Ok, ik zie geen verschil tussen 1080p en i..... dus ik zit voor mijn doen goed met mijn TVquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:31 schreef AQuila360 het volgende:
beide! 1080p is pas Full HD
Plasma moet het vooral hebben van z'n contrastquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:40 schreef AQuila360 het volgende:
Ik ga toch gewoon voor een LCD want die plasma resolutie lijkt me niet oke.
Ja klopt, maar ik dacht dat je met 720 beeldlijnen als gewoon 720p kon weergeven maar nu snap ik er helemaal nix meer vanquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:50 schreef Frumzel het volgende:
[..]
Plasma moet het vooral hebben van z'n contrast
oke valt plasma voor me afquote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:35 schreef Markster het volgende:
Nee, voor hdready moet je minimaal 1280x720 hebben.
want?quote:
BMH wat zou jij voor 900 euro kiezen? Jij bent een verstandig manquote:
Sparen. Heel simpel.quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:26 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
BMH wat zou jij voor 900 euro kiezen? Jij bent een verstandig man![]()
Ik game al een 1,5 jaar op een HDTVquote:Op woensdag 25 juli 2007 00:32 schreef BMH het volgende:
[..]
Sparen. Heel simpel.
Je gamet al jaren zonder HDtv. En nu moet je er ineens één hebben? Spaar voor een goede HDtv zodat je ook voor de toekomst goed zit. HDready tv's zijn tegenwoordig alweer verouderd omdat ze niet eens HDDVDs/Blu-rays in de oorspronkelijke resolutie kunnen draaien.
Dus eigenlijk wilde je mijn mening helemaal niet, aangezien je al vastbesloten bent.quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:34 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik game al een 1,5 jaar op een HDTVEen sony bravia en ben er zeer tevreden over alleen vind ik hem te klein. Maar koop toch meestal om de 2 jaar of eerder een nieuwe dus wachten is niet echt nodig.
En zo blijf ik aan de gang met afwachten.
Wil er nu 1 hebben van 37'' voor rond de 900 euro! FullHD ga ik tochvoorlopig nix mee doen gaat me meer om de 36 op 720p weer net als nu maar dan groter.
om je uit je droom te helpen.. er bestaan geen GOEDE 37'' voor rond de 900 euro...quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:34 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik game al een 1,5 jaar op een HDTVEen sony bravia en ben er zeer tevreden over alleen vind ik hem te klein. Maar koop toch meestal om de 2 jaar of eerder een nieuwe dus wachten is niet echt nodig.
En zo blijf ik aan de gang met afwachten.
Wil er nu 1 hebben van 37'' voor rond de 900 euro! FullHD ga ik tochvoorlopig nix mee doen gaat me meer om de 36 op 720p weer net als nu maar dan groter.
Ik wil ook geen goede! ik koop gewoon om de 1,5 ~ 2 jaar een ''redelijke'' Ik hoef geen high end ding te hebben. Ik had ook nog wel even met mijn bravia willen doen maar die gaat nu naar mijn ouders voor een mooi prijsje. En ik heb die ¤ 1300 ook wel daar gaat het niet om.quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:03 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
om je uit je droom te helpen.. er bestaan geen GOEDE 37'' voor rond de 900 euro...
alsjeblieft spaar gewoon een maandje of 2 door en koop een goeie voor rond de 1300
Ik heb precies hetzelfde hoor.... ik heb vorige week een 40" Samsung LCD (HD ready) gekocht.quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:30 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik wil ook geen goede! ik koop gewoon om de 1,5 ~ 2 jaar een ''redelijke'' Ik hoef geen high end ding te hebben. Ik had ook nog wel even met mijn bravia willen doen maar die gaat nu naar mijn ouders voor een mooi prijsje. En ik heb die ¤ 1300 ook wel daar gaat het niet om.
Maar ik heb liever om de zoveel tijd een ''redelijk'' Dan nu een High end waar ik dan langer mee moet doen snapje? Ik heb tot nu toe nog nooit langer als 2 jaar met een tv gedaan.
En ik weet dat er voor meer geld altijd beter te krijgen is maar dat is met alles zo![]()
Maar goed idd al keuze gemaakt en het wordt toch een samsung![]()
Welke heb je gekocht? En hoe duur als ik vragen mag?quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:34 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde hoor.... ik heb vorige week een 40" Samsung LCD (HD ready) gekocht.
En over 2/3 jaar stap ik dan over op een goede FULL HD als het aanbod van HD materiaal ook groter is.
948 euro de L40R81quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:35 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Welke heb je gekocht? En hoe duur als ik vragen mag?
Maar ik denk er net zo over als jou.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |