Tegen die tijd hebben ze vast wel een mooie bundel voor een leuk prijsje, Ratchet komt ook uit tegen die tijd en daar komt ook heel zeker een bundel van.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:53 schreef DJ_ het volgende:
[..]
verdomme en ik zit nog in amerika![]()
hopen dat ze die aktie weer hebben over een maand of 2-3
Ninja gaiden : Sigma, en dat was het.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:07 schreef MaHawK het volgende:
Wat zijn atm echte must haves? Ik denk er over om een PS3 aan te schaffen. Je hebt nu dat pakket met Motorstorm en Resistance, maar behalve die games wat zijn aanraders?
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:15 schreef Gamedemon het volgende:
Ninja gaiden : Sigma, en dat was het.
Ik zit atm te wachten op 360 games, terwijl ik mijn nieuwe ps3 spellen speel, ben ik nu een stereotype gamerquote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee, wachten is voor 360 gamers die nooit tevreden zijn! PS3 gamers doen het met wat uit is, ook al lijkt dat soms niet veel, er zijn geweldige games te spelen
nee hoor ik speel mijn 360 tot er goeie games zijn op de ps3 en dan koop ik hem welquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:18 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik zit atm te wachten op 360 games, terwijl ik mijn nieuwe ps3 spellen speel, ben ik nu een stereotype gamer?
tvp
Ratchet and clank, metal gear solid 4 en little big planet zijn voor mij titels waarvoor ik een PS3 zou willen hebben.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:46 schreef DJ_ het volgende:
[..]
nee hoor ik speel mijn 360 tot er goeie games zijn op de ps3 en dan koop ik hem wel
( ergens eind dit jaar of begin volgend jaar )
Zoals de EGM reviewquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:10 schreef DJ_ het volgende:
voor mij zijn het lair ( als de review goed is )
quote:EGM Reviews LAIR and…. Ouch.
LAIR: 6.0, 5.5, 5.0
crispin says the combat system is confusing, and the sixaxis controls don’t always work the way they should. lock-on system is also jacked.
greg ford says the camera is frustrating in ground combat. the wide open levels hold a lot of potential but ultimately don’t deliver
garnett says it’s a “frustrating disappointment” with a few bright spots
ik ga het met eigen ogen bekijken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |