abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 oktober 2007 @ 14:36:23 #1
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_53617464

Specificaties:

CPU
  • Cell @ 3.2 GHz

GPU
  • RSX

Geluid
  • Dolby 5.1ch, DTS, LPCM, etc. (Cell-based processing)

Geheugen
  • 256MB XDR Main RAM, 256MB GDDR3 VRAM
  • 60GB HDD

I/O
  • USB 2.0 x4
  • Memory Stick / SD / Compact Flash
  • Ethernet (10BASE-T, 100BASE-TX, 1000BASE-T) x1
  • WiFi (IEEE 802.11 b/g) & Bluetooth 2.0 (EDR)

AV Output
  • Beeldformaten: 480i, 480p, 720p, 1080i, 1080p
  • HDMI out: HDMI 1x
  • Digital out: Optical 1x

BD/DVD/CD Drive
  • BD 2x (BD-ROM) / DVD 8x (DVD-ROM) / CD 24x (CD-ROM) SACD 2x

Afmetingen & Gewicht
  • Afmetingen: 325mm (B) x 98mm (H) x 274mm (D)
  • Gewicht: 5Kg

Controller
  • Draadloze SIXAXIS-controller
    Dit systeem neemt de bewegingen van je handen waar en maakt zo intuïtieve interactieve gameplay in realtime mogelijk. Dankzij de draadloze Bluetooth-technologie kunnen 7 spelers tegelijkertijd van de draadloze SIXAXIS-controller gebruik maken zonder dat hier andere externe hulpmiddelen voor nodig zijn.

Sony's PS3 is geschikt voor het afspelen van CD, SACD, DVD, Blu-Ray, Playstation 1, Playstation 2 en natuurlijk de nieuwe Playstation 3 games. Klaar voor High-Definition weergave en met uitgebreidere online mogelijkheden dan z'n voorganger. In Europa verkrijgbaar sinds eind maart 2007 voor de prijs van ¤599,-

Games

Vele bekende Playstation-franchises zullen terugkeren naar de Playstation 3, zoals Devil May Cry 4, Gran Turismo 5, een nieuwe Killzone, Metal Gear Solid 4, Final Fantasy XIII, Ridge Racer 7 en Tekken 6. Maar ook nieuwe titels zoals Heavenly Sword, Eight Days, Resistance: Fall of Man, Stranglehold en Fatal Inertia.

Links

• Officiële site
  • Officiële plaatjes van de Playstation 3
  • Sony Computer Entertainment Inc.
  • PS3 nieuws op Fok!games
  • PS3 Only
  • Unoffical PS3 Network guide
  • PS3 ontleed
  • Folding@Home PS3 subteam ranking
  • PS3 software
  • PS3 Store Downloads

High Definition & Multichannel Audio

Welke tv's zijn geschikt voor high definition weergave? Welke kabels kun je het beste gebruiken? Wat heb je nodig om van multichannel audio te genieten? Hier kun je alles kwijt over HDTV's en multichannel audio icm de Playstation 3.
    01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09

Voorgaande Topics

01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20
    21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40
    41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60
    61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80
    81

PSN Tags

-Menn0- aka De_Evens
    Athlon_2o0o aka Antiqua
    Assassin92 aka Assassin92Paul
    ATL aka ATL_NL
    Badabingea aka Juniah
    CecilBDemented aka piraat
    Cid aka Cidolfas
    Crashcat as himself
    Deacon_Tigra aka Tec_Deacon
    DeToXiC as himself
    Diablos1979 as himself
    Fallen aka Seraphus-Y
    Feen aka Feen
    Frozen aka oenemans
    Gstyles aka GDV
    Janrad aka crashtestnl
    Koenz0r as himself
    Kremers aka LT_Dirty_Harry
    Mcintosh aka s_h_i_t_t_i_n_g
    Mickey_Blue_Eyes aka Blue-Eyed-NL
    Mindstate aka MindstateNL
    Mister J.Lo aka Achillias
    mrdjey aka mrdjey
    Neverstop aka NeverstopNL
    Notorious_Roy aka NotoriousRoy
    Nudie aka MIC-NL
    NutKees aka LarryLaffer
    OudFruit aka Paulster
    Renzokuken aka Puddled_nl
    RAM_ aka Mones_NL
    RedemptioN aka diTani
    Sixty4 aka Sixty4
    SnakeNL as himself
    SocialDisorder aka SD_NL
    SToRM81 aka NL_SToRM
    Survivalism aka Nick595
    the_legend_killer aka TLK_Snake
    Tumble aka Tumble
    Unioz aka Xtra-m
    Vince22 aka Vince_NL
    Wessiej as himself
    Zeiksnor aka Poekimammi_nl
    2NuTz aka Sandah

(OP)
  • pi_53617496
    Willen mensen soms elke maand een prijsverlaging
    Speaking is not communicating.
    Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
    www.indiegamer.nl
      maandag 1 oktober 2007 @ 14:41:39 #3
    181857 Jovatov
    Si fallor, sum
    pi_53617614
    quote:
    Op maandag 1 oktober 2007 14:37 schreef disjfa het volgende:
    Willen mensen soms elke maand een prijsverlaging
    quote:
    The New PlayStation 3: CECHG01 Model - A Few Unforementioned Details

Anyone who’s seen SponG’s report about the new PS3 model should already have been expecting all of this (Link: http://news.spong.com/article/13844?cb=814).

But after reading the report a few days ago, I have more details to report on the new PlayStation 3, as I’ve obtained an un-edited copy of the initial FCC (Federal Communication Commission) report (below with the original 60GB version of the PS3). Here are the things to note that’s not in the previous reports on this topic:

1.) The new PS3 model uses less power than the other models. This one uses 3A (Power Measurement), while the older version use 3.3A and 3.2A respectively.

2.) The new PS3 will include a brand-new controller, most likely the recently announced Dual-Shock 3 (this is proven in the document)

3.) The new PS3’s Wi-Fi and Bluetooth hardware has seen a significant upgrade, possibly allowing for longer distances and even faster connections.

4.) I’ve heard dripplings of a 65nm chipset coming soon. Could this model be the very first in the line of quieter, less-power consuming PS3 models?

Gegevens nieuwe PS3:
    http://www.rumorreporter.com/wp-content/uploads/newps3.JPG

Gegevens oude PS3:
    http://www.rumorreporter.com/wp-content/uploads/oldps3.JPG
    en
    quote:
    40 GB PS3 wordt gelanceerd op 30 oktober?

Het is al bekend dat Sony momenteel een nieuw model in test heeft bij de FCC. De kans zit er dik in dat het hier gaat om het 40 GB model van 399 euro. Analisten voorspellen dit namelijk al langer, en ook bronnen binnen de retail zouden dit nieuwe model hebben bevestigd. Website Real Deal Gaming heeft het één en ander uitgezocht, telefoontjes verricht, en kwam tot de volgende conclusie: het 40 GB model zal op 30 oktober worden gelanceerd.

Als we de geruchten mogen geloven zal het 40 GB model geleverd worden met de Blu-ray film van Spider-Man 3. Deze film wordt op 30 oktober uitgebracht op DVD en exclusief voor het Blu-ray formaat. Spider-Man 3 tezamen met een goedkoper PS3 model zou met de juiste marketing voor goede verkoop kunnen zorgen.

Het volgende stuk bewijs zit hem in het Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction. Ondanks dat de titel van Insomniac goud is gegaan, is de game ook met een week uitgesteld naar 30 oktober. Greg Phillips van SCEA zei daarbij het volgende, "I’m happy to report that we’ve gone gold! The game is finished and will hit a store near you on October 30. As some of you know, this is a week later than the Oct 23rd date stated previously, but the extra wait will be worth it". Vooral die laatste zin wekt argwaan. Waarom wordt een game die haar gouden status heeft bereikt met een week uitgesteld? En waarom is een game die haar gouden status al heeft bereikt het wachten waard? Ze kunnen tenslotte niks meer toevoegen aangezien de game al in massaproductie is. Real Deal Gaming gelooft dat Ratchet & Clank op dezelfde dag wordt gereleased als het 40 GB model.

Real Deal Gaming werd namelijk verteld dat er eigenlijk drie verschillende 40 GB pakketen tussen 30 oktober en de kerst worden uitgebracht. Een 40 GB PS3 gebundeld met Spider-Man 3; "The PlayStation 3 Blu-ray Movie Bundle", om het Blu-ray formaat te promoten. De tweede is een 40 GB PS3 gebundeld met Ratchet & Clank; "The PlayStaion 3 Gaming Bundle", om de gaming kant van de PS3 te laten zien. De derde bundel zou een standalone 40 GB zijn.

Dit zou in perfecte lijn vallen met de uitspraken die Kaz Hirai onlangs deed; "The PS3 is first and formost a videogames machine but we want to say - by the way, its a great Blu-ray player as well." Hirai verklaarde dat de PS3 in eerste instantie een video game console is, maar de goeie band met Sony Pictures en Sony Entertainment wordt gebruikt om de PS3 aan de man te brengen als game console en home entertainment systeem in één.

Voor nu blijven het geruchten, maar er zit zeker een logica in. Ratchet & Clank is een erg populair franchise dat de verkoop van de PS3 met een goedkoper 40 GB model zeker zal stimuleren. Bovenstaande strategie past perfect bij de mensen die de PS3 willen kopen als game console en de mensen die de PS3 willen kopen voor zijn Blu-ray en multimedia mogelijkheden.
    pi_53617658
    quote:
    Op maandag 1 oktober 2007 14:41 schreef Jovatov het volgende:
    [..]
    en
    [..]

Dat is geen prijsverlaging
    Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
    www.indiegamer.nl
    pi_53617679
    quote:
    Op maandag 1 oktober 2007 14:09 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Je moet waarschijnlijk een formuliertje invullen en opsturen, 4 weken later krijg je het binnen + een rekening van 12,50 ofzo

Iemand anders even het nieuwe topic aanmaken, luiheid ftw!
    verzekerd versturen etc: om en nabij de 75 euro volgens mij
    Are you brave enough to fear?
    SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
    Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
      maandag 1 oktober 2007 @ 14:48:37 #7
    181857 Jovatov
    Si fallor, sum
    pi_53617818
    quote:
    Op maandag 1 oktober 2007 14:43 schreef disjfa het volgende:

[..]

Dat is geen prijsverlaging

Zie dan ook het vraagteken in de TT
    pi_53617893
    ik zie op de sony site nergens dat de verkoopwaarde boven de 2500 moet zijn trouwens voor de gratis ps3. Staat enkele een full hd.
    pi_53617932
    quote:
    Op maandag 1 oktober 2007 14:48 schreef Jovatov het volgende:
    [..]
    Zie dan ook het vraagteken in de TT
    Er komt geen prijsverlaging deze maand. Dus vraagtekens of niet, niet nodig. Er komt een nieuwe gestripte ps3 deze maand. Voor de gierige mensen die graag 100 euro minder uit willen geven

Daar heb je geen vraagtekens voor nodig
    www.indiegamer.nl
    pi_53617958
    een prijsverlaging rond 30 oktober zou precies goed zijn: eerst flink bezig met The orange box op de PC tot begin november, dan een PS3 halen met Assassins Creed, Ratchet en Clank en Drake's fortune
    Twitter: KoosyNL
    Mail: koosynl@fok.nl
    pi_53617979
    quote:
    Op maandag 1 oktober 2007 14:51 schreef disjfa het volgende:

[..]

Daar heb je geen vraagtekens voor nodig
    Wel als je Sony heet.
    pi_53618005
    quote:
    Op maandag 1 oktober 2007 14:53 schreef KoosyNL het volgende:
    een prijsverlaging rond 30 oktober zou precies goed zijn: eerst flink bezig met The orange box op de PC tot begin november, dan een PS3 halen met Assassins Creed, Ratchet en Clank en Drake's fortune
    Uncharted komt pas 7 december dus voldoende tijd voor Ratchet en Altaïr

pi_53618086
    quote:
    Op maandag 1 oktober 2007 14:53 schreef Cyberia18 het volgende:
    [..]
    Wel als je Sony heet.
    Sony zelf is niet zo veelzijdig kwa uitspraken. Als je dan alleen de uitspraken van sony erbij pakt dan is alles vrij duidelijk. Als je alle geruchten erbij pakt begrijp je er geen reed meer van

Maar die geruchten zijn...... geruchten en dus 99% niet waar
    www.indiegamer.nl
      Redactie Games maandag 1 oktober 2007 @ 15:02:10 #14
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_53618227
    tvp
    .....Kennedy
      maandag 1 oktober 2007 @ 15:07:30 #15
    126005 Tumble
    Ik val en sta weer op
    pi_53618360
    Te Veel Playstation geruchten
    Life never gets darker then midnight
    pi_53618703
    quote:
    Op maandag 1 oktober 2007 14:54 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Uncharted komt pas 7 december dus voldoende tijd voor Ratchet en Altaïr

Is dat een spinoff van Ratchet & Clank?
    <@Richardfun> top Morthill ^O^
    <@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
    Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
    pi_53618836
    quote:
    Op maandag 1 oktober 2007 15:20 schreef Morthill het volgende:

[..]

Is dat een spinoff van Ratchet & Clank?
    pi_53619365
    TVPlaystation.. Er moeten echt wat games komen die 't kopen waard zijn, ik raak 't ding bijna niet meer aan. Jericho-demo vind ik ook geen zak aan
    [i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
    The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
    pi_53619746
    quote:
    Op maandag 1 oktober 2007 15:46 schreef Jajong het volgende:
    TVPlaystation.. Er moeten echt wat games komen die 't kopen waard zijn, ik raak 't ding bijna niet meer aan. Jericho-demo vind ik ook geen zak aan
    Over 2 weken komt Skate uit. Ow god wat wordt die game vet
    Demo heb ik nu al zo'n 3 uur gespeeld en van het weekend de volledige versie bij een vriend gespeeld.
    Godskolere zeg wat is die stad ONTZETTEND groot
    PSN id: Puddled_nl
    pi_53620032
    quote:
    Op maandag 1 oktober 2007 15:46 schreef Jajong het volgende:
    Heavenly Sword is goed en Warhawk is een topper met een enorme replay value
    quote:
    Op maandag 1 oktober 2007 16:04 schreef Renzokuken het volgende:
    Over 2 weken komt Skate uit. Ow god wat wordt die game vet
    Demo heb ik nu al zo'n 3 uur gespeeld en van het weekend de volledige versie bij een vriend gespeeld.
    Godskolere zeg wat is die stad ONTZETTEND groot
    Ik ben de demo aan het downloaden. Ik ben wel erg benieuwd naar deze game, alhoewel games zoals Tony Hawk me niet echt liggen.
    PSN id: NL_SToRM
      maandag 1 oktober 2007 @ 16:22:29 #21
    134803 Deacon_Tigra
    Final Fantasy Fanboy
    pi_53620197
    even nog van het vorige topic

Mijn collega heeft dus 1 week geleden een sony bravia full hd gekocht.
    Toen ik der even op de nieuwe aktie van sony gewezen had. ( gratis ps3 bij aanschaf full hd) voelde ze zich wel even genaaid.

Zij heeft op aanraden van mij even de IT's gebeld, die helemaal verbaasd was , hoe zij in godsnaam dit al wist, aangezien dit alleen nog maar bekend was gemaakt aan de dealers

Anyhoe, die vent vond het nogal lullig dat ze net buiten de boot viel , dus hij is wat gaan bellen voor der.

De aktie geld bij een vanaf bedrag van 2500 euro., ze heeft 2425 euro betaald.
    Dus nu moet ze eerst nog 75 euro betalen ( om aan dat bedrag te komen ) , waarna ze toch nog een nieuwe ps3 krijgt

Toch wel tof van IT's

Nou heeft ze die al, dus die ps3 gaan we verkopen op marktplaats , als dank mag ik een nieuw spel van der uitkiezen

Iemand nog intresse in een nieuw gesealde ps3?

Folkore here i come
    Psn online ID Tec-Deacon
    ---------------------------------
    オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
    pi_53620513
    quote:
    Op maandag 1 oktober 2007 16:16 schreef SToRM81 het volgende:

[..]

Heavenly Sword is goed en Warhawk is een topper met een enorme replay value
    [..]

Ik ben de demo aan het downloaden. Ik ben wel erg benieuwd naar deze game, alhoewel games zoals Tony Hawk me niet echt liggen.
    Dit lijkt ongeveer net zoveel op Tony Hawk zoals FIFA op Madden lijkt.
    pi_53620557
    is het nou deze?
    Ja dit is m denkik echtwel! <-- ik heb het 1m topic!
    De cursus rietdekken gaat niet door... Riet is ziek...
    Knippermachine! is niet voor gevoelige mensen of epilepsie patienten bedoelt.
    pi_53620888
    JA!
      maandag 1 oktober 2007 @ 17:04:44 #25
    124912 Henk-B
    Dus, fok jou dan!
    pi_53621149
    quote:
    Op maandag 1 oktober 2007 16:22 schreef Deacon_Tigra het volgende:
    even nog van het vorige topic

Mijn collega heeft dus 1 week geleden een sony bravia full hd gekocht.
    Toen ik der even op de nieuwe aktie van sony gewezen had. ( gratis ps3 bij aanschaf full hd) voelde ze zich wel even genaaid.

Zij heeft op aanraden van mij even de IT's gebeld, die helemaal verbaasd was , hoe zij in godsnaam dit al wist, aangezien dit alleen nog maar bekend was gemaakt aan de dealers

Anyhoe, die vent vond het nogal lullig dat ze net buiten de boot viel , dus hij is wat gaan bellen voor der.

De aktie geld bij een vanaf bedrag van 2500 euro., ze heeft 2425 euro betaald.
    Dus nu moet ze eerst nog 75 euro betalen ( om aan dat bedrag te komen ) , waarna ze toch nog een nieuwe ps3 krijgt

Toch wel tof van IT's

Nou heeft ze die al, dus die ps3 gaan we verkopen op marktplaats , als dank mag ik een nieuw spel van der uitkiezen

Iemand nog intresse in een nieuw gesealde ps3?

Folkore here i come
    JA ik ben wel geinteresseerd ik bied 300!
    Nee papa niet met die stok, Helppppp , snik snik !
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')