quote:Op maandag 26 maart 2007 20:47 schreef Cyberia18 het volgende:
PS3 is de snelst verkopende console ooit in Engeland:
[..]
Ach ja de Playstation is daar al jaren dé console, niet echt verrassend dus
quote:Official figures for the UK launch of the PlayStation 3 are, frankly, astonishing with the PS3 selling 165,000 units since launch on Friday 23rd adding up to £70,125,000 worth in cash. And there are still 35,000 PS3s in the shops.
En nu Fl0w even van je hdd kopiëren en naar mij toe sturenquote:Op maandag 26 maart 2007 20:41 schreef Vince22 het volgende:
goddomme net fl0w gekocht in us store, wil ik de download aanzetten krijg ik een 80710a06 foutmelding... wat is dit nou weer?!
Hoe kan je dat nou verontrustend noemen? Ze vagen de concurrentie weg het eerste weekend. De Wii en de 360 hadden hun zaakjes op orde moeten hebben, Sony heeft gewoon een goede launch gehad in de UK.quote:Op maandag 26 maart 2007 20:55 schreef Panick het volgende:
[..]
[..].
165.000 dus. En zowel de Wii als X360 waren stijf uitverkocht.. Dus echt veel zegt het niet..
Het feit dat de PS3 niet is uitverkocht is toch iets verontrustender...
Beschikbaarheid...? Jezus Roy, dat kan je zelf ook wel bedenken.quote:Op maandag 26 maart 2007 20:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hoe kan je dat nou verontrustend noemen? Ze vagen de concurrentie weg het eerste weekend. De Wii en de 360 hadden hun zaakjes op orde moeten hebben, Sony heeft gewoon een goede launch gehad in de UK.
Ik ben benieuwd of we meer Europese cijfers krijgen.
Ik vind het juist een positief gegeven dat de PS3 gewoon te koop is maar TOCH records verbreekt. Dat de concurrentie uitverkoopt is niet Sonys probleem, zij kunnen gewoon genoeg leveren.quote:Op maandag 26 maart 2007 21:04 schreef Panick het volgende:
[..]
Beschikbaarheid...? Jezus Roy, dat kan je zelf ook wel bedenken..
Als in, de X360 had een wereldwijde launch en moest zodoende de allocatie per land beperken.. De Wii was ook stijf uitverkocht.
In een gamegek land als Engeland vind ik het opmerkelijk dat ie niet stijf is uitverkocht.. Het is natuurlijk bovenverwachting gezien de uitermate crappy verkopen elders in de wereld, maar ik persoonlijk had wel verwacht dat ie in de UK (en hier) maanden lang niet te krijgen zou zijn.
quote:You can define your own looping preview clip for any video. Get to the part of your video that you want as the start of your loop. Hit triangle, one of the icons displayed is for creating the looping preview. PIck that icon and a looping 15 sec preview of your video will always be shown when browsing your video library.
quote:Op maandag 26 maart 2007 20:13 schreef BMH het volgende:
Op deze manier kreeg ik me 360 ook goedkoop
[afbeelding]
Sony strikes gold in Europe.quote:Reliable sources from people working at SCEE claim that in 3 days more than 550,000 PS3 were sold in Europe, making it the best launch there ever.
It took 5 months for the PS2 to sell that number, and 1 year for the PS1.
En als ze dood zijn en je gaat dan bij zo'n slangetje staan ga je langzaam dood door kouquote:Op maandag 26 maart 2007 22:16 schreef Sixty4 het volgende:
Even iets geinigs tussendoor, wat sommige misschien al ontdekt hebben. In Resistance kan je van die Chimera de slangetjes doorschieten. Best geinig vind ik zelf... Weet alleen niet of ze dan uiteindelijk te heet worden en dood gaan, daar kon ik niet op wachten
Coolquote:Op maandag 26 maart 2007 22:19 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
En als ze dood zijn en je gaat dan bij zo'n slangetje staan ga je langzaam dood door kou
Dat het 1.2 miljoen in totaal waren die konden worden verkocht staat er niet bij.quote:
Sony heeft geen potentiële verkopen laten liggen door onvoldoende voorraad. De concurrenten wel. Efficiëntie FTW.quote:Op maandag 26 maart 2007 22:37 schreef depax het volgende:
[..]
Dat het 1.2 miljoen in totaal waren die konden worden verkocht staat er niet bij.
1.0 miljoen, meer dan 50% is verkocht. Well done.quote:Op maandag 26 maart 2007 22:37 schreef depax het volgende:
[..]
Dat het 1.2 miljoen in totaal waren die konden worden verkocht staat er niet bij.
je vergeet even te melden dat en de 360 en de Wii er meer verkocht hebben in de eerste paar dagen, de PS3 heeft daar zelfs niet het verkooprecord van de PS2 verbroken.quote:Op maandag 26 maart 2007 22:42 schreef RAM_ het volgende:
Australiërs kopen meer dan 20.000 PS3's
Nieuws | 26 maart 2007 - In Australië zijn er de afgelopen drie dagen meer dan 20.000 PlayStation 3-consoles over de toonbank gegaan. De console werd na lang wachten ook in Australië op 23 maart 2007 gelanceerd. In totaal is er maarliefst voor 25 miljoen dollar aan consoles, software en accessoires verkocht. Veel mensen liepen dan ook niet alleen met een console de winkel uit, maar gaven ook aardig wat uit aan games en accessoires.
De lancering in Australië leek net als in Nederland te verlopen: in veel winkels waren 's nachts weinig mensen, op enkele stormlopen na. Oorspronkelijk zouden er maar 11.000 PS3's richting Australië komen. Later besloot Sony echter om de levering fors te vergroten naar, volgens schatting, tussen de 45.000 en 60.000 stuks. Een goede keuze, zo blijkt.
Me vertrouwen in de ps3 is nu helemaal terug! werd gek van al diie negatieve nieuws berichten. Nu maar ergens 600 euro van te halen:D
Geen enkel bod komt in de buurt van de adviesprijsquote:
Het is een Playstation for fuck sake.. Het ding kan niet, NIET succesvol zijn. De userbase van de ps2 is gewoon te groot om de PS3 te laten floppen.quote:Op maandag 26 maart 2007 23:17 schreef kepler het volgende:
[..]
je vergeet even te melden dat en de 360 en de Wii er meer verkocht hebben in de eerste paar dagen, de PS3 heeft daar zelfs niet het verkooprecord van de PS2 verbroken.
Andere landen zoals Engeland is de PS3 zeker wel succesvol
floppen zeker niet, maar het aantal zal deze generatie eerlijker verdeeld worden denk ik zo. Allemaal een even groot deel van de taartquote:Op maandag 26 maart 2007 23:19 schreef BMH het volgende:
Het is een Playstation for fuck sake.. Het ding kan niet, NIET succesvol zijn. De userbase van de ps2 is gewoon te groot om de PS3 te laten floppen.
Qua consoles misschien wel, maar uiteindelijk gaat het ook om de software (zoals zo vaak genoemd).quote:Op maandag 26 maart 2007 23:30 schreef kepler het volgende:
[..]
floppen zeker niet, maar het aantal zal deze generatie eerlijker verdeeld worden denk ik zo. Allemaal een even groot deel van de taart
Uiteindelijk zal ik er ook wel eentje halen(
ja, zelfs ik) Maar alleen als er wat meer interessante games voor mij bijkomen, maar dat zal wel goedkomen
voorlopig moet de PS3 dan een attach-rate krijgen van minstens 5.1 games per console (net als de 360), wat absurd hoog is voor een consolequote:Op maandag 26 maart 2007 23:54 schreef Fallen het volgende:
[..]
Qua consoles misschien wel, maar uiteindelijk gaat het ook om de software (zoals zo vaak genoemd).
Als ik hoor en zie hoeveel mensen een PS3 kopen die al een Xbox360 hadden, dan zijn dat er best wel veel.
Ik ken zelfs enkelen die hun Xbox360 verkopen.
Uiteindelijk denk ik dat het interessanter wordt om te gaan kijken welke titels op welk platform het beste verkopen.
Zeker niet slecht. Voorlopig zie ik de PS3 dat echt nog niet halen...quote:Op maandag 26 maart 2007 23:55 schreef kepler het volgende:
[..]
voorlopig moet de PS3 dan een attach-rate krijgen van minstens 5.1 games per console (net als de 360), wat absurd hoog is voor een console
edit: althans volgens mij is dat absurd hoog
Zoek de verschillenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:06 schreef SocialDisorder het volgende:
tis precies hoe Mark Rein voorspelde: verkoopt Sony minder dan wat er verscheept is, dan is het een failure, verkoopt Sony minder dan wat er verscheept is, dan is het ook een failure.
sorry al eens gezien hoeveel ps3's er tegen over staanquote:Op maandag 26 maart 2007 23:09 schreef klipper het volgende:
Kijk maar eens op marktplaats, hoeveel mensen hun Wii of XBOX360 verkopen om zo snel mogelijk een PS3 te gaan kopen, nee sony komt er wel.
En gelukkig is het niet zo`n drama als met de Wii die nu nog steeds zeer slecht leverbaar is.
Ik heb geen idee.. Heb geen tijd meer om te zoekenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:00 schreef -Menn0- het volgende:
Kan je ergens lezen waneer welke demo's online komen?!
USA en Europa ?!![]()
Het is geen desktopvervanger jongen. Er kan wel linux op, maar daar heb jij niet zoveel aan.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:13 schreef attieboy het volgende:
Zou je de ps3 op zich als pc kunnen gebruiken? Ik verkoop aanstaande donderdag mijn huidige pc namelijk, en met dat geld dacht ik aan het kopen van een ps3. Dus dan heb ik een ps3 maar geen pc. Word documenten schrijven lukt niet neem ik aan?
Je kan wel open office installeren op linux en gaan tekstverwerken etc.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:13 schreef attieboy het volgende:
Zou je de ps3 op zich als pc kunnen gebruiken? Ik verkoop aanstaande donderdag mijn huidige pc namelijk, en met dat geld dacht ik aan het kopen van een ps3. Dus dan heb ik een ps3 maar geen pc. Word documenten schrijven lukt niet neem ik aan?
Je weet dat Linux maar op 1 core werkt en geen toegang tot de GPU heeft he?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:34 schreef rakotto het volgende:
[..]
Je kan wel open office installeren op linux en gaan tekstverwerken etc.![]()
Jup, wsl je connectiesnelheid.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 06:57 schreef Deacon_Tigra het volgende:
weet iemand in godsnaam waar dat stoplicht voor staat , in de lobby van motorstorm
hij gaat bij mij continu...van groen........naar oranje.....rood.....groen.....rood.......groen![]()
heb ik dan een langzame verbinding ofzo, in de manual staat niks
![]()
@rubAduck game komt eind van de maand......dus binnen een paar dagen
..gelezen in de OPM![]()
Hoeveel cores wil je gebruiken voor tekstverwerken?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 08:04 schreef Panick het volgende:
[..]
Je weet dat Linux maar op 1 core werkt en geen toegang tot de GPU heeft he?
Het is echt ongelooflijk traag dus.. Nee, het is zeker geen desktopvervanger, maar een spelletjesmachine.
Het ging mij er meer om dat je er vrij weinig mee kan als linuxbak en dat het geen waardig vervanger is van een pc in dat opzicht. *roll eyes*quote:Op dinsdag 27 maart 2007 08:12 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Hoeveel cores wil je gebruiken voor tekstverwerken?![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:01 schreef lurf_doctor het volgende:
Nu die d'r eindelijk is, moet ik ook maar even een tvp-tje plaatsen en me eens goed inlezen![]()
Dat spel kreeg van IGN een 3, maar ik vind het toch wel een geinig spelletjequote:Op dinsdag 27 maart 2007 06:57 schreef Deacon_Tigra het volgende:
@rubAduck game komt eind van de maand......dus binnen een paar dagen
..gelezen in de OPM![]()
tis gewoon verschrikkelijk leuk. 60 euro zou het niet waard zijn, maar voor die 3 euro is het zijn geld meer dan waard.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:52 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Dat spel kreeg van IGN een 3, maar ik vind het toch wel een geinig spelletje
Wauw! Dat het goed ging in de UK had ik wel verwacht, die zijn PS gek, maar ook in de andere landen gaat het goed dus. Ik liep gisteren door de stad en vond het wel een beetje sneu voor Sony, overal borden met "nog genoeg voorraad aanwezig!".. Maar ze hebben dus gewoon heel veel geleverd.quote:
Waar wil je de andere SPU's voor gebruiken dan? Gamen kan op de PS3 zelf. Tekstverwerken en andere documentatie kan gewoon gebeuren via 1 core. Emuleren van games via gba emu en dergelijke gaat ook over 1 core so what's the point. Ik kan me niet echt snel bedeknen voor wat ik zou gaan doen met linux behalve dat. Sony had ook gezegd dat er later wat meer spu's vrijgegeven zouden worden aan linux.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 08:55 schreef Panick het volgende:
[..]
Het ging mij er meer om dat je er vrij weinig mee kan als linuxbak en dat het geen waardig vervanger is van een pc in dat opzicht. *roll eyes*
jammer van die 256 MB ram, volgens mij is dat de bottleneckquote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:25 schreef rakotto het volgende:
[..]
Waar wil je de andere SPU's voor gebruiken dan? Gamen kan op de PS3 zelf. Tekstverwerken en andere documentatie kan gewoon gebeuren via 1 core. Emuleren van games via gba emu en dergelijke gaat ook over 1 core so what's the point. Ik kan me niet echt snel bedeknen voor wat ik zou gaan doen met linux behalve dat. Sony had ook gezegd dat er later wat meer spu's vrijgegeven zouden worden aan linux.
Linux heeft maar 32 MB nodig. 128 als je heftige applicaties gaat gebruiken. In uitzonderlijke gevallen zul je 256 MB nodig hebben. Hoe kan het de bottleneck zijn?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:28 schreef kepler het volgende:
[..]
jammer van die 256 MB ram, volgens mij is dat de bottleneck
ja weet ik veelquote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:31 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Linux heeft maar 32 MB nodig. 128 als je heftige applicaties gaat gebruiken. In uitzonderlijke gevallen zul je 256 MB nodig hebben. Hoe kan het de bottleneck zijn?
http://ps3.ign.com/articles/748/748255p3.htmlquote:There's also a bit of overhead somewhere, partly to graphics, so the system actually only has access to 196MB of RAM. This is obviously the main bottleneck with regards to performance, though when doing basic tasks it isn't bad.
Launching applications isn't instantaneous, but it isn't all that slow, either. Launching a brand-new session of Firefox may take five seconds or so, but once it's up everything is fairly speedy. If you have a number of applications open, things can begin to crawl, however. Again, this is certainly a RAM issue, so if a fix is found that'll let the system access the other 256MB, everything should become much faster.
De PS3 heeft nog altijd 512mb hoor...quote:
quote:De grootste bottleneck is denk ik toch de RSX, een grafische kaart kan nooit goed genoeg zijn (ik heb nog heel veel plannetjes om dingen mooier te maken ;-).. Het geheugen dat minder zou zijn snap ik niet helemaal, 2x256 of 1x512, het is toch allebei een halve gig? Bovendien kan de RSX ook van en naar main memory renderen enzo, in de praktijk heb ik nog nooit iemand daar over horen klagen, geen idee waar dat vandaan komt.
Hoi Markquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:15 schreef Opie het volgende:
http://www.kinkfm.com/nieuws.php?id=1051
Stuur je top 3 door en win een PS3 game!
maar Linux kan daar dus niet bijquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:15 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
De PS3 heeft nog altijd 512mb hoor...
Verbruik zelf wel iets meer geheugen dan dat onder linux, maar dat is pas het geval als je het ook als server gaat inzetten.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:31 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Linux heeft maar 32 MB nodig. 128 als je heftige applicaties gaat gebruiken. In uitzonderlijke gevallen zul je 256 MB nodig hebben. Hoe kan het de bottleneck zijn?
600 Euro neertellen voor een zogenaamde state-of-the-art high-end media console en vervolgens geen DVD's in RGB kunnen kijken terwijl de gemiddelde Kruitvat DVD speler van 10 Euro dit wel kan? Krankzinnig.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:18 schreef Oksel het volgende:
Maargoed, de PS3 is er. Zijn we allemaal blij? 600 euro voor een gameconsole met enkel betere graphics? Oh, de Sixaxis, natuurlijk. Hoe doet die het? En in vergelijking met de Wii controller?
PS3 =quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:18 schreef Oksel het volgende:
Maargoed, de PS3 is er. Zijn we allemaal blij? 600 euro voor een gameconsole met enkel betere graphics? Oh, de Sixaxis, natuurlijk. Hoe doet die het? En in vergelijking met de Wii controller?
Aah, vandaar dus dat Motorstorm zo haperend draaide toen ik het zag in de media markt. Ik kon het al amper geloven.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:36 schreef Opie het volgende:
[..]
600 Euro neertellen voor een zogenaamde state-of-the-art high-end media console en vervolgens geen DVD's in RGB kunnen kijken terwijl de gemiddelde Kruitvat DVD speler van 10 Euro dit wel kan? Krankzinnig.
Geen PAL60 mode terwijl de Dreamcast, XBox, XBox 360 en de Wii die wel hebben.. waardoor ik gedownloade trailers van het PS Network die allemaal in 60hz formaat zijn nu stotterend en haperend moet kijken omdat de PS3 het beeld geforceerd in 50hz wil proppen.. en waardoor een game als Ridge Racer veranderd van een vloeiend spektakel in een stotterfeest omdat die niet geoptimaliseerd is voor 50hz maar wel zo wordt afgespeeld...Achterlijk.
Als er een PAL60 fix komt in de firmware ben ik de eerste die naar de winkel rent voor een PS3.
Motorstorm schijnt dan weer wel goed geoptimaliseerd te zijn, maar inderdaad, geen enkele PS3 game draait in 60hz TENZIJ je in HD speelt. Kortom, het kan wel, maar de optie is er gewoon niet in het display menu waardoor je op een normale CRT televisie geforceerd alles in 50hz moet spelen EN bekijken.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:42 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Aah, vandaar dus dat Motorstorm zo haperend draaide toen ik het zag in de media markt. Ik kon het al amper geloven.
Maar betekent dit dat de pal ps3's geen games in 60 hz kunnen draaien en allemaal zo stotterend draaien?![]()
Motorstorm loopt gewoon vloeiend. Ik heb nog geen een hapering of frame drop gehad bij het spel. En ja ik speel gewoon op CTR breedbeeld tv op PAL50hz. Dus dat spellen daardoor gaan stotteren is onzin.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:42 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Aah, vandaar dus dat Motorstorm zo haperend draaide toen ik het zag in de media markt. Ik kon het al amper geloven.
Maar betekent dit dat de pal ps3's geen games in 60 hz kunnen draaien en allemaal zo stotterend draaien?![]()
demopods in de mediamarkt hebben CRT TVs?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:42 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Je kunt wel de hele tijd vragen wat je moet kopen, en zeggen datje hem gaat kopen maar daar zit niemand op te wachten.quote:Op maandag 26 maart 2007 21:13 schreef attieboy het volgende:
Wat denken jullie dat er voor vorderingen gemaakt zal zijn in ps3 wereld eind april? Nieuwe games, waarschijnlijk.. Nog iets anders misschien?? Ik wil hem voor de meivakantie gaan kopen, zodat ik in de vakantie volop kan spelen. Ik heb nu al het geld voor de ps3 en hoogstens 2 spellen, maar zit nog steeds te twijfelen of ik voor dat geld liever een nieuw pc moet samenstellen. Maar goed... antwoord op mijn vraag
Bron?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:40 schreef SocialDisorder het volgende:
een console met betere graphics, betere AI, beter geluid, betere physics
vgcharts is minstens net zo dodgy, die hebben laatst een correctie van een half miljoen op de Wii sales gemaakt.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:26 schreef RedemptioN het volgende:
nexgenwars klopt sowieso voor geen meter dus daar zou ik maar niet op letten ga maar naar:
www.vgcharts.org die klopt met de japanse sales, die amerikaanse en de europese.
en ja ik ben blij met de zo deure console van 600euro met enkel betere graphics en sixaxis
ben jij blij met je geupgrade gamecube met bewegingssensor? mooi, zijn we allebei tevreden
jij wilt beweren dat Motorstorm op PS2 of zelfs de Wii mogelijk is?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:33 schreef Panick het volgende:
[..]
Bron?
Want er zijn nog geen games die dat aantonen..
Zelfs dat betere graphics is vooralsnog een sprookje..
Check m'n edit nog even.. Ik was te snelquote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:40 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
jij wilt beweren dat Motorstorm op PS2 of zelfs de Wii mogelijk is?
ik reageerde op een NIntenbot-troll, dus ja, ik doelde op de Wii.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:41 schreef Panick het volgende:
[..]
Check m'n edit nog even.. Ik was te snel.
En ja, ik ben het met je eens dat de PS3 600 waard is als de Wii voor 249 over de toonbank gaat..
Dus je hebt geen PS3 maar dit weet je wel allemaal uit ervaring?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:36 schreef Opie het volgende:
[..]
600 Euro neertellen voor een zogenaamde state-of-the-art high-end media console en vervolgens geen DVD's in RGB kunnen kijken terwijl de gemiddelde Kruitvat DVD speler van 10 Euro dit wel kan? Krankzinnig.
Geen PAL60 mode terwijl de Dreamcast, XBox, XBox 360 en de Wii die wel hebben.. waardoor ik gedownloade trailers van het PS Network die allemaal in 60hz formaat zijn nu stotterend en haperend moet kijken omdat de PS3 het beeld geforceerd in 50hz wil proppen.. en waardoor een game als Ridge Racer veranderd van een vloeiend spektakel in een stotterfeest omdat die niet geoptimaliseerd is voor 50hz maar wel zo wordt afgespeeld...Achterlijk.
Als er een PAL60 fix komt in de firmware ben ik de eerste die naar de winkel rent voor een PS3.
VGcharts maakt een schatting van de sales en past deze aan als er echte cijfers vrijkomen. Ik vind het wel een betrouwbare bron. Vooral voor software sales is de site erg handig.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:34 schreef Panick het volgende:
[..]
vgcharts is minstens net zo dodgy, die hebben laatst een correctie van een half miljoen op de Wii sales gemaakt.
Dus echt betrouwbaar, neuh.
Feit is dat als je 50hz interlaced speelt je maximaal 25 frames per seconde kunt zien. Dit is een stuk minder dan de 30 die je bij 60hz kunt zien.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:45 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Dus je hebt geen PS3 maar dit weet je wel allemaal uit ervaring?Trailers die je download van het europese netwerk zijn gewoon 50hz. Maar al waren ze 60hz dan maakt dat niks uit want films in 60hz spelen prima af op een PAL ps3 zonder enige haperingen. Ik heb Ridge Racer en het stottert totaal niet(net als Motorstorm) dus wat je zegt is onzin.
Maar er zijn mensen hier met import spellen dus zouden even hun ervaringen met ons willen delen.Alle US spellen draaien op 60hz dus als het waar is wat jij zegt zouden die import spellen hier last hebben van haperend en stotterend beeld.
Ik weet het verschil wel tussen 50 en 60hzquote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:46 schreef BMH het volgende:
[..]
VGcharts maakt een schatting van de sales en past deze aan als er echte cijfers vrijkomen. Ik vind het wel een betrouwbare bron. Vooral voor software sales is de site erg handig.
[..]
Feit is dat als je 50hz interlaced speelt je maximaal 25 frames per seconde kunt zien. Dit is een stuk minder dan de 30 die je bij 60hz kunt zien.
dat kan jij nog helemaal niet wetenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:40 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
PS3 =
600 euro voor een console met betere graphics, betere AI, beter geluid, betere physics
Sixaxis =(alstie rumble zou hebben
)
.
Doeba die maarquote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:06 schreef kepler het volgende:
iemand trouwens al die PS3-reclame gezien???
Een chick in ondergoed op de WC, met daarna de tekst This is Living... Slechtste reclame ooit
Klopt inderdaad, 4 maanden na de launch en de console heeft amper kuren. Inmiddels kun je wel concluderen dat de PS3 qua hardware kwalitatief beduidend beter is dan de Xbox 360quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat ik me nu bedenk, er zijn helemaal geen verhalen over vastlopende PS3's oid. Het lijkt erop dat de hardware perfect werkt. Dit in tegenstelling tot de 360 en zelfs de Wii.
Volgens mij is ieder apparaat sinds de 2e wereld oorlog kwalitatief beter dan de 360.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:26 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Doeba die maar
[..]
Klopt inderdaad, 4 maanden na de launch en de console heeft amper kuren. Inmiddels kun je wel concluderen dat de PS3 qua hardware kwalitatief beduidend beter is dan de Xbox 360![]()
klopt, dat hebben ze goed voor elkaarquote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat ik me nu bedenk, er zijn helemaal geen verhalen over vastlopende PS3's oid. Het lijkt erop dat de hardware perfect werkt. Dit in tegenstelling tot de 360 en zelfs de Wii.
Heb je hem via de kabel aangesloten(met het scartblokje) die erbij zat of heb je een PS2 RGB-kabel gebruikt. Ik neem aan dat je een CRT breedbeeld hebt. Ik krijg namelijk met een mijn RGB-kabel groen beeld bij film kijken(wel goed beeld maar de kleur rood is weg). Zou graag willen weten of meer mensen dit hebben, op een normale tv of breedbeeld tv(dus geen lcd/plasme hdtv's).quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:43 schreef RedemptioN het volgende:
pirates 2 dvd, aangesloten via scart ziet er super scherp op mijn breedbeeld uit dus daar heb ik ook geen problemen mee?
oftewel ik zie het probleem niet helemaal
It's funny, 'cause it's true.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:36 schreef BMH het volgende:
[..]
Volgens mij is ieder apparaat sinds de 2e wereld oorlog kwalitatief beter dan de 360.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |