Dat heb ik dus ookquote:Op zondag 25 maart 2007 01:05 schreef Xenwolfie het volgende:
GOD VER DOMME
Ik heb waarschijnlijk een foute PS3. Heb even gevraagd waarom mijn PS3 zo staat te loeien, ook al doet hij niks. En de PS3 deed ook gelijk dienst als verwarming.
http://www.hdtvarcade.com/hdtvforum/index.php?showtopic=10181&st=0&gopid=111441entry111441
Kan hem dus waarschijnlijk even gaan inwisselen..
Staat je PS3 in een kast? Ik had het ook totdat ik hem wat meer ruimte gaf om de warme lucht af te voeren.quote:Op zondag 25 maart 2007 12:57 schreef SnakeNL het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook![]()
Maar ik lees dat er meerdere zo ps3 hebben.
Tja, elk nieuw apparaat heeft kinderziektes.quote:Op zondag 25 maart 2007 12:57 schreef SnakeNL het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook![]()
Maar ik lees dat er meerdere zo ps3 hebben.
Ik geloof de eerste 500.000 die zich in europa bij het Playstation Netwerk registreren, krijgen er eentje thuis gestuurd.quote:Op zondag 25 maart 2007 13:18 schreef freak1 het volgende:
nog even een vraagje, er staat mij iets bij van een gratis blueray film bij een ps3?
hoe zit dat dan?
Even een snelle zoek gedaan;quote:Op zondag 25 maart 2007 13:45 schreef H.Flick het volgende:
Bestaat er trouwens een soort hub voor optische audio kabels? Ik moet nu telkens kabels verwisselen omdat zowel mijn PS2, PS3, Xbox360 en Mac aangesloten moeten zijn op 1 optische ingang van mijn versterker.
zoe eens naar een joytech controlcenter, heb hem ook, kan 4 componenten switchen,m tegelijk met het optisch geluid e.d.quote:Op zondag 25 maart 2007 13:48 schreef Sixty4 het volgende:
[..]
Even een snelle zoek gedaan;
http://www.panda.nl/product_info.php?products_id=463
Koop je 3 van die dingen, dan zou het theoretisch moeten werken![]()
dan moet je je ps3 gewoon via component pakken, kun je alleen je mac niet switchen..quote:Op zondag 25 maart 2007 14:43 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb zo'n oude AV Controlcenter van Joytech, maar die is alleen voor RGB-SCART, het geluid kan inderdaad wel optisch.
Ik heb dan nog steeds het probleem dat mijn Xbox en Wii via component zijn aangesloten, mijn PS3 via HDMI en mijn Mac via VGA. Dus dan zou dat Joytech ding ook alle videoformaten aan moeten kunnen.
Heb je paddo's op of ben je gewoon raar.....quote:Op zondag 25 maart 2007 10:48 schreef rakotto het volgende:
[..]
Don't worry, SixAxis heeft een lifetime warranty, dus als de rumble versie uitkomt (Ja die komt, aankondiging was bij de aankondiging van GoW3) gewoon omruilen ofzo.
quote:Op zondag 25 maart 2007 01:49 schreef Crashcat het volgende:
Over de PS3 en NAT 1,2,3
[..]
klik
Unoffical PS3 Network guide
En ik zit via wifi online voor 5 min. nu en dat zonder problemen.
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:10 schreef Ash het volgende:
Ik heb effe een paar vraagjes:
-Bij het afspelen van een Blu-Ray film is het mogelijk om te zien in wat voor resolutie hij de film afspeelt? bij de optie display zie je het nergens staan.
-Bij de geluidsopties kan je kiezen tussen Bitstream en PCM. wat is nou beter? ik speel het allemaal af via een optical cable naar me receiver.
-Hij geeft bij mij aan als maximale resolutie 1080i, maar betekent dit ook dat hij nu alle spellen alleen maar afspeelt in die resolutie? of kan ik het ergens aanpassen om een spel in 720p af te laten spelen. als ik namelijk naar de opties toe ga moet ik dan het vinkje bij 1080i weghalen of zo?
alvast bedankt.
ik hoor hier en daar wat over kapotte consoles, maar dat is normaal voor electronica. Het aantal kapotte PS3-consoles ligt vele malen lager dan 360-consolesquote:Op zondag 25 maart 2007 18:20 schreef piet_pelle het volgende:
Hoe ziet het eigenlijk met kapotte ps3's? En dan bedoel ik gecrashde en krassende consoles. Daar waar de 360 bezitters nu al vrezen voor hun 2e console vraag ik me af of de ps3 ook met deze problemen te maken heeft.
Ik ga als goed is morgen toch die Samsung LE-26R32B kopenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:52 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Uiteindelijk deze geworden http://kieskeurig.nl/product/D0CF89E42A03522CC12572A4004CD8E8.htm
Samsung LE26S81B (nieuw model) 4000:1 contrast met 3 HMDI ingangen.
Screenshot: http://www.komplett.fr/img/p/1200/333284.jpg
Maandag even bestellen maar pas rond April hebben ze het op voorraad.
Ik had gelezen dat het aantal defecten PS3 minder dan 2% is, dat is erg laag en heel netjes van Sony.quote:Op zondag 25 maart 2007 18:23 schreef kepler het volgende:
[..]
ik hoor hier en daar wat over kapotte consoles, maar dat is normaal voor electronica. Het aantal kapotte PS3-consoles ligt vele malen lager dan 360-consoles
netwerkkabel zit er niet bij geloof ik
zeker netjes, had ik niet verwacht (BluRay en cell zijn toch relatief nieuwe producten)quote:Op zondag 25 maart 2007 18:27 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Ik had gelezen dat het aantal defecten PS3 minder dan 2% is, dat is erg laag en heel netjes van Sony.
Bij de PS3 zit wel standaard een netwerkkabel.
als ik een gokje zou moeten doen, zou ik op Sony Bravia's gokkenquote:Op zondag 25 maart 2007 18:26 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik ga als goed is morgen toch die Samsung LE-26R32B kopenvind die oudere model mooier
2000:1 contrast geen idee of je dat verschil goed merkt met spellenen 1 hdmi maar geeft niet. weet nogeens wat hdmi is
![]()
Verder tof man zo HD-TV met spellen, al is het die demopod kwaliteit van de xbox 360 zijn ook mooie hd-tvs van samsung.
welke hd-tv gebruiken ze bij de playstation 3 pod ?
Jorientje tochquote:Op zondag 25 maart 2007 20:04 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
als ik een gokje zou moeten doen, zou ik op Sony Bravia's gokken
LCD 82cm op 1080iquote:Op zondag 25 maart 2007 21:00 schreef JK het volgende:
Spelen jullie nou allemaal op hdmi lcd schermen of de ouderwetse tv met beeldbuis.... ?
Motorstorm speelt gewoon vloeiend op mijn nomale PAL tv. Geen haperingen, geen frame drops, alles vloeiend en lekker constant.quote:Op zondag 25 maart 2007 21:49 schreef Purky het volgende:
Ik lees op diverse Engelse fora dat de PS3 in HD resolutie mooi vloeiend beeld weergeeft (60hz), maar dat er voor normale PAL televisies geen 60hz optie is ingebouwd en een game als Motorstorm ontzettend stotterig speelt. Waarom alleen 60hz met een HD televisie en waarom in godsnaam wéér een groen scherm bij het kijken van een DVD via RGB? De 360 kan dat zelfs. De oude XBox kan het zelfs!
Men maakt gebruik van bluetooth headsets welke ook op je mobiele telefoon werken. Een voorbeeld. Je PS2 headset werkt overigens ook, mits je deze hebtquote:Op zondag 25 maart 2007 22:03 schreef attieboy het volgende:
hey ik zie nergens een headset te koop staan voor de ps3. Hoe word er gecommuniceerd als je online aan het gamen bent?
Hey is dat echt zo? Kan je gewoon met een headset van je mobieltje gewoon ff online met die gasten praten??quote:Op zondag 25 maart 2007 22:12 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Men maakt gebruik van bluetooth headsets welke ook op je mobiele telefoon werken. Een voorbeeld. Je PS2 headset werkt overigens ook, mits je deze hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |