quote:
Als er al iets aan de OP toegevoegd moet worden, dan is dat dus deel 82... maar goed.quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:47 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Zou een mod even [url=http://forum.fok.nl/topic/1081315[/url]83 aan de OP kunnen plakken werkt bij mijn niet![]()
Nergens, vanaf woensdag is het 499quote:Op maandag 8 oktober 2007 12:48 schreef eChOeS_2003 het volgende:
Iemand een idee waar het starterspack al voor 499 te halen is?
Wel goede timing.quote:Op maandag 8 oktober 2007 12:44 schreef Gamedemon het volgende:
Ik heb een ratchet pre order pakket gehaald tewijl ik nog geen PS3 heb
Zit er over te denken om er woensdag 1 te halen, met de prijsverlaging
wel grappig, op de ps2 pas nog jak 2 gespeeld, waar ik bij een stuk niet verder kwam (ps3 stond bij mij in huis, niet bij me ouders) had dat stuk wel 50x geprobeerd, en nu haalde ik het in 1xquote:Op maandag 8 oktober 2007 13:12 schreef Kremers het volgende:
Ik bestel R&C gewoon lekker in CanadaAls de demo mij bevalt that is. Ik heb Jak & Daxter (weet niet meer welk deel) op de PS2 gespeeld. Op een gegeven moment zat ik vast, en kwam ik maar niet verder. Heb het spel vanaf dat moment niet meer gespeeld...
En als er iets zonde is, dan is het wel een spel niet uitspelen.
quote:Op maandag 8 oktober 2007 12:44 schreef Gamedemon het volgende:
Ik heb een ratchet pre order pakket gehaald tewijl ik nog geen PS3 heb
Achterlijke zet van Sonyquote:40 GB PS3 gaat het 60 GB model in Europa vervangen
De 60 GB versie van de PlayStation 3 zal nog maar voor korte tijd verkrijgbaar zijn in Europa. GamesIndustry weet vandaag te melden dat alleen de huidige voorraad nog verkocht zal worden, waarna het 60 GB model in Europa volledig vervangen zal worden door het nieuwe 40 GB model, dat tegen een prijs van 399,95 euro op de markt zal worden gebracht.
Vanaf dat moment zal het oude model niet meer worden geleverd. Groot nadeel aan het nieuwe model is dat deze geen backwards compatibility met PS2 games kent en dat enkele features, zoals de cardreaders, zijn geschrapt. Hier staat tegenover dat de prijs wel een stuk lager ligt dan die van de huidige PS3 modellen.
Ben je erg gehecht aan je PS2 games en van plan om binnenkort een PlayStation 3 aan te schaffen, dan is het wellicht verstandig om hier niet al te lang meer mee te wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |