Tegen die tijd hebben ze vast wel een mooie bundel voor een leuk prijsje, Ratchet komt ook uit tegen die tijd en daar komt ook heel zeker een bundel van.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:53 schreef DJ_ het volgende:
[..]
verdomme en ik zit nog in amerika![]()
hopen dat ze die aktie weer hebben over een maand of 2-3
Ninja gaiden : Sigma, en dat was het.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:07 schreef MaHawK het volgende:
Wat zijn atm echte must haves? Ik denk er over om een PS3 aan te schaffen. Je hebt nu dat pakket met Motorstorm en Resistance, maar behalve die games wat zijn aanraders?
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:15 schreef Gamedemon het volgende:
Ninja gaiden : Sigma, en dat was het.
Ik zit atm te wachten op 360 games, terwijl ik mijn nieuwe ps3 spellen speel, ben ik nu een stereotype gamerquote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee, wachten is voor 360 gamers die nooit tevreden zijn! PS3 gamers doen het met wat uit is, ook al lijkt dat soms niet veel, er zijn geweldige games te spelen
nee hoor ik speel mijn 360 tot er goeie games zijn op de ps3 en dan koop ik hem welquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:18 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik zit atm te wachten op 360 games, terwijl ik mijn nieuwe ps3 spellen speel, ben ik nu een stereotype gamer?
tvp
Ratchet and clank, metal gear solid 4 en little big planet zijn voor mij titels waarvoor ik een PS3 zou willen hebben.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:46 schreef DJ_ het volgende:
[..]
nee hoor ik speel mijn 360 tot er goeie games zijn op de ps3 en dan koop ik hem wel
( ergens eind dit jaar of begin volgend jaar )
Zoals de EGM reviewquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:10 schreef DJ_ het volgende:
voor mij zijn het lair ( als de review goed is )
quote:EGM Reviews LAIR and…. Ouch.
LAIR: 6.0, 5.5, 5.0
crispin says the combat system is confusing, and the sixaxis controls don’t always work the way they should. lock-on system is also jacked.
greg ford says the camera is frustrating in ground combat. the wide open levels hold a lot of potential but ultimately don’t deliver
garnett says it’s a “frustrating disappointment” with a few bright spots
ik ga het met eigen ogen bekijken.quote:
WTF moet dit voorstellen? Snake dansend met een senator, rennende soldaten die iemand vertrappen?quote:
Ik had deze nog van de ps2 liggen. Aangezien ik een wat ouder model Denon versterker heb zonder digitale audio ingang is dit erg handig. Ik hem aan de ps3 gehangen, versterker aangesloten en dacht laat ik lekker een dvd'tje kijken. Groen beeld, hebben ze die op de ps2 uitgevonden kopieer protectie er weer ingestopt @!#quote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:23 schreef Neverstop het volgende:
Sinds vanmiddag ook in het bezig van een zwart bakbeest met spiegeltje.
Die aanbieding PS3 + extra controller + 2 games maakte het toch wel erg aantrekkelijk. Nu moet ik alleen nog op zoek naar een redelijke RGB Scart kabel (geen HD tv). Iemand aanraders? Ik las goede verhalen over de Joytech Fusion RGB Scart.
Voor in de OP:
Neverstop = NeverstopNL
Maar gebruik je daarmee de upscaling optie die je kan aanvinken in de firmware opties?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:22 schreef SToRM81 het volgende:
Bij mij zien DVD's er gewoon erg goed uit op mn HDTV
Die gebruik ik ja.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:40 schreef Opie het volgende:
[..]
Maar gebruik je daarmee de upscaling optie die je kan aanvinken in de firmware opties?
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:36 schreef Webby het volgende:
[..]
Ik had deze nog van de ps2 liggen. Aangezien ik een wat ouder model Denon versterker heb zonder digitale audio ingang is dit erg handig. Ik hem aan de ps3 gehangen, versterker aangesloten en dacht laat ik lekker een dvd'tje kijken. Groen beeld, hebben ze die op de ps2 uitgevonden kopieer protectie er weer ingestopt @!#
Qua gaming en sound is het ok trouwens, maar ik raak wel steeds meer teleurgesteld, mediacenter om lekker divx series vanaf mijn nas te streamen, NOT, vervanging voor mijn overleden dvd speler, NOT (Laten we het maar niet hebben over mijn non regio 2 dvd collectie). Nu maar bij de bcc een nieuwe dvd speler gekocht voor 29 euro. Die kan wel dvd's afspelen via een scart kabel over RGB en kan zelfs divx, een apparaat van 599 kan dat niet
En het irritanste eraan is nog wel dat de amerikanen alles kunnen spelen omdat ze er een chip in hebben zitten die ze er bij de europese versie uit hebben gesloopt om de kosten te drukkenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:36 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Erg veel ps2-spellen werken niet. Echt zonde van MGS3, God of War, Onimusha3, etc.
Mijn oude ps2 kabel zit gewoon op mijn huidige tv-console en 60Hz.. Tja.. Dat moet je tv ondersteunen. Ligt niet aan de console.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:30 schreef Neverstop het volgende:
EDIT:
Lees op andere fora het probleem is op te lossen door de scart aan te sluiten op een andere ingang. Daarnaast wat gemekker over 50/60Hz.
EDIT2:
Nog even verder gelezen, ik kan blijkbaar ook fluiten naar 60Hz op een SDTV, wtf is dit. Ik begin ernstig te twijfelen over mijn aankoop..
Je hebt nu gewone scartkabels voor de PS waarbij je geen groen beeld krijgt. Futurezone oa. levert die.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:06 schreef Neverstop het volgende:
De tip is dus: koop een HDTV want je bent voor Sony niks waard zonder zo'n ding.
Even hier pressie uitoefenenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:36 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Erg veel ps2-spellen werken niet. Echt zonde van MGS3, God of War, Onimusha3, etc.
Jawel, de PAL PS3 ondersteunt geen 60hz in games voor SDTV gebruikers. De 360 gelukkig wel, maar ja, daar maak je iemand met een PS3 ook niet blij mee.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:44 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Mijn oude ps2 kabel zit gewoon op mijn huidige tv-console en 60Hz.. Tja.. Dat moet je tv ondersteunen. Ligt niet aan de console.
[..]
Je hebt nu gewone scartkabels voor de PS waarbij je geen groen beeld krijgt. Futurezone oa. levert die.
En de ouderdom / kwaliteit maakt niet uit voor de console.. Hooguit de weergavekwailteit op de tv is hierbij de klos.
wachten op wat komen gaat.....quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:53 schreef OudFruit het volgende:
Iemand een echte aanrader naast Motorstorm, F1, R:FOM en Rainbow Six?
Hmm..... My bad dan..quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:50 schreef Opie het volgende:
[..]
Jawel, de PAL PS3 ondersteunt geen 60hz in games voor SDTV gebruikers. De 360 gelukkig wel, maar ja, daar maak je iemand met een PS3 ook niet blij mee.
Wilde zelf een PS3 bij launch, maar sinds ik heb gehoord dat je vast zou zitten aan 50hz op een normale tv terwijl zowel de Wii als de 360 wél PAL60hz ondersteunen, heb ik nog steeds geen PS3 in huis.
(bron: NeoGAF)quote:Famitsu numbers
PS3 38,000
PS2 14,000
Wii 70,000
360 3,800
1. [Wii] Mario Party 8 - 280,000
2. [PS3] Minna no Golf 5 - 176,000
3. [NDS] Taiko no Tatsujin DS - 90,000
4. [NDS] Its a Wonderful World - 81,000
5. [PS2] Jikkyou Powerful Pro Baseball 14 - 53,000(~200,000)
6. [360] Oblivion - 45,000
7. [Wii] Gundam MS 0079 - 44,000
8. [PSP] GTA LCS - 39,000
9. [Wii] Dragon Quest Swords - 32,000(~400,000)
10. [NDS] Zelda Phantom Hourglass - 32,000 (~680,000)
Party breakerquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar nog altijd de helft van de Wii...
Opvallend is ook de top verkochte spellen, heel afwisselend deze keer en niet alleen maar DS en Wii.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:12 schreef SToRM81 het volgende:
De verkoopcijfers van afgelopen week in Japan:
[..]
(bron: NeoGAF)
De PS3 is bijna drie keer zo veel verkocht t.o.v. de week ervoor![]()
Het enige voordeel van de Wii is de prijs. De spellen zijn compleet prut IMO... En er komt ook niets voor uit.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar nog altijd de helft van de Wii...
? SDTV is geen gewone tv...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:50 schreef Opie het volgende:
[..]
Jawel, de PAL PS3 ondersteunt geen 60hz in games voor SDTV gebruikers. De 360 gelukkig wel, maar ja, daar maak je iemand met een PS3 ook niet blij mee.
Wilde zelf een PS3 bij launch, maar sinds ik heb gehoord dat je vast zou zitten aan 50hz op een normale tv terwijl zowel de Wii als de 360 wél PAL60hz ondersteunen, heb ik nog steeds geen PS3 in huis.
Pls pls pls..ik moet morgen namelijk een spel ruilen, en dacht ECHT dat ik het heel leuk vond, de demo was iig helemaal topquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:53 schreef OudFruit het volgende:
Iemand een echte aanrader naast Motorstorm, F1, R:FOM en Rainbow Six?
Ninja Gaiden, Virtua Fighter of The Darkness??quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:54 schreef OudFruit het volgende:
[..]
Pls pls pls..ik moet morgen namelijk een spel ruilen, en dacht ECHT dat ik het heel leuk vond, de demo was iig helemaal top
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |