Kleine elektronica zaken.. ik heb zelf de hdmi kabels van Sony voor ¤25,- gekocht.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:22 schreef eChOeS_2003 het volgende:
Waar kan ik voor weinig een HDMI kabeltje kopen? Bij de MediaMarkt werken zulke ukkels die me kabel van 90 euro proberen aan te smeren, omdat ik dan beter beeld zou hebben dan met een goedkoop kabeltje![]()
Ik heb hem alquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:28 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Welkom bij de club Gamedemon![]()
Ratchet gaat ook hier tergend langzaam, maar wat wil je ook, heel Amerika zit hem te downen![]()
Maar no prob, kan ik ondertussen mooi een paar levels stijgen met Crisis Core
25 euro? Vind ik nog een hoop geld voor een kabeltje wat alleen maar 1'tjes en 0'en hoeft door te gevenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:25 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Kleine elektronica zaken.. ik heb zelf de hdmi kabels van Sony voor ¤25,- gekocht.
Even snel tussendoor is de Japanse Crisis Core te spelen dan? Dan importeer ik hem, ik dacht dat het vol zat met japanse teksten?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:28 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Welkom bij de club Gamedemon![]()
Ratchet gaat ook hier tergend langzaam, maar wat wil je ook, heel Amerika zit hem te downen![]()
Maar no prob, kan ik ondertussen mooi een paar levels stijgen met Crisis Core
Ik wil een PS3, maar niemand is aardig om het uit te lenen. Ik wil Warhawk spelenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:43 schreef Kremers het volgende:
?
Inderdaad,... standaard platformer zoals ik het zo zag en speelde. Zeker geen musthave ofzo,.. maar dat is mijn mening. Het demo-level heb ik niet eens afgerond,.... heb het allemaal al een keertje gezien.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:09 schreef MisterJ.Lo het volgende:
R&C is dus niks voor mij, grafisch prachtig, maar best boring..
www.flatscreenproducts.nlquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:22 schreef eChOeS_2003 het volgende:
Waar kan ik voor weinig een HDMI kabeltje kopen? Bij de MediaMarkt werken zulke ukkels die me kabel van 90 euro proberen aan te smeren, omdat ik dan beter beeld zou hebben dan met een goedkoop kabeltje![]()
ja hoor prima te spelen, uiteraard is alles japans, maar als je eenmaal weet waar alles in de menu's zit, is het geen probleem meerquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:57 schreef Nudie het volgende:
[..]
Even snel tussendoor is de Japanse Crisis Core te spelen dan? Dan importeer ik hem, ik dacht dat het vol zat met japanse teksten?
www.electronica-online.nl heeft heel wat verschillende HDMI kabeltjes voor een kleine prijs.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:22 schreef eChOeS_2003 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |