Als ik een auto jat dan berokken ik iemand daar rechtstreeks schade mee. Als ik een spel download, dan ondervindt niemand daar schade van, aangezien ik dat spel NOOIT zou kopen voor 65 euro.quote:Op zondag 29 juli 2007 14:55 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
dus die spullen zijn ook allemaal gejat?
quote:Op zondag 29 juli 2007 15:09 schreef DrDentz het volgende:
Ik krijg dat een beetje van Gran Turismo 5 beelden
blablblablablabla..quote:Op zondag 29 juli 2007 15:09 schreef American_Nightmare het volgende:
Als ik een auto jat dan berokken ik iemand daar rechtstreeks schade mee. Als ik een spel download, dan ondervindt niemand daar schade van, aangezien ik dat spel NOOIT zou kopen voor 65 euro.
Trouwens, jullie moraalridders hebben natuurlijk ook geen enkel mp3'tje op je computer staan, terwijl je de originele cd niet bezit en jullie hebben geen enkele film gedownload? Verder rijden jullie nooit te hard, hebben jullie nog nooit iets gejat, en nog nooit iets verzwegen voor de belastingdienst? Dan zijn jullie vast en zeker de braafste burgers van Nederland. Of je moet gewoon niet zo lopen miepen als iemand eens iets doet wat niet mag, terwijl je zelf geen haar beter bent.
quote:Op zondag 29 juli 2007 15:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
blablblablablabla..
Standaard riedeltje van een warez-hoer.
Knap, alle argumenten negeren en scheldenquote:Op zondag 29 juli 2007 15:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
blablblablablabla..
Standaard riedeltje van een warez-hoer.
Diefstal kent geen argumenten.quote:Op zondag 29 juli 2007 16:09 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Knap, alle argumenten negeren en schelden![]()
Je kan xvid, avi enz wel naar je ps3 streamen en kijken.quote:Op zondag 29 juli 2007 16:13 schreef Nudie het volgende:
Maar laten we allemaal weer hand in hand gezellig over de PS3 praten
Wat is jullie verwachting, zullen we ooit DiVX/XviD/Avi ondersteuning zien op de PS3? Ik vind het nogal sneu dat t niet kan als een standaard 100euro DVD speler van sony het wel doet, en tevens upscaled met hdmi, oftewel hetzelfde. Het lijkt me ook gewoon een software matige tekortkoming die gemakkelijk te doen is maar waarschijnlijk vanwege legitieme rechten niet doorgezet wordt. Maar toch, ik zie het wel gebeuren. Ze hebben ook zo'n online AVI Petition met al duizenden stemmen.
Had ik al gedaanquote:Op zondag 29 juli 2007 14:40 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
Welkom.
Je moet even wat mensen via de PSN tag toevoegen! Is altijd gezellig!
Zijn er mensen die met mij mee willen doen met een potje Rainbowsix Vegas Co-op?
Ik stel voor rond een uurtje of half 4 ofzo!
quote:
Diefquote:Op zondag 29 juli 2007 19:04 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]en jij bent natuurlijk vrij van zonden
Voor de wii of een elite?quote:Op zondag 29 juli 2007 19:07 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dief![]()
Gister m'n ps2 verkocht er is nu dus een plaatsje over in de kast![]()
Beide nietquote:
Please, alsof ik die lulkoek van je al niet honderden keren eerder heb gehoord.quote:Op zondag 29 juli 2007 16:09 schreef American_Nightmare het volgende:
Knap, alle argumenten negeren en schelden![]()
je wordt verstandigquote:
Waarom reageer je dan, als je je er zo aan ergert. Dat jij je strikt aan de wet houdt en nooit welke regel dan ook overtreedt is jouw goed recht, maar ga niet jouw perfectie als een jehova's getuige aan iedereen op lopen dringen plz.quote:Op zondag 29 juli 2007 21:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Please, alsof ik die lulkoek van je al niet honderden keren eerder heb gehoord.
Je moet dat gewoon voor je houden op een games site/forum. En gewoon die foto niet laten zien dan is er niets aan de hand.quote:Op zondag 29 juli 2007 22:25 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Waarom reageer je dan, als je je er zo aan ergert. Dat jij je strikt aan de wet houdt en nooit welke regel dan ook overtreedt is jouw goed recht, maar ga niet jouw perfectie als een jehova's getuige aan iedereen op lopen dringen plz.
Ik vind het uitprinten van al die doosjes niet echt stoer als het illegaal is. Patsen met doosjes hoort toch meer bij de legalenquote:Op maandag 30 juli 2007 00:11 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je moet dat gewoon voor je houden op een games site/forum. En gewoon die foto niet laten zien dan is er niets aan de hand.
Ik vind dit ook eindelijk een goed spel onlinequote:Op zondag 29 juli 2007 18:17 schreef JDizzle het volgende:
Oke, vandaag dus eindelijk Vegas gehaald. En hoewel coop met z'n tweeën nogal laggy was soms, is online helemaal top! Eindelijk weer een reden om m'n PS3 actief te gebruiken.
http://www.anti-piracy.nl/piraterij/faq.aspquote:Computerspellen mogen niet zonder toestemming worden gekopieerd. Volgens de Auteurswet van 1912 mag iedereen, zonder voorafgaande toestemming van de auteur 'voor eigen oefening, studie of gebruik' zelf een kopie maken van bv. een cd, MP3-muziekbestand of film. Deze uitzondering geldt echter niet voor computerspellen en andere software.
Ik vond het einde ook erg oke, heb zowiezo een hekel aan spellen met tussen en eindbazen. Dus dit was wel een leuk einde een keerquote:Op maandag 30 juli 2007 22:06 schreef SocialDisorder het volgende:
The Darkness uitgespeeld
Heerlijke game. Geweldig verhaal (zoals je mag verwachten van Paul Jenkins), en mensen die bitchen over het einde moeten het verhaal maar volgen
Het gaat toch weer de goede kant op?quote:Op maandag 30 juli 2007 23:01 schreef Gamedemon het volgende:
Kunnen we over de PS3 gaan praten en niet over warez?
Dat hebben we liever niet hier op fok, en het verpest de sfeer in het topic.
bijna 7 uur nadat de laatste warez-gerelateerde post werd gemaaktquote:Op maandag 30 juli 2007 23:01 schreef Gamedemon het volgende:
ZOMG WTF BRON?quote:Op maandag 30 juli 2007 22:51 schreef SToRM81 het volgende:
Komende donderdag GRAW2 demo op de PS Store
Mosterd na de maaltijd anyone?quote:Op maandag 30 juli 2007 23:01 schreef Gamedemon het volgende:
quote:
verdomme en ik zit nog in amerikaquote:Op maandag 30 juli 2007 22:59 schreef Reggie200 het volgende:
MM in Arnhem heeft nu de aanbieding voor ¤555 incl 2 games en extra controller zag ik net in m'n mail. Voor diegene die nog een ps3 willen![]()
Ik heb dat al op verschillende sites gelezen, maar hier heb je een link: klikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |