quote:Op zondag 26 augustus 2007 13:05 schreef SToRM81 het volgende:
Montage-filmpje met de aankomende titels voor de PS3: http://www.youtube.com/watch?v=iCOezSIHG28
Ik vind m wel goed gemaakt
Tis een beetje boring ja... Ik heb hem ook al 3 dagen niet meer gebruikt. Tijd voor WarHawk en Heavenly Swordquote:Op zondag 26 augustus 2007 13:36 schreef RAM_ het volgende:
hmm al 2 weken niet meer de ps3 aangehadstraks maar is kijken of er nog wat moois op de psn staan
Motorstorm is wel ok ja, vooral onlinequote:Op zondag 26 augustus 2007 13:50 schreef Neverstop het volgende:
Vermaak me nog prima met Resistance en Motorstorm.
Alleen is gisteren m'n optische kabeltje gestorven, althans ik hoop dat het m'n kabeltje is. Ga gillen als er iets met m'n PS3 is
.
quote:
Wat is het spel wat je op 1.41 ziet, autos in een woestijn en schieten?quote:Op zondag 26 augustus 2007 13:05 schreef SToRM81 het volgende:
Montage-filmpje met de aankomende titels voor de PS3: http://www.youtube.com/watch?v=iCOezSIHG28
Ik vind m wel goed gemaakt
Aan de maincharacter te zien Stranglehold, zit ik ook wel naar uit te kijken.quote:Op zondag 26 augustus 2007 14:48 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wat is het spel wat je op 1.41 ziet, autos in een woestijn en schieten?
Volgens mij is dat Eight Daysquote:Op zondag 26 augustus 2007 14:48 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wat is het spel wat je op 1.41 ziet, autos in een woestijn en schieten?
En ik bevestig het: Eight Daysquote:Op zondag 26 augustus 2007 14:48 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wat is het spel wat je op 1.41 ziet, autos in een woestijn en schieten?
Kijk als ze dit soort details nou eens flink gladstrijken krijgen we weer een ware parel van Naughty Dogquote:PAX 07: Uncharted: Drake's Fortune Preview
Our biggest concern with the game up to this point was with the loose controls. Aiming was a chore and difficult to get a bead on things and adjusting the camera was just as bad. During our demo at PAX, we found that the controls were certainly quite a bit better, but they were still pretty loose. It was very disorienting when trying to adjust the camera or aiming to take a shot as things were still pretty floaty and lacked the tightness that's found in other games like Resident Evil 4 or Rainbow Six Vegas.
Along with the controls, the issue of balance between weapons also stands, with the pistol being a lot more powerful than an automatic rifle like an AK-47. It actually was a lot easier to pick off an enemy from a distance with a pistol than it was while using any other weapon, as it doesn't suffer from any loss of accuracy when you shoot the weapon repeatedly in a rapid succession. However, we're told that some things are in the works to balance things out in that regard, where different guns have different distance/accuracy ratings. What that means is that different guns will have different reticle sizes based on the distance of your target when you use them. If you use a rifle to take out a villain from a distance, the reticle will be relatively small, but if you use the pistol for the same mark, the targeting circle will become much larger, indicating less accuracy to your shots.
Ja, en daarbij dan ook nog even die witte driehoekjes boven de ammo-pickups uitschakelen. Dat is nu zo opvallend, doet bijna pijn aan je ogen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Kijk als ze dit soort details nou eens flink gladstrijken krijgen we weer een ware parel van Naughty Dog![]()
Ik ben jaloers, heb alleen een analoge 5.1quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:58 schreef SocialDisorder het volgende:
PS3 staat nu op een 5.1-surround set aangesloten. Geluidseffecten van de hardere klappen in FIght Night worden rechtstreeks door de subwoofer gejaagd. Heerlijk
Wist je dat ze dode varkens hebben gebruikt voor het geluid van Fight Nightquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:58 schreef SocialDisorder het volgende:
PS3 staat nu op een 5.1-surround set aangesloten. Geluidseffecten van de hardere klappen in FIght Night worden rechtstreeks door de subwoofer gejaagd. Heerlijk
Nee !! , maar nu welquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:23 schreef mark2012 het volgende:
[..]
Wist je dat ze dode varkens hebben gebruikt voor het geluid van Fight Night![]()
http://www.budgetgaming.nl/games/1/P/console-hardware.htmlquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:32 schreef Henk-B het volgende:
Waar is de PS3 het goedkoopst?
Mooi is dat he:P heb lLogitech z-5400 en als ik die hard zet, zitten de buren in de schuilkelders want ze denken dat het oorlog isquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:58 schreef SocialDisorder het volgende:
PS3 staat nu op een 5.1-surround set aangesloten. Geluidseffecten van de hardere klappen in FIght Night worden rechtstreeks door de subwoofer gejaagd. Heerlijk
Anders gaan we ondertussen toch Second Life spelenquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:10 schreef JDizzle het volgende:
Vandaag Darkness uitgespeeld. Geweldige game. Online is alleen zo mager als ik weet niet wat.
En kom nu eens een keertje met die Home open beta Sony. Op z'n minst een datum van wanneer we het kunnen verwachten. Dang. GC ook weer voor niets geweest.![]()
Haal jij alvast de zweep tevoorschijn?quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:44 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Anders gaan we ondertussen toch Second Life spelen
& nogmaalsquote:"I did a play though on the day (and before) we sent the version which became the US master to format.
It took me 9.5 hours on normal only getting about half the glyphs and I can (almost) literally do the army portions of the game with my eyes shut (and have been working on it for 3.5 years so might have picked up a few hints to the rest of the game as well )
So if your my level of expertise (i'd admit to not be being the best gamer) I'd be surprised if you can do it under 10 hours.
Hell mode would take considerable longer, I'm not sure I could do it."
4 circuits, 40 wagens én een online mode voor 16 man. En dat allemaal gratisquote:GC: Gran Turismo 5 Prologue wordt gratis download
Kazunori Yamauchi, de grote man achter de Gran Turismo-serie, heeft in een presentatie op de Leipzig Games Convention aangegeven dat de Gran Turismo 5 Prologue gratis wordt aangeboden op het PlayStation Network. Na Gran Turismo HD Concept is dit dus de tweede keer dat racefans gratis aan de slag kunnen met Gran Turismo op de PS3.
Je kent 'm persoonlijk?quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:59 schreef DrDentz het volgende:
wat een aardige vent die Kazunori Yamauchi
Wat zei je daar mannetje?quote:
Oh ok, dan is het goedquote:Just kiddin![]()
quote:Op maandag 27 augustus 2007 01:25 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wat zei je daar mannetje?
[..]
Oh ok, dan is het goed
Ik had gisteren een demo gedownload en ik dacht dat ik Spore aan het spelen was.. ben alleen de naam ff kwijt. Je bent een soort bacterie die andere plankton-shit op moet eten. Nu weet ik hoe het begin van Spore een beetje aan gaat voelen
Ik snap dat gezeur over die lengte niet zo. Spellen zoals Heavenly Sword zijn toch nooit echt lang? De eerste MGS had ik in 7 uur uit, God of War(1 en 2) zijn ook maar 10 tot 15 uur, Ninja Gaiden Sigma had ik in 12 uur uit. Aktie spellen zijn zelde langer dan 15 uur. Uitzondering was echt Okami waar je dik 30+ uur over doet. Zolang ik me vermaakt heb en het spel een beetje replay waarde heeft ben ik tevredenquote:Op maandag 27 augustus 2007 00:57 schreef Cyberia18 het volgende:
Dean Calver, Lead Programmer van Heavenly Sword over de korte speelduur volgens de recensies:
[..]
& nogmaals
[..]
4 circuits, 40 wagens én een online mode voor 16 man. En dat allemaal gratis![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |