abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 augustus 2007 @ 01:41:27 #1
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_52610686

Specificaties:

CPU
  • Cell @ 3.2 GHz

GPU
  • RSX

Geluid
  • Dolby 5.1ch, DTS, LPCM, etc. (Cell-based processing)

Geheugen
  • 256MB XDR Main RAM, 256MB GDDR3 VRAM
  • 60GB HDD

I/O
  • USB 2.0 x4
  • Memory Stick / SD / Compact Flash
  • Ethernet (10BASE-T, 100BASE-TX, 1000BASE-T) x1
  • WiFi (IEEE 802.11 b/g) & Bluetooth 2.0 (EDR)

AV Output
  • Beeldformaten: 480i, 480p, 720p, 1080i, 1080p
  • HDMI out: HDMI 1x
  • Digital out: Optical 1x

BD/DVD/CD Drive
  • BD 2x (BD-ROM) / DVD 8x (DVD-ROM) / CD 24x (CD-ROM) SACD 2x

Afmetingen & Gewicht
  • Afmetingen: 325mm (B) x 98mm (H) x 274mm (D)
  • Gewicht: 5Kg

Controller
  • Draadloze SIXAXIS-controller
    Dit systeem neemt de bewegingen van je handen waar en maakt zo intuïtieve interactieve gameplay in realtime mogelijk. Dankzij de draadloze Bluetooth-technologie kunnen 7 spelers tegelijkertijd van de draadloze SIXAXIS-controller gebruik maken zonder dat hier andere externe hulpmiddelen voor nodig zijn.

Sony's PS3 is geschikt voor het afspelen van CD, SACD, DVD, Blu-Ray, Playstation 1, Playstation 2 en natuurlijk de nieuwe Playstation 3 games. Klaar voor High-Definition weergave en met uitgebreidere online mogelijkheden dan z'n voorganger. In Europa verkrijgbaar sinds eind maart 2007 voor de prijs van ¤599,-

Games

Vele bekende Playstation-franchises zullen terugkeren naar de Playstation 3, zoals Devil May Cry 4, Gran Turismo 5, een nieuwe Killzone, Metal Gear Solid 4, Final Fantasy XIII, Ridge Racer 7 en Tekken 6. Maar ook nieuwe titels zoals Heavenly Sword, Eight Days, Resistance: Fall of Man, Stranglehold en Fatal Inertia.

Links

• Officiële site
  • Officiële plaatjes van de Playstation 3
  • Sony Computer Entertainment Inc.
  • PS3 nieuws op Fok!games
  • PS3 Only
  • Unoffical PS3 Network guide
  • PS3 ontleed
  • Folding@Home PS3 subteam ranking
  • PS3 software
  • PS3 Store Downloads

High Definition & Multichannel Audio

Welke tv's zijn geschikt voor high definition weergave? Welke kabels kun je het beste gebruiken? Wat heb je nodig om van multichannel audio te genieten? Hier kun je alles kwijt over HDTV's en multichannel audio icm de Playstation 3.
    01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 |

Voorgaande Topics

01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20
    21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40
    41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60
    61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 |

PSN Tags

-Menn0- aka De_Evens
    Athlon_2o0o aka Antiqua
    CecilBDemented aka piraat
    Cid aka Cidolfas
    Crashcat as himself
    Deacon_Tigra aka Tec_Deacon
    DeToXiC as himself
    Diablos1979 as himself
    DrDentz as NilsHolgersson
    Fallen aka Seraphus-Y
    Gstyles aka GDV
    Janrad aka crashtestnl
    Koenz0r as himself
    Kremers aka LT_Dirty_Harry
    Mcintosh aka s_h_i_t_t_i_n_g
    Mickey_Blue_Eyes aka Blue-Eyed-NL
    Mindstate aka MindstateNL
    Mister J.Lo aka Achillias
    Neverstop aka NeverstopNL
    Notorious_Roy aka NotoriousRoy
    Nudie aka MIC-NL
    NutKees aka LarryLaffer
    OudFruit aka Paulster
    Renzokuken aka Puddled_nl
    RAM_ aka Mones_NL
    RedemptioN aka diTani
    Sixty4 aka Sixty4
    SnakeNL as himself
    SocialDisorder aka SD_NL
    SToRM81 aka NL_SToRM
    Unioz aka Xtra-m
    Vince22 aka Vince_NL
    Wessiej as himself

(OP)

[ Bericht 2% gewijzigd door Fallen op 23-08-2007 02:02:48 ]
  • He didn't set up the rhyme with meaningless words.
    As you predicted or assumed everything was calculated
    Every word had purpose just not always on the surface.
    But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
      donderdag 23 augustus 2007 @ 01:44:03 #2
    12648 Fallen
    135335 and rising...
    pi_52610713
    quote:
    Op donderdag 23 augustus 2007 01:41 schreef DrDentz het volgende:
    Oke, maar dat is dus niet gevaarlijk ofzo. Want ik wil niet twee Sony-mannetjes met zwarte pakken en zonnebrillen aan mijn deur hebben die mij stunnen en mijn PS3 meenemen wegens "illegaal gebruik".
    euh, nou, dat kan natuurlijk altijd. Het mag natuurlijk niet, je pleegt fraude! Je geeft immers een vals adres op.

Volgens mij heeft er nog nooit iemand iets van commentaar van Sony gehoord.
    He didn't set up the rhyme with meaningless words.
    As you predicted or assumed everything was calculated
    Every word had purpose just not always on the surface.
    But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
    pi_52610750
    Naast de US store kan je ook op de Japanse en die van Hong Kong, maar de content daar valt net als Europa vies tegen.

Tevens zijn deze antwoorden al talloze keren voorbijgekomen.. Even zoeken kan geen kwaad
    En anders staat hier ook een berg info: http://boardsus.playstation.com/playstation?category.id=ps3
    なんだっけ
    pi_52610768
    quote:
    'PS3-controller met rumble verschijnt in oktober'

Het is al vaak ter sprake gekomen of er een nieuwe controller met rumble voor de PlayStation 3 in ontwikkeling is. Hoewel het net zo vaak ontkracht is als bewezen, mogen we er rustig van uitgaan dat er wel degelijk een nieuwe controller zit aan te komen. Onlangs wist namelijk niemand minder dan Kaz Hirai dit nog te bevestigen.

Kaz Hirai vertelde dat er nogal logisch is dat er rumble aankomt, sinds Sony en Immersion, de eigenaar van de rumble-technologie, weer partners zijn. Sony kijkt echter nog naar meer nieuwe features die het bedrijf in de nieuwe controller kan verwerken en Sony zal pas met een officiële aankondiging komen als ze de juiste 'mix' van features hebben samengesteld.

Innerbits meldde onlangs dat de nieuwe controller al bij de developers terecht zou zijn gekomen. Volgens Innerbits bevat de nieuwe controller overigens meer verbeteringen dan enkel rumble. Ook de motion sensor is onder handen genomen en werkt nu beter. De motion sensor in de 'oude' controller zou last hebben van een te grote 'dead zone', welke dus nu verholpen is.

Volgens het Japanse Dengeki PlayStation Magazine zal de nieuwe PS3-controller met rumble deze oktober verschijnen in Japan. De nieuwe controller zal tevens compatible zijn met Gran Turismo 5 Prologue, welke tevens in oktober verschijnt. Of de controller dan tegelijkertijd in Europa en Amerika zal verschijnen is onbekend.
    pi_52610774
    Hmm dan ga ik dat straks even proberen.. ben wel erg benieuwd naar DiRT.
    pi_52610795
    quote:
    Op donderdag 23 augustus 2007 01:48 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]
    De nieuwe controller komt uit als alle oude PS3'en met de oude controllers in de vorm van een starterpack verkocht zijn.

[ Bericht 10% gewijzigd door Crashcat op 23-08-2007 01:56:42 ]
    なんだっけ
    pi_52610856
    quote:
    Op donderdag 23 augustus 2007 01:51 schreef Crashcat het volgende:

[..]

De nieuwe controller komt uit als alle oude PS3 met de oude controllers in de vorm van een starterpack verkocht zijn. :p
    pi_52611497
    Ik zat net door de functies te scrollen en zag dat je er ook een printer op kan installeren.
    Iemand dit al geprobeerd?
    なんだっけ
      donderdag 23 augustus 2007 @ 08:50:31 #10
    152383 DeToXiC
    Ik Heersch..!!!
    pi_52612884
    ben benieuwd wat voor nieuws er allemaal vanuit Leipzig komt...
    Stop!......Heerschertime!
    PSN id: DeToXiC
    pi_52613128
    quote:
    Op donderdag 23 augustus 2007 01:48 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]
    Nu nog een fikse prijsverlaging, en een paar games die de aanschaf van een PS3 waard zijn en ik haal hem ook.
    "Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
    pi_52613198
    quote:
    Op donderdag 23 augustus 2007 09:08 schreef Strolie75 het volgende:
    [..]
    Nu nog een fikse prijsverlaging, en een paar games die de aanschaf van een PS3 waard zijn en ik haal hem ook.
    Idd. Een ps3 voor de prijs van een ps2 en het gamesaanbod ervan met geupgrade gfx Moet direct

Wanneer komt trouwens de psthree Ik vind de huidige ps3 wat groot. Daar kunnen ze toch wel een kleinere versie van uitbrengen
    Speaking is not communicating.
    Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
    www.indiegamer.nl
    pi_52613376
    quote:
    Op donderdag 23 augustus 2007 09:14 schreef disjfa het volgende:
    Idd. Een ps3 voor de prijs van een ps2 en het gamesaanbod ervan met geupgrade gfx Moet direct
    ¤ 399 en het is een must-buy, al is het alleen maar vanwege de Blue-Ray speler.
    "Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
    pi_52613433
    Blue ray schmu ray. De grote bazen van de wereld blijven dat formaat nog wel even tegen de consument aan rijden maar het gaat echt niet blijven plakken. Net als hd dvd

Een ps3 is een gamesconsole Even multimedia als de ps2. En als het meer media gaat krijgen dan is het de media van het psn ipv de blue ray schijfjes.
    Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
    www.indiegamer.nl
      donderdag 23 augustus 2007 @ 09:48:02 #15
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_52613821
    The Trials of Topoq... Holy shit wat cool

Eindelijk zien we iets terug van die fantastische E3 05 eyetoy tech demo. HYPED!!
    Gamertag: BMHLive
    PSN: BMHLive
    pi_52613999
    quote:
    Op donderdag 23 augustus 2007 09:25 schreef disjfa het volgende:
    Blue ray schmu ray. De grote bazen van de wereld blijven dat formaat nog wel even tegen de consument aan rijden maar het gaat echt niet blijven plakken. Net als hd dvd

Een ps3 is een gamesconsole Even multimedia als de ps2. En als het meer media gaat krijgen dan is het de media van het psn ipv de blue ray schijfjes.
    behalve dat hij ook bestanden van een media server kan openen, vrijwel alle commerciële formaten muziek en films kan afspelen, kan webbrowsen, binnenkort een digitale tv-tuner heeft, slots voor vrijwel alle gangbare geheugenkaartjes heeft is het inderdaad een pure gameconsole
    Are you brave enough to fear?
    SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
    Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
    pi_52614054
    quote:
    Op donderdag 23 augustus 2007 09:56 schreef SocialDisorder het volgende:
    [..]
    behalve dat hij ook bestanden van een media server kan openen, vrijwel alle commerciële formaten muziek en films kan afspelen, kan webbrowsen, binnenkort een digitale tv-tuner heeft, slots voor vrijwel alle gangbare geheugenkaartjes heeft is het inderdaad een pure gameconsole
    Dat zeiden ze ook over de ps2 Echt een media center geworden

Ze proberen en het kan. Daar ben ik het geheel met je mee eens. Maar de mensen overtuigen dat hun console eigenlijk iets meer is is niet echt doenbaar
    www.indiegamer.nl
      donderdag 23 augustus 2007 @ 10:21:34 #18
    102036 janrad
    Gek op mijn Mac
    pi_52614512
    Vraag me af of je met die digitale tv tuner andere kanalen kan ontvangen dan ned 1,2,3 en al die Talpa en RTL zooi. Als dat niet zo is zit ik er niet op te wachten . Ik heb al een HD recorder waar ik bijzonder weinig mee doe omdat ik nu eenmaal geen bigbrother etc. fan ben.
    PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.
      donderdag 23 augustus 2007 @ 10:25:09 #19
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_52614587
    quote:
    Op donderdag 23 augustus 2007 10:21 schreef janrad het volgende:
    Vraag me af of je met die digitale tv tuner andere kanalen kan ontvangen dan ned 1,2,3 en al die Talpa en RTL zooi. Als dat niet zo is zit ik er niet op te wachten . Ik heb al een HD recorder waar ik bijzonder weinig mee doe omdat ik nu eenmaal geen bigbrother etc. fan ben.
    Volgens mij maakt het gewoon gebruik van je abonnement. Dus als je @home hebt krijg je alle digitale zenders van @home. Je moet er volgens mij dus gewoon zo'n kaart in steken.
    Gamertag: BMHLive
    PSN: BMHLive
    pi_52614733
    quote:
    Op donderdag 23 augustus 2007 09:59 schreef disjfa het volgende:

[..]

Dat zeiden ze ook over de ps2 Echt een media center geworden

Ze proberen en het kan. Daar ben ik het geheel met je mee eens. Maar de mensen overtuigen dat hun console eigenlijk iets meer is is niet echt doenbaar
    met dien verstande dat de PS2 alleen een DVD speler was. De PS3 is zoveel meer. M'n ouders kwamen thuis van vakantie, ik had op hun huis gepast. Geheugenkaartje uit de camera in de PS3, en direct vakantiefoto's bekeken op de 42" plasma.

Ben het wel met je eens dat verkopers wat duidelijker mogen maken dat je met de PS3 meer kan dan alleen maar een spelleke spelen.
    pi_52614745
    quote:
    Op donderdag 23 augustus 2007 10:25 schreef BMH het volgende:

[..]

Volgens mij maakt het gewoon gebruik van je abonnement. Dus als je @home hebt krijg je alle digitale zenders van @home. Je moet er volgens mij dus gewoon zo'n kaart in steken.
    PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
      donderdag 23 augustus 2007 @ 10:33:51 #22
    102036 janrad
    Gek op mijn Mac
    pi_52614810
    Dat zou mooi zijn, zeker als het gratis is.
    PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.
    pi_52618692
    quote:
    Op donderdag 23 augustus 2007 10:25 schreef BMH het volgende:

[..]

Smartkaart ofzo!
    pi_52618717
    quote:
    Op donderdag 23 augustus 2007 09:48 schreef BMH het volgende:
    The Trials of Topoq... Holy shit wat cool

Eindelijk zien we iets terug van die fantastische E3 05 eyetoy tech demo. HYPED!!
    dat was idd best wel toffig ja
    pi_52618856
    De avatar van m'n US account is een politiewagen want ik ben nu wel een illegale Sjaak natuurlijk. DiRT is wennen maar het is wel een potentieel koopbaar spel
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')