quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:37 schreef disjfa het volgende:
Willen mensen soms elke maand een prijsverlaging
enquote:The New PlayStation 3: CECHG01 Model - A Few Unforementioned Details
Anyone who’s seen SponG’s report about the new PS3 model should already have been expecting all of this (Link: http://news.spong.com/article/13844?cb=814).
But after reading the report a few days ago, I have more details to report on the new PlayStation 3, as I’ve obtained an un-edited copy of the initial FCC (Federal Communication Commission) report (below with the original 60GB version of the PS3). Here are the things to note that’s not in the previous reports on this topic:
1.) The new PS3 model uses less power than the other models. This one uses 3A (Power Measurement), while the older version use 3.3A and 3.2A respectively.
2.) The new PS3 will include a brand-new controller, most likely the recently announced Dual-Shock 3 (this is proven in the document)
3.) The new PS3’s Wi-Fi and Bluetooth hardware has seen a significant upgrade, possibly allowing for longer distances and even faster connections.
4.) I’ve heard dripplings of a 65nm chipset coming soon. Could this model be the very first in the line of quieter, less-power consuming PS3 models?
Gegevens nieuwe PS3:
http://www.rumorreporter.com/wp-content/uploads/newps3.JPG
Gegevens oude PS3:
http://www.rumorreporter.com/wp-content/uploads/oldps3.JPG
quote:40 GB PS3 wordt gelanceerd op 30 oktober?
Het is al bekend dat Sony momenteel een nieuw model in test heeft bij de FCC. De kans zit er dik in dat het hier gaat om het 40 GB model van 399 euro. Analisten voorspellen dit namelijk al langer, en ook bronnen binnen de retail zouden dit nieuwe model hebben bevestigd. Website Real Deal Gaming heeft het één en ander uitgezocht, telefoontjes verricht, en kwam tot de volgende conclusie: het 40 GB model zal op 30 oktober worden gelanceerd.
Als we de geruchten mogen geloven zal het 40 GB model geleverd worden met de Blu-ray film van Spider-Man 3. Deze film wordt op 30 oktober uitgebracht op DVD en exclusief voor het Blu-ray formaat. Spider-Man 3 tezamen met een goedkoper PS3 model zou met de juiste marketing voor goede verkoop kunnen zorgen.
Het volgende stuk bewijs zit hem in het Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction. Ondanks dat de titel van Insomniac goud is gegaan, is de game ook met een week uitgesteld naar 30 oktober. Greg Phillips van SCEA zei daarbij het volgende, "I’m happy to report that we’ve gone gold! The game is finished and will hit a store near you on October 30. As some of you know, this is a week later than the Oct 23rd date stated previously, but the extra wait will be worth it". Vooral die laatste zin wekt argwaan. Waarom wordt een game die haar gouden status heeft bereikt met een week uitgesteld? En waarom is een game die haar gouden status al heeft bereikt het wachten waard? Ze kunnen tenslotte niks meer toevoegen aangezien de game al in massaproductie is. Real Deal Gaming gelooft dat Ratchet & Clank op dezelfde dag wordt gereleased als het 40 GB model.
Real Deal Gaming werd namelijk verteld dat er eigenlijk drie verschillende 40 GB pakketen tussen 30 oktober en de kerst worden uitgebracht. Een 40 GB PS3 gebundeld met Spider-Man 3; "The PlayStation 3 Blu-ray Movie Bundle", om het Blu-ray formaat te promoten. De tweede is een 40 GB PS3 gebundeld met Ratchet & Clank; "The PlayStaion 3 Gaming Bundle", om de gaming kant van de PS3 te laten zien. De derde bundel zou een standalone 40 GB zijn.
Dit zou in perfecte lijn vallen met de uitspraken die Kaz Hirai onlangs deed; "The PS3 is first and formost a videogames machine but we want to say - by the way, its a great Blu-ray player as well." Hirai verklaarde dat de PS3 in eerste instantie een video game console is, maar de goeie band met Sony Pictures en Sony Entertainment wordt gebruikt om de PS3 aan de man te brengen als game console en home entertainment systeem in één.
Voor nu blijven het geruchten, maar er zit zeker een logica in. Ratchet & Clank is een erg populair franchise dat de verkoop van de PS3 met een goedkoper 40 GB model zeker zal stimuleren. Bovenstaande strategie past perfect bij de mensen die de PS3 willen kopen als game console en de mensen die de PS3 willen kopen voor zijn Blu-ray en multimedia mogelijkheden.
Dat is geen prijsverlagingquote:
verzekerd versturen etc: om en nabij de 75 euro volgens mijquote:Op maandag 1 oktober 2007 14:09 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Je moet waarschijnlijk een formuliertje invullen en opsturen, 4 weken later krijg je het binnen + een rekening van 12,50 ofzo
Iemand anders even het nieuwe topic aanmaken, luiheid ftw!
Er komt geen prijsverlaging deze maand. Dus vraagtekens of niet, niet nodig. Er komt een nieuwe gestripte ps3 deze maand. Voor de gierige mensen die graag 100 euro minder uit willen gevenquote:Op maandag 1 oktober 2007 14:48 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Zie dan ook het vraagteken in de TT
Wel als je Sony heet.quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:51 schreef disjfa het volgende:
[..]
Daar heb je geen vraagtekens voor nodig
Uncharted komt pas 7 decemberquote:Op maandag 1 oktober 2007 14:53 schreef KoosyNL het volgende:
een prijsverlaging rond 30 oktober zou precies goed zijn: eerst flink bezig met The orange box op de PC tot begin november, dan een PS3 halen met Assassins Creed, Ratchet en Clank en Drake's fortune
Sony zelf is niet zo veelzijdig kwa uitspraken. Als je dan alleen de uitspraken van sony erbij pakt dan is alles vrij duidelijk. Als je alle geruchten erbij pakt begrijp je er geen reed meer vanquote:
Is dat een spinoff van Ratchet & Clank?quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:54 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Uncharted komt pas 7 decemberdus voldoende tijd voor Ratchet en Altaïr
quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:20 schreef Morthill het volgende:
[..]
Is dat een spinoff van Ratchet & Clank?
Over 2 weken komt Skate uit. Ow god wat wordt die game vetquote:Op maandag 1 oktober 2007 15:46 schreef Jajong het volgende:
TVPlaystation.. Er moeten echt wat games komen die 't kopen waard zijn, ik raak 't ding bijna niet meer aan. Jericho-demo vind ik ook geen zak aan
Heavenly Sword is goed en Warhawk is een topper met een enorme replay valuequote:Op maandag 1 oktober 2007 15:46 schreef Jajong het volgende:
TVPlaystation.. Er moeten echt wat games komen die 't kopen waard zijn, ik raak 't ding bijna niet meer aan. Jericho-demo vind ik ook geen zak aan
Ik ben de demo aan het downloaden. Ik ben wel erg benieuwd naar deze game, alhoewel games zoals Tony Hawk me niet echt liggen.quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:04 schreef Renzokuken het volgende:
Over 2 weken komt Skate uit. Ow god wat wordt die game vet![]()
Demo heb ik nu al zo'n 3 uur gespeeld en van het weekend de volledige versie bij een vriend gespeeld.
Godskolere zeg wat is die stad ONTZETTEND groot![]()
Dit lijkt ongeveer net zoveel op Tony Hawk zoals FIFA op Madden lijkt.quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:16 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Heavenly Sword is goed en Warhawk is een topper met een enorme replay value
[..]
Ik ben de demo aan het downloaden. Ik ben wel erg benieuwd naar deze game, alhoewel games zoals Tony Hawk me niet echt liggen.
JA ik ben wel geinteresseerd ik bied 300!quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:22 schreef Deacon_Tigra het volgende:
even nog van het vorige topic
Mijn collega heeft dus 1 week geleden een sony bravia full hd gekocht.
Toen ik der even op de nieuwe aktie van sony gewezen had. ( gratis ps3 bij aanschaf full hd) voelde ze zich wel even genaaid.
Zij heeft op aanraden van mij even de IT's gebeld, die helemaal verbaasd was , hoe zij in godsnaam dit al wist, aangezien dit alleen nog maar bekend was gemaakt aan de dealers![]()
Anyhoe, die vent vond het nogal lullig dat ze net buiten de boot viel , dus hij is wat gaan bellen voor der.
De aktie geld bij een vanaf bedrag van 2500 euro., ze heeft 2425 euro betaald.
Dus nu moet ze eerst nog 75 euro betalen ( om aan dat bedrag te komen ) , waarna ze toch nog een nieuwe ps3 krijgt![]()
Toch wel tof van IT's
Nou heeft ze die al, dus die ps3 gaan we verkopen op marktplaats, als dank mag ik een nieuw spel van der uitkiezen
![]()
Iemand nog intresse in een nieuw gesealde ps3?
Folkore here i come![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |