Haal binnenkort wel zo kabel bij handyman ofzo ? 6 euro was het geloof ikquote:Op woensdag 4 april 2007 22:52 schreef jd1982 het volgende:
Bijna alle laptops hebben toch wel vga out? ik heb iig VGA out op Laptop Centrino Duo net nieuw model en VGA-in EN DVI op Samsung TV
quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:52 schreef DJ_ het volgende:
ok ik ben dus van plan een HDtv aan te schaffen om op te gamen met mijn 360 en ps3
nu heb ik op het moment alleen genoeg geld om deze tv te halen
( ja ik weet dat dit een amerikaanse site is , ik zit namelijk ook in amerika )
http://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=N82E16889252035
nu is mijn vraag hoe groot is het verschil van kwaliteit nou met games voor de 360 en ps3
tussen een normale tv en 1080i en 720P
en het aangezien 1080i interlaced is en dus KAN het voorkomen dat je ghosting effects krijgt
is het het waard om te wachten tot ik een goede 1080P tv kan betalen ( die zijn gelijk 2000 dollar
of meer ) dus dat kan wel een paar maandjes duren
nou wou ik dus graag als iemand het kan maken/opzoeken ( heb zelf al gezocht kan het niet vinden )
screens van de zelfde game op een normale tv 720P 1080I en 1080P
om te kijken of het verschil nu zo groot is met 1080P dat ik het maar door me strot moet zien te krijgen
een paar maand nog naar een normale tv te kijken
of dat het weinig verschilt en dat ik dan gewoon deze tv haal en het in 720P kijk als ik last heb
van die slome beelden van 1080i
PS: ja mijn woorden zijn niet helemaal geweldig ik ben naja niet nuchter op het moment![]()
Als ik Cyberia was zou ik deze week dan maar eens gaan rondkijken, de r81 serie is d'r namelijk al.quote:Op maandag 9 april 2007 17:02 schreef Cyberia18 het volgende:
tvp
Cyberia wacht op de LE32R81B![]()
[afbeelding]
![]()
Ja maar bij ons nog niet lieve schat (we wonen in een boerengatquote:Op maandag 9 april 2007 18:32 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Als ik Cyberia was zou ik deze week dan maar eens gaan rondkijken, de r81 serie is d'r namelijk al.
Nee nee dat nog niet, maar ik wil 'm eerst nog even in bewegend beeld zien voordat ik een definitieve besluit neemquote:Op maandag 9 april 2007 19:55 schreef jorienvdherik het volgende:
Heb je hem al besteld ofzo ?
Ik ben dan wel niet je zwager, maar ik heb zelf ook een Sony Bravia KDL-40W2000. Echt een fantastisch mooi ding.quote:Op woensdag 11 april 2007 01:36 schreef Markster het volgende:
Me zwager heeft nu de Sony Bravia 40inch FULLHD iets met w2000, wat een mooi ding zeg, kolere.
Ik weet het zeker, mijn volgende tv (en die komt hopelijk snel, eerst het huis uit) wordt een FULLHD.
quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:54 schreef Bastard het volgende:
http://www.redcoon.nl/ind(...)msung_LE_32_R_73_BD/
Als ik die tv koop, kan ik dan mn 360 er op aansluiten? Met component kabel is dat meen ik?
quote:Aansluitingen:
- Component ingang
Ja ik zag het wel staan.. maar dat volstaat dus?quote:
Op zich een prima scherm, maar de opvolger ervan is al op de markt (nog wel slecht verkrijgbaar, maar goed)quote:Op zaterdag 21 april 2007 11:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja ik zag het wel staan.. maar dat volstaat dus?
Heb nu zoiets van als ik Forza2 wil spelen moet ik het spelen op een goed scherm, en mooi beeld
Maar die heeft maar 66 cm beeld.. ik wil er niet kleiner op gaan zeg maarquote:Op zaterdag 21 april 2007 11:43 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Op zich een prima scherm, maar de opvolger ervan is al op de markt (nog wel slecht verkrijgbaar, maar goed)
http://www.kieskeurig.nl/(...)C12572A4004CEBBD.htm
Op papier betere specs, en nu al voor dezelfde prijs te krijgen.
ehm, da's dan een fout op de site van kieskeurig, de 32R81 is 32", oftewel 82cmquote:Op zaterdag 21 april 2007 11:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar die heeft maar 66 cm beeld.. ik wil er niet kleiner op gaan zeg maar
Ja, echt nuttig, vooral als de 360 bijna geen 1080 spellen heeft. enkel 720p.quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:48 schreef Markster het volgende:
mooi beeld op je 360? fullhd is the keyword
Niet nodig!quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:48 schreef Markster het volgende:
mooi beeld op je 360? fullhd is the keyword
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |