2007 01:49 schreef Crashcat het volgende:
Over de PS3 en NAT 1,2,3
[..]
klik
Unoffical PS3 Network guide
En ik zit via wifi online voor 5 min. nu en dat zonder problemen.
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:10 schreef Ash het volgende:
Ik heb effe een paar vraagjes:
-Bij het afspelen van een Blu-Ray film is het mogelijk om te zien in wat voor resolutie hij de film afspeelt? bij de optie display zie je het nergens staan.
-Bij de geluidsopties kan je kiezen tussen Bitstream en PCM. wat is nou beter? ik speel het allemaal af via een optical cable naar me receiver.
-Hij geeft bij mij aan als maximale resolutie 1080i, maar betekent dit ook dat hij nu alle spellen alleen maar afspeelt in die resolutie? of kan ik het ergens aanpassen om een spel in 720p af te laten spelen. als ik namelijk naar de opties toe ga moet ik dan het vinkje bij 1080i weghalen of zo?
alvast bedankt.
ik hoor hier en daar wat over kapotte consoles, maar dat is normaal voor electronica. Het aantal kapotte PS3-consoles ligt vele malen lager dan 360-consolesquote:Op zondag 25 maart 2007 18:20 schreef piet_pelle het volgende:
Hoe ziet het eigenlijk met kapotte ps3's? En dan bedoel ik gecrashde en krassende consoles. Daar waar de 360 bezitters nu al vrezen voor hun 2e console vraag ik me af of de ps3 ook met deze problemen te maken heeft.
Ik ga als goed is morgen toch die Samsung LE-26R32B kopenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:52 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Uiteindelijk deze geworden http://kieskeurig.nl/product/D0CF89E42A03522CC12572A4004CD8E8.htm
Samsung LE26S81B (nieuw model) 4000:1 contrast met 3 HMDI ingangen.
Screenshot: http://www.komplett.fr/img/p/1200/333284.jpg
Maandag even bestellen maar pas rond April hebben ze het op voorraad.
Ik had gelezen dat het aantal defecten PS3 minder dan 2% is, dat is erg laag en heel netjes van Sony.quote:Op zondag 25 maart 2007 18:23 schreef kepler het volgende:
[..]
ik hoor hier en daar wat over kapotte consoles, maar dat is normaal voor electronica. Het aantal kapotte PS3-consoles ligt vele malen lager dan 360-consoles
netwerkkabel zit er niet bij geloof ik
zeker netjes, had ik niet verwacht (BluRay en cell zijn toch relatief nieuwe producten)quote:Op zondag 25 maart 2007 18:27 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Ik had gelezen dat het aantal defecten PS3 minder dan 2% is, dat is erg laag en heel netjes van Sony.
Bij de PS3 zit wel standaard een netwerkkabel.
als ik een gokje zou moeten doen, zou ik op Sony Bravia's gokkenquote:Op zondag 25 maart 2007 18:26 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik ga als goed is morgen toch die Samsung LE-26R32B kopenvind die oudere model mooier
2000:1 contrast geen idee of je dat verschil goed merkt met spellenen 1 hdmi maar geeft niet. weet nogeens wat hdmi is
![]()
Verder tof man zo HD-TV met spellen, al is het die demopod kwaliteit van de xbox 360 zijn ook mooie hd-tvs van samsung.
welke hd-tv gebruiken ze bij de playstation 3 pod ?
Jorientje tochquote:Op zondag 25 maart 2007 20:04 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
als ik een gokje zou moeten doen, zou ik op Sony Bravia's gokken
LCD 82cm op 1080iquote:Op zondag 25 maart 2007 21:00 schreef JK het volgende:
Spelen jullie nou allemaal op hdmi lcd schermen of de ouderwetse tv met beeldbuis.... ?
Motorstorm speelt gewoon vloeiend op mijn nomale PAL tv. Geen haperingen, geen frame drops, alles vloeiend en lekker constant.quote:Op zondag 25 maart 2007 21:49 schreef Purky het volgende:
Ik lees op diverse Engelse fora dat de PS3 in HD resolutie mooi vloeiend beeld weergeeft (60hz), maar dat er voor normale PAL televisies geen 60hz optie is ingebouwd en een game als Motorstorm ontzettend stotterig speelt. Waarom alleen 60hz met een HD televisie en waarom in godsnaam wéér een groen scherm bij het kijken van een DVD via RGB? De 360 kan dat zelfs. De oude XBox kan het zelfs!
Men maakt gebruik van bluetooth headsets welke ook op je mobiele telefoon werken. Een voorbeeld. Je PS2 headset werkt overigens ook, mits je deze hebtquote:Op zondag 25 maart 2007 22:03 schreef attieboy het volgende:
hey ik zie nergens een headset te koop staan voor de ps3. Hoe word er gecommuniceerd als je online aan het gamen bent?
Hey is dat echt zo? Kan je gewoon met een headset van je mobieltje gewoon ff online met die gasten praten??quote:Op zondag 25 maart 2007 22:12 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Men maakt gebruik van bluetooth headsets welke ook op je mobiele telefoon werken. Een voorbeeld. Je PS2 headset werkt overigens ook, mits je deze hebt
Maar zit er in Motorstorm dan ook een 60hz mode? Anders kan je toch niet tegen Amerikanen spelen online? Die spelen alles in 60hz.quote:Op zondag 25 maart 2007 22:06 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Motorstorm speelt gewoon vloeiend op mijn nomale PAL tv. Geen haperingen, geen frame drops, alles vloeiend en lekker constant.
Ik heb bij Motorstorm online alleen keuze uit Australie of Europa. Dus dan heb je geen probleem met de 60Hz.quote:Op zondag 25 maart 2007 23:26 schreef Purky het volgende:
[..]
Maar zit er in Motorstorm dan ook een 60hz mode? Anders kan je toch niet tegen Amerikanen spelen online? Die spelen alles in 60hz.
Kortom.. je kan niet eens tegen Amerikanen spelen.. Waar is Sony in godsnaam mee bezig?quote:Op zondag 25 maart 2007 23:34 schreef Sixty4 het volgende:
[..]
Ik heb bij Motorstorm online alleen keuze uit Australie of Europa. Dus dan heb je geen probleem met de 60Hz.
dat heeft vrij weinig met het aantal Hz te maken hoor. Resistance kan je gewoon wereldwijd spelen.quote:Op zondag 25 maart 2007 23:26 schreef Purky het volgende:
[..]
Maar zit er in Motorstorm dan ook een 60hz mode? Anders kan je toch niet tegen Amerikanen spelen online? Die spelen alles in 60hz.
ja, en helaas hebben we hier te maken met een standaard die ooit door een stel idioten bedacht die vonden dat kwaliteit belangrijker was dan snelheid van de beelden.quote:Op zondag 25 maart 2007 23:49 schreef Purky het volgende:
Online of offline, ik wil gewoon in 60hz spelen, zoals de game bedoelt is. Het is 2007 notabene..
Ik schijt mijn afval altijdquote:Op maandag 26 maart 2007 00:25 schreef RedemptioN het volgende:
help mee aan genezing ziektes maar verneuk de natuur :p
quote:you can download movies and game demos from other countries by
creating new users and then signing up to playstation network for each user using different countries.
important ones are US, Japan, UK, and Hong Kong. After registering, simply visit the playstation store
while signed up using a different user and you can download different demos not available in your default
country.
when you are playing music, put down on the right analog stick for more than 3 seconds and
you will change the background animation type. (left and right will move you through the animations in one animation type but
won't change your animation type).
Apparently, you can multitask under ps3.
Besides background downloading, you can actually play music and surf the web at the
same time. Just play do one of them first and then press the PS button and do the other.
(I think you can view pictures as well). Playing movies does stop the other process though.
Pff, het beweegt allebei even snel voor het oog, en dan hebben wij nog beeldlijnen meer ookquote:Op maandag 26 maart 2007 00:06 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ja, en helaas hebben we hier te maken met een standaard die ooit door een stel idioten bedacht die vonden dat kwaliteit belangrijker was dan snelheid van de beelden.
ik merk het verschil echt wel hoor. Ik heb hier de Amerikaanse en de Europese versie van Guilty Gear liggen, en de Amerikaanse speelt sneller, beter en soepeler.quote:Op maandag 26 maart 2007 00:39 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Pff, het beweegt allebei even snel voor het oog, en dan hebben wij nog beeldlijnen meer ook.
Maar dat ligt ook voor een deel aan de ontwikkelaars. Ze kunnen als ze er de moeite voor nemen de PAL versie netzo snel maken als de NTSC versie. Alleen doen ze dat vaak niet.quote:Op maandag 26 maart 2007 00:47 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik merk het verschil echt wel hoor. Ik heb hier de Amerikaanse en de Europese versie van Guilty Gear liggen, en de Amerikaanse speelt sneller, beter en soepeler.
slecht omgezette PAL games spelen gewoon trager. Dat was in de supernintendo tijd al zo.quote:Op maandag 26 maart 2007 00:39 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Pff, het beweegt allebei even snel voor het oog, en dan hebben wij nog beeldlijnen meer ook.
quote:Op maandag 26 maart 2007 01:28 schreef Crashcat het volgende:
Weet niet meer wat voor content op de PSN Eu zat, maar ik zit nu in de HK store demo's van Minna no Golf, RR7 en NBA '07 binnen te halen.![]()
Nu nog even dat Japans uitvogelen..
Hoe reageert ie daarop?quote:Op maandag 26 maart 2007 00:20 schreef Crashcat het volgende:
Heel de dag de ps3 aan laten staan voor folding![]()
Dan weet je niet veel, want ik speel regelmatig games tegen Amerikanen.quote:Op zondag 25 maart 2007 23:45 schreef SToRM81 het volgende:
Voor zover ik weet is dat bij XBL niet anders hoor...
Moet je even naar je instellingen en dan je tijd/datum wijzigen. Dan kan je zien welke kleuren er allemaal zijn.quote:Op maandag 26 maart 2007 07:21 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ook heb ik ergens gelezen dat de kleur mee veranderd naar elke maand / jaargetijde
Vorig jaar herfst was de achtergrond bruin![]()
Ook vindt ik het heel leuk dat je kan zien welke spellen mensen spelen
Zowas iemand van de fok ps3 groep gister Tekkenaan het spelen
En een andere ps3 user van hier , die heeft zijn ps3 dag en nacht op Folding staan![]()
via Xbox Live kan je prima tegen Amerikanen/Japanners/enz spelen, zolang het aantal Hz maar gelijk is. Want dat is wel degelijk belangrijk. Als het aantal Hz niet gelijk is, dan kan je ook niet tegen elkaar spelen, vandaar ook dat sommige games 60Hz only zijn.quote:Op zondag 25 maart 2007 23:45 schreef SToRM81 het volgende:
Voor zover ik weet is dat bij XBL niet anders hoor...
Het zou nog beter zijn als je dan direct in dezelfde lobby of iets dergelijks zou kunnen komen als die speler door erop te klikken ofzoquote:Op maandag 26 maart 2007 07:21 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ook vindt ik het heel leuk dat je kan zien welke spellen mensen spelen
voor mij is het de 600euro wel waard geweest ja, ik weet dat ik er nog heel veel op ga spelen dus dat komt wel goedquote:Op maandag 26 maart 2007 10:03 schreef attieboy het volgende:
Maar wat vinden jullie nou over het algemeen over de ps3? Is het de 600 euro waard geweest?
als je de PS knop lichtjes indrukt (dus niet lang) dan krijg je de XMB ook te zien, maar of je dan ook berichten kan sturen heb ik nog niet uitgeprobeerd, lijkt me geen probleem anders is het wel lastig, vooral toen je dat bericht tijdens NHL stuurde...midden in de game dus wou het nog proberen maar jaquote:Op maandag 26 maart 2007 10:13 schreef Deacon_Tigra het volgende:
yup heerlijk aparaat
enigste minpuntje wat ik tot nu toe heb gevonden
als je aan het gamen bent...en je krijg bv een berichtje van Storm81...dan moet je eerst heel die game afsluiten
eer je hem kan lezen...of ik heb het gewoon nog niet door
![]()
?quote:Op maandag 26 maart 2007 09:38 schreef SToRM81 het volgende:
Blijkbaar weet Panick het dus ook niet helemaal
Dat werkt volgens mij nog niet nee...quote:Op maandag 26 maart 2007 10:13 schreef Deacon_Tigra het volgende:
yup heerlijk aparaat
enigste minpuntje wat ik tot nu toe heb gevonden
als je aan het gamen bent...en je krijg bv een berichtje van Storm81...dan moet je eerst heel die game afsluiten
eer je hem kan lezen...of ik heb het gewoon nog niet door
![]()
Ja, maar blijkbaar is dat net zoals bij PSN ook niet altijd mogelijkquote:Op maandag 26 maart 2007 10:19 schreef Panick het volgende:
?
Ik zei alleen dat je op XBL prima tegen Amerikanen kan spelen..
En dat is ook zo.
jawel, alleen zal je dan moeten switchen naar 60Hz. (kheb het alleen op de eerste xbox meegemaakt trouwens, met Burnout 3)quote:Op maandag 26 maart 2007 11:27 schreef SToRM81 het volgende:
Ja, maar blijkbaar is dat net zoals bij PSN ook niet altijd mogelijk
Jawel, gewoon even HZ switchen. Dat kan altijdquote:Op maandag 26 maart 2007 11:27 schreef SToRM81 het volgende:
Ja, maar blijkbaar is dat net zoals bij PSN ook niet altijd mogelijk
Satecl is mijn naam, ik speel meestal R:FoM online en ga straks NBA street kopen, die kan ook onlinequote:Op zondag 25 maart 2007 22:38 schreef RedemptioN het volgende:
nog mensen die hun PSN ID hier niet hebben vermeld? gogogo dan =]
kunnen bijna een FOK PS3 clan beginnen
moet zeggen dat motorstorm & resistance er goed uit zien op mijn 2 jaar oude AKAI breedbeeld televisie =] bij NHL2k7 zag ike chter wel heel wat meer flikkeringen doordat het niet super scherp is, in de zomer misschien een hd tv halen dan maar
Oke, dan heb ik niks gezegdquote:Op maandag 26 maart 2007 11:42 schreef Panick het volgende:
[..]
Jawel, gewoon even HZ switchen. Dat kan altijd.
Kan iemand mij uitleggen wat dat Folding betekent..?quote:Op maandag 26 maart 2007 00:20 schreef Crashcat het volgende:
Heel de dag de ps3 aan laten staan voor folding![]()
vouwen, programma om ziektes te genezen (gebruikt jouw PS3 als onderdeel van een supercomputer)quote:Op maandag 26 maart 2007 11:52 schreef satecl het volgende:
[..]
Kan iemand mij uitleggen wat dat Folding betekent..?
Vette actie!quote:Op maandag 26 maart 2007 11:55 schreef Opie het volgende:
http://www.kinkfm.com/nieuws.php?id=1051
Over 5 minuten maak je weer kans!
Dat zit er niet in aangezien ik MS en Sony niet zo snel zie samen werkenquote:Op maandag 26 maart 2007 12:37 schreef rakotto het volgende:
Hoe zit het mensen met de PSN vs X-Live.
zodra er een verloopstekker beschikbaar is wel. Voorlopig zit dat er niet in echter.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:34 schreef mcintosh het volgende:
Ik lees dat de analoge controller van de PS3 niet op de PS2 werkt. Andersom wel? Heb nog een analoge PS2 controller liggen.
Binnenkort komt Lair uit. Moet het SIXAXIS parade paardje gaan worden.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:16 schreef attieboy het volgende:
hoe zit het trouwens met de beweegsensor?? bij welke game moet je deze vooral gebruiken?
Bij Fl0w en Rub A Dub werkt het wel goed en WarHawk zal ook wel goeie ondersteuning hebben.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:16 schreef attieboy het volgende:
hoe zit het trouwens met de beweegsensor?? bij welke game moet je deze vooral gebruiken?
Super Rub-a-Dub lijkt me echt grappigquote:
Heb de ps3 al 3 dagen continu out of the box aan staan en hij loopt nog steeds soepel... Beetje warmte, maar dat is normaal.quote:
Vijanden van je afschuddenquote:Op maandag 26 maart 2007 14:08 schreef Fallen het volgende:
Bij resistance gebruik je de Sixaxis om bepaalde vijanden letterlijk van je af te schudden of vuur te doven. Bij Motorstorm kan je het gebruiken als alternatieve manier van sturen, maar echt een noodzaak is het natuurlijk niet.
Iedereen zat te zeuren over lag wegens gratis en dat crap, dat bedoelde ik dus.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:03 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat zit er niet in aangezien ik MS en Sony niet zo snel zie samen werken![]()
je eerste playstation?quote:Op maandag 26 maart 2007 14:27 schreef Crashcat het volgende:
Aisj.... minpuntje.. analoge sticks zitten in de weg bij select, start en vooral de ps knop
Wel eerste PS3 vermoed ik...quote:
Welk adres heb je gebruikt voor je USA acount?quote:Op maandag 26 maart 2007 14:27 schreef Crashcat het volgende:
Aisj.... minpuntje.. analoge sticks zitten in de weg bij select, start en vooral de ps knop
Dat wil ik ook wel weten.. ik krijg steeds fout in adres..quote:Op maandag 26 maart 2007 15:35 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Welk adres heb je gebruikt voor je USA acount?
Ik heb op de 360 ook vaak genoeg last gehad van lag. Hang ook erg af van de verbinding van andere(en die van jezelf natuurlijk). En het lijkt ook per spel heel verschillend te zijn. Maar ik heb al paar keer online geraced met Ridge Racer en Motorstorm en geen problemen gehadquote:Op maandag 26 maart 2007 14:21 schreef rakotto het volgende:
[..]
Iedereen zat te zeuren over lag wegens gratis en dat crap, dat bedoelde ik dus.Is het any good?
Nee.. Mijn derde alquote:
Ik heb gewoon een adres via google opgezocht en dat ingevoerd.. Bij de HK en USA accountquote:Op maandag 26 maart 2007 15:35 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Welk adres heb je gebruikt voor je USA acount?
Straat: 23rd stquote:Op maandag 26 maart 2007 15:45 schreef Sixty4 het volgende:
[..]
Dat wil ik ook wel weten.. ik krijg steeds fout in adres..
Japan is iets moeilijker... Ik ken niet alle kanji'squote:Op maandag 26 maart 2007 16:10 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Straat: 23rd st
Plaats: New York
Staat: NY
Postcode: 10010
Nu Hong Kong nog
Ben Icon en NBA aant downen, die heeft europa niet
Ach, is wel grappig, maar niet een van de redenen waarom ik het spel nou zo goed vind. Het gebeurt ook bijna nooit trouwens, ik heb nog maar 2 keer mijn controller hoeven schudden.quote:Op maandag 26 maart 2007 14:09 schreef attieboy het volgende:
[..]
Vijanden van je afschudden![]()
Lijkt me vet!
Is het wat die motion sensor?
Om laten wisselen door Sony of op een andere manier?quote:Op maandag 26 maart 2007 16:55 schreef Xenwolfie het volgende:
Binnenkort mijn PS3 omwisselen voor een hopelijk wat minder luidruchtig exemplaar.![]()
Ja, dat is normaalquote:Op maandag 26 maart 2007 17:05 schreef Nielz. het volgende:
Hmm die van mij maakt niet echt groot lawaai, maar is ook niet bepaald stil. Ook komt er uit de rechterkant van mn console veel warme lucht, normaal?
Om wisselen door Sony. Gebeurt in de USA ook zovaak heb ik gezien. Ik heb een apparaat van ¤600 gekocht, dan mag ik tenminste wel verwachten dat de ventilator goed is, niet?quote:Op maandag 26 maart 2007 17:05 schreef Fallen het volgende:
[..]
Om laten wisselen door Sony of op een andere manier?
Owja, zeker.quote:Op maandag 26 maart 2007 17:16 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Om wisselen door Sony. Gebeurt in de USA ook zovaak heb ik gezien. Ik heb een apparaat van ¤600 gekocht, dan mag ik tenminste wel verwachten dat de ventilator goed is, niet?
same herequote:Op maandag 26 maart 2007 19:04 schreef Diablos79 het volgende:
Die van mij maakt weinig lawaai. Als ik hem net aanzet hoor je helemaal niks en na een half uurtje begint hij zacht te blazen. Maar dat hoor ik tijdens het gamen helemaal niet. Het is iedergeval een verschil van dag en nacht met de xbox360.
Ik ga hem binnenkort pas omwisselen, en ik hoop dat ik hem bij de winkel kan omwisselen ofzo en gelijk een nieuwe meekrijgt.quote:Op maandag 26 maart 2007 17:41 schreef Fallen het volgende:
[..]
Owja, zeker.
Dat betwijfelde ik ook niet. Was alleen niet verbaasd geweest waneer ze d'r niks mee zouden doen bij Sony. Vandaar mijn vraag...
Hoe gaat de omwisseling in z'n werk? Komt iemand langs en is er een swap? Moet je de oude PS3 opsturen en dan dagen/weken wachten?
Please, do tell...
Die van mij doet hetzelfde, maar eigenlijk hoor ik m alleen als er voor de rest niks aan staat. Als de tv aanstaat dan hoor je m nieteens meer.quote:Op maandag 26 maart 2007 18:36 schreef SnakeNL het volgende:
Ja, want de mijne maakt ook lawaai naar 5 min zonder iets te doen en ik twijfel om terug te gaan naar Dixons om het te laten omruilen voor een andere als dat kan.
Had ik ook met Def Jam... Die NBA doet het wel, en sudoku ook. De rest moet ik nog installeren.quote:Op maandag 26 maart 2007 19:31 schreef -Menn0- het volgende:
Ik demo's downloaden uit amerika zegt dat ding: data corrupted
Dan ligt het dus gewoon aan sonyquote:Op maandag 26 maart 2007 19:34 schreef Sixty4 het volgende:
[..]
Had ik ook met Def Jam... Die NBA doet het wel, en sudoku ook. De rest moet ik nog installeren.
quote:Namco Bandai to use Sony's Cell in arcade games
TOKYO, March 26 (Reuters) - Japanese video game maker Namco Bandai Holdings Inc. said on Monday it is developing arcade games that will run on the Cell microchip of Sony Corp.'s PlayStation 3 (PS3) game console.
Other features of the PS3, such as graphics chips, will also be used by Namco.
It is the first time Sony Computer Entertainment, the game unit of the Tokyo-based electronics and entertainment conglomerate, has reached an agreement for Cell, dubbed "supercomputer on a chip", to be used in a product other than the PS3.
Broadening the scope of electronics products that use the Cell and lowering production costs of the advanced chip is important for Sony, whose group-wide profitability is suffering from massive losses by its game unit.
Because of cutting-edge components such as the Cell and a Blu-ray disc player, Sony makes a loss for each PS3 sold.
Shares in Sony were up 0.6 percent at 6,270 yen in early afternoon, while Namco Bandai gained 1.3 percent to 1,854 yen. The Nikkei average was up 0.29 percent.
ik dacht even dat het om arcade-games op de PS3 zelf gingquote:
Gore *****8****quote:Op maandag 26 maart 2007 19:31 schreef -Menn0- het volgende:
Ik demo's downloaden uit amerika zegt dat ding: data corrupted
Flow kost 8 USD om te downloaden.quote:Op maandag 26 maart 2007 19:25 schreef Vince22 het volgende:
En hoe zit het nou met de stores? Kan ik fl0w uit de us store halen?
quote:Op maandag 26 maart 2007 20:13 schreef BMH het volgende:
Op deze manier kreeg ik me 360 ook goedkoop
[waslijst aan oplichterij]
Ach ja de Playstation is daar al jaren dé console, niet echt verrassend dusquote:New format becomes fastest-selling home console ever over its debut weekend.
The figure is three quarters of the total 220,000 UK launch stock for day one, and makes PS3 second only to PSP in the overall launch weekend sales stakes. The Sony handheld shifted 185,000 during its opening weekend back in September 2005.
PS3’s record-breaking debut for a home console comfortably beats the previous top seller Nintendo Wii, which sold 105,000 after its frantic launch weekend in December last year. Fellow format rival Xbox 360 racked up an estimated 70,000 at launch in December 2005.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |