Kleine elektronica zaken.. ik heb zelf de hdmi kabels van Sony voor ¤25,- gekocht.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:22 schreef eChOeS_2003 het volgende:
Waar kan ik voor weinig een HDMI kabeltje kopen? Bij de MediaMarkt werken zulke ukkels die me kabel van 90 euro proberen aan te smeren, omdat ik dan beter beeld zou hebben dan met een goedkoop kabeltje![]()
Ik heb hem alquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:28 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Welkom bij de club Gamedemon![]()
Ratchet gaat ook hier tergend langzaam, maar wat wil je ook, heel Amerika zit hem te downen![]()
Maar no prob, kan ik ondertussen mooi een paar levels stijgen met Crisis Core
25 euro? Vind ik nog een hoop geld voor een kabeltje wat alleen maar 1'tjes en 0'en hoeft door te gevenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:25 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Kleine elektronica zaken.. ik heb zelf de hdmi kabels van Sony voor ¤25,- gekocht.
Even snel tussendoor is de Japanse Crisis Core te spelen dan? Dan importeer ik hem, ik dacht dat het vol zat met japanse teksten?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:28 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Welkom bij de club Gamedemon![]()
Ratchet gaat ook hier tergend langzaam, maar wat wil je ook, heel Amerika zit hem te downen![]()
Maar no prob, kan ik ondertussen mooi een paar levels stijgen met Crisis Core
Ik wil een PS3, maar niemand is aardig om het uit te lenen. Ik wil Warhawk spelenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:43 schreef Kremers het volgende:
?
Inderdaad,... standaard platformer zoals ik het zo zag en speelde. Zeker geen musthave ofzo,.. maar dat is mijn mening. Het demo-level heb ik niet eens afgerond,.... heb het allemaal al een keertje gezien.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:09 schreef MisterJ.Lo het volgende:
R&C is dus niks voor mij, grafisch prachtig, maar best boring..
www.flatscreenproducts.nlquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:22 schreef eChOeS_2003 het volgende:
Waar kan ik voor weinig een HDMI kabeltje kopen? Bij de MediaMarkt werken zulke ukkels die me kabel van 90 euro proberen aan te smeren, omdat ik dan beter beeld zou hebben dan met een goedkoop kabeltje![]()
ja hoor prima te spelen, uiteraard is alles japans, maar als je eenmaal weet waar alles in de menu's zit, is het geen probleem meerquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:57 schreef Nudie het volgende:
[..]
Even snel tussendoor is de Japanse Crisis Core te spelen dan? Dan importeer ik hem, ik dacht dat het vol zat met japanse teksten?
www.electronica-online.nl heeft heel wat verschillende HDMI kabeltjes voor een kleine prijs.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:22 schreef eChOeS_2003 het volgende:
Wat is dat voor onzin?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:04 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Warhawk laat ik liggen, online gamen heb ik mijn 360 voor.
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:04 schreef SocialDisorder het volgende:
Cyberia, je loopt achter met je submits: Releasedate en demo voor Uncharted: Drake\'s Fortune
Dan zal het ook wel niet zo veel voor mij zijnquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:25 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Inderdaad,... standaard platformer zoals ik het zo zag en speelde. Zeker geen musthave ofzo,.. maar dat is mijn mening. Het demo-level heb ik niet eens afgerond,.... heb het allemaal al een keertje gezien.
Moeilijk te zeggen. Volgens mij weet bijna niemand hoe groot de voorraad 60gig's is en momenteel lijkt ie erg goed te verkopen, dus hoe lang er nog voorraad gaat zijn is nog maar de vraag.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:06 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik heb een vraag.
Ik had gelezen dat de 60 GB van de PS3 op een gegeven moment zou verdwijnen, denken jullie dat ik hem nog kan kopen omstreeks 10 december, of zal hij dat al uitverkocht zijn?
Kijk hier moeten 1e klas lamzakken zoals Gabe (quote:"Still, as strong as Call of Duty 4 is shaping up to be in the gameplay department, the most immediately impressive aspect is by far its graphics. The PC, PlayStation 3 and Xbox 360 versions all look surprisingly similar, but that's not due to one platform being the lead; Infinity Ward personally assured us that development occurred simultaneously on all three platforms, and that there wasn't a base system. With that said, the console similarities end when it comes to textures, lighting and resolutions, because those three areas make the PlayStation 3 version definitely excel over the Xbox 360 SKU. Regardless, every console owner will proudly use Call of Duty 4 to showcase their high-definition TV, because COD4 is by far the best-looking console game you will see this year"
Zo duur zijn ze ook niet meer. Voor 500 euro heb je al goede HD ready-tv's. Full-hd heb je echt nog niet nodig hoor.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:00 schreef ryangozer het volgende:
ooit... komt er een tijd, dat er een nieuwe soort hd word uitgevonden, en de full hd's van nu dan voor 200 euro te krijgen zijn... dan... ga ik er een halen
Ik zou daar echt niet op gokken. Volgens mij is ie er over 2 weken al niet meer. Die dingen verkopen als een tiet nuquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:06 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik heb een vraag.
Ik had gelezen dat de 60 GB van de PS3 op een gegeven moment zou verdwijnen, denken jullie dat ik hem nog kan kopen omstreeks 10 december, of zal hij dat al uitverkocht zijn?
quote:1UP Preview: We were able to go hands-on with the most recent build of the PS3, 360 and PC versions of Call of Duty 4 last week, and can safely say that they're all shaping up spectacularly.
60GB PS3 gaat in Europa uit de handelquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:32 schreef Gstyles het volgende:
vast een TVP maar waarom zal de 60GB versie van de PS3 verdwijnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |