abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50259635

Sony's Playstation 3 Sony's nieuwste console/media-apparaat. Voor het afspelen van CD, SACD, DVD, Blu-Ray, Playstation 1, Playstation 2 en natuurlijk de nieuwe Playstation 3 games. Geschikt voor High-Definition weergave en met meer uitgebreide online mogelijkheden dan z'n voorganger. In Europa verkrijgbaar vanaf maart 2007 voor de prijs van ¤599,-

Specs Het duurste en meest complete pakket bevat de volgende uiteindelijke specificaties. CPU
  • Cell GPU
  • RSX Geluid
  • Dolby 5.1ch, DTS, LPCM, etc. (Cell-based processing) Geheugen
  • 256MB XDR Main RAM, 256MB GDDR3 VRAM HDD
  • 60GB I/O
  • USB 2.0 x4
  • Memory Stick / SD / Compact Flash
  • Ethernet (10BASE-T, 100BASE-TX, 1000BASE-T) x1
  • WiFi (IEEE 802.11 b/g)
  • Bluetooth 2.0 (EDR) AV Output
  • Beeldformaten: 480i, 480p, 720p, 1080i, 1080p
  • HDMI out: HDMI 1x
  • Digital out: Optical 1x BD/DVD/CD Drive
  • BD 2x (BD-ROM)
  • DVD 8x (DVD-ROM)
  • CD 24x (CD-ROM)
  • SACD 2x Afmetingen & Gewicht
  • Afmetingen: 325mm (B) x 98mm (H) x 274mm (D)
  • Gewicht: 5Kg

De goedkopere versie heeft de volgende restricties ten opzichte van de dure versie.
  • Een harde schijf van 20GB in plaats van 60GB.
  • Geen WiFi.
  • Geen Memory Stick / SD / Compact Flash ondersteuning.
  • In Europa zal alleen de 60GB versie worden uitgebracht, deze heb je voor een bedrag van ¤599,-

Controller Sony heeft uiteindelijk toch niet gekozen voor het "boemererang" ontwerp, maar heeft "Sixaxis" de volgende eigenschappen gegeven.
  • Het ontwerp is wederom gebaseerd op de "Dual Shock" en "Dual Shock 2" controllers, die we kennen van de PS3 z'n voorgangers.
  • De analoge L2 en R2 schouderknoppen zijn een stuk dieper geworden ten opzichte van de "Dual Shock 2" om het bereik te vergroten en daarmee de nauwkeurigheid te verhogen.
  • Ook de analoge sticks hebben ook een iets groter bereik gekregen.
  • De nauwkeurigheid van de knoppen sticks registratie is vergroot van 8 bit naar 10 bit.
  • De controller zelf registreert 3D bewegingen in zes assen door de controller te kantelen.
  • Er is geen trilfunctie meer.
  • Hij maakt verbinding met de Playstation 3 via Blue Tooth of via een standaard USB kabel. Via de USB kabel kun je spelen en tegelijk de controller accu opladen.

Games Vele bekende Playstation-franchises zullen terugkeren naar de Playstation 3, zoals Devil May Cry 4, Gran Turismo 5, een nieuwe Killzone, Metal Gear Solid 4, Final Fantasy XIII, Ridge Racer 7 en Tekken 6. Maar ook nieuwe titels zoals Heavenly Sword, Eight Days, Resistance: Fall of Man, Stranglehold en Fatal Inertia.

Links en handige info
  • Officiële site
  • Officiële plaatjes van de Playstation 3
  • Sony Computer Entertainment Inc.
  • Playb3yond
  • PS3 nieuws op Fok!games
  • PS3 Only
  • Unoffical PS3 Network guide
  • PS3 ontleed
  • Folding@Home PS3 subteam ranking
  • PS3 software
  • PS3 Store Downloads

Folding for DPC
    quote:
    Als alle PS3 draaiers PS30 voor hun naam zetten, dan blijven er 12 characters over voor je eigen naam en zit je automatisch in subteam PS3 van DPC (mits je 92 als teamnummer invult).

Netwerk info
    quote:
    If your router does not support uPnP (e.g. you're getting a NAT Failure error) it is still possible to get NAT type 2. You're router needs to be configured to forward some ports to your PS3. Quoting from the manual:

"The port numbers for PLAYSTATION®Network servers used for this are TCP: 80, 443, 5223 and UDP: 3478, 3479. For voice / video chat and online game play, direct communication with other PS3 systems is used for data transmission during voice / video chat and online gaming. The port number used for this is UDP: 3658."

So you should forward these to the IP address of your PS3 (the manual for the router shoulld explain how to do this). Further, you'll need to setup any other ports required for whatever online games you play. An alternative to this would be to to make your PS3 the DMZ host on your network (again it'll be in your router manual). This essentially will forward all ports to the PS3. Either way you'll get NAT type 2 if done correctly.

How to sign into an US/Japanese or HK account
    quote:
    you can download movies and game demos from other countries by creating new users and then signing up to playstation network for each user using different countries. important ones are US, Japan, UK, and Hong Kong. After registering, simply visit the playstation store while signed up using a different user and you can download different demos not available in your default country.

PlayStation Store Game Sharing
    quote:
    Sony announced that players who download games from PlayStation's online shop can share them on up to five other PS3 machines. If a player logs into his PlayStation 3 account on a friend\'s system, he can download any game he has already purchased

High Definition & Multichannel Audio Welke tv's zijn geschikt voor high definition weergave? Welke kabels kun je het beste gebruiken? Wat heb je nodig om van multichannel audio te genieten? Hier kun je alles kwijt over HDTV's en multichannel audio icm de Playstation 3. 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07

Voorgaande Topics 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64
  • pi_50259741
    Stelletje zoutzakken , hadden jullie weer geen zin om een nieuwe aan te maken?

Oh ja ijsmeis zou je aub de wiki wat willen ordenen? Iemand heeft er weer een zooitje van gemaakt

Part 65:
    [PS3 Centraal SC #65] Wachten op Gamer's Day Newsavalanche

Part 66:
    [PS3 Centraal SC #66] Met zijn alle zandhappen in MotorStorm

Je bent een schat
    pi_50259792
    Oh ja het nieuws natuurlijk:
    quote:
    Killzone dev: We'll shut up the critics
    "Hopefully E3 will all go brilliantly and we'll shut up even some of the most ardent critics," says Guerrilla's Sebastian Downie.

E3 might not be the over-the-top gaming extravaganza we've come to know and love (or hate) but there's plenty planned for the July show. Killzone on PS3 is just one of the highlights we're looking forward to seeing. Guerrilla Games gives an update.

As Guerrilla Games prepares for E3 and some Killzone PS3 action, the dev has spoken of the pressures it faces. "Excitement with an underlying: "OH MY GOD WE ARE ALL GOING TO DIE!" says Test Lead and QA Manager Sebastian Downie.

"I am sure there are a hundred developers around the globe feeling the same way right now though. Everyone wants their game to play look and sound perfectly when the public first get to see it. If you are working on an AAA Next Gen beast of a game or something for mobile phones you want to make a good impression on people. And if you have the baggage that we have we have to give it that extra little bit. Hopefully it will all go brilliantly and we'll shut up even some of the most ardent critics."

Advertisement:
    Unfortunately it looks like we'll have to wait until E3 before anything new is released on the title. "Well it has online. I can't say anything about it though. There will be a Public Beta, but not till later in the year. It will be a FPS, but I guess you figured that out by now... Phew. There really is absolutely nothing I can actually talk about. Oh well. See you at E3!"

You will indeed.

Read the full interview over at the unofficial Killzone Unit website.
    That's right. Guerilla zal ze straks volledig de vloer aanvegen
    pi_50259864
    Wist geen leuke titel erbij

Nog maar een maand en dan weten we hoe het zit me killzone
    pi_50259899
    quote:
    Op zaterdag 9 juni 2007 01:20 schreef SnakeNL het volgende:
    Dan vraag je je homies maar
    pi_50259910
    Nieuwe screens van Lair!

Het spel gaat er beter uitzien!
    pi_50259985
    quote:
    Op zaterdag 9 juni 2007 01:22 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Dan vraag je je homies maar
    die slapen
    pi_50260072
    quote:
    Op zaterdag 9 juni 2007 01:26 schreef SnakeNL het volgende:

[..]

die slapen
    Don gooi je een nitraat in hun bubbelbad, begint het ook meteen te bruisen.
    pi_50261248
    Damn... Wie heeft de wiki verneukt
    Ik ben er even niet en het loopt de spuigaten uit.
    なんだっけ
    pi_50263069
    quote:
    Op zaterdag 9 juni 2007 01:22 schreef Cyberia18 het volgende:
    Nieuwe screens van Lair!

(screens)

Het spel gaat er beter uitzien!
    Zitten wel een paar oude tussen, maar het ziet er goed uit!
    PSN id: NL_SToRM
      zaterdag 9 juni 2007 @ 13:15:43 #11
    75736 Gstyles
    geen ondertiteling deze X
    pi_50266625
    quote:
    Op zaterdag 9 juni 2007 01:20 schreef SnakeNL het volgende:

Nog maar een maand en dan weten we hoe het zit me killzone
    cant wait... ik hoop zo op een online versie.. anyways kan me niet voorstellen dat die er niet inzit..
    PSN ID: GDV
    Mijn vader zei altijd: 's avonds een vent, 's ochtens lekker uitslapen ;)
    pi_50269833
    11 juni kan The Agency niet zijn BTW. 11 juni zou een compleet nieuwe gamegetoond worden, The Agency was al een tijdje geleden aangekondigd.
    Are you brave enough to fear?
    SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
    Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
    pi_50271095
    Ok... Oblivion kan mij niet bekoren..
    Ik blijf maar rondlopen om health potions te zoeken of te kopen.
    Alleen dat goud verzamelen gaat zoooo langzaam.
    なんだっけ
      zaterdag 9 juni 2007 @ 20:45:43 #14
    108228 RedemptioN
    genieten & genieten
    pi_50279805
    zeg maar voor hoeveel je hem kwijt wil dan ^^, untold legends eventueel te ruil

wanneer kwam lair nou?
    PSN: diTani
      zaterdag 9 juni 2007 @ 22:17:01 #15
    134803 Deacon_Tigra
    Final Fantasy Fanboy
    pi_50282720
    iemand spiderman ruilen
    Psn online ID Tec-Deacon
    ---------------------------------
    オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
    pi_50282760
    quote:
    De Engelse Kerk is niet blij met de game Resistance: Fall of Man, de game die al ruim een half jaar op de markt is en al ruim een miljoen keer over de toonbank is gegaan. In Resistance: Fall of Man kom je op een gegeven moment in de kathedraal van Manchester, alwaar je talloze Chimera kapot moet schieten en daar is de Kerk niet erg blij mee.

De Engelse Kerk wil nu stappen gaan ondernemen, omdat de kathedraal zonder toestemming als foto-realistische locatie is gebruikt en bovendien helemaal niet zo wordt gebruikt als dat de Kerk wil; er wordt tenslotte flink gemoord in de desbetreffende kathedraal. De Kerk eist dat Resistance uit de winkelrekken wordt gehaald én een excuus van Sony, anders zal Sony naar de rechter moeten.

Daarbij vindt de Kerk het zeer ongepast om dit soort grote gevechten in Manchester te plaatsen. Manchester is een stad die momenteel kampt met een 'gun crime' probleem. Om vervolgens ook nog eens mensen virtueel te laten schieten in Manchester, is volgens de Bisschop van Manchester erg onverantwoord.
    pi_50286971
    quote:
    Op zaterdag 9 juni 2007 15:01 schreef SocialDisorder het volgende:
    11 juni kan The Agency niet zijn BTW. 11 juni zou een compleet nieuwe gamegetoond worden, The Agency was al een tijdje geleden aangekondigd.

Maar AllGames krijgt de ontwikkelaar op bezoek, zouden zij écht de primeur hebben?
    pi_50288326
      zondag 10 juni 2007 @ 02:00:27 #19
    12648 Fallen
    135335 and rising...
    pi_50288544
    quote:
    Op zondag 10 juni 2007 01:46 schreef Cyberia18 het volgende:
    [afbeelding]
    WTF?!
    He didn't set up the rhyme with meaningless words.
    As you predicted or assumed everything was calculated
    Every word had purpose just not always on the surface.
    But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
    pi_50288594
    Rustig guys

http://boards.gamefaqs.com/gfaqs/genmessage.php?board=927750&topic=35925286&page=1

Die wapen heb ik volgens mij al ergens anders gezien, Quake Wars anyone? Stomme fanboys ook die lopen te knippen en plakken
      zondag 10 juni 2007 @ 12:01:22 #21
    137562 rakotto
    Anime, patat en video games
    pi_50293118
    Wou net zeggen. Een uitgelekte foto van Killzone zal ook geen screenshot wezen, het zal eerder een digi-foto/tel-foto zijn zoals met deel 1.
    All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
    pi_50302993
    Is er ook een game die echt binnenkort uitkomt? Alle games die me leuk lijken komen in Oktober pas uit (PES7, GTA4, Assassin´s Creed, NBA2k8) en Motorstorm kan me niet bekoren.
    pi_50303621
    Iemand hier toevallig ervaring met Sharp LCD's?

Ik was zelf van plan om een Sony Bravia of een Samsung te kopen, maar ik liep net in een winkel op een wel heel mooie aanbieding van een Sharp Aquos LC42XD1E met een 107cm beeldscherm en Full HD en dat voor een zeer mooi prijsje.

Foto

De behuizing is van dat glimmende zwart, echt heel erg mooi (past ook perfect bij de PS3). Maar ik twijfel zelf nog een klein beetje, omdat ik eerst voor de Bravia wilde gaan, maar deze heeft weer een net iets groter beeldscherm.

Ik ga nog wat reviews bekijken, maar als iemand er wat meer over kan zeggen dan hoor ik het graag

Ze hadden er trouwens 2 staan, dus wie interesse heeft moet maar even een PM sturen voor wat meer details...
    PSN id: NL_SToRM
      zondag 10 juni 2007 @ 18:45:31 #24
    134803 Deacon_Tigra
    Final Fantasy Fanboy
    pi_50304529
    wat is een zeer mooi prijsje voor jou
    Psn online ID Tec-Deacon
    ---------------------------------
    オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
    pi_50304839
    Ja inderdaad, wat versta je onder een ''zeer mooi prijsje''...
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')