"Iets", als in: "we're not doing it", of als in: "it's almost done"?quote:Op zondag 16 september 2007 18:21 schreef Cyberia18 het volgende:
- Er zal iets bekend worden gemaakt over een Final Fantasy VII remake.
, de euforie toen ik Sephiroth versloeg, de frustrerende gevechten tegen de Ultima Weapons, m'n eerste Chocobo. Er is geen betere game dan FFVII.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Working on itquote:Op zondag 16 september 2007 19:52 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Gooi je definitieve oordeel op tafel Roy!
Alrightyquote:Op zondag 16 september 2007 19:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Working on itom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Eight Days lijkt me ook wel interessantquote:Op zondag 16 september 2007 20:34 schreef Cyberia18 het volgende:
Heb er zin in jaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hopelijk laten ze dit keer wat zien van Afrika & Eight Daysom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Het is wel erg akelig stil rondom deze spellen...Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En Mass Erect ookquote:Op zondag 16 september 2007 20:57 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Afrika kan wegom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat meen je toch nietquote:Op zondag 16 september 2007 20:59 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En Mass Erect ookom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Check m'n PI in het vervolgquote:Op zondag 16 september 2007 21:00 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat meen je toch nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bakkie doen dan maar?quote:Op zondag 16 september 2007 21:02 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Check m'n PI in het vervolgom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Lekkerquote:Op zondag 16 september 2007 21:04 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Bakkie doen dan maar?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hier ook!quote:Op zondag 16 september 2007 21:29 schreef mini-lellan het volgende:
TvP!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop