quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:27 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ik ga hem eind van dit jaar ook halen, maar dan ruil ik Heavenly Sword in.
Homoarakhnquote:Op zondag 19 augustus 2007 19:35 schreef ryangozer het volgende:
weet iemand trouwens wat het ps3/spiderman font is?
(en waarom dit hetzelfde is :s )
LCD TV daarna de restquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:03 schreef Neverstop het volgende:
What to do, what to do.
Of een bluetooth headset, of een nieuwe game, of een LCD tv, of een game voor m'n Wii.
Een LCD TV is een absolute must...quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:03 schreef Neverstop het volgende:
What to do, what to do.
Of een bluetooth headset, of een nieuwe game, of een LCD tv, of een game voor m'n Wii.
Ja, dat klopt. Heb al groen en roze voorbij zien komen. Maar meestal zwart (meestal overdag niet aan).quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:29 schreef ryangozer het volgende:
Woow ik heb ff een vraag:
The XMB's default background color changes depending on the current month of the year, and it changes brightness depending on the time of day.
Van wiki
Ik wist dat hij overdag blauw is en snachts zwart, maar heb nog geen andere kleuren gehad (heb m nog niet zo lang)
Dus, is dit waar?
Oke gaaf! maar hij is dus wel altijd snachts zwart? ik heb m ook voornamelijk zwart aan...quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:30 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Heb al groen en roze voorbij zien komen. Maar meestal zwart (meestal overdag niet aan).
De Wii en PS3 vind ik even leuk hoor (op dit moment heeft de PS3 een voorsprong, hij is nieuwer). Als party(game) console stelt de PS3 echter niks voor in vergelijking met de Wii, als mooie-(actie)game-console is de PS3 weer een stuk geschikter. Daarom moet je ze ook gewoon allebei hebbenquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:05 schreef Kremers het volgende:
Een LCD tv of een Wii game? Pleur die Wii op eBay en koop een echt spel en een LCD tv
Ik zie elke twee weken wel een andere kleur voorbijkomenquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:29 schreef ryangozer het volgende:
Woow ik heb ff een vraag:
The XMB's default background color changes depending on the current month of the year, and it changes brightness depending on the time of day.
Van wiki
Ik wist dat hij overdag blauw is en snachts zwart, maar heb nog geen andere kleuren gehad (heb m nog niet zo lang)
Dus, is dit waar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |