quote:Op maandag 26 maart 2007 20:47 schreef Cyberia18 het volgende:
PS3 is de snelst verkopende console ooit in Engeland:
[..]
Ach ja de Playstation is daar al jaren dé console, niet echt verrassend dus
quote:Official figures for the UK launch of the PlayStation 3 are, frankly, astonishing with the PS3 selling 165,000 units since launch on Friday 23rd adding up to £70,125,000 worth in cash. And there are still 35,000 PS3s in the shops.
En nu Fl0w even van je hdd kopiëren en naar mij toe sturenquote:Op maandag 26 maart 2007 20:41 schreef Vince22 het volgende:
goddomme net fl0w gekocht in us store, wil ik de download aanzetten krijg ik een 80710a06 foutmelding... wat is dit nou weer?!
Hoe kan je dat nou verontrustend noemen? Ze vagen de concurrentie weg het eerste weekend. De Wii en de 360 hadden hun zaakjes op orde moeten hebben, Sony heeft gewoon een goede launch gehad in de UK.quote:Op maandag 26 maart 2007 20:55 schreef Panick het volgende:
[..]
[..].
165.000 dus. En zowel de Wii als X360 waren stijf uitverkocht.. Dus echt veel zegt het niet..
Het feit dat de PS3 niet is uitverkocht is toch iets verontrustender...
Beschikbaarheid...? Jezus Roy, dat kan je zelf ook wel bedenken.quote:Op maandag 26 maart 2007 20:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hoe kan je dat nou verontrustend noemen? Ze vagen de concurrentie weg het eerste weekend. De Wii en de 360 hadden hun zaakjes op orde moeten hebben, Sony heeft gewoon een goede launch gehad in de UK.
Ik ben benieuwd of we meer Europese cijfers krijgen.
Ik vind het juist een positief gegeven dat de PS3 gewoon te koop is maar TOCH records verbreekt. Dat de concurrentie uitverkoopt is niet Sonys probleem, zij kunnen gewoon genoeg leveren.quote:Op maandag 26 maart 2007 21:04 schreef Panick het volgende:
[..]
Beschikbaarheid...? Jezus Roy, dat kan je zelf ook wel bedenken..
Als in, de X360 had een wereldwijde launch en moest zodoende de allocatie per land beperken.. De Wii was ook stijf uitverkocht.
In een gamegek land als Engeland vind ik het opmerkelijk dat ie niet stijf is uitverkocht.. Het is natuurlijk bovenverwachting gezien de uitermate crappy verkopen elders in de wereld, maar ik persoonlijk had wel verwacht dat ie in de UK (en hier) maanden lang niet te krijgen zou zijn.
quote:You can define your own looping preview clip for any video. Get to the part of your video that you want as the start of your loop. Hit triangle, one of the icons displayed is for creating the looping preview. PIck that icon and a looping 15 sec preview of your video will always be shown when browsing your video library.
quote:Op maandag 26 maart 2007 20:13 schreef BMH het volgende:
Op deze manier kreeg ik me 360 ook goedkoop
[afbeelding]
Sony strikes gold in Europe.quote:Reliable sources from people working at SCEE claim that in 3 days more than 550,000 PS3 were sold in Europe, making it the best launch there ever.
It took 5 months for the PS2 to sell that number, and 1 year for the PS1.
En als ze dood zijn en je gaat dan bij zo'n slangetje staan ga je langzaam dood door kouquote:Op maandag 26 maart 2007 22:16 schreef Sixty4 het volgende:
Even iets geinigs tussendoor, wat sommige misschien al ontdekt hebben. In Resistance kan je van die Chimera de slangetjes doorschieten. Best geinig vind ik zelf... Weet alleen niet of ze dan uiteindelijk te heet worden en dood gaan, daar kon ik niet op wachten
Coolquote:Op maandag 26 maart 2007 22:19 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
En als ze dood zijn en je gaat dan bij zo'n slangetje staan ga je langzaam dood door kou
Dat het 1.2 miljoen in totaal waren die konden worden verkocht staat er niet bij.quote:
Sony heeft geen potentiële verkopen laten liggen door onvoldoende voorraad. De concurrenten wel. Efficiëntie FTW.quote:Op maandag 26 maart 2007 22:37 schreef depax het volgende:
[..]
Dat het 1.2 miljoen in totaal waren die konden worden verkocht staat er niet bij.
1.0 miljoen, meer dan 50% is verkocht. Well done.quote:Op maandag 26 maart 2007 22:37 schreef depax het volgende:
[..]
Dat het 1.2 miljoen in totaal waren die konden worden verkocht staat er niet bij.
je vergeet even te melden dat en de 360 en de Wii er meer verkocht hebben in de eerste paar dagen, de PS3 heeft daar zelfs niet het verkooprecord van de PS2 verbroken.quote:Op maandag 26 maart 2007 22:42 schreef RAM_ het volgende:
Australiërs kopen meer dan 20.000 PS3's
Nieuws | 26 maart 2007 - In Australië zijn er de afgelopen drie dagen meer dan 20.000 PlayStation 3-consoles over de toonbank gegaan. De console werd na lang wachten ook in Australië op 23 maart 2007 gelanceerd. In totaal is er maarliefst voor 25 miljoen dollar aan consoles, software en accessoires verkocht. Veel mensen liepen dan ook niet alleen met een console de winkel uit, maar gaven ook aardig wat uit aan games en accessoires.
De lancering in Australië leek net als in Nederland te verlopen: in veel winkels waren 's nachts weinig mensen, op enkele stormlopen na. Oorspronkelijk zouden er maar 11.000 PS3's richting Australië komen. Later besloot Sony echter om de levering fors te vergroten naar, volgens schatting, tussen de 45.000 en 60.000 stuks. Een goede keuze, zo blijkt.
Me vertrouwen in de ps3 is nu helemaal terug! werd gek van al diie negatieve nieuws berichten. Nu maar ergens 600 euro van te halen:D
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |